programy
kategorie

BMW i3s - miejski elektryk, którym da się driftowac

Bmw i3 zostało zaprezentowane w 2013 roku. Od samego początku cieszyło się bardzo dużą popularnością. W 2017 roku model ten przeszedł delikatny facelifting, natomiast rok później została zaprezentowana odmiana i3s, która dysponowała mocą 184 koni mechanicznych. Dodatkowo miała obniżone zawieszenie i zwiększony rozstaw kół, co przełożyło się na stabilność podczas prowadzenia. W tym filmie sprawdziliśmy jak szybko można naładować ten samochód oraz z jakim zużyciem energii należy się liczyć. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jakie są mocne i słabe strony tego samochodu, zapraszamy do oglądania!

11-06-2020
Tranksrypcja:cześć...
rozwiń
BMW
i mały miejski samochód elektryczny kiedy o tym mówię to czuję się troszeczkę dziwnie bo
raczej mało Kto kojarzy te bawarską Market elektryfikacja ją BMW identyfikuje się jako producent
samochodów sportowych i luksusowych okazuje się bowiem że jednak pewien epizod z eksperymentami z
bez emisyjnym napędem latach siedemdziesiątych ale żaden z tych projektów nie wszedł do seryjnej produkcji BMW
i3 nie jest nowością zaprezentowano je w 2013 roku od razu się spodobało i zaczęła
klientów zainteresowanych elektromobilnością i tak jest że dziś A jeszcze bardziej elektryzować ma model
i 3a jest o którym opowiem wam w tym filmie mimo
że
BMW
i3 jest już na rynku 7 lat to przez ten cały czas praktycznie się nie zmieniło w 2017
roku Model ten przeszedł delikatny face który zaowocowało pojawieniem się
nowych reflektorów w technologii LED prze projektowaniem zderzaków z przodu i z tyłu oraz dołożeniem dekoracyjnej
srebrnej listwy nad linią okien chwilę na rynku pojawiła się mocniejsza odmiana i3s
BMW X 84 koni wersja bez na ich 168 ponieważ
jest to samochód i moment obrotowy mały dostępny od samego dołu No to myślę że gdyby Ktoś
wsiadł do słabszej wersji i powiedziano by mu że jedzie mocniejszą to na pewno by uwierzył to jest fantastyczne
lek chyba już nie trzeba nikomu mówić że kiedy wciskamy pedał gazu od razu przyspieszamy na próżno
tego szukać w spalinówka Hi I właśnie za to lubię elektryki najbardziej gdybym miał na samochód elektryczny to
głównie ze względu na Aspekt związany z elastycznością jazdy aktualnie
BMW i3 oferowane jest z jedną pojemnością akumulatorów w nieco ponad 42
kilowatogodziny samochód może być ładowany prądem przemiennym z ograniczeniem mocy do
11 kW oraz Prądem stałym z ograniczeniem do 45 kilowatów Korzystając
z ładowarek przez złącze typ 2 to przyrost zasięgu będzie oscylować między dwunastoma a54
ma kilometrami na godzinę ładowania w przypadku korzystania z niego łącza CTS możemy liczyć nawet na wartości
rzędu 200 do 260 km na godzinę ładowania podczas mojego testu zużycie energii wynosiło
średnio 13 kilowatogodzin kilometrów Co pokrywa się z deklaracjami producenta BMW
i3s jest samochodem który prowadzi się nadzwyczaj stabilnie i pewnie mimo tych wąziutki Hop
On naprawdę da się o tym zapomnieć jechałem tym samochodem z Warszawy do Krakowa z prędkościami i więcej 100 120km
panowały niesprzyjające
warunki był było mokro ślisko ale nawet zakrętach
nie dało się odczuć że na
koła tego samochodu założone są tak wąskie opony to na pewno zasługa o 1 cm
zawieszenia względem wersji bez
rozstawu
kół
dokładnie o 4 cm sportowej odmiany i trójki mamy do czynienia z nową i
lepszą generacją oprogramowania obsługującego system kontroli trakcji BMW deklaruje że będziemy rzadziej
na razie uścisk tylnych kół bo na tyle koła przekazywany jest cały moment obrotowy i dzięki temu będziemy mogli się poruszać stabilnie i szybciej i Trójcy nie
możemy wyłączyć całkowicie konto awizację toru jazdy z poziomu menu ale kiedy uruchomimy specjalny tryb serwisowy to
bez problemu będziemy mogli pozbyć się elektronicznego kagańca i cieszyć się z napędu na tył wątpię
jednak aby Kto Kto kupi BMW i3 chciał jakoś często z tego korzystać mamy tutaj kilka
trybów jazdy
najbardziej elektryzujący jest tryb Sport tutaj reakcja na dodanie gazu jest natychmiastowa bez żadnego opóźnienia i
ten tryb pozwala z samochodu wycisnąć
te konie mechaniczne deklarowane przez producenta mamy tryb komfortowy
tutaj również nie ma co narzekać na reagowanie samochodu na przyspieszanie
później tryb Eco Pro i Eko PRO PLUS No to są tryby dedykowane stricte do tego aby
jechać jak najdłużej i zużywać jak najmniej w trybie Eco PRO PLUS nie mamy już do dyspozycji ani
grzania foteli ani klimatyzacji możemy mieć natomiast włączoną wentylacje która zapobiegnie parowaniu
szyb kiedy pada deszcz Kiedy zmieniamy tryby jazdy zdecydowanie widać różnicę w zasięgu który
deklaruje samochód i wydaje mi się że kiedyś nie musimy
decydować się na żadne energetyczne wyrzeczenia możemy spokojnie jeździć w trybie komfortowym lub sportowym Jadąc
z Warszawy i nie udało mi się przejechać całej trasy bez ładowania że ty jechałem w trybie Eco PRO PLUS cała podróż Troszkę mnie zmęczyła
bo jazda w bez
grzania przy temperaturze na zewnątrz mniej
więcej koło trzech czterech stopni nie była Komfortowa więc czasami Byłem zmuszony aby na chwilę zmienić tryb jazdy i włączyć grzanie bo inaczej pewnie mój powrót do
Krakowa skończyłby się chorobą to co mi się w tym sama nie podoba to brak możliwości zmiany poziomu
rekuperacji w wielu elektrykach jest to dostępne a jeżeli nie ma takiej możliwości to samochód hamuje tak gwałtownie po
odjęciu gazu w tym wypadku samochód będzie mocno zwalniać i po chwili zatrzyma się całkowicie nie do końca mi się to podoba ponieważ są sposoby i Style
jazdy autem elektrycznym i nie zawsze sprzyjające jest tak agresywna odzyskiwanie energii to co mi się tutaj bardzo podoba to możliwość jazdy od razu po Uruchom kiedy włączymy samochód możemy w jednej chwili wybrać Drive i ruszyć
nie
każdy samochód to o wiele aut elektrycznych i hybrydowych musi się zastanowić przez dłuższą chwilkę czy wszystko jest w porządku i czy można
jechać tutaj tego nie ma i to mi się bardzo podoba mimo niewielkich wymiarów zewnętrznych w środku oferuje dość dużo
miejsca a jego wnętrze nie jest klaustrofobiczne Dzięki płaskiej podłodze między kierowcą a pasażerem możliwe
jest przechowywanie drobnych przedmiotów warto jednak wietrzyć aby w zakręcie na przykład nie znalazło się w okolicy pedałów pod
miękkim podłokietnikiem na środku znajduje się schowek wraz z uchwytem na kubek drugi znajdziecie w przedniej części tunelu
środkowego podłokietnik u mamy też uchwyt na telefon z bezprzewodową ładowarką przed pasażerem również
znajduje się niewielki schowek to
co bardzo mi się podoba to dwa okienka dachowe które zdecydowanie doświetlają wnętrze tego samochodu możemy
je oczywiście zasłonić za pomocą rolet jak również otworzyć materiały
użyte we wnętrzu są dobrej jakości BMW chwali się że tych tworzyw pochodzi z
recyklingu w
samochodzie nie ma słupka b i aby zająć miejsce z tyłu przednie drzwi muszą być otwarte siedząc
sam za sobą czuję że mam wystarczy miejsca aby odbyć nawet dłuższą podróż z
udogodnień na tylnej kanapie Mamy do dyspozycji jedynie dwa miejsca na kubeczki podłokietnika niestety
brak aby wygodniej się możemy złożyć fotel kierowcy za pomocą dźwigni na zagłówku pojemność
bagażnika w tym modelu wynosi 260 l z przodu pod maską również Mamy do dyspozycji
wielką przestrzeń do przechowywania ceny nowego BMW i3 zaczynają się od niecałych 170000
zł wersja s jest droższa O prawie 15000 to sprawia że bez wysiłku decydując
się na droższy lakier kilka dodatkowych pakietów przekroczymy 200 000 zł są moim zdaniem
jest kwotą zdecydowanie zbyt wygórowane ją w
BMW i3 dobrze jakoś winny miejski samochód oszczędna jazda pozwoli nam też wyruszyć w niedaleką
trasę Jestem bardzo zadowolony ze spotkania z tym autem ale gdybym miał szukać dla siebie Miejskiego auta elektrycznego fantastycznych
wrażeń z jazdy raczej sugerowałbym się ceną Co sprawiłoby że na model i 3 chyba bym się nie zdecydował
dajcie znać w komentarzach Co sądzicie o tym samochodzie Pamiętajcie osób z z zostawcie łapkę w górę i do zobaczenia
w kolejnych filmach
1 reakcja
1
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)