bCOGHQeY
bCOGHQfc
bCOGHQfg
programy
kategorie
bCOGHQeZ

Audi Q3 - zapatrzone w Q8

Jak zmieniło się Audi Q3? I w czym jest podobne do większego Q8?

20-04-2020
Tranksrypcja:Audi...
rozwiń
Q3
zaczęło jak kompaktowy SUV i już w momencie premiery było jakieś takie znajome przejął
mi zajmie po obecnych już jakiś czas większych braciach a niektóre elementy przy dkd starszym Audi A3
drugiej generacji bo to jednak co w motoryzacji oznacza odpowiednia Marta samochód i tak sprzedał się w ponad 1000000 egzemplarzy na
całym świecie Teraz przyszła pora na drugą generację im przyznać że designerska ten samochód już
w ogóle nie ogląda się wstecz Zapraszam na test
nowa
kontrolka
ze
skała ciekawszy i charakter Wygląd ale jej stylistyka inspirowane
o tyle poważne u piątką co ona jest i rąk ósemką i są bardziej spostrzegawczy zauważą nawiązania również do innych modeli
Audi na przykład przyszłościowe go i trochę nawiązują do tego kształt Trefl A jak już mówię o reflektorach to w
każdym z mojej wersji dostępne są one w technologii LED am najwyższej topowej wersji również w technologii Matrix LED Q3
wreszcie przesiadła się na nowo modułową Plants Zombies przedpotopowe pq35 która
pamięta jeszcze pierwszego Tourana czy Golfa 5 generacji przy okazji auto urosło nadwozie jest dłuższy o prawie 10
cm szersza o niecałe 2 cm niższe o pół cm rozstaw osi wzrósł aż o prawie 8 cm Pomimo
to masa własna wzrosła o zaledwie 15 kg auto wygląda bardzo dojrzałe i efektownie ale musicie
pamiętać o tym że bywa nasz testowany egzemplarz to najlepiej wyposażona wersja i nie ma nic wspólnego z podkową
odmianą i jak to zwykle bywa w Markach Premium Wszystkie dodatkowe opcje to nie są tanie rzeczy to
na przykład po i tutaj kolejne podobieństwo do Audi q8 po zderzakach które Arduino pomaluję dopiero
po zaznaczeniu opcji za 1220 zł ale pod warunkiem że wybierzemy pakiet advance na 7000
zł Poznajemy to też po kołach podstawie dostaniemy 17-calowe obręcze z oponami o wysokim profilu 65
oczywiście mało który typowy klient Audi wyjedzie pod psem tego modelu z salonu a co za tym idzie Mało
który klient zostawię te kuszące 130 000 Od której zaczyna się cennik koło trójki dla przykładu nasz egzemplarz kosztował
niecałe 300 złotych i wydaje mi się że to i tak nie jest cukrem dla tego samochodu
te
300 000 widać też w środku mamy to na przykład ponad 10 calowy ekran systemu MMI Navigation Plus za
10 000 zł nawigacją która uczy się naszych ulubionych trasa korkiem zawsze ma w zapasie planbe z nawigacji
dostaniemy też sygnały które pomogą nam jeździć efektywniej system powie kiedy ściągnąć nogę z gazu na przykład kiedy będziemy
zjeżdżać ze wzniesienia tak jak z zewnątrz warto wydać parę dodatkowe opcje tak również w środku trzeba sobie zostawić
extra budżet na pewne dodatki tak na przykład za 2000 zł Możemy tutaj otrzymać ekran dotykowy
na kokpicie taki ekran jak tutaj tylko ocaleli mniejszy tyle że jak się na niego nie zdecydujemy to zamiast tego
ekranu będzie tutaj po prostu półka i to doskonale pokazuje jak działają niektóre marki premium bo jeśli super
wypasioną wersy to za to zapłacić ale jeśli nie chcesz to nic ci nie będziemy wciskać na siłę jak na auli przestało znajdziemy
to całe zastępy nowoczesnych systemów bezpieczeństwa ale jednocześnie połączonych rozwiązaniami na przykład panel klimatyzacji
na wygodne fizyczne przyciski Audi Q3 jest kompaktowym ale jednak słowem więc oferuje mnóstwo praktycznych rozwiązań mamy
tutaj dwa porty USB o różnych do tego bezprzewodowa ładowarka do telefonu dwa miejsca na kubeczki jeden
schowek obok niewielki ale jednak schowek w podłokietniku przed pasażerem znajdziemy również dobrze wykończone
do tego klimatyzowany schowek oraz dwa pojemne schowki w drzwiach gość tworzy w na desce rozdzielczej Nie budzi zastrzeżeń wszystko
to jest mięciutkie na dole mamy niżej mamy taki zamsz pomarańcze Fajnie to wygląda niżej szczotkowany
metal i jakość tych miękkich tworzyw schodzi do tego momentu tutaj niżej już jest niestety
twardo ale plastiki nie wyglądają to co mnie zaskoczyło to tworzywo na drzwiach które myślałem że będzie pod palcami
u minęło się nieco bardziej podłokietnik
jest miękki trawy podłokietnik również jest miękki spasowanie
drzwi
cisza spasowanie konsoli delikatny
dźwięk ale wszystko
na swoim miejscu kierownicę
w Audi Q3 regulujemy naprawdę z porem w zakresie w dwóch płaszczyznach jeśli
chodzi o fotele no to oczywiście regulowane są elektrycznie we wszystkich płaszczyznach Mamy również elektrycznie regulowane
podparcie odcinka lędźwiowego Ja
oczywiście w metrów mamy do 83 ale ma miejsce nad głową sporo Ciekawe
ile miały blacha równie
Ciekawy jestem czy Zachar by się zmieścił sam ze sobą z
tyłu znajdziemy również sporo praktycznie mamy tutaj takie siateczki za siedzeniami również nawiewy dla drugiego rzędu oraz
pod spodem wyjście 12 ve-2 wyjścia USB do tego jest dość szeroki i tytule centralny
więc on może trochę przeszkadzać ale
oprócz tego Mamy również mięciutki
bardzo mięciutki podłokietnik z dwoma uchwytami na kubeczki regulowane zagłówek w
bardzo wysokim zakresie i
do tego kółeczka taka obok siedzenia oraz spora kieszenie w drzwiach klapy
bagażnika manualnie i
czego nie powiedziałem wam wcześniej tylna kanapa jest dzielona i przesuwna dzięki czemu w
najbardziej rozwiniętych fotelach do tyłu ma pojemność 530 l a gdy to fotele przesunie maksymalnie
do przodu pojemność wzrasta do 675 l jeśli chodzi o sam bagażnik mamy tutaj Podłącz
pod spodem dojazdowe
koło wraz z subwooferem i tylna podłoga która może być dwóch pozycjach ale zanim Przełożyłem na dolną
partię bo w tym momencie jest górnej są dwie ciekawe rzeczy to wyjście 12 V które z jakiegoś powodu
wylądowało na podłodze nie wiem dlaczego A druga to ta siateczka którą jak zamontujemy na tych haczykach tutaj
Myślę że nawet w górnym położeniu tej podłogi ona
nie utrzymuje żadnych płaskich
rzeczy zmienię wam w tym momencie to położenie na dolną część żebyście zobaczyli wyglądać to
jest Dolne ustawienie z siateczką w tym momencie jest
jeszcze gorzej oczywiście
tylną kanapę możemy całkowicie złożyć i po złożeniu obydwu stron otrzymujemy 1525
l
wrażenia
z jazdy w nowym Audi Q3 śmiałbym schować do szuflady naprawdę udane bo auto jedzie świetnie jak nasuwa oczywiście
kompaktowego ale jednak suva ja w tym samochodzie mam oznaczenie 45 Nie mam zielonego pojęcia
co to oznacza do tej pory nie potrafi rozszyfrować nowej nomenklatury Audi ale
nie zmienia to faktu że pod maską mam dwulitrową benzynę o mocy 230 koni i muszę przyznać taki Top
Moim zdaniem do tego samochodu oczywiście nie mówię tutaj o wersji q3rs która wyjdzie ale to będzie zupełnie inne
auto do zupełnie innych ludzi ale
w takiej cywilnej wersji to jest taki maks co potrzebujemy jest to nie jest jeszcze taka brutalna
moc która będzie nam łamała kręgosłupy i wyrywała kark ale jest
na tyle żeby mogli jeszcze tym samochodem dynamicznie i czuć się komfortowo przy wyprzedzaniu musimy
jednak brać pod uwagę to że samochód lubi sobie wypić bo spokojna jazda po mieście albo nawet
nie spokojna Tylko taka bardzo normalna
jazda po mieście powoduje że ten samochód lubi sobie spalić około 10-11
l więc no to nie jest mało trzeba wziąć to pod uwagę konkretnie właśnie na ten silnik ja
to mam jeszcze automatyczną skrzynię biegów która działa świetnie mamy tutaj też zawieszenie adaptacyjne które
nie jest niestety standardem ale zanim warto za to dopłacić Ponieważ działa rewelacyjnie mamy
tutaj do wyboru 5 trybów Drive Select i
to nie jest takie sztuczne że mamy 5 trybów i będziemy ci robić bo może coś się zmienia nie to się naprawdę
wiele rzeczy zmienia potrafi z samochodu takiego bardzo dynamicznego nie zwartego otwartego bardzo fajnego w prowadzeniu
z takim wsparciem układem kierowniczym Reakcją na szybszą niż w trybie Komfort ale mogłoby być lepiej bo
niestety na tą moc trzeba troszeczkę poczekać dłużej nie
zmienia to faktu że przechodząc w tryb komfort bo auto zmienia się diametralnie staje się dużo bardziej komfortowe
dużo bardziej płynne spokojne bo oczywiście tego oczekujemy w trybie komfortowym nie chcemy żeby auto nam szarpało przy każdym
zdaniu gazu tylko działało właśnie płynnie bez takim
bardzo dostojnie i to się właśnie w tym samochodzie dzieje fajnie to wszystko działa Naprawdę moim zdaniem opcja Warta do płacenia
to co zasługuje również na pochwałę to ergonomia całego kokpitu zmieniło
się to wszystko w porównaniu do poprzedniej wersji jest to zupełnie nowy kokpit który jest inspirowany również tam Audi q8
i tymi większymi modelami i
jest to taki prosty ale nowoczesny i do bólu ergonomiczny w środek wszystko Znajdziemy tutaj
ani razu się nie złapałem na tym żebym czegokolwiek szukał wszystko Znajdziemy tutaj na swoim miejscu i wsiadając pierwszy
raz do tego auta Znajdujemy się gdzie co jest i gdzie co powinno być tak tutaj właśnie jest w środku więc naprawdę
na zasługuję to na pochwałę i kolejną rzeczą która po prostu mnie zakochałem
to jest system nagłośnienia Bang and Olufsen to nie jest nowy system na czy to nie jest nowa
współpraca bo Audi współpracuje z tą firmą już bardzo długo ale
odnoszę wrażenie że trochę bardziej
dopuścili to audio pierwszy
raz Odczułem to na prezentacji a jedynki i byłem zakochany To jest bardzo podobnie naprawdę ja nie jestem
jakimś zapalonym audiofilem i nie tutaj nie wiadomo jak mądrze żył ale dla takiego like a jak ja to
brzmienie jest naprawdę odczuwalne ja się łapie na tym że wolę tym samochodem podróżować sam puścić sobie super
głos melodie cokolwiek brzmi to po prostu rewelacyjnie i ja jestem w tym systemie audio po
prostu zakochany w moim zdaniem warto też dopłacić do tych sportowych foteli S Line tylko są wygodne
ale również doskonale trzymają zakrętach No i teraz pewnie ktoś powie No dobra ale dla samych foteli ja nie będę kupował całego pakietu
S line do samochodu No i teraz jest dobra właśnie wiadomość bo troszkę zmieniło swoją
koncepcję konfiguracji samochodu a mianowicie kiedyś kupując samochód decydując się na wersja S Line dostawaliśmy wszystko
w pakiecie czyli tak naprawdę dostawaliśmy S Line zarówno na z jak i w środku teraz
możecie sobie to wybrać sami Czyli jeśli ktoś chce mieć auto bardziej sportowy na zewnątrz ale bardzo luksusowe
w środku Nie ma problemu możecie mieć na zewnątrz pakiet na środku pakiet luksusowy i odwrotnie Jeśli ktoś chce mieć samochód bardziej
anonimowy na zewnątrz nie
ma problemu może wziąć pakiet luksusowy a w środku zrobić sobie pakiet S Line i automega sportowe bardzo
fajna opcja i teraz możecie sobie do woli konfigurować auto jak tylko chcecie to na co muszę zwrócić uwagę to wirtualny
kokpit który bardzo dobrze znamy z innych modeli ale nie o to mi chodzi Chodzi w moim zdaniem jest on umiejscowiony
troszkę za wysoko ponieważ No jestem ustawiony zgodnie ze sztuką i teraz w tym momencie kierownica
zasłania mi Górne Ja niestety nie widzę takich ikonek na przykład kierunkowskazy na gdzie
złapałem się bardzo często że stałem na światłach i nagle słyszę jakieś pytanie patrzę w O kurczę świeci mi się kierunkowskaz mam włączony
kierunku tego po prostu nie widzę jak włączę sobie do teraz w tym momencie to niestety ale ja nie widzę kompletnie
nic tylko słyszę muszę się nachylić żeby wiedzieć że włączyłem kierunku więc gdyby było to deczko niżej nie mógłbym
się do niczego zaczepić serwis
i naprawy oraz dwa komplety opon z przechowaniem ich wymianą zapytaj
o cenę najmu długoterminowego na carsmile.pl nowa generacja kontrolki od poprzedniej Jest dużo
lepsza nową lepiej wygląda jest bardziej praktyczna i jeśli poprzednie generacja znalazła ponad 1000000
odbiorców to Odnoszę wrażenie że najnowsze wcielenie nie musi martwić się o swoją przyszłość Ale
z drugiej strony Kiedy na rynek wchodziła pierwsza generacja kontrolki nie miała aż tak dużej konkurencji jak teraz co się więc
będzie działo dalej czas pokaże my Trzymamy kciuki wam bardzo dziękuję za zdjęcie tego filmu i zapraszam szybciej
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bCOGHQfl
Napisz komentarz
bCOGHQfX
bCOGHQfe
bCOGHQge
bCOGHQgf