programy
kategorie

BMW M5 vs Mercedes-AMG E63 S: wielkie starcie supersedanów na Torze Kielce

Do tej pory król w klasie supersedanów świata był jeden: Mercedes klasy E w wydaniu AMG. W ostatnim czasie znalazł jednak sobie godnego rywala w postaci najnowszego BMW M5. By przekonać się, który z tych 600-konnych potworów zasługuje na tytuł najszybszego sedana świata, zestawiamy je w pojedynku na Torze Kielce. Spodziewajcie się wysokich prędkości i mnóstwo spalonej gumy!
Tranksrypcja:Klasa najszybszych sedanów w ostatnich miesiącach miała tylk...
rozwiń
AMG
Klasa E
Ale starałem się
Emocje aż
12 cali
Ale o co następuje
Nowy rywal
Nowe B
BMW M5
Teraz
Silnikiem V8 o mocy
600 koni
Także sam
Na cztery koła
Zapowiada się więc bardzo emocjonujące
Starcie tej samej filozofii ale w dwóch różnych wydań
Dorin nawet nie różni się aż tak dużo od poprzednika pod maską znajduje się z grubsza ten sam silnik
Czyli doładowane V8 o pojemności 450 litra Teraz ma trochę więcej mocy
Trochę więcej momentu obrotowego czyli odpowiednio okrągłe 600 koni i 750 niutonometrów
I to właściwie nie jest aż tak ważne jak Fakt
Że teraz napęd nie jest przekazywany wyłącznie na tył ale na obie osie ogólnie jednak nie mogę
Oprzeć się wrażeniu że BMW bardzo chciała tutaj pójść w kierunku takiej większej wszechstronności tego samo
Samochodów i nadania mu jednak bardziej komfortowego bardziej wielowymiarowego
Charakteru który pozwoli nie tylko
Miażdżyć takie tory jak ten ale także miażdżyć długie kilometry autostrad i robić
Z komfortem
I spokoju
Czyli właśnie pójść trochę bardziej w kierunku klasy E tutaj przez cały czas jest ogromny geniusz
Dynamicznie jeśli chodzi o jazdę w zakrętach ale to wszystko przykryte jest Zobaczcie lepiej wyglądający wnętrzem
Dość cicho spokojnie brzmiącym silnikiem takim trochę bardziej
Oddalonym no i też
Świetną trakcją którą teraz zapewnia ten napęd na cztery koła na szczęście nie jest to taki typowy układ na 4 kołach
A które służy bardziej do jazdy w terenie niż na torze bo nawet tutaj w tych warunkach Daje ogromną satysfakcję z jazdy
No jednak nawet jeżeli to jest
Napęd nigdy Drive to jednak bardzo w stylu BMW to znaczy pozwalający na naprawdę mocny wyjazd tylną
Asia w każdych warunkach
Ale najlepsze dopiero przed nami Dlatego że
Oprócz podstawowego trybu jazdy znajduje się o tutaj oczywiście niezliczona
Liczba różnych ustawień wśród których pojawia się także możliwość odłączenia napęd na przód
I wtedy mamy do czynienia znowu z autem stricte
Tylnonapędowe
Jaka jest odpowiedź Mercedesa
E63 mimo że jego silnik jest o 10% mniejszy tutaj Przecież mamy do
Stara litrowym V8
Jest
Po prostu niesamowicie szybki z każdych obrotów z każdej prędkości
Samochód który zgniata
Fotel po prostu przeżuwa i wypluwa
Kierowca niesamowicie szybki bezlitośnie
Nieskuteczny w tym co robi Mercedesie znowu jest trochę więcej mocy
Trochę więcej momentu tutaj mamy aż 850 niutonometrów niesamowita sprawa
My też więcej biegów
No tutaj także mamy do czynienia ze zwykłym automatem ale aż o 9 przełożeniach z kolei
W momencie kiedy BMW ma 8 ale jeśli się chce to jest samochód który potrafi dać jeszcze więcej zabawy tutaj do
Do tego celu został stworzony DeFacto tryb driftu czyli możliwości takiego kontrola
Malowane go poślizgu tylną oś a nawet nie to żeby naprawdę ten tryb był potrzebny bo tutaj wyjazd
Ja się zupełnie nie stanowi problemu no mocy w Mercedesie i BMW napewno przez cały czas jest pod zastaw
Ale bardzo fajnie że obydwa samochody nie tylko potrafią dostarczyć ją w taki sposób który pozwala na bezwysiłkowe
Wyprzedzanie czy połykanie
Statek kilometrów autostrad właściwie zdjęcie okiem ale także właśnie do takiego dawania fanów
Dlatego żeby na tym torze rzeczywiście się
Pobawić
I żeby po takie to byś momentami tak
Lawendowy dom
Przede wszystkim zrobiło na mnie wrażenie swoją seksualnością
Tę samą w którym dzisiaj tutaj przyjechaliśmy
Pokonaliśmy 200
Kilometrów żeby tutaj
Przyjechać i na pewno może się zgodzić że
On
W tych warunkach
Time 5
Nie ustępuje po grane
Komfort Edyta
Cywilizacje żadnemu innemu
BMW serii 5
A przy tym potrafi rosnąć
Tosty kilometrów
60 sekundy do setki
Usmażyć
Potem tentor
Tępie naprawdę godnym sam
Do sportowego
Ogromny potencjał Technologiczny
W tym samochodzie ogromny potencjał mechanik
Lektury
Konstrukcja
Naprawdę rewelacja
Dzień spędzony na to że z tą dwójką
Dał mi wiele bardzo cię
Ciekawych spostrzeżeń
Po pierwsze
To że nie są jednak dość
Końca samochody na tor
Tak są bardzo szyb
Szybkie ale przede
Przez cały czas tą dużymi i dojście
Ciężkimi zadaniami z masą
Zbliżającym się do dwóch ton
Co sprawia że szczególnie przyda hamowania kozak
Że ten samochód
Nie do końca jednak do
Do tego został stworzony
Ale to nie szkodzi bo nawet tak
W takich warunkach daje naprawdę
Ogromną ilość Pride
Jeden i drugi
Według mnie Mercedes nawet trochę więcej
Ma trochę więcej mocy
Trochę więcej charyzmy
I wydaje mi się też przez to że
Te emocje dostarcza
15 tematy
Trochę droższe
Ale przy tym rzędzie ten który już
Już dawno przekroczyły poziom pół miliona czy na
0 zł
Myślałem że różnica
Kilkunasto
10000 jest tutaj jak na
Najbardziej uzasadnione
0
0
Podziel się
Komentarze (0)
Napisz komentarz