programy
kategorie

Assistance dla samochodów elektrycznych. Konsultant już na wstępie dostaje pytania z niestandardowej puli

Na drogach jest coraz więcej samochodów elektrycznych. Branża assistance musiała się więc dostosować do zmian. Jak można się domyślić, usługa obejmująca elektryki wygląda zupełnie inaczej niż w przypadku samochodów spalinowych. Przedstawiciel firmy Starter24, Mikołaj Siwecki powiedział w rozmowie z Newseria Biznes, że już na wstępie konsultant przyjmujący zgłoszenie, musi być gotowy na niespotykane wcześniej pytania spoza standardowej puli. – Jest dużo zgłoszeń dotyczących samej obsługi samochodu. Nie wynika to z awarii auta, ale z niewiedzy użytkownika i tego, ze ta technologia jest nowością – mówi. Jak dodaje, najwięcej zgłoszeń związanych jest z obsługą stacji ładowania na drodze, włożeniem przewodu ładującego czy też jego wyciągnięciem.

Tranksrypcja:rozwój samochodów elektrycznych i hybrydowych niewątpliwie z...
rozwiń
związku z tym również dotknęło to dobra że aż tak
naprawdę nie można standardów samochodów osobowych przyrównywać
do standardów samochodów elektrycznych jeżeli chodzi o obsługę w zakresie kalatzi Stones związku
z tym potrzebne są potrzebne jest nowe spojrzenie na samochody elektryczne i hybrydowe właśnie pod kątem rynku
Assistance zmiana rozpoczyna się już na stałe w momencie zgłoszenia klienta do tej pory standardowe
proces uwzględniał pewne tak powiedziałem wcześniej standardowe elementy
obsługi Natomiast teraz dochodzi dochodzą elementy z zakresu samochodu elektrycznego
konsultant przyjmujący sprawę już musi być gotowy na to że dostanie pytania z poza standardowej i
będą to pytania dotyczące właśnie obsługi samego samochodu więc to już jest pierwsza zmiana druga
zmiana to odpowiednie przeszkolenie i uprawnienia osoby wykonujące usługa Assistance
na drodze i
tam też wymagana jest wymagana jest odpowiednia wiedza i odpowiednie podejście zarówno do klienta
jak i do samochodu odnotowujemy dużo zgłoszeń związanych z problemami w obsłudze czy to stacje
ładowania czy problem z włożeniem przewodu ładującego czy też jego wyciągnięciem i te zgłoszę
najczęściej się zdarzają Reasumując jest dużo zgłoszeń dotyczących samej
obsługi samochodu nie wynika to z awarii bezpośrednio auta natomiast wiedzy użytkownika i
z tego że że ta technologia jest nowością oczywiście jest część wspólna jeżeli chodzi o usterki i awarię w samochodach
elektrycznych tak jak było do tej pory w samochodach spalinowy a zamiast która się pojawia jest nowością jest nowością dla użytkownika
jest to właściwą także dla nas Więc to co jest najważniejsze dla nas jako firmy
firmy która specjalizuje się w obsłudze samochodów elektrycznych i hybrydowych to wiedza zarówno z
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)