programy
kategorie

Fiasko Elona Muska. Wartość jego firmy spadła o ponad 50 miliardów dolarów

Elon Musk to miliarder, ale również wynalazca. Jego firma produkująca elektryczne samochody to poważny gracz, zwłaszcza na amerykańskim i chińskim rynku. Nic więc dziwnego, że cały świat z ciekawością śledzi, nad jakimi technologiami pracuje Musk. Jego najnowszym osiągnięciem miały być akumulatory litowo-żelazowe, zaprezentowane na specjalnym wydarzeniu 22 września. Niestety, Tesla Battery Day okazało się totalnym fiaskiem, a Musk przez jedną prezentację stracił spore miliardy dolarów.

40 reakcji
9
22
9
Podziel się
Komentarze (9)
29-09-2020
Frank
Ciężko te kilka zdań nazwać artykułem. Do tego jaki jest cel robienia video w którym są tylko zdjęcia i tekst? Nie potraficie normalnie pisać? Spedzilem w odnośniku do...Czytaj całość
zobacz więcej komentarzy (9)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(9)
Frank
4 lata temu
Ciężko te kilka zdań nazwać artykułem. Do tego jaki jest cel robienia video w którym są tylko zdjęcia i tekst? Nie potraficie normalnie pisać? Spedzilem w odnośniku do waszego newsa z 5minut, a informacje który podaliście można zawrzeć w 30 sekundach. Czuję jakby wasza domena była tylko platformom do wyświetlenia reklam. Usuwam wasze artykułu z sugerowanych zaskakująco niski poziom niczego. Pozdrawiam
Adam
4 lata temu
Wow milion kilometrów bez ładowania:) ale ile to się ładuje przed i gdzie jechać? bateria droższa od samochodu?
Jak zwykle..
4 lata temu
Tłumaczenie Google... 1 mln kilometrów to nie po jednorazowym naładowaniu. Tyle km i stosownych ładowań ma wytrzymać bateria.
Slumdog.
4 lata temu
Żeby patrzeć w przyszłość trzeba zajrzeć do przeszłości bo jak już dotykamy nazwiska Tesli, to widzę, że historia lubi się powtarzać. Edison, to taki pierwowzór Muska, który, zbudował swoje imperium na pracy innych wynalazców, tyle, że używał swojego nazwiska. Edison postawił na prąd stały, bo prąd przemienny przerastał jego stan wiedzy, natomiast poradził sobie z nim Tesla. Brak wiedzy Edison nadrabiał agresywnym PR. Prąd przemienny raczkował, podczas gdy w prąd stały lobbyści zainwestowali już bardzo dużo pieniędzy i sprzętu, więc przemodelowanie systemu prądu stałego na przemienny wydawało się pomysłem skazanym na klęskę. Niestety dla Edisona, na świecie pojawił się autentyczny wynalazca, który okiełznał prąd przemienny, dalej poszło już z górki. Do czego zmierzam? obecnie jesteśmy w podobnej sytuacji jak za czasów dominacji prądu stałego. Samochody napędzane z akumulatorów elektrycznych na razie dominują nad tymi, napędzanymi ogniwami wodorowymi, które obecnie są mniej opłacalne i mniej wydajne niż baterie elektryczne najnowszej generacji. Kwestią czasu jest pojawienie się współczesnego Tesli, który pchnie do przodu technologię ogniw wodorowych, do których należy przyszłość.
Ares
4 lata temu
Tak właśnie się manipuluje kursem akcji.
Najnowsze komentarze (9)
Jak zwykle..
4 lata temu
Tłumaczenie Google... 1 mln kilometrów to nie po jednorazowym naładowaniu. Tyle km i stosownych ładowań ma wytrzymać bateria.
Ares
4 lata temu
Tak właśnie się manipuluje kursem akcji.
Slumdog.
4 lata temu
Żeby patrzeć w przyszłość trzeba zajrzeć do przeszłości bo jak już dotykamy nazwiska Tesli, to widzę, że historia lubi się powtarzać. Edison, to taki pierwowzór Muska, który, zbudował swoje imperium na pracy innych wynalazców, tyle, że używał swojego nazwiska. Edison postawił na prąd stały, bo prąd przemienny przerastał jego stan wiedzy, natomiast poradził sobie z nim Tesla. Brak wiedzy Edison nadrabiał agresywnym PR. Prąd przemienny raczkował, podczas gdy w prąd stały lobbyści zainwestowali już bardzo dużo pieniędzy i sprzętu, więc przemodelowanie systemu prądu stałego na przemienny wydawało się pomysłem skazanym na klęskę. Niestety dla Edisona, na świecie pojawił się autentyczny wynalazca, który okiełznał prąd przemienny, dalej poszło już z górki. Do czego zmierzam? obecnie jesteśmy w podobnej sytuacji jak za czasów dominacji prądu stałego. Samochody napędzane z akumulatorów elektrycznych na razie dominują nad tymi, napędzanymi ogniwami wodorowymi, które obecnie są mniej opłacalne i mniej wydajne niż baterie elektryczne najnowszej generacji. Kwestią czasu jest pojawienie się współczesnego Tesli, który pchnie do przodu technologię ogniw wodorowych, do których należy przyszłość.
Frank
4 lata temu
Ciężko te kilka zdań nazwać artykułem. Do tego jaki jest cel robienia video w którym są tylko zdjęcia i tekst? Nie potraficie normalnie pisać? Spedzilem w odnośniku do waszego newsa z 5minut, a informacje który podaliście można zawrzeć w 30 sekundach. Czuję jakby wasza domena była tylko platformom do wyświetlenia reklam. Usuwam wasze artykułu z sugerowanych zaskakująco niski poziom niczego. Pozdrawiam
Bradys
4 lata temu
Da inną prezentację i zarobi 5razy tyle co stracił tacy ludzie nie tracą
asdasd
4 lata temu
wynalazek Muska ? czy to jest wspolczesny Edison, Tesla ? on sam wymysla te rzeczy, czy tylko inwestuje w pewne udoskonalenia ? jak można pisać wynalazek Muska ?
AAa
4 lata temu
Akumulatory -ogniwa LiFe są faktem czy podoba się Wam Elon czy nie!! Każdy sobie może kupić w necie i wypróbować! Są nawet pojedyncze urządzenia ,które one zasilają . Cecha rozpoznawcza to napięcie 3,2V a nie 3,6V jak w Li-Jon - Poza tym: nie myślcie ,że dostępne auta elektryczne mają akumulatory ostatniej generacji!! Wcale nie ! jest conajmniej RÓŻNIE!
Adam
4 lata temu
Wow milion kilometrów bez ładowania:) ale ile to się ładuje przed i gdzie jechać? bateria droższa od samochodu?
zigor
4 lata temu
Bańka i sztuczne kreowanie miliardera. Jedyne osiągnięcie to ulepszone rakiety które latały kilkadziesiąt lat temu aż dziw czemu tak zwlekano z tym, z budżetem którym dysponuje nie mogło się nie udać. Prawdopodobnie wojsko dysponuje od dawna dużo lepszym sprzętem a Musk zajmuje się praniem pieniędzy żeby podatnicy nie zauważyli ile się wydaje na tajne projekty.