bCYMTgfE
bCYMTgfI
bCYMTgfM
programy
kategorie
bCYMTgfF

BMW X6 M50i - pokochasz, albo znienawidzisz

Jak zrobić samochód sportowy? Weźmy mocny silnik, dodajmy do niego nadwozie z płynnie opadającą linią dachu, niskie zawieszenie i duże koła. Idealnie, jeśli byłby lekki. Tymczasem BMW z X6 M50i podchodzi do tematu w odmienny sposób - auto jest ciężkie i wysokie. Ze sportowego samochodu została mu tylko sylwetka i moc. BMW X6 polaryzuje rynek już od 12 lat. Albo je pokochasz, albo znienawidzisz. Na pewno nie będziesz obojętny. Ale w czym tkwi jego fenomen? BMW X6 M50i jest krzykliwe. Rzuca się w oczy już samym rozmiarem, ale jeśli to za mało, możemy zamówić takie dodatki, jak Iconic Glow, czyli… podświetlany grill. W nowej generacji samochód jest jeszcze większy i ma wyjątkowo luksusowe wnętrze. Tylko czy ilość różnic względem X5 uzasadnia aż o 80 tys. zł wyższą cenę? Odpowiedzi w filmie.

30-04-2020
Tranksrypcja:Jak...
rozwiń
zrobić
samochód sportowy weź mocny silnik Poprowadź
mnie dachu ładną smutną miną która delikatnie opada ku tyłowi do tego
dodaj dość sztywny a potem podnieść Dodaj wyposażenie przez które samochód będzie cieszy ważył nawet dwie
tony Dodaj do tego jeszcze wyższe podwozie i jeszcze większe koła i co otrzyma tak
otrzymasz nie chciałeś tylko że to nie jest samochód sportowy i nawet nie za bardzo się zgadza z jakiejś przepisem do samochód sportowy
A jednak to nie przeszkadza mu stawać się bestsellerem czy byś bestsellerem w gamie BMW i
teraz mam wstaję pytanie Co
jest takiego wyjątkowego w tym samochodzie bo ja tego jeszcze nie wiem z
tym filmie Sprawdźmy Więc jaka jest jaki
jest fenomen czy Jakie jest źródło fenomenu BMW X6 BMW
X6
zawsze wyglądała jak czołg jestem bardzo wyrazisty nie całkiem nieźle się
te poprzednie generacje zestarzały ten samochód nadal strasznie Rzuca się w oczy bo jest wielkim kupę ale stał się jakby
trochę smuklejszy oczywiście części nadwozia albo z przodu jest bardzo podobny do X5 które kontrowersyjne
na pewno nie jest inny jest jednak grill jest szerszy i się świeci
się nazywa Iconic Glow i to jest chyba taka kropka nad i w słowie krzykliwy bo
ten samochód jest cierpliwy ale jeśli miałby być jeszcze bardziej No to właśnie wybieramy i A to nie jest dość drogi
gadżet w skali samochodów o kosztuje 2500 zł więc myślę że decyzja o wyborze tego świecącego grilla
nie musi być kompletnie niczym uzasadnia to jednak idealnie pokazuje Dla jakiego klienta stworzono X6
i nawet dobrze to widać w materiałach Czy w katalogach bo tam słownik synonimów chyba musiał się palić bo warianty
odmienione jest słowo niezależny suwerenny autonomia tam jest pełno takich słów
A jest jeszcze dominacja więc to jest taki samiec alfa wśród lodów ten samiec alfa w trzecim
przyrodzie jest o kolejne 2 i 6 cm dłuższy o półtora cm szerszy więc bariera dwóch
metrów została już przełamana ale jest też przy tym milimetrów niższy rozstaw osi jest dłuższy o
4 i 2/10 cm ma teraz niecałe 3 m jeśli miałbym powiedzieć za co Klienci mogą
lubić BMW X6 to myślę chodzi o tą całą jego muskularnej bo ten samochód wygląda jakby nigdy nie wychodził
z siłowni i nigdy nie przestawał brać odżywek
więc pan się na pewno podoba to na pewno wygląda ciekawie ale myślę
że jest to takie Kochaj albo rzuć albo go kochasz albo nienawidzisz ale na pewno nie można być wobec tego samochodu obojętnych bagażnik
BMW X6 to
zawsze była był temat do dyskusji bo wszyscy mówili że jak to wziąć zsuwa i ściągnąć
mudlaff przez to Bagażnik jest w zasadzie mniej praktyczny Wydaje mi się że tutaj nie można tego powstać żadnymi argumentami
bo bagażnik mieści 580 litrów zaledwie o 65 l mniej niż X5 tutaj
dostać torbę więc on jest dość głęboki dość wysoki wiadomo że w sumie typowo typowy
w sumie byłby wyższy ale nigdy tego słowa też czy rzadko kiedy go zawala my po dach Więc to naprawdę
jest nieźle bardzo mi się podoba też roleta którą można elegancko odchylić a nie gdzieś tam się z nią bawić
No i co jeszcze mamy w bagażniku mamy oczywiście podwójną podłogę z bardzo schowkiem tak naprawdę mamy
też wyjście 12 volt to możemy złożyć
hotel w tego nie sięga albo pasażer jest zbyt odsunięty mamy też haczyk wysuwany
to
wygląda nieźle apteczka jest schowana pod taką
osłoną Do tego oczywiście tutaj są uchwyty na siatkę która może przetrzymywać przedmioty i
szczerze mówiąc Jak dla mnie to jest dość praktyczne samochód po złożeniu foteli mamy 1525 litrów pojemności więc też
niemało i szczerze mówiąc Jeśli chodzi akurat o bagażnik to tego Myślę że tutaj się czepiać nie można było
naprawdę ułatwia nam pracę bo to jest kolejny samochód z tym samym wnętrzem ale to wnętrze Przynajmniej ja bardzo
lubię bo jest naprawdę fajnie wykonane i ma bardzo dużo gadżetów ale
w skupie się w takim razie bardziej na niuansach niż na tym co jaka funkcja czy
jak Jakie urządzenie tutaj robi bo to albo
już wiecie a jeśli nie wiecie to do filmu z BMW X5 tam wszystko było dokładnie pokazane Komfort
w tym samochodzie jest po prostu niepodważalny bo też jest bardzo szerokie fotele zresztą też chyba że ja sobie gdzieś tutaj bardziej za ciśniemy
ale myślę że takim lutego wnętrza to są zagłówki one
są tak miękkie jak zobaczycie tutaj że ja
nie mam w domu takie miękkie i poduszki jeśli
Komfort to jest gotowe i oczywiście jeszcze więcej mamy na przykład podgrzewaną kierownicę podgrzewane
i wentylowane fotele Jak widać ale do tego podgrzewane są też łokietniki i ten i ten i to samo jest dla pasażera
to już jest naprawdę naprawdę coś i to jeszcze nie koniec bo jeszcze jest tutaj podgrzewanie i
chłodzenie napojów widzimy diody podświetlają się na taki kolor zależnie od tego czy to
jest chłodzenie czy podgrzewanie więc fajne Jeśli jedziemy gdzieś daleko ale nie jesteśmy nie
pijemy tej kawy jakoś oczywiście do tego jeszcze dochodzi masaż jak widać jest to bardzo dużo
jego rodzajów
to też jest fajny i z reguły we wszystkich samochodach testowych z masa zazwyczaj z tego
chętnie Korzystamy bo to jednak trochę mniej męczy w długich podróżach trochę mnie tylko ten przycisk zastanawiał Bo
myślałem że on nie działa tak
naprawdę te wszystkie przyciski mają to
może trochę jednak cieszymy ale te wszystkie przyciski mają ruch jakby góra dół góra dół a tutaj myślałem że to chodzi o to że to
klimatyzacji ale nie albo włączamy klimatyzację albo
Przechodzimy właśnie tutaj gdzie no oczywiście sterowanie gestami się włączyło mamy
też na przykład zapachy i możecie poczuć Zmierzch
wibrującej pustyni przy
czym Oczywiście teraz nie wiem dlaczego Natalia tak jest Zmierz wibrujący oczywiście na pewno chodziło
o słowo weinbrand
czyli takiej żywej ale
tutaj mamy wibrujące w pustynię i jak widać tego nie zmieniono jeszcze jak pamiętam od siódemki przed
liftingiem drzwi jest to już parę lat i nie chce mi jeszcze nic nie zrobił ale tych opcji jest o tyle że
pewnie żaden tłumacz jeszcze tutaj nie dotarł Co jeszcze No oczywiście mamy te szczegóły klimatyzacji
bardzo chętnie korzystają też z ogrzewania postojowego i to jest bardzo fajne rzecz bo gdzieś
to jest No w każdym razie o Ustawiam sobie że dzisiaj wyjadę
o 7:40 aktywuje
to i kiedy wszyscy wokół z szyby Ja wsiadłem
do ciepłego już
odszedł jednego samochodu to jest bardzo fajne zimą kiedy nie mamy garażu aczkolwiek jeśli mamy samochód za 650
zł No to myślę że na ten garaż jeszcze gdzieś tam może już udało
się wysłać przejdźmy
do testu prawie dwumetrowca bomet 86 i
muszę tylko na początku zaznaczyć że BMW motory wygodnego wysiadania więc tą kierownicę odsuwa do góry tylko
że ta kierownica też ma
opóźnienia w tym kiedy wraca do swojej pozycji a
przez to niestety często
jest tak że już nam się wyjeżdżam z parkingu co chyba ta kierownicą i jedzie jedzie jest gdzieś tu to jest Ale przejdźmy do Meritum
to mamy oczywiście regulację i to jest bardzo fajna regulacja bo możemy
regulować długość siedziska w ogóle bardzo szybko to się dzieje
że dzwoniłaś to nie jest częste oczywiście odcinek lędźwiowy pochylenia
oparcia
wysokość zagłówka regulujemy w ten sposób no bo przecież nie
będę tam się go lekko ale bardzo fajne jest też to czy nie możemy oddzielnie wyregulować górną
fotela
to jest naprawdę bardzo fajny i bardzo dobrze da się dzięki
temu dopasować tutaj naszą pozycję za kierownicą więc ja pozycję za kierownicą taką że dojadę
wszędzie i zobaczymy jak to wygląda z tyłu
Jak wygląda miejsce z tyłu A no tak czyli bardzo dużo miejsca na nogi tutaj w butach zimowych spokojnie
wejść to jest plastikowe i
to jest twardy plastik Ale ładny No ale moje kolano tutaj jeszcze nie dotarły jest palce
wolnej przestrzeni więc to jest całkiem całkiem okej nad głową Jedynie co
nie trudno było
się domyślić nad głową jest tego miejsca trochę mniej dotykam do
sufitu do podsufitki ale zazwyczaj
jedziemy trochę niżej trochę rozłożyli i wtedy jest już okej zagłówka zagłówka nie da się o dziwo regulować czyli
ja nie potrafię albo iść to zrobię tego wyrwę więc tego nie
będę robił ale szczerze mówiąc on jest taki no nie jest No i dalej wysokość Ale to w każdym samochodzie tak jest faktycznie ale nie
nie jest źle Jeśli chodzi o środkowy miejsce do typowy problem samochodów z
na tym czyli ten na środku no absorbuje
Wszystko No
trudno
ale jeśli chodzi o sam ten panel No to za i półeczkę i kolejne 12
woltów i mamy grzanie foteli i mamy cztery strefy łącznie z tymi z przodu podłokietnik jest
tutaj
uchwyt na kubeczki schowek w podłokietniku Jakby ktoś chciał książkę tam schować albo coś
nie wiem Swoją drogą ten podłokietnik jest dość ale nie tak żebym miał do niego
narzekać Ale jest twardszy niż myślałem że będzie w fotelach też jak zauważycie tutaj mamy złącza usb-c to jest bardzo wygodne miejsce w ogóle te złącza i
to jest jeszcze taka zapadka i to jest jakby przygotowanie
pod uchwyt na tablet więc jako
obce możemy sobie coś takiego dokupić i
wtedy tutaj mamy no i w podróż żeby był przebiegały nam przyjemnie co jeszcze podłokietnik
to jest dość twardy
Ale co
jest
całkiem ciekawe tutaj nie mamy lampek ale mamy dodatkowe głośniki zestawu bowers
and wilkins to jest bardzo fajny bo dzięki temu ten dźwięk jest bardzo przestrzenny nie pokazałem jeszcze bardzo
eleganckich schowków
tutaj więc jeśli chodzi o ilość miejsca i praktyczność tego miejsca jest naprawdę okej jeździmy
nawet jeśli jeździmy w 4 dorosłej osoby to tutaj jest całkiem
w porządku więc myślę że narzekanie na to że ten dach zabrał nie wiadomo ile miejsca jest
słuszne ale jest też trochę na wyrost bo nie jest tutaj aż tak źle
Idziemy
zaraz
więcej
komfortu w samochodach i go dostajemy i ten Komfort nie tylko wiąże się z samym zawieszeniem
tylko on się wiąże też z
komfortem dlatego mamy systemy ale też dlatego samochody już Nazwijmy
to pasywnie stają
się bardzo łatwe w prowadzeniu No bo Jaki nowy samochód jest trudny
w prowadzeniu nawet
911 jest już dość prosta w prowadzeniu oczywiście dopóki
nie przekraczamy pewnych granic ale każdy samochodem idę kolwiek by nie miał koni da się jeździć na codzień i
teraz przychodzi takie BMW X6 które również jest takie powiedzmy
odporny na wszelkie
błędy kierowcy ale
do czasu po
bardzo często przynajmniej w trakcie naszego testu gdzie temperatury wahały się to w okolicach zera stopni i było Często dość mokro
samochód
za jakiś czas mówię tak jej spokojnie to jest 500 koni rozumiemy się to jest jednak jest
trochę tej mocy i faktycznie tak można to zauważyć że dodając
za dużo gazu w zakręcie ten
napęd x Drive lubi napęd na tył w
niektórych wypady sytuacjach
przekazuje 100% momentu na tył niektórych preferuję tył i
przez to dostajemy taką bardzo mocną nadsterowność
w dodatków bardzo gwałtowną która podejrzewam niejednego kierowcy mogłaby przestraszyć bo to jest dobre że trzeba mieć od razu w twoje ręce do
2:45 a nie jak ktoś jeździ z reguły na
punkt 12 i należałoby bardzo kontrować i tak nie nie nie mamy
pewności że zdążymy więc tutaj naprawdę trzeba uważać aczkolwiek to jest trochę takie granie w cykora i
to byłem w Berlinie nas straszy niż coś się faktycznie fakty są takie że za chwilę Ta kontrola trakcji łapie ten tył Albo za chwilę
opona też już już jak to się mówi sklei i
nie dzieje się nic strasznego aczkolwiek jeśli na drugim pasie Był w Toruniu by to mogło być więc to jest taka charakterystyka tego samochodu
który Jednocześnie jest strasznie komfortowy bo tak naprawdę nie
czuję To jakiś strasznie dużych różnic z X5
ten samochód jeździ podobnie jak X5 trochę bardziej sportowo ale to jest nadal komfortowy
samochód i nie wiem no być może to te tylne zawieszenie jest trochę twardy być to to naprawdę czuć na
progach zwalniających być
może ten aktywny stabilizator jak włączyły tryb Sport co tu się pojawia bardzo duża sztywność po samochód Wtedy praktycznie
nie buja się na boki nie przechyla zakrętach ale
też przez to niestety
na takich właśnie poprzecznych nierównościach bujani wypadamy z fotela Więc to nie jest jak jeść jakieś super fajny co
jeszcze na układ kierowniczy jest oczywiście bardzo precyzyjny na środku jest już tutaj lekki
jest luz ale już to jest gość po bezpośrednio wiadomo dalej jest
progresywny więc jest coraz lepiej takie liczby i litery jakie opisują ten samochód powinny
robić wrażenie bo to jest
V8 4 i 4 l 530 koni mechanicznych 750
niutonometrów do tego jeszcze 4,5 sekundy do setki prędkość maksymalna 250 km na godzinę podobno ale
tak naprawdę ja bym mógł wjechać mogą wykorzystać w tym samochodzie jedząc niemieckiego
więc wydaje mi się że fajnie
że od raz na jakiś czas po straszy bo przez to nie dostaniemy w nim takiego kompletnie małpiego rozumu nie
też żeby jakoś coś nie kłóć kierowcy są różni różni
jeżdżą ale ten samochód raz na jakiś czas pokaże że on jednak ma dużo mocy i warto jednak trochę tą moc respektować
i to jest na pewno dość
duży Atut ale
myślę że naprawdę największym atutem tego samochodu to jest to trochę bardziej sportowe wrażenie ale w kontekście komfortu
w kontekście tego że jest świetnie wyciszał zawieszenie pneumatyczne jest bardzo komfortowe poza czasem jak tam pojawią
się wyboje na zakręcie bo dużo
zawieszeń pneumatycznych to ma i ten samochód też czego nie lubię czyli takie małe bujnąć ale boki czy przeskoczenie
tylnej osi na następną nierównością to jest takie mało sportowe i typowe też dla samochodów które są bardzo wysoko zawieszona
jak też x 6 i mam
tylko taki problem że to jest wszystko super tylko X5
też występuje w wersji n5ii
też dzięki temu ten silnik V8 fajnie tam brzmi dostajemy trochę twardsze dostawy samochodu ale
mamy też to bardziej praktyczne nadwozie i przynajmniej z perspektywy trochę jednak to
może mnie ładniejsze bo oba samochody są
dość podobne ale jak dla mnie bardziej klasyczne ja powiedzmy będę się tego czy może X5 mu
się podoba bardziej więc szczerze
mówiąc nie
widziałbym powodu dla którego miałbym dopłacić bodajże 80000 zł za to żeby dostać ten samochód zamiast ich z piątki bo uważam że różnica wprowadza tego po prostu nie uzasadnia to V8 Brzmi bardzo dobrze Teraz
jestem w klubie sportowym akurat też bardzo dobrze ten samochód i tak naprawdę nie czuć tutaj w ogóle tego że to
jest dwie tony i 200 kg żywej masy więc
to się udało W dodatku trochę Ten wydech z tego nie wiem czy to usłyszycie ale
to strzelanie z tego wydechu jest takie Powiedziałbym
eleganckie ale jednocześnie Trochę śmiesznie to brzmi jakby ktoś z tyłu przyczepił takie
puszki jak w amerykańskich filmach przyczepiają nowożeńcom i raz na jakiś czas te
puszki 7 odzywają to jest na takie o co tu chodziło bo to nie miał być samochód który miał być bardzo krzykliwy Podejrzewam że x6m takie jest jeśli chodzi o dźwięk tutaj
to brzmienie jest takie dość naturalne przede wszystkim się płyn
od Engine V8 płynący gdzieś tam z przodu chociaż myślę że może być to też wzmacniany gdzieś tam głośnikami niestety ale dźwięk wydechu jest naprawdę bardzo cichutki strzela ale cichutko to
jest takie powiedzmy elegancki
ale nie jakoś super sportowe
Mimo wszystko trzeba przyznać już Miałbym kupować
x 6 to
ten silnik do niego świetnie pasuje bo to jest benzyna która się robi
wkręcić wyżej osiągi są świetne w zasadzie bardzo
charakter pasuje do tego samochodu być może z dieslem też jest nieźle ale taka mocna benzyna V8 jest to jak najbardziej na miejscu podsumujmy
BMW X6 wygląd jak dla mnie jest trochę zbyt kontrowersyjny nawet po 12 latach
ale jest wyraźny odważny i przede wszystkim ciekawy wnętrze tam nie ma praktycznie nic do dodania bo jest bardzo dużo gadżetów
bardzo dużo komfortu a do tego jeszcze Jeśli
miałbym tylko na coś Narzekać to ta ilość miejsca z tyłu ale tego to tak naprawdę to nie jest jakaś duża wada bo tego
jest dość dużo bagażnik to samo w bagażniku jest niby tam parę 10 litrów mniej niż x 5 c Ale on
jest nadal duży i do tego dochodzi jeszcze oczywiście prowadzenie się to jest wszystko super dużo komfortu
trochę sportu piękne brzmienie więc myślę że po tym teście zaczynam już rozumieć tych klientów którzy
kupują BMW X6 bo to jest po prostu fajny ciekawy samochód być może dla mnie zbyt krzykliwy ale
nie można odmówić mu tego że po prostu ma w sobie to coś
1 reakcja
0
1
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bCYMTgfR
KOMENTARZE
(0)
bCYMTggD
bCYMTgfK
bCYMTggK
bCYMTggL