programy
kategorie

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #312

Test Alfy Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo

Tranksrypcja:już...
rozwiń
to musiało paść ciało i bondziorno w siedzibie Alfa Romeo za nie mogło
przywitać się z nami w ten sam sposób jak
głośne było Mamma Mia i ja kiedy okazało się że na deskach kreślarskich powstał
arcydzieło jak Bene czuli się włodarze marki kiedy szanse na czterokrotnym wzrost globalny sprzedaży No
i najważniejsze I jak szybko znaczy Presto dzisiejszy też będzie wyjątkowy nie widzieliśmy już
dawno takiego samochodu z Włoch który miałby 4 drzwi i
z budowy aż tyle mocy i
nie miałby trójzębem na masce jest jeszcze jeden powód dla którego ten test Dzisiaj wyjątkowy ale
będzie to raczej wyjątkowy pech Otóż mamy to pod maską ponad 500 koni napęd na tył manualną
skrzynię biegów Icon
trzask na jakiekolwiek suchy asfalt i
Tym
niemniej Nie wrażenie jest zapraszamy was na test Alfa Romeo Julie z nie byle jakiej wersji armadio
szafy quady folio zapraszam
każdy
słyszał
o
nowej
Julius
szczególnie
w wersji quady folio zacznijmy
od tego że samochód robi na wszystkich wrażenie mówię zarówno obrażeń na żywo jak i w
cyberprzestrzeni można powiedzieć że ostatnie auto które robiło podobnie dużo szumu to był Ford Focus
RS chociaż to było bo o tym samochodzie jest naprawdę głośno na swoim Facebooku
Zachar off opublikowałem zdjęcie tego samochodu informując że właśnie od do naszej redakcji Juliet
wersji Quadro folio i to zdjęcie momentalnie wzrost do było prawie półtora 1000
lajków Popatrzcie nie
nie nie To nie było to zdjęcie to też nie o
to było to zdjęcie zrobione można powiedzieć od strony i natychmiast półtora 1100
lajków widać więc że samochód was Niesamowicie kręci obejrzymy
więc co takiego jest w tym samochodzie Chociaż każdy wie jak to wygląda ale Przyjrzyjmy
się jeszcze raz bo jest to oglądać przodu poza całkiem przystojny wyrazem twarzy który Zresztą zawsze bardzo dobrze
znamy rozpoznajemy Warto zwrócić uwagę na pewien techniczny szczegół Otóż na dole mamy Sprinter z włókna węglowego
który porusza się góra dół jest to część pakietu Active Aero to ciekawe
podobnie jak w silniku Type Alfa to jeden z niewielu samochodów w cywilnych Odczytaj wyglądający jako cywilny w których taki
pakiet nie tylko produkuje Unoszenie się o ale też potrafi wytworzyć siłę dociskająca Alfę
do asfaltu w tej perspektywy Alfa może nie jest aż tak bardzo wyzywająca Zresztą sami Włosi mówią że narysowane została bez zbędnej
dramaturgii tak mówią Ale z tej strony No rzeczywiście chyba że felgi 19 calowe felgi charakterystycznych
dla Alfy wzór z przodu 245 35 19 z tyłu 2.5
30 19 do tego odpowiednio opony na odpowiednią pogodę czyli myślałem Parrot
Alpin i masa 50 x 50 mniej więcej taki podział czyli idealny podział masy osiami
jest ze stołu Widzimy bardzo krótkie zwisy szczególnie z przodu tak trochę wspomina BMW No
i masa w sumie sama jest nie jest taka duża bo 1524 kg tyle wypad w dowodzie
co prawda tego auta Jest 1580 więc tutaj trochę wyposażenie dodatkowe też waży Alta podstawowe niższa
liczba jest mniejsza o 70 kg od BMW M3 z czego to wynika No mamy to aluminiowe
drzwi aluminiowe błotniki mamy z włókna węglowego wykonano maskę Dach jest
też parę innych elementów które również wykonane z włókna węglowego Ot choćby wał napędowy i tak to wszystko składa
się na bardzo dobrą masę a szczególnie biorąc pod uwagę mocy silnika warto też zwrócić uwagę na dodatkowy
taki element bo drzwi u podstawy są poszerzone bardzo wyraźnie to Zresztą
Biegnie jeszcze jeden taki element taka taka listwa z włókna węglowego drogi
to ciekawe wrażenie chociaż po otwarciu drzwi to Zresztą pokażemy zaraz podczas testu do metrowca jest to dosyć się
problematyczny ale też jeśli chodzi o wygląd bo teraz o wyglądzie mówimy to robię odpowiednią robotę z tyłu widzimy
je zgrabnie nakreślone lampy i ciąg dalszy pakietu aerodynamicznego ale zacznijmy może od rur
wydechowych mamy jak jak ileś w sumie 4 robi to OTP co prawda był mi tylko z jednej st Żartuję
oczywiście nie jest to nie jest na pokaz wszystko jest naprawdę tak jak powinno być Aby samochód jeździł
lepiej mamy to potężne dyfuzor który też sprawia że samochód jest dociskany do asfaltu u
jak również ulotka z włókna węglowego która również nie jest to uwierz co ona przypadkiem na weselu jest dostęp tylko
do wersji quady folią Warszawa
miejsca w środku Wydaje mi się że Włosi mówią o tym że auto nie zaprojektowane
przez jakąś wielką dramaturgia umówili bardziej właśnie o wnętrzu tego samochodu dlatego że w środku
nie ma to jakiegoś elementu który
by sprawił że mówię takie wow Jestem w samochodzie na który czekaliśmy tak wiele lat jestem
w samochodzie który ma ponad 500 koni robi niesamowity w szansę na już był kręgu co
takiego extra sportowego No ja widzę tylko ten jeden element przycisk start stop czerwony
wielki na kierownicy to jest fajne no może Doliczyć do dorzuca jeszcze do tej listy samą kierownicę która jest
bardzo ładna i zrobione z wielu materiałów to mamy aluminium to mamy włókno węglowe to mamy trochę skóry to mamy
welur to wszystko się fajnie składa w takie zgrabny widoki jest zresztą bardzo fajne praktyczne
w chwycie to jeszcze no jakbym miał szukać No jest to sporo włókna węglowego też na tutaj
na przykład na środkowym
widzimy też poszczególne elementy również wykonane z włókna
węglowego co jeszcze gałka dźwigni zmiany biegów No może może
ale to jeszcze raz takiego wielkiego szału Załóżmy że nie robię poza tym ja bym powiedział ten samochód jest taki trochę
minimalistyczny wręcz nawet nawiewy to zrobimy całkiem fajne nawiewy tuż przy słupkach
a po prawej po lewej stronie to jest na środku to już jest taki zwykły nawiew który mógłby być w kratkę mogą być
w każdym samochodzie to też jest taki jest zwykły zwyczajny nie to ja pokrętła również nie
powiedziałbym że robią jakieś Wilki u w sumie tak jak mówię chyba tylko kierownica zwraca moją uwagę bo to jest samochód
co prawda bardzo dobrze wykończony samochód bo jeśli przyjrzymy się materiałem które są w tym samochodzie to
naprawdę jest nieźle Popatrzcie po kolei
Buffo skóry z ładnymi czerwonymi z czerwonym jej innym razem czarnymi przyszycia nie to najwyżej to
wykończenie skórzane biegnie aż do samej szyby tam na końcówce jest to miękkie i
przyjemne w dotyku na drzwiach również mamy miękką skórę ponownie przeszycia ponownie aluminium
włókno węglowe tutaj fragment nich już w materiałów takich tworzywa ale
w ciąży jest miękki ugina się pod palcem podłokietnik
wykończone skórą chociaż mógłby być mnie to komfortowy miękki i zdecydowanie
jest w tym miejscu za wąskie 12 to niestety łokcia jakoś tak za wygodnie nie będziemy trzymać bo miejsca
jest zbyt mało idziemy dalej schodzimy niżej wciąż te tworzywa tutaj to mam znów Jakie dać włókno węglowe
tutaj tworzywa wciąż jest bardzo miękkie i tutaj na zewnątrz również mamy skórę
po stronie kierowcy również skórę podłokietnik po prawej stronie mięciutki skórzany z przeszyciami jak
widać Nigdy
nie oszczędzał na to na to Boże tych materiałów co
najwyżej mu go oszczędzać na pasowaniu ale znalazłem tylko jedno miejsce gdzie można by ponarzekać
bo cała reszta jest naprawdę cały nieposkładanych silnie jedno tylko 2 ale zaraz potem najpierw pokażę to wszystko co
jest jak najbardziej w porządku a więc mamy to wszystko dobrze spasowany
szarpiemy
to to wszystko
jest w najlepszym porządku znalazłem tak jak w jedno miejsce WBK ja nie wiem kto montował tą osłonę ale
nie powinien w
tej fabryce już pracować
Popatrzcie jak da się podniosło palec to coś jest nie halo Ja wiem że w tym samochodzie drzwi są
dosyć krótkie i
być może ludzie wysiadając walą głową w słupek A też mało prawdopodobne Ale jaka się zawsze
jest No bo jak inaczej wytłumaczyć że w tak fajnie poskładane w samochodzie w takich bardzo drogich Premium
materiałów widzimy to po prawej stronie dokładnie
to samo Pomijając
te dwa elementy Można by powiedzieć że nie ma absolutnie powodu żeby w tym samochodzie narzekać na tworzywa
na materiały i sposób ich poskładania i zmontowania Przyjrzyjmy się jeszcze takim
elementom praktycznym zaczniemy od schowka pod podłokietnikiem to widzimy w pracy w jakiej Powiedziałbym
za dużo nie jest jakaś jeszcze tacka to wyjść 12 voltów USB OLX uda i w zasadzie tyle przechodzimy
do przodu to widzimy dwa miejsca na Zwróć uwagę że miało być dwa
a potem ktoś sobie przypomniał że chciał to śmieć 12 voltów wyprowadzone w do przodu szukali Szukam miejsca znaleźli No i
zrobili z jednego miejsca na kubek do espresso Do której można tak zmienić ale to tak naprawdę nic nie zmienia
wciąż to jest raczej miejsce na spresso oprócz
tego przed pasażerem widzimy schowek fantas wykończony bardzo ładny chociaż że jest to miejsce raczej
na książkę serwisową i chyba nic Ponadto zwrócić uwagę przy okazji jak bardzo dbają
o szczegóły nawet taka książka jest wykończona skóra łowiący jest naprawdę nieźle
No i na końcu jeszcze schowek w drzwiach nie za duży tam wgłębienie na dole że mówiło się zachęcają do używanie
tego do rzucania do może jakiś buteleczek Hallera czegoś nie buteleczek nie butelek Podsumowując
nie
ma tu jakieś wodotrysków na których mógłbym zawiesić oko pomijając kierownicę Nie a poza
tym Samochód jest zaprojektowany dosyć minimalistyczny i teraz pokażę jeszcze jedną rzecz że miałem włączony zapłon i
widzimy to ekran których toczy cichy mocno Popatrzcie grafiką przypomina grafika którą możemy
spotkać na przykład w BMW to już widziałem też w innych autach A więc to może nie
jest jakaś wielka sprawa że są takie akcenty byłem w możemy znaleźć też w paru innych miejscach choćby odwrócony numer
strony kierowcy ten fragment konsoli Ale też nawigacja Popatrzcie nawigację nawigacja Polańczyk menu
nawigacja
cel
i wpisujemy to sobie gdzieś
to widziałem gdzieś to widziałem Przecież to jest kopię tego co jest w BMW przy
tym że mamy tu do czynienia z systemem u connect to za jakieś 10000 zł które oferuje
nam zaledwie 8 i 80 cale przekątną ekranu nie za duży ekran mu
coś to można go podzielić na dwie części nie i ja liczyłem po cichu na to że ten zakrzywiony
fragment plastiku że to będzie takie jedną całość to będzie taki wielki ekran ale nie mnie to jest tylko ten fragmencie który
ponownie minimalizm w
takim samochodzie jak quady folią jestem skłonny to wybaczyć a właściwie nie zauważyć
w ogóle że istnieje do jakichkolwiek ekran Natomiast w zwykłej Alfie która już w jury która która będzie
miała takie cywilny już silnik Wydaje mi się że tego typu elementy już mogą troszkę bardziej przeszkadzać jak to zanim
przyjdziemy dwie uwagi Po pierwsze dosyć szeroki próg Zwróć uwagę na to że sam w sobie próg już jest szeroki
a do tego mamy jeszcze listwę z włókna węglowego które dodatkowego poszerza efekt jest taki że wsiadaj prawie zawsze dotkniemy
spodniami tego tej dolnej krawędzi w szczególności więc teraz akurat jest temperatura ujemnej błota nie ma ale
najczęściej złapiemy trochę Błota na spodnie na co uważać i druga uwagę to jest taka że te
drzwi no nie są zbyt długie powiedzmy bo Zwróć uwagę że teraz zostawiłem pod siebie nawet tego fotela z
tej perspektywy nie widzę to czasem też przeszkadza w takim łatwym zajmowanie miejsca za
kierownicą może
zacznę filozoficznie Uwielbiam w którym siedzi się bardzo nisko i nie lubię samochodów który siedzi się bardzo nisko
A to dlatego że im niżej siedzę tym wyżej Mam kolana tym gorzej się czuję w takim aucie
na długo trasie ale samochodem nie będę jeździł w długą trasę to jest auto do zupełnie czego innego i to
co innego wymaga właśnie posadzenie kierowcy na samym asfalcie i w tym samochodzie to jest możliwe to fotel
regulujemy góra dół i
możemy go obniżyć naprawdę tak że nad głową nawet w
metrach na noc 4 palce w wolnej przestrzeni przestrzeni to jest pod dostatkiem pozostałe regulacja
są mechaniczne i tutaj też całkiem fajne jest to że mogę podjechać bardzo blisko konsoli bo tutaj miejsca
jest na kolana również pod dostatkiem mamy też regulację oczywiście
mechaniczną konto pochylenie oparcie warto też zwrócić uwagę na to że to są integrowanej
mnie z zagłówkami więc tutaj z punktu widzenia Do metrowca No cóż nie jest to zbyt wysokie
i jeszcze jeden taki drobny problem No to już nie mamy to możliwość regulacji miejsca mocowanie
pasa na wysokości mamy za to fantastyczny zakres regulacji kierownicy i to jest wydaje się ważniejsze
w tym momencie dlatego auta akurat tak jak mi pasuje Może nawet odrobinę niżej mogą zostawić
miejsca do pracy mógł wystarczająco dużo siedzę zgodnie ze sztuką Zobacz moje miejsce za mną miejsca
z tyłu pod dostatkiem nawet za dwumetrowy kierowcą za chwilę wam pokażę dokładnie ale najpierw Przyjrzyjmy się
hotelowi przede mną mamy z tej strony taką skorupę z włókien węglowych wygląda to naprawdę Pro mówiąc
siedzą z przodu zapomniałem powiedzieć o tym że fotel jest połączeniem skóry i zamszu jest bardzo
wygodny i komfortowy a jednocześnie dobrze trzyma na boki nie jesteś za wąskie więc naprawdę w sam raz bardzo fajny
również na długie trasy natomiast
wracając już na tylną kanapę Popatrzcie Przede mną jeszcze No mam to parę centymetrów wolnej przestrzeni więc
co to naprawdę całkiem zgrabnie no całą przestrzeń nad głową również na mnie nie mam to już przestrzeni jakieś
zbędnej ale to już nie muszę się schylać Więc można powiedzieć że te stówy te zaliczony co prawda odbywa się to kosztem podobnie
jak fotel kierowcy również i tylna kanapa jest bardzo nisko osadzona więc
moje kolano Popatrzcie są bardzo wysoko więc na dłuższą trasę to w kolei może nie być akurat dla
dwumetrowca dobra jazda ale to już jest oczywiście jeszcze go Popatrzcie też i ile miejsca jeszcze jest na nawet
takie duże zimowe buty i to w wersji fotel kierowcy jest maksymalnie obniżony więc jest naprawdę dobrze i
próbuje się przedostać naprawę miejsce w tylnej kanapy nie
jest to proste dlatego że mamy to ogromny tunel się nikomu nie będzie przeszkadzał Do tego że samochód
jest zarejestrowany na 4 osoby nie mamy to jak widać na zagłówka ani pasów więc to miejsce pozostaje
niewykorzystane i tym bardziej dlaczego w takim razie nie zaoferowano to podłokietnika
No bo skoro to i tak nikt nie siedzi No to podłokietnik byłoby to chyba jak najbardziej na miejscu ale nie
ma to nie ma mamy za to nawiewy I to takie bardzo fajne i stylowe Zresztą na środku właśnie tego mi zabrakło
z przodu bo mamy też wyjście USB Oczywiście tutaj nie ma mowy z włókna węglowego jakieś siateczkach ale siedział schowki
to mamy takie małe
niezbyt funkcjonalne schowek z kim w drzwiach i to jest chyba tyle jeśli chodzi o wiele praktycznych przestrzeni
to jest dużo mamy to
ledowe światełka i tak dalej Natomiast jeśli chodzi o miejsce gdzie cokolwiek moglibyśmy odłożyć no to na dobrą sprawę kończy się to
na takich małych bardzo małych w schowkach jestem patrzcie na zagłówki to jest Górna pożyczce to jest
Dolna pozycja zakres regulacji nie jest oszałamiający mamy to też szedł mocowanie ISOFIX cena tylnej kanapie
więc samochód się nadaje do życia rodzinnego czy
na pewno zajrzyj do bagażnika opowiadanie o bagażniku w portfolio jest dosyć bezsensowne
no ale w końcu jest to autorodzinny więc warto i tutaj również zajrzeć mamy to 480 litrów pojemności
i naszych usilnych prób i tego że widać tam taki moment połączenie bagażnika
z oparciem tylnej kanapy jednak
nie udało nam się tego oparcia z trzech chyba nie możemy tej pojemności już dalej zwiększać
Niestety mamy północą żeby był ładnie zabudowany zawiasy mamy to takie
z kształt który troszkę może utrudniać ładowanie tam walizek aż do końca i
to chyba tyle jeśli chodzi o opowiadanie o tym w bagażniku
O proszę bardzo to
mamy nawet niespodziankę od Alfy to się wysłać podziękowanie mamy śniadanie a ja tutaj jeszcze
jest taki No nie wiem na jakieś m drobiazgi
techniczne
no i chyba tyle tyle słów
których 81 to jest dobry wynik i chyba na tym powinniśmy kończyć
Po prostu góry mogą się znaleźć różne silniki ale dzisiaj skupimy się na tym najmocniejszym czyli pojemność 296
cylindrów i 510 koni mocy i 600 niutonometrów do bazy w szerokim zakresie obrotów
Od dwóch i pół tysiąca do 5000 więcej jest czym jechać z tobą ten samochód jedzie niezależnie od tego
czy ma manualną czy też automatyczna 8-biegowa skrzynia biegów bo są identyczne 3 i 9 do setki i
307 na godzinę prędkość maksymalna Alfa
stworzyła ten silnik przy współpracy z Ferrari to prawda zaprzecza że to jest silnik s Ferrari te z
obciętymi dwumasem do Ani ale szczerze powiedziawszy zarówno skoki jakie średnica cylindrów się ze sobą powiązane z Ferrari jest więcej
bo całe auto tworzył zespół pod przewodnictwem A Filipek ryfa który tworzył między innymi 458
Italia back mieści zaledwie 50 litrów mówię zaledwie bo sam producent już deklaruje że
w mieście ten samochód pali prawie 13 litrów i jak sam producent to mówi to znaczy że w praktyce będzie jeszcze więcej
w trasie będzie nawet mi około 6 litrów przy czym jeśli będziemy jechać z jednostajną prędkością
to połowa cylindrów zostanie odłączona stąd te oszczędności w średnio w okolicach 8l ale to i tak nie ma
z tego że mamy tam z komputera pokładowego z przebiegu z ostatnich chyba parę redakcji 1500 km przejechanych
ze średnią spalanie 15 litrów co warunkach testowanie tego samochodu wcale mnie nie No ale kto by chciał wiedzieć w tym
samochodem powoli jeździmy tym samochodem już od paru dni po Krakowie wszyscy
do nas rozpoznają machają do nas trąbią przed zajął pierwszy post na Facebooku od razu zdradził że właśnie ten samochód właśnie w naszej redakcji w Krakowie i nie jest całkiem fajnie i zabawnie ale to jest nic w porównaniu z tym co czujemy jeżdżą z tym samochodem i cała redakcja jest absolutnie nim zachwycona więc ja swojego Zacznę od tego co mi się tym aucie nie podoba i jak już to będę miał z głowy to wtedy już dalej będą same same słodycze więc po pierwsze nie podoba mi się dźwięk kierunkowskazów nikogo nie ma nikogo nie wprowadza w błąd ta druga część jest taka dziwna Nie lubię następnie Nie podoba mi się to że bieg jest tuż obok biegu wstecznego i wbijanie jedynki co drugi raz ale naprawdę to drugi raz to jest wbijanie biegu wstecznego i to tak ostatnia rzecz której Chciałbym tutaj doświadczyć tym bardziej że po wbiciu wstecznego nie ma żadnego sygnału dźwiękowego widać tylko obraz z kamery cofania które się pojawia po jakiejś chwili więc jak chcesz wieki dodać gazu to to najczęściej jadę do tył Szybko czyli zdecydowanie mocniej za mocno bo to jest tak że jedynkę się Wbiję do przodu ale ale jak jest naciśnij i do przodu to wtedy te sny wbije się to do porodu jeszcze leci dokładnie tak samo więc to jest kwestia tego większego oporu ale jak się śpieszę jak myślę że szybko raz do przodu to nie lubię to wręcz powiedziałbym że niebezpieczne oczywiście nie dla ekosystemu światowego tylko dlatego mojego zderzaka ale jest niebezpieczne poza tym nie podoba mi się że nie można to sterować się dźwiękiem wydechu który jest fantastyczny ale tylko pod warunkiem kiedy w Kręcimy tutaj wybór trybu ftrace wtedy ten Ten wydech słychać najbardziej i najlepiej to brzmi naprawdę super i jeszcze mi się że nie można nie
można w tym samochodzie może się mylę ale chyba nie można w tym samochodzie wyłączyć SC chyba że włączymy trace Czyli
że jestem musimy włączyć najbardziej tlenkami kasę tryb Który kompletnie jest zrzuca wszelkie kagańce z tego z tego samochodu czasem Chciałbym wyłączyć elektronikę niekoniecznie wchodząc w której ten najbardziej sportowy No to wszystkie uwagi Już mam za sobą teraz opowiedzieć o plusach na Bluetooth jest mnóstwo i to można opowiadać po kolei że silnik że fantastycznie brzmi że niesamowicie się zbiera że że ten moment jest to już od dwóch tych t500rs praktycznie zawsze bo od tego silnika nie da się nie kręcić z całkiem wysłał pan że skrzynia biegów jest fantastyczna takie krótkie skoki Bo szczęście mam manuala krótkie skoki bardzo pewny opór tuż przed wbiciem biegu dokładnie nie wiemy który bieg dokładnie wiemy że nie mogą być jedno biegu da się przejechać całe miasto da się ruszyć da się zerwać przyczepność więc w trakcie jazdy więc w tej zapas mocy i momentu obrotowego jest tak że ta skrzynia nie byłaby nawet potrzebne w ekstremalnym przypadku o tym i układ kierowniczy generalnie pozwala bardzo precyzyjnie oczywiście sterować tym samochodem on w trybie Race daje ten układ takiej trochę nie to sztuczny nawet ciężki ale ale wtedy
już na pewno jedziemy Jakby to był gokart natomiast wszystkich wcześniejsze różnica między którymi nie jest aż tak dużo jak by się spodziewał bo tutaj dla mnie to jest tak albo a najcichszy d i n to prawie się nie różnią natomiast
tryb na tryb Rise No to już wiadomo że że to jest tylko
tata najlepszy no Natomiast właśnie mamy ślimaka Powiem tak w
tym samochodzie i teraz powiem o tym jak się tym jeździ w góry bo może jak mówię można to rozbić na części składowe opowiadać o silniku zawieszeniu
przy modnego otwarty być albo od utwardzić i i można opowiadać się o nie wiem o o hamulców
który to jest akurat hamulcem w której było w sumie Break by Wire System
ten oznacza że naciskając
na hamulec tak naprawdę naciskamy gdzieś tam na taki
gumowy klocek który który już niczym nie jest połączony tam jest tylko czujnik elektryczny steruje pompą systemu hamulcowego więc z tego prawdę podpowiadamy
komputera wie co ma zrobić a nie bezpośrednich sterujemy więc w sumie system jak na Alfę do czy mierze Alfa Nie może tylko akurat ten modem Wydaje mi się że powinien być taki maksymalnie mechanicznie
wpięty w całości i taki jesteś chodziło o silniku układ kierowniczy skrzynie biegów wszystkie takie mechaniczne wszystko jest takie łatwo wyczuwalne i takie Wydaje się że jest pod pełną kontrolą aż tu nagle hamulec który jest sterowany kabelkiem nocy dziwny ale skuteczne No właśnie można o tym samochodzie opowiadać na różne sposoby dzieląc go na kawałki
i opowiadając OK osobno ale tak naprawdę to chodzi o tą całość co z tego wyszło I wyszło z tego auto które którym jeżdżę już teraz pojechałem robić te nagrania i pojechałem tak przez siebie Zakopiankę tobą trochę tam no koło mogilan trochę w kierunku na Kraków i z powrotem Jadę i i nie włączam tych kamer i Przejechałem już 30 km wciąż nie wyłączam tych kamer myślę jak nagram to już będę musiał wrócić do redakcji bo tam obowiązki czekają a póki nie nagrał jeżdżę z tego auta nie chce się wysiadać po doświadczenie jazdy tym samochodem po prostu chcę się żeby trwało i trwało i trwało I bez samochód którym tak jak przed chwilą ślimaku ten ten ten ten ten poślizg ten uśmiech tylnej osi on to wykonuje w takim trybie jakby to było slow motion jak za chwileczkę zacznie się uślizg Masz do wyboru albo To ciśnij mocniej i pojedziemy troszkę bardziej w lewo albo możemy z gazów to się będzie będziemy stabilizować Ewentualnie możesz skontrolować to pojedziemy slajdem Wybierz sobie spokojnie masz czasu żeby to wszystko trwa ułamek sekundy ale dzięki odpowiednim rozkładowi masz odpowiedniemu momentowi obrotowemu i tego że możemy błyskawicznie wybrać właściwą właściwą właściwym właściwym położeniu na skrzynię biegów to wszystko jest tak proste że że to jest samochód O której mógłbym powiedzieć że osoby takiej jak ja czyli osoby które lubią mocne samochody aczkolwiek nie mają z masz takiego doświadczenie żeby
móc powiedzieć że hej Dawaj mnie tu o 500 koni będę latał bokami i nic się nikomu nie stanie tylko mówię Halo no to na 500 koni fajnie lubię ale
w sumie to nawet nie wiem co każdej z pracy poradzę sobie z tym silnikiem bo ja bo i pojechał na latamy setek albo 1000 km po torach Nie masz takiego doświadczenia więc z samochodami bardzo mocnymi aby móc je opanować w każdej sytuacji pod ten samochód jest taki taki level bliżej takiego człowieka jak ja dlatego że on jest tak bardzo czytelny tak by cokolwiek w tym samochodzie się dzieje Najpierw to poczujemy po tym co się stanie i w każdej chwili możemy ten pokierować i albo zgasić tą stronę albo dodać albo pojechać prosto nie no auto tak pięknie zestrojony tak czytelne tak przyjemne podczas jazdy i i wydłużający takie pozytywnie moce to tak to się zdarza rzadko to się właśnie zdarzyło jest to wcale nie szczęśliwy że ten samochód dotarł do naszej redakcji bo
bo to jest To jest coś co straciłem wątek ale to nieważne Pa Skasuj to nagranie i zrobię go jeszcze raz pojeżdżę
nieco dłużej zanim wrócę też będę nie jestem absolutnie zachwycony i to jest opinię która absolutnie nie to nie od tego co mówią
o tym
chłopaki w redakcji każdy tak samo nie chce się z tym samochodem rozstać tak Julien ta
piękność z Włoch ma
coś w sobie z kobiety po prostu nie chcę się z nią rozstać Powiedz Julia Quadro folio w podstawowej wersji kosztuje 359000 zł jeśli w wersji
jest z manualną skrzynią biegów natomiast wersja z automatyczną skrzynią biegów będzie kosztowało 10000 zł więcej
standardzie jest całkiem sporo choć oczywiście zawsze pozostaje kilka dodatków wyboru a najdroższym z nich jest komplet
ceramiczny hamulców które kosztują aż 33000 zł ale on kosztuje 2200 zł aktywny
tempomat 5200 zł AGD wykończone Alcantara i włóknem węglowym 1400
zł standard nie zapewni nam jednak systemu newconnect na której musimy je w tym przypadku wydać 10000
zł Dziękuję się też zestaw audio Harman Kardon z 9 tony wzmacniaczem za
6000 zł dla fanów torowych foteli przygotowane siedzenia Sparkle ze zintegrowanymi zagłówkami Eco 500
na trójwarstwowy lakier Rosso kondycjoner trzeba wydać kolejnych 9500 zł w
sporo ale wygląda świetnie na tym jednak zakończymy więc cena samochodu z wyposażeniem nie powinna przekraczać
połowy miliona złotych Nie ma wątpliwości że Alfa Romeo Giulia Quadro folio to samochód na wskroś włoski
jednak jego Południowy temperament widać nie po wyglądzie zewnętrznym który zwraca na siebie uwagę
ale nie jest aż tak krzykliwy ani
już tym bardziej po tym co widzimy w środku tylko po tym jak te same Alfa jeździ jak rasowy samochód
sportowy z którego po prostu nie chce się wysiadać chce się by taki przelotny romans zwany tez ten stał się długotrwałym
związkiem Nawet jeśli miałbym mieć swoje wzloty jak to w przypadku poprzednich modeli bywało Julia
ma charakter który zapisał się złotymi literami na kartach historii i być może to nawet najlepsza alfa
w historii Jedno jest pewne jest to ja zapowiadamy kolejne 8 modeli będą równie dobre co Juliet o przyszłość
Alfy rysuje się w świetlanych barwach i może rzeczywiście ten prognozowany wzrost sprzedaży na
świecie jest 75 do as 400 000 wcale nie jest takie
niemożliwe Alfa Romeo wie jak zwrócić na siebie
uwagę zaczyna z Julią od najmocniejszej 500 tony w dopiero później do quada słabsze silnikiem
w zestawie robię to samo jeśli chcecie zobaczyć testy wszystkich tych modeli Pamiętajcie o subskrypcji dziękuję za obejrzenie tego
testu do zobaczenia
1 reakcja
1
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)