programy
kategorie

BMW 745Le - grillowanie po chińsku

To jak jest z tym grillem? Zapraszamy na test hybrydowego BMW Serii 7.

27-04-2020
Tranksrypcja:ramka.pl...
rozwiń
niepowtarzalną ramkę do tablicy rejestracyjnej z najwyższej jakości stal
nierdzewna tysiące możliwości Zaprojektuj własną rękę i zacznij się wyróżniać Cześć
Seria 7 to flagowa limuzyna BMW którą ostatnio maszerowała trochę w cieniu innych propozycji niemieckiego
producenta seria 8 i w piątkę i siódemka nawet nowa trójka mogła bardziej nowoczesny gazetami taki
stan rzeczy Oczywiście nie mógł trwać zbyt długo i siódemka została szybko poddane modernizacja aby
wszystko ustalić na swoim miejscu zarówno w palecie jak i na całym rynku motoryzacyjnym
bo BMW serii 7 musi być najlepsze prawda A jakby to pokazać najlepiej
Tak wiem Trochę przesadzam ale po pojawieniu się pierwszych zdjęć nowej siódemki w internecie zawrzało doić siódemki
z gigantycznymi nerkami dołączyła też serię 7 w połączeniu z nowymi wąskimi refleks Sprawiają wrażenie bestialsko
dużych można wytłumaczyć że wielkość tego grilla nie jest do końca podyktowana względami stylistycznymi
że to jest kwestia na przykład aerodynamiki bo też zarządzaniem ciepłem silnika
bo przecież za tym żebrami znajdują się aktywne klapy które kiedy trzeba się otwierają kiedy trzeba się zamykają
więc to jest czysta technika ale
tak nie jest dlatego że aktywne klapy kończą się mniej więcej w tym miejscu a wyżej ten wchodzi
na maskę tylko po to żeby pokazać twoje monumentalne wejść na rynek a
dlaczego monumentalny i to jest odpowiedź na pytanie dlaczego ten grill jest taki wielki Chiny
i Azję bo to jest najważniejszy rynek zbytu dla wielkich limuzyny
a tam klienci Tak się składa że lubią takie monumentalnie wyglądające schody pytanie tylko jeśli
BMW daję swoim klientom możliwość z bez ograniczeń definiować kolor kształt i
formę wszystkiego co się da wyprodukować tylko w środku samochodu to dlaczego nie wyprodukowano
na przykład wersji grilla która by była taka bardziej akceptowana dla Europy i Bestię chińskiej
które mogłyby rosnąć jeszcze o meter do góry No dlaczego nie i coś pytanie
oczywiście
grill
to
nie
jest komplet zmian mamy też nowy przedni zderzak i uwaga większy znaczek
też na masce ten gry chyba tak zdominował przód że tego akurat nikt nie zauważy najbardziej wysunięte krawędź
pasa przedniego jest teraz aż o 5 cm wyższe Co sprawia że Siódemka wygląda No właśnie jeszcze bardziej monumentalnie
muskularnie bestialsko może z boku możemy zobaczyć nowe wzory felg też jest nowy wylot powietrza który
poprawia aerodynamikę w okolicy przednich nadkoli BMW poświęciło też sporo uwagi jeszcze lepszemu wyciszenie wnętrza szyby
są laminowane i mają grubość 5 i 1 metra a to ważne dla dyrektora podróżującego z
tyłu tylne nadkola ze skały dodatkową izolację a z tyłu widzimy że byłem w podchwycił otręt obecnie panujących na rynku
i połączyło tylne płaskim ledowym który biegnie przez całą klapy bagażnika poza tym tylne lampy
stały się odrobinę niszczy mają teraz taką bardziej trujące strukturę No i wielkie atrapy końcówek układu wydechowego Monument
powiedzieć w środku oczywiście rury wydechowe są prawdziwe ale nie mają takiej bestialsko wielkiej
średnicy jeszcze dwa słowa na temat kół mamy to na aucie testowym 20 to pójdę bym w
sam raz bez szaleństw natomiast samochód fabrycznie wyjeżdża na osiemnastkach ale opcjonalnie na życzenie
klienta bez dopłat BMW może wydać tens uwagę na 17 w prawdziwych konfiguratorze
jakby wyglądał taki samochód na 7 nastkę Zobaczcie no i będzie 19 to jednak absolutne minimum wnętrze
zbliżyło się do starych nowości BMW czyli jest zamiast analogowych zegarów mamy teraz lek konfliktu Rozmawiałem już między
innymi w x5c zmieniono też kierownicę ma inne ułożenie przycisków oraz przeniesiono tackę do przewodowego
ładowania telefonu do Siódemki możemy zamówić też nową pikowaną skóry nappa lub nowy wykończenie z
drewna klimat tworzy też oświetlenie ambientowe z przedmiotem szkłem w nocy wygląda to całkiem wspominałem
już o lepsze wyciszenie wnętrza ale to nie koniec starań konstruktorów o to żeby ta podróż przebiegała jak najlepszej
atmosferze wyciszony zostały również słupki b a nawet zapomniałem już to że szyby
są grubsze nie tylko z przodu ale oczywiście również z tyłu Nawet będziesz one zostały miejsca
z których wyciągamy pasy bezpieczeństwa podobno była taka szczelina która musiała szumem
już nie sieje się podróż tego izoluje się od świata zewnętrznego nie tylko
pod względem dźwięku ale też światła jednym przyciskiem ataki przycisków mamy tutaj aż 4 jesteśmy w stanie odciąć
się od świata zewnętrznego gwarantują w sobie i tutaj pracy komputerze wprowadzając tajne hasła to
nie dziwny hasła wszystkie są tajne wprowadzając różnego rodzaju tajne informacje i to robią z
daleka ciekawskich oczu pełna anonimowość pełna
dyskrecja nie chce mnie to że producenci ścigają się na różne sposoby aby w tych najwyższej klasy limuzynach
pokazać coś czy konkurencja na przykład w BMW podobno gdyby
przycisk obsługi głosowej działał bo jest niedostępny można zdefiniować na
dowolny na przykład mogę powiedzieć Passat TDI i wtedy na słowo Passat TDI on się będzie odzywał tak jak
myślę się Hej Mercedes E tam Musimy umówić kaczuszka zamiast słowo Mercedes żebym normalnie opisać ten sam i podczas
nagranie żeby samochód na się nie ścinał tutaj możemy podmienić to i powiedzieć na przykład żeby na się odzywać na słowo
Passat i w ten sposób system nam nie przeszkadza możemy spoko prawda sobie Hej Passat sprawdź mi proszę
kontrakty terminowe na cebulę bez problemu to zostanie kiedyś pewnie nie w Polsce zrobione póki co niedostępne
ale chciałam pokazać jak to było tylko żeby wstęp dostępu Otóż że nie możemy tutaj wybrać Experience
mopsy to jest taki właśnie bardzo fajny zestaw parametrów od którego jednym przycisk to
wszystko to co chcemy aby w tym samochodzie Było tak zestrojony skonfigurowane
więc mamy tutaj podniesiono osłonę mamy włączoną wentylacja foteli ustawione jest z góry temperatura klimatyzacja oświetlenie ambientowe ekspresywnie
ma sprawy jednym przyciskiem wchodzimy w pracy czyli
otwierają się wszelakie a okna roletki i tak dalej inne oświetlenie ambientowe wellbeing
No to mamy włącza mi się właśnie masaż znowu wszystko się zamyka fotel zaczyna mnie podgrzewać
temperatura klimatyzacji zwiększyła się o 1 stopni w stylu było 20 teraz jest 21 No
i mamy oczywiście mnóstwo ustawień wchodzę których możemy te tryby odpowiednio indywidualizować
o tak bym to nazwał w
tym jest jeszcze nie koniec bajerów bo jest tutaj naprawdę niezły bajer pod tytułem p&r czyli taki samochód
o ciebie zła a więc jest tryb witalizacja o co chodzi 3 minut to jest metalem czy minutowy
program wbita lejce aktywizuje kierowcy dlaczego po prostu klimatyzacje światło językową bardzo ciekaw jak wygląda
więc wybrałem tryb jedziemy
światło Agents otworzą już okno dachowe teraz
wrzucił 18 stopni i wieje
zimnym powietrzem Zwróć uwagę że temperatura jest cały czas spała Ale tempo nawiewów się zmienia widać
to Zresztą tutaj pompuje to zimnym powietrzem na energetyzujących
w ten sposób kierowca
Prowadź do tego jeszcze nie było więc jeśli ktoś chciał zaskoczyć klientów to mu się to niewątpliwie udało Jeśli
akurat Czekam na parkingu i wtedy No to lepiej tam już nie ma sprawy
ale masz może na samochód czym jeszcze zaskoczy na pewno czuję że fotel jest w tej chwili podgrzewany włączony jest też masaż a więc ciepło
z drugiej strony Ale zimno mam masaż No i tak chyba przez 3
minuty Przypuszczam że mniej więcej tak to wygląda A
możemy też zakończyć ten program z żalem programem Vitalis i wchodzimy do trybu
czy relaks jak widać nie potrzebujemy aż tyle światło
ty powinno być też muzyka natomiast jakiegoś pogoda Ta muzyka nie gra teraz być może
Poproszę oczywiście muzyka gra w zgadywanie będziemy teraz je puszczać ale zwróć uwagę że tutaj mamy od
razu właśnie tryb Relax który nie który to ma zupełnie inną temperaturę teraz mamy tutaj wyjdzie 23
stopnie jest mniej światła w samochodzie ten
masaż jest ale taki chyba delikatny i generalnie też tak było okej
Można oczywiście ten
problem zakończyć i przejdź do naszej
zjazdy Cześć i tak nie do końca wiem czy ja mam Wiesz o tym bardzo energetycznie czy może wrażenie zjazdy nagrać
sposób zrelaksowany bo przestałem sobie dwa tryby i ten Vitalis i ten Relax bo przede mną opowieść o zmianach silnikowa tych naprawdę bardzo dużo może zacznę od części
przedziałów opowieści o tym jak
się nie zmieniła paleta dziwny no nie zmieniła się została w zasadzie miałem taka jak przetrwać dipping ma więc wciąż najciekawszą
propozycję jest na 50 E34
to po sprężarki 6 cylindrów i 400 koni rozumiesz
po stronie benzyną tak jak mówię zmieniła się praktycznie wszystko bo mamy tutaj i 700 l e Która teraz
jest słabsza zamiast 610 koni mogę TDI 585 koni przecież więcej nie to metrów bo
850 750 z kolei jest mocniejsza i to 80
asz koni mechanicznych Co daje jej 530 koni Co znaczy różnica pomiędzy 750 803 w
koniach mechanicznych wyrażona stała się już naprawdę nie wiem około 10% więc
wybór nie jest prosty
No i wreszcie największa zmiana na nieobecny w stanie Wielki nieobecnego w tym ten nieobecny to jest 3 730x dwulitrowa
czterocyfrowa jednostka pod maską 58 koni których nie chciał nikt nie chciał wypadł
No i wreszcie pozostały nam informacje na temat hybrydy plugin którą jadę i to jest najważniejsza zmiana i najbardziej
spokrewniona dobrane bo tutaj wreszcie pod maską nie mamy 2 litrowego rysunkowego
silnika tylko 3 litrową R6 która w parze z silnikiem elektrycznym daje prawie 400 koni dokładnie 394 konie samochód
jest teraz wyraźnie mocniejszy to różnica jest chyba 50 60 koni w stosunku do wersji stretchingiem I to naprawdę ma naprawdę robisz świetną robotę ten samochód jednocześnie jestem bardziej sobą czyli szybką limuzyną
a jednocześnie potrafi w trybie na przykład elektrycznym
przyjechać tych
30 km na prądzie i to są uczciwe 30 km tak to naprawdę po włączeniu trybu elektryk wiemy że jak teraz podkład
19 km to 19 przyjadę bez szaleństw przyjadę naprawdę więc to jest akurat bardzo fajny tryb na tryb elektryczny przez noc wiadomo bez problemu można doładować tych 30
parę kilometrów jazda w tym trybie No cóż to nie jest doświadczenie zdecydowanie sportowy ale samochód Jeździ bardzo sprawnie bardzo wyraźnie
widać że że jest ten tryb elektryczny czy natychmiastowej reakcji na wciśnięcie pedału gazu ale też cisza w kabinie wiadomo to jest
przypadek w tym też pracowali podczas zmian właśnie w trakcie bajki Pingu Tak czy inaczej zrobił staje się ten samochód kompletnie bez Szumny i
to wtedy elektryczny jest szczęście ciekawe
ale najważniejszym trybem tutaj jest Hybrid
czyli połączenie tego najlepszego co potrafi dać z siebie rzędowa szóstka i tego co potrafi dać z siebie elektryczny silnik
A jak wiemy jak to się świetnie uzupełnienie i w ten sposób ten samochód że po dotknięciu gazu od razu zaczyna przyspieszać bo mamy to elektryczny silnik części
ma pełne moment obrotowy od razu z pozycji a jednocześnie jak posunąć
wiemy Gastro obudzi się ta szóstka która dając
odpowiednio nutę która potrafi
też nam zapewnić odpowiednie przyspieszenie i
czujemy odpowiednie
masaż Moim zdaniem to jest połączenie bardzo
bliskie doskonałemu z punktu widzenia dla klienta który poszukuje samochodu który będzie nie tylko szybki ale może nie będziemy mówić o ekonomii
jazdy bo wiadomo że to nie stanie auto więc tutaj pewnie Klient nie liczyłem każdego i trapery też tą czy w tą nikt nie widział mówić teraz palił mniej on jeszcze dwa świadomość tego że samochód jest niemiły
wszystko bardziej jako pod względem emisji CO2 czy też generalnie pod samopoczucia dobrego właściciela więc pod tym względem myślę że ten samochód jest bardzo to takie
kompromisem pomiędzy oczekiwaniami a też jakimś tam jakąś
świadomością Ekologiczna
jest oczywiście skrypt który w tym przypadku może nie jest najważniejszy No ale jest zmienia
grafikę zegarów zaciska troszkę na kierowcę odpowiednio regulując fotele układ kierowniczy staje się taki bardziej responsywny nieco cięższy bardzo
szybko reaguje na każde
dotknięcie muśnięcie dosłownie pedał gazu przy nie ten samochód może mieć opcjonalnie również aktywne zawieszenie które przytrzymuje go na zakrętach i tak jak ja testuję ten samochód to nie
to nie badałem z czerwonym specyfikację mam dość że nie ma takiej potrzeby czuję że tego tutaj na pokładzie raczej i nie ma bo samochód nie tylko podczas testu udziałem nawet podczas takich prostych 30
na godziny manewru manewrach Nie kładzie się bardzo chętnie
na boki i może
przez 50 nie powoduje to jakiegoś uczucia niepewności bo wciąż Robię to wszystko bardzo zgrabnie nie
ale jednak czuć że to właśnie Komfort jest w tym samochodzie mniejszym i
ptak też oczywiście jest bo w tym aucie najważniejsze nie jest to ino on sekund przyspiesza do setki ani
ani nie to czy on przy 50 zrobi
test łosia W ten czy inny sposób
Najważniejsze jest to jak Cicho Jak aksamitnie jak bez szumnie jak komfortowo będzie jeździło właściwie to woził osobę
która siedzi w wersji urlopu prawdopodobnie tam po prawej stronie na tylnej kanapie A to robi Coraz I
to właśnie w tym samochodzie i jest najważniejsze bez względu na rodzaj napędu natomiast
gdyby miał polecać właśnie takie najbardziej zrównoważone źródło napędu do dochodu to od chwili wejścia
Pod maskę 3 litrowej R6 Moim zdaniem to właśnie hybryda w
serii 7 jest tym najbardziej zrównoważonym napędem na
zakończenie możemy oczywiście dyskutować dostosowanie wyglądu tego auta do gustów jednego wybranego regionu
na świecie Tylko dlatego że on jest najbardziej wolumenowy dobre czy złe ale fakty są takie auto po
face liftingu stało się i jeszcze lepsze ma najnowocześniejszą technologię na pokładzie więc odzyskała
należne sobie miejsce w hierarchii BMW ale też ma odpowiednia to to jest w walce ze swoimi odwiecznym
i rywalami czyli A8 LSM
i oczywiście klasą s wszystkim podczas trekkingu zadziało się tutaj rzeczy które
zwykle podczas trekkingu nie mają miejsca na przykład lepsze wyciszenie a więc ten samochód stał się lepszy swoje podstawowej w
funkcję Czy ryby aksamitnie wygodną limuzyną bo
takie właśnie jest i Podsumowując
wygląd czy to jest
piękna czy
bestie ja
bym powiedział tak to jest gustu w kasecie
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)