programy
kategorie

Galerie handlowe. Polacy ograniczają wydatki, firmy kuszą promocjami

- Przygotowaliśmy się do tego, że może to być trudniejszy rok, więc złożyliśmy niższe zamówienia. Wiele naszych sklepów działa w obszarze omnichannelowym, więc mimo że będą zamknięte to będziemy je wykorzystywać, aby dostarczyć produkty w ciągu 60 min. Jeśli chodzi promocje to klienci mogą na nie liczyć. Stawiamy na aspekt świąteczny. Dzisiaj mamy ofertę do minus 50 proc. To, co jest najważniejsze, i jest dostrzegane przez naszych klientów, to oferta produktowa. Liczymy, że pomimo zakłóceń, będziemy generowali zyski – mówił w programie "Newsroom" Marcin Czyczerski, prezes CCC. Przypomnijmy, z badania GfK wynika, że aż 4 na 10 polskich gospodarstw domowych planuje ograniczyć wydatki na świąteczne prezenty, dekoracje czy jedzenie.

21-12-2020
Tranksrypcja:Teraz pytanie z punktu widzenia mnie, klienta, konsumenta, p...
rozwiń
w Wirtualnej Polsce, czy to, że sklepy są zamknięte, a to, że rozmawiamy w czasie przedświątecznym oznacza, że jesteście
oczywiście i byliście oczywiście towarowo przygotowani na bardzo duży ruch i na zakupy klientów przed Świętami, czy to wszystko oznacza, że
wasze magazyny są pełne i teraz przed Świętami będziecie jakoś próbowali troszeczkę te magazyny odchudzić
i w związku z tym - zmierzam do sedna - można liczyć na promocje i obniżki cen? Przygotowaliśmy
się do tego, że to może być trudniejszy rok, więc zamówienia na ten rok były nieco niższe.
Nasze sklepy w
Polsce, 30 z nich, począwszy od nowego roku od początku stycznia, 8 na dzisiaj, to również sklepy, które działają
w tym modelu omnichannelowym, czyli dostarczają towary swoim klientom. Więc również, mimo faktu, że one będą zamknięte,
to przynajmniej częściowo będziemy je wykorzystywać. Oferując tę dostawę i do tego zachęcam, bo to
jest bardzo atrakcyjna oferta, dostawy w ciągu 60 minut w 30 największych miastach w Polsce, obecnie w ośmiu.
Dzisiaj zaczynamy promować tę ofertę. Jeżeli
chodzi o promocję, z pewnością pan redaktor może i nasi klienci na nie liczyć.
Stawiamy przede wszystkim na ten aspekt prezentowy, świąteczny, ponieważ ofertę wzbogaciliśmy o
elementy typu perfumy, home, akcesoria, które bardzo dobrze nadają się na
prezent świąteczny.
Dodatkowo wzbogaciliśmy oczekiwania
rodzin, więc takich wielopozycyjny zakupów. Dzisiaj mamy ofertę do -50%,
więc jest bardzo atrakcyjna, a to, co jest najważniejsze, z mojej perspektywy z pewnością, i co jest dostrzegane
przez naszych klientów, mamy świetną ofertę produktową i to jest drugi nasz bardzo istotny atut w tym bardzo
trudnym środowisku, mamy świetne produkty, świetne
marki, z których tożsamość budowaliśmy przez minione miesiące i to klienci dostrzegają, więc
liczymy, że pomimo tych wszystkich zakłóceń, spółka będzie generowała tak dobre wyniki, jak
to się tylko da. Oczywiście to jest trudne w takiej sytuacji, ale tak jak wspomniałem, my ciężko pracowaliśmy na to, żeby mieć silne
kanały commerce'owe, silny produkt i dzisiaj cieszymy się z tego, co mamy. Oczywiście nie możemy pokazać
w pełni naszych atutów, na co liczyliśmy, że to będzie w 2020 roku, pandemia na to
nie pozwala.
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)