programy
kategorie

Dostawa w 24 godziny. E-handel przyspiesza

Allegro zbuduje własną sieć punktów odbioru przesyłek? - Od dłuższego czasu rozwijamy usługi logistyczne, czy też możliwość wysyłek paczek przez naszą platformę. Ten trend będzie się nasilał, więc jak najbardziej będziemy rozwijać nasze usługi. Z drugiej strony, nie komentujemy naszych planów, ale jestem przekonany, że wraz z dynamicznym rozwojem e-handlu, również poziom i oferta usług logistycznych będzie się bardzo dynamicznie rozwijać - powiedział w programie "Money. To się liczy" Damian Zapłata, członek zarządu Allegro. - Oczekiwania klientów są coraz większe. Obecnie standardem jest dostawa w ciągu dwóch dni, my oczekujemy, że w ciągu roku czy dwóch ten standard to będą 24 godziny. Ostatnio wdrożyliśmy innowację - wysyłka w weekend. Spotkała się z bardzo pozytywną reakcją klientów. Jeżeli ktoś zamawia coś w sobotę i dostaje to w niedzielę lub poniedziałek rano, jest bardzo zaskoczony. Myślę, że jak najbardziej trendem, który będzie dominował, jest...

rozwiń
Tranksrypcja:Lider polskiego handlu chce zbudować potężną sieć urządzeń d...
rozwiń
polskiego handlu to wy, ale ile w tym prawdy jest?
Oczywiście my już od dłuższego czasu, jako Allegro, jako wiodąca platforma
e-commerce-owa, rozwijamy usługi logistyczne. Takie przykłady
to nasza usługa Allegro Smart czy też możliwość wysyłki paczek z
Allegro i ten trend będzie się nasilał, także jak najbardziej będziemy rozwijać nasze usługi. Z drugiej strony jednak
nie komentujemy, jako spółka publiczna, naszych planów, ale jestem przekonany, że wraz
z dynamicznym rozwojem handlu, również ten poziom i oferta
usług logistycznych będzie się bardzo dynamicznie rozwijać, a oczekiwania klientów są coraz
większe. Tak jak dziś, czy jeszcze kilka lat temu, takim standardem dostaw
była dostawa w ciągu dwóch dni, to my oczekujemy, że w przeciągu roku
czy dwóch ten standard to raczej 24 godziny. Ostatnio wdrożyliśmy,
właśnie na święta, nową innowację - wysyłka w weekend, która spotkała się z bardzo pozytywnym,
z pozytywną reakcją naszych klientów. Zamówili oni już w listopadzie 1,6
miliona produktów w weekend. I powiem państwu, że te reakcje klientów są
bardzo pozytywne, jeżeli ktoś zamawia coś w sobotę, dostaje to w niedzielę lub w poniedziałek rano, jest
bardzo zaskoczony. I to jest właśnie nasza praca, żeby klienci byli usatysfakcjonowani. Czyli możemy powiedzieć, że w przyszłym roku
będzie trochę nowości związanych z wysyłkami i dostawami.
Myślę, że jak najbardziej, takim trendem, który będzie dominował, to przyspieszenie
dostaw. My już dzisiaj testujemy i współpracujemy z firmami, które w wielu
polskich miastach są w stanie dostarczyć przesyłkę tego samego dnia, tak zwane "same day delivery" czy też "next day delivery", i to jest nasz priorytet, żeby podnosić poziom usług logistycznych.
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)