programy
kategorie

AWD Subaru kontra reszta świata - kto lepiej poradzi sobie na rolkach?

AWD z Subaru, AllGrip z Suzuki, 4x4 z Mitsubishi czy 4WD Hondy - co lepiej poradzi sobie na rolkach?

27-01-2020
Tranksrypcja:Subaru zaprosiła nas do swojej widowni Gdzie zbudowano rajdó...
rozwiń
Polski który startuje teraz w mistrzostwach euro
Zobaczymy też możliwości napędu na cztery koła Subaru i porównamy to z samochodami innych
Zapraszam do obejrzenia film
Jako pierwszy na rolkach pojawił się Forester drugiej gen
Próba została o tyle utrudniona że samochody muszą wjechać pod górę kiedy tylko jedno z kół ma przyczep
W ten sposób możemy sprawdzić czy na tylną oś trafia wystarczająco dużo momentu wyruszyć cały
Ten foresterze udało się bez
Nina coś było w przypadku najnowszego Forester EXC który dodatkowo podjął się trudniejszych próby
Musiał pokonać przeszkodę kiedy tylko tylna oś miała przyczepność a później kiedy tylko jedno skąd
Się na przyczepność podłożu
Dlatego napędu to pestka kieruje moment tam gdzie
Pierwszym Subaru który poległo w naszych próbach okazało się Legacy out
Spróbuję z jednym kołem na przyczepę podłożu nie było w stanie
Powodem może być brak mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu przy tylnej
Moment trafia tam gdzie jest najmniejszy opór czyli na ślizgające się koło przez co Legacy stoi w miejscu
Zaskoczeniem okazało się Suzuki Vitara z napędem Audi
Widać że nadal ma w sobie pierwiastek z starszych modeli bo w tej próby poradziło sobie bardzo dobrze
Tryby Snow wstępnie blokuje napęd na cztery koła ale sam napęd Jeśli przewiduje lub rozpoznał
W przedniej osi
Przekażę więcej momentów
W ten sposób Vitara poradziła sobie dość trudno
Podobnie jak Honda CRV
Choć nie była w stanie podjechać pod wzniesienie siłą jednego koła kiedy to koło musiał jeszcze pokonać wysokość
To z pozostałymi chorobami poradziła sobie całkiem nieźle nie regulujcie odbiorników tym samochodem na
Byliśmy to nie jest błoto w sprayu
I zaraz pokażemy jak ten samochód poradzi sobie na rolkach z włączoną blokadą centralnego dyferencjału
Iza zwykłym napędem 4 ha Mitsubishi L200 Monster z możliwością blokady poszczególnych element
Będą pokazało co tak naprawdę ważne jest w napędzie
We 200 mamy na piecu centralnym mechanizmem różnicowym ale jeśli nie zablokujemy centralnego dyferencjału
Tylne koła nie mają przyczepności
Nie ruszymy z miejsc
To też dlatego że 200 jest domyślnie samochodem z napędem na tylną
Przedni dyferencjał nie ma ograniczenia poślizgu dlatego L200 miało też problem z ruszeniem za pomocą tylko je
Kiedy kontrola trakcji była wyłącz
W takich przypadkach warto jednak te kontrolę włączyć która hamując ślizgające się koło będzie i mi to
Działanie mechanizmu o ograniczonym
Ostatecznie Monster poradził sobie ze wszystkimi
Próby które widzieliście odbywały się w rajdownicy Subaru dlatego Korzystając z okazji postanowiliśmy
Ekspert A co odróżnia ich rajdówkę od seryjnego
Samochód SC
Subaru Impreza samochód specyfikacji grupy e
W tym samochodem ścigają się w tym roku w mistrzostwach Europy
RCD
Samochód przygotowany
Tutaj przez nas w Polsce
W tym samochodzie
Seryjnych części to przede wszystkim silnymi turbina turbina
Jest tylko ograniczona dolotem
Powietrza tak zwaną zwyżką silnik jest seryjny
Nie ma możliwości
Modyfikowanego
Kupię
Czy grozi o skrzyni
Możemy mogą moje takana kłowa
Można stosować
Skrzynia kłowa jest dopuszczona jest seryjny centralny dyfer
Jeśli chodzi o sferę przednią i tylną jest dopuszczona szpera homologowana
Persona Podkowa
Co do
Rzeczy
Co jeszcze
Jeśli chodzi o
Hamulca hamulce są
Firmy Stein specjalnie homologowane do samochodu grupy
Dużo bardziej wydajne niż seryjna
Przeniesienie napędu w Bydgoszczy o Północ
Również są wzmacniane
Homologowane przez
Pozostałe części generalne w samochodzie są seryjne
Nie można wprowadzać modyfik
Karoseria
I pozostałe inne rzeczy muszą być po prostu
Samochody ostręga
Jeżeli chodzi o ubezpieczenia
Dopuszczalna fotel
Dzwonek kubełkowa
Pasy bezpieczeństwa 5
Może nie
Kiedy zmiana kierownicy no
Sportowe
Pozostałe rzeczy no bo jakby można
Można w samochodzie Groupon
W czym masz odczynie kanapy i tak
Jeżeli chodzi o silnik do silnika około 1200 km kilometrów w Osowie czyli na
Bardzo dużym obciążeniu
Potem muszę być Przeglądałem to jeżeli chodzi o skrzyni biegów
Około 800 km kwadratowych i też
Przeglądamy
Robimy robiony stężony przegląd
Turbina
Około też 1200 km
Maksymalnie
Raczej
U nas wymienia na
Ponieważ są po części seryjne
Możliwość
Są takie
I tak oto dowiedzieliśmy się jak działają na p
Poszczególnych producentów jakie są ich wady i
Oczywiście jeśli mówimy o jeszcze terenowe
Zachodzi szereg innych
Składanie tylko
Jeśli chcieli
Taki stary Neymar
Kiedy jakie koło się kręci to właśnie mieliśmy do tego bardzo dobrą
Także mamy nadzieję że materiał się spodoba
I jeśli macie jeszcze
Konkretne pytanie co do tych napędów oczywiście Postaramy się pod
Komentarze
4 reakcje
0
4
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)