programy
kategorie

3x100 nowy standard reklam wideo w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polska w ramach nowego rozliczenia #PłaćZaObejrzane wprowadza ofertę 3x100. Klient zapłaci tylko za spoty wideo, które zostaną zliczone wg następujących kryteriów: 100% playera z reklamą wideo widziane przez minimum 2 sekundy, niepominięte, czyli obejrzane do końca. Standard 3x100 jest dostępny od listopada 2019 roku w odsłonowych kampaniach wideo direct multiscreen. To nowy, jakościowy model rozliczeniowy, którego stawki zależą przede wszystkim od długości spotu. Jednocześnie jest to pierwsza taka oferta w Polsce.

05-12-2019
Tranksrypcja:Dzisiaj dość nietypowo, ponieważ porozmawiamy sobie z Kingą ...
rozwiń
de facto nie ma na naszym stole, czego nie posmakujemy, nie dotkniemy, ale coś co...
Widzimy teraz i z czego każdy z nas korzysta nawet teraz.
Czyli wideo online, a konkretniej o nowym modelu rozliczania kampanii reklamowych oferowanym przez Wirtualną Polskę, czyli 3x100.
Ale, dlaczego Kubuś myślisz, że będziemy na ten temat rozmawiać? Dlaczego to jest takie ważne?
Ponieważ wideo jest sexy!
Okej jest sexy. Jak Pamela Anderson w latach 90.
No to jak myślisz - ile przeciętny Polak codziennie ogląda wideo w Internecie? Zgaduj.
Świetnie, że o to pytasz, przygotowałem się do naszego programu.
49 minut średnio każdy Polak ogląda wideo online.
Ale za 2 lata ten wynik wzrośnie i to mocno.
Jak myślisz, do jakiego?
Nie wiem.... będzie więcej.
70 minut - tyle za 2 lata będziemy oglądać w Internecie wideo.
I okazuje się, że reklamodawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że to zainteresowanie będzie coraz większe.
I będzie to bardzo smaczny tort, z którego będzie można ukroić kawałeczek przepyszny.
Większy taki kawałeczek.
Taki taki, taki większy. Dokładnie będą wydawać na reklamę w internecie 10% więcej z czego 18% więcej na wideo.
Także jest o co zawalczyć.
Czyli cały rynek reklamy urośnie o 10% z czego wideo urośnie ponadto aż o 18%?
18% więcej.
Czyli wideo będzie w trendzie cały czas?
Oczywiście, jak najbardziej, ale... Będzie cały czas sexy jak Pamela Anderson.
Tak, no ale ponieważ Wirtualna Polska jak zwykle też podąża za trendami i jest jak najbardziej sexy...
To dlatego ma nową oferta dla reklamodawców, która nazywa się:
3x100!
Ale, żeby wprowadzić tę ofertę też musimy sobie powiedzieć, jak dobrze weryfikuje się te 18%, które będzie rosło.
Te pieniądze, które wydajemy na reklamy w internecie, bo wiadomo:
Człowiek bogaty może wydawać, wydawać, wydawać, ale człowiek rezolutny będzie sprawdzał, jak te pieniądze pracują.
I jak się te pieniądze wydają. Czy to się opłaca?
No właśnie. No i mamy dwa podstawowe wskaźniki, którymi mierzymy efektywność kampanii reklamowej w Internecie.
To jest view ability - trudne słowo. Czyli widzialność po polsku.
I VTR, czyli w View Through Rate.
Co to jest to view ability? Kingo.
View ability, to oznacza, że reklama musi być "zobaczona" przez minimum 2 sekundy w 50% Playera.
Widoczności tego Playera? Tak jest!
Tak. A VTR, czyli View Through Rate - angielskie słowo, to jest...?
Czyli stosunek reklamy, które zostały odtworzone do końca w stosunku do ogółu.
Dobrze, czyli mamy już informacje na temat tego jak rozliczać te kampanie reklamowe.
I tutaj, w tym momencie cała na biało, jak rycerz na białym koniu, wchodzi oto Wirtualna Polska i przedstawia swój nowy model rozliczania kampanii reklamowych.
3x100!
Teraz powiemy na czym on polega.
Po pierwsze. Widoczność reklam będzie o wiele lepsza, czyli każdy zobaczy minimum dwie sekundy wideo w 100% Playera.
Czyli jesteśmy ponad tym standardem rynkowym IAB, bo oni oferują 50%, ale my dajemy dwa razy więcej.
Stówa!
100%
Po drugie. Co oferujemy?
Spoty zostaną w 100% odtworzone.
Oraz po trzecie:
Nie zostanie użyty przycisk "pomiń".
Czyli wszystkie wideo będą obejrzane do końca.
Czyli, idąc do konkretów, bo tutaj mamy ofertę konkretnego produktu.
To ten model 3x100, oferuje spoty w długości 6, 15 i 30 sekund.
Z tym, że opcja "pomiń" jest dostępna tylko dla spotów 15- i 30-sekundowych.
No i pytanie: Ile to kosztuje?
Jeden odtworzony w taki sposób spot kosztuje już od 2 do 10 groszy.
Czyli niewiele. Od 2 do 10 groszy.
No i nadszedł moment, abyśmy zadali nasze sakramentalne pytanie w tym programie: czy to się opłaca?
Kingo, czy to się opłaca?
Zanim odpowiem na to pytanie, jeszcze jedna ważna informacja.
Biorąc pod uwagę, że standardem w branży jest tak zwany model CPM, czyli oznacza to, że reklamodawca płaci za 1000 wyemitowanych reklam.
Czyli, to tak jak ja bym chciał otworzyć, czy otworzył budkę z kebabem i chciał poinformować mieszkańców w mojej tej okolicy, tej budki, że mam super kebab.
I daję ci 1000 ulotek, i co się z nimi dzieje, to mnie nie interesuje. To jest CPM.
I ja wyrzucam je na przykład tuż za rogiem i nie zobaczy jej nikt.
Chowasz do kieszeni, zjadasz te ulotki. Cokolwiek z nimi robisz, tak?
A nam zależy, żeby ten potencjalny zjadacz kebaba obejrzał do końca tę ulotkę, całą ją przeczytał i żeby jej nie pominął, czyli nie wyrzucił.
Tak się właśnie będzie działo z reklamą w nowym modelu Wirtualnej Polski, czyi Wirtualna Polska stawia na jakość, nie ilość.
Czy to się opłaca?
To się totalnie opłaca.
Mówię 3x100!
Czyli 3 razy to się opłaca.
No i co, dobrze poszło?
Ale dziwny ten program - nic nie jedliśmy.
No, tak ja bym coś zjadł, tak posmakował.
Powiedział "dobre, niedobre", a tak na pusto? Na suchy żołądek?
Halo, Wydawco!
Serio?
Dajcie coś.
Uuu, no ja rozumiem.
I to się teraz opłaca. No tak.
Ale zobacz - jest nas dwoje, są trzy rogaliki.
W Wirtualnej Polsce jest zawsze lepiej.
3x100!
1 reakcja
0
1
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)