programy
kategorie

BMW i8 Roadster 1.5 R3 Hybrid 374 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl #403

Test BMW i8 Roadster Hybrid o mocy 374 KM

31-03-2020
Tranksrypcja:cześć...
rozwiń
BMW I8 to już przeze mnie testowane 3 lata temu na tym kolejne
kanale Zachar off widzieliście z tym samochodem da się driftować oraz 3 Według mnie jest przełomowy wyraz trafiło
do nas i ósemka w wersji Roadster i nie mogę się oprzeć wrażeniu że jeśli i o to tylko w tej odmianie BMW
I8 to samochód który przybył do nas w przyszłości przynajmniej to sugeruje jego wygląd ma mnóstwo podjętych
w oczywisty sposób płaszczyzn jest niski i szeroki wygląda świetna w wersji
Roadster Mac do tego jeszcze materiały fragment dachu który można zdjąć i cieszyć się słońcem to o pracę składanie
zajmuje zaledwie 15 sekund i można ją wykonać 50 na godzinę złożony
dach przechowywany jest w pozycji pionowej co nie zawiera przestrzenie bagażnika zawiera jednak dwa miejsca
z tyłu które przecież w kupę są dostępne it pierwszy powód dla którego podoba Nam się Roadster Roadster
nie udaje rodzinnego auta jest 4 w swojej nie praktyczności I wciąż za dziwię bo pomimo braku dachu drzwi
nadal podnosi do góry wewnętrznie znajdziemy zbyt wielu praktycznych schowków oprócz że dłużej półki za fotelami
Jaki dać teraz Akurat żeśmy tam kable do ładowania ale można by tam schować Nawet zakupy w całkiem to przecież
schowek mógłby być zamykany odmiana wnętrze którą właśnie widzicie kosztuje dodatkowe 14000
zł do i ósemki nie można jednak zamówić jest zbyt wielu obcych już w standardzie jest prawie nie wyposażone z drugiej
strony Można by powiedzieć że nie ma zbyt wielu możliwości personalizacji dresy Mówiąc przy okazji wprowadzenia i ósemki Roadster
po jezdni w tym roku zostało poddane też Coupe silnik spalinowy centralnie umieszczony to oczywiście nadal czy zdrowy 15
ale teraz ma 231 koni a do tego mamy jeszcze elektryczny o mocy 143 koni mechanicznych bez
zmian pozostałe zadania spalinowy napędza tyle elektryczny przednie koła łącznie układ osiągając 374
koniet o 12 więcej niż w poprzedniej wersji przełomu może nie ma ale zaszło w skrzyni
biegów teraz RS6 ma osiem przełożeń osiągi od zera są raczej go od mojego wyglądu do 100 $ do
100 przyspieszamy w 4,60 sekundy a normalna to 250 na godzinę kupę jest szybsze
bo o 60 kg lżejsze najbardziej zadziwia średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta 2 i 1/2
na 100 km w rzeczywistości jest oczywiście wyższe ale nadal kompletnie nie ze świata samochodów sportowych Zobaczcie Zresztą
film z pomiarów Może nie powinniśmy z głowy ceną ale ta naprawdę robią wrażenie to aż 700100 zł 100
zł na końcu o 63000 zł więcej niż kupę szybsze i po
tym teście gdybym miał kupić i 8 to i tak tylko w wersji bez dachu
BMW I8 Roadster to samochód sportowy to też kabriolet który daje niesamowitą przyjemność z jednak ta przyjemność nie
jest wprost połączone z jego sportowym charakterem to nie jest samochód którym chcesz jeździć szybko to samochód który chcemy jeździć
po prostu jeździć jak najczęściej czasem szybciej głośniej innym razem w kompletnej ciszy chociaż nie słuchając szumu wiatru po prostu
cieszyć się życiem dlatego też uważam że jeśli kupować i ósemkę To tylko Rose teraz tak jest droższy tak jest
wolniejszy Ale robi większe wrażenie niż kupy i daje więcej przyjemności z jazdy 1 sportowej ale zrelaksowany
pod gołym niebem
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)