programy
kategorie

Jeep Compass 2.0 MJD 140 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #358

Test Jeepa Compassa z silnikiem 2.0 MJD o mocy 140 KM

Tranksrypcja:
rozwiń
Witam
serdecznie
jakiś
czas
temu
testowałem
dla
was
nowy model Jeepa w terenie kompas udowodnił wtedy że mimo niezbyt amerykańskiej
palety silniku jeepem z krwi i kości i czas nie odpowiedzieliśmy jednak sobie na pytanie i jak
taki samochód sprawdza się na co dzień o przypuszczam że to pytanie jest ważniejsze dla większości z nas Zapraszamy
więc na to jest Jeepa compassa drugiej generacji pierwsza generacja kompas a nie odniosła sukcesu była bardzo słabo
wykonana boryka się z wieloma problemami technicznymi co na rynku europejskim model na porażkę druga
generacja została zaprojektowana zdecydowanie większym uwzględnieniem preferencji klienta ze starego
kontynentu A skoro kliencie ze starego kontynentu polubili do jakiego to o to mamy przed sobą małego Granda
znajdziemy w nim i 7 otworów na grillu i mnóstwo chromu tu i ówdzie
na szczęście projekt a nie tylko na atrybuty typowe dla Jeepa nie ale też
na takie wartości które w dzisiejszych realiach są naprawdę Istotne czy mamy takie o płynny
kształt nadwozia czy też możliwości personalizacji co doskonale widać choćby po naszym aucie testowym mamy to
biały nadwozie ale czarny dach oczywiście nie
powiedzieć że coraz mniej z vipa w tym vipie ale tak jak mówię rynek tego właśnie oczekuje rozmiarowo
kompas reprezentuje segment Syców widać to w jego wymiary 440
długości 1,82 szerokości i metr64 wysokości to czyni go porównywalnym
do Tiguana czy Renault Kadjar z kolei rozstaw osi wynosi 64 cm mimo
tych wymiarów kompas
wygląda na większego niż jest w rzeczywistości łatwo nim zaparkować w mieście natomiast sprawia
wrażenie takiego masywnego niż jest a być może nie jest to tylko wrażenie dlatego że Jeśli
spojrzymy na choćby prześwit ponad 21 cm prześwitu z
takimi parametrami krawężnik na w mieście Nie zagrać w pokonywaniu Miejskich i nie tylko przeszkód
pomoże nam też kąt natarcia z przodu 30 stopni kąt zejścia 33,6 100 kont
rampowy 24 i 4/10 stopnie taki zestaw liczb wraz z napędem na cztery
koła zwiastuje naprawdę dobre właściwości terenowe i w tej właśnie kwestii ten samochód zacznę wyprzedzać europejskich
konkurentów co Zresztą mieliśmy już okazję sprawdzić w praktyce pamiętacie zapewne że w mniejszym Renegade
idzie odwoływano się do sentymentu odpychając wewnętrzne do Willisa gdzie tylko się dało tutaj
tego nie ma choć kompas ogląda się na większych braci w środku zachowuje swój własny nowoczesny charakter
pomiędzy analogowymi zegarami znajdzie calowy ekran komputera pokładowego nie wyświetla co prawda Nawigacja nie nie możemy
bezpośrednio z niego wybierać połączeń ale w bardzo czytelny sposób pokazuje wszelkie dane dotyczące jazdy wchodzimy
do środka się im auta ciśnie się słowo wreszcie wreszcie kompas wygląda i zaprojektowany
jest jej wykonany jest tak że oczy mnie bolą od samego patrzenia Popatrzcie sami a
to już projekt jest bardzo nowoczesny dobór materiałów wykończeniowych również nie pozostawia
wiele do życzenia mamy to miękkie tworzywa które schodzą całkiem Nisko oczywiście
też miękkie w dotyku daszek również wykonany z miękkiego tworzywa z tworzywa przechodzą również na drzwi
to też jest mięciutko patrzcie na kierownicę jest ona przyjęta z większych modeli bardzo
gruba z wszystkimi dostępnymi potrzebnymi przyciskami również zwrócić uwagę na zegary
mimo całkiem sporego ekranu tarczami jednak jest ukłon w kierunku miłośników standardowego
projektowanie samochodów więc mamy to analogowe dwa zegary to się też powinno
spodobać Wróćmy jeszcze do drzwi też to nieźle wykończone mamy to miękkie
tworzywa podłokietnik No nie mógłbym mieć tam parę milimetrów może więcej pianki pod
łokciem ale wszystko jest naprawdę fajnie wykończone również będziemy to skórę to wszystkie przyciski na około wszystko jest tak
obszyte winylem mamy też aluminiowe czuć że to nikt na materiałach
nie oszczędzał może jeszcze wspomnimy o pokrętle typowym dla dla vip-a czyli przyłączenie trybów
jazdy mamy to kilka trybów bardzo łatwy dostęp bardzo łatwo przyłączamy przycisk tutaj do blokady
również jest no i na koniec po miałbym o tej dźwigni zmiany biegów to przez chwilę dysku
to na ten temat a ona wygląda na pierwszy rzut oka na zbyt wysoką w ogóle do ciebie nie potrzebne
aż tak aż tak taka
wysokość więc doszliśmy do wniosku że ktoś to chciał za bardzo jakiegoś nie wiem większego
drzwi pani już jest naprawdę z drugiej strony jakby to było niższe to wówczas być może ręka spoczywająca
na tym podłokietników miałaby do niego i to by było mniej wygodne więc być
może należałoby ten podłokietnik odrobinę obniżyć ale
wtedy by się zmniejszyła pojemność tego schowka ewentualnie może by trzeba było ten
tunel ale wtedy by się tutaj coś nie zmieściło ile warto tunelu też powiedzieć bo z zewnątrz samochód wygląda na bardzo
masywny i projektanci mogli by pójść za ciosem i tutaj też za to takie wielkie kwadratowy ogromne
ale widać że udało się upchać wszystko co niezbędne w środku więc więc nie zabierali sztucznie
nie tutaj pasażer pasażerom miejsca na nogi Jest jeszcze jedna rzecz na
tunelu które mi się bardzo spodobała miały ciasto jestem Star stopy nikt nie sądziłem że kiedykolwiek powiem to systemie innym
mniejszym w Maździe po czym chwilę zaraz wspominałem tutaj z kolei system start stop daje się wyłączyć na stałe popatrzcie
w tej chwili jest on wyłączony uruchamiamy silnik jest wyłączony i teraz tak poczcie
teraz jest włączony tutaj gdzieś będzie stosowny stosowny sygnał
tutaj na przykład torta start stop wyłączony włączając go w wyłączamy i
teraz w klasie myślnik wysiadamy
damy odpalaniu silnik i wciąż
jest wyłączony Założę się że Wasz samochód nie
potrafię i to mi się podoba Jeszcze jedna rzecz odnośnie Siedzimy z przodu ale chcę o tym wspomnieć
Otóż że zbyt masywne elementy wnętrza których
udało się uniknąć to choćby na ten tunelu środkowym jednak można znaleźć niestety z
tyłu Popatrzcie Jak wygląda słupek Krystyny nad nie wiem czy to jest
c3d czy nie wiem czy zaliczać w ogóle to okienko jako coś użytecznego i przydatnego ogromny fragment
ilość kompletnie wycięty i chodź tutaj Ktoś próbował
ratować sytuację wstawiając to mało okienka to tak naprawdę z punktu widzenia kierowcy
niewiele to daje więc nie ma róży bez kolców tutaj można zawsze skrytykować A może mu mamy taki talent
żeby krytykować W każdym razie ogólne wrażenie szczególnie biorąc pod uwagę na różnice
Przeskok przepaść między genem jest totalnie na plus Ale kiedyś zawsze można znaleźć jakiś
jakiś haczyk na koniec może jeszcze wspomnimy o praktycznych elementach które się
przyda godzina więc mamy to dwa miejsca na kubki mamy mamy to wspomniane wcześniej nie schowek
nie za głęboki nie jakieś super wykończony No ale mamy podłokietnik możemy przesuwać przód
tył nie możemy go regulować się na wysokość podłokietnik No powiedzmy że widziałem
bardziej komfortowe jeśli chodzi o różnego rodzaju schowki to ten schowek mi się szalenie podoba Nie wiem
naprawdę nie wiem czemu to ma służyć ale tutaj się odkłada na pewno jakieś bardzo ważne rzeczy bo nawet tutaj jest taki gumowy dywanik śmieszy
mnie to nie po prostu projektanci chyba nie wiedzieli za bardzo co z tym zrobić więc doszli do wniosku że zrobił tutaj dla nas schowek
No nie wiem no chyba na drobne No nie mam innego pomysłu poza tym drzwiach
mamy dwa miejsca na napoje oddzielone od siebie nie za wysoki więc półtora litrowa
butelka na pewno się nie zmieści zostało wykończone to jest my
też przecież tutaj wreszcie możemy zajrzeć jeszcze do schowka przed pasażerem całkiem
pojemny chociaż jego wykończenie też nie jest Może na jakimś Premium na górze mamy
podświetlane lusterka nie mamy schowka na okulary No i tyle może
od strony praktycznej jeszcze wspomnę później o fotelach ale to przy okazji też to były trochę na koniec jeszcze
warto szarpnąć za uchwyt zawsze to robię więc dlaczego i teraz nieuwagę droga
sławy silnik bo teraz też się do liczy 2 minut jeszcze raz
cisza po prawej stronie uwierzycie czy nie uwierzycie jeszcze raz a
tutaj chodzi amplituda jest większa aczkolwiek też jest cichsza możemy tak już kontynuują że tak powiem nie
ten ten Trend szarpanie tutaj spróbować
pourywać trochę plastików ale
nie chcą się urwać to
ten tunel chodzi dosyć dużym
zakresie aczkolwiek nie hałasuje to
też jest duża amplituda ale też nie ma jakieś zbędnych hałasów spróbujemy
to
teraz cicho to są zwykle słabe miejsca takie plastiki
ale nie tym razem czas
to też dwumetrowca zaczynamy od regulacji kierownicy bo Patrzcie jak kolumna kierownicza
chodzi naprawdę w szerokim zakresie Jak ustawić podniesionej wysuniętej pozycji to dla mnie to jest za
daleko właściwie za wysoko więc muszę jeszcze obniżyć i może odrobinę nawet wsunąć o to jest mniej
więcej moje ustawienia więc też pomyślałem pod kogoś naprawdę dużego i chodziło o regulacja fotela
to jest w naszej wersji przynajmniej po regulacjach przeważnie mechaniczne na wysokość
również możemy regulować tutaj jest regulacja kąta pochylenia oparcia A to na samym dole znalazła się regulacja
odcinka lędźwiowego i to dwuosiowa więc nie jest źle Nie byłoby tak
źle Gdyby nie jeden szczegół Otóż mam wrażenie że te fotele są zaprojektowane pod kogoś
niższego ode mnie bo kierownica tak jak powiedziałem pod kogoś wyższego Popatrzcie że Dolna krawędź
tego zagłówka wychodzi względem fotela No tak o tych parę centymetrów i ta część jest tak
naprawdę jeszcze szczyty ramion w plecy więc to się mi za bardzo nie podoba za szczęście zagłówek sam
w sobie jest bardzo wysoki więc spełnia swoją funkcję Tym bardziej że można go jeszcze regulować jak
słyszycie w całkiem sporym zakresie również do przodu i do tyłu i ustawić się pod siebie
warto też zauważyć że mamy to co nie jest standardem
regulację wysokości mocowanie pasa nad głową nie mamy po okna dachowego więc jest
nieźle Mamy to trzy palce przestrzeni w
ustawieniu odpowiednim dla dwumetrowca troszeczkę może się przesunąć bo teraz to nie jest odpowiednio jeszcze na to naprawdę teraz jest Zobaczmy
co jest a z tyłu jest jedna z lepszych jakie można sobie wyobrazić bo po pierwsze
mamy to dość miejsca na kolana po drugie gdybyśmy się chcieli tak rozłożyć to można jeszcze wjechać
kolanami do fotela bo ten fotel nie jest twardy tutaj na tapicerka ładnie się ugina następnie mamy sporo
miejsca na buty nawet taki jesienny i jeszcze troszkę przestrzeni zostaje oprócz
tego nie siedzimy wcale Zwróć uwagę na jakiej wysokości są moje kolano to jest prawie że siedzenie
na taborecie albo na krześle po prostu siedzimy bardzo wysoko kanapa
nie jest osadzona sztucznie za nisko żeby zmieścić głowy pasażerów bo tutaj miejsc pasażerów nie
brakuje Popatrzcie mimo że siedzę wysoko nad głową książka dobra nie mam wolnej przestrzeni ale też nie muszę się schylać jeszcze
się więc w metrach jest zaliczony naprawdę bardzo wygodnie jak na szczególnie biorąc pod
uwagę jak na to jaki to jest samochód to nie przecież Grand Cherokee więc tutaj zagospodarowano naprawdę każdy
centymetr przestrzeni przesiadłem się na prawą stronę przeskakuje
przez niezawysoki dotyczy szeroki tłumik środkowy i raczej nie będzie mnie komu przeszkadzał Zwróć
uwagę że mam zasilanie 230 V wyjście USB nawiewy
na tylną kanapę co warto podkreślić kieszeń raz kieszeń 2 cieszenie
również w drzwiach No a teraz jest najciekawszy punkt programu a mianowicie pomysł
na który nie wiem kto wpadł i czy dostał za to premię ale zanim powinien dostać po premii
za to mianowicie podłokietnik palec
podłokietnik oczywiście fantastyczny tak po amerykańsku miękki super
ale tak po pierwsze trochę
za szeroki zrozumiecie Dlaczego trochę za szeroki Moim zdaniem kubki potrzebują No tyle
miejsca i gdzieś tutaj można OPS i jest okej więc zabiorę mnie to trochę miejsca
na szerokość ale to jeszcze pół biedy bo właśnie się psów jest dziura to nie ma w ogóle możliwość Czy złożenie podłokietnika
bez utworzenie takiej dziury to jest po prostu oparcie osoby która siedzi na środku
w na tylnej kanapie dlatego to jest też takie że ja tego nie kupuję z uwagi
na to że no jeszcze nikt chyba nie zaczął wyciszać bagażnika a więc wszystko co się tam w bagażniku dzieje
tutaj przez ten
wielki przedostaje się do środka więc moim zdaniem można
by było to rozwiązać jeżeli inaczej a tak jak wszyscy po prostu a nie robić takich dziwnych skrótów
zwróć uwagę mamy to to jest pusto ale mamy to pod pod uchwytami źródło
światła więc myślę
że tutaj chodzi o tylnej kanapie to w zasadzie możemy się ponabijać tylko z tego jednego dziwnego rozwiązanie poza tym narzekać
Nie ma na co mocowanie ISOFIX są tutaj mam odpowiednie punkty zaczepienia fotelika
a jeśli chodzi o regulację zagłówków to jest pozycja Dolna to jest pozycja Główna Jeśli dobrze pamiętam to
się nie dało więc ten zakres może
nie jest jakiś oszałamiający nie więcej tyle co widzicie o bagażniku zdaje się już opowiadaliśmy jak byliśmy na prezentacji
of lodowej w Berlinie ale zróbmy przynajmniej ta córka na skróty pojemność bagażnika 483
litry więc nie jest źle jak na rozmiary tego samochodu bardzo regularne
kształty bagażnik mamy to wyjście 12 V2 źródło światła raz i
dwa po drugiej stronie wszelkiego rodzaju zaczepy niezbędne żeby powiesić to jeszcze siatkę i
podłoga bagażnika którą można ustawić Aż Uwaga w trzech pozycjach Zresztą podłogę taka taka solidna
z Lipowska Popatrzcie wykończona równie ładnie z każdy prawie że jest identyczne wykończenie i teraz tak możemy wziąć
i ustawić to w tej pozycji ale
możemy też przestawić to na takie półki O tak jesteś w tej pozycji więc mamy troszkę do wyboru
szczerze bez różnicy między tymi
ustawieniami jest minimalne No ale jest do wyboru nawet w tej dolnej jeszcze pod spodem znajdziemy całkiem sporo miejsca na drobne
nie gadżety jak widać nie ma to koła zapasowego zamiast tego mamy a ja kompresorek jeszcze pokażę wam jest
efekt po złożeniu oparć tylnej kanapy i
nie wygląda to w ten sposób więc mamy to Całkiem spory brzuch Ale to właśnie po to mamy regulację kości przestawiamy wówczas podłogę
na ten poziom IV
to bądź u progu już nie ma i już jest wszystko odpowiednio znak wypoziomowane jeszcze zaintrygowała na instrukcję po złożeniu oparć tylnej kanapy należy
wyciągnąć tą półkę bagażnika następnie obrócić zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara
i nas następnie No właśnie uderzyć siebie w brzuch Nie
wiem nie wiem Ale pozostaje
sprawdzić jak wyciąga mamy złożone oparcia obracane
zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara i
zgodnie z instrukcją do siebie dla
siebie nie coś poszło nie tak coś nie pykło Nie wiem nie wiem co z tym zrobić na prawdopodobnie
musiałbym być Amerykanie więc żeby zrozumieć tą
amerykańską instrukcja albo Włochy zrozumieć to włoską instrukcja i nie wiem kto to ostatnio na klej o ale nie
wiem co to zrobić Eureka wpadliśmy na to Otóż to jest jest jak taką półkę z samochodu
Najzwyczajniej wyciągnąć do siebie wąż samochodu wyciągamy Proszę bardzo Wozimy teraz lodówkę
szafę co tam potrzebujemy a zostaje pod
maską nowego kompasa goszczą silnikiem o pojemności 1.4 16 i 2 l jak na dzisiejsze standardy można
powiedzieć że prawie nie dąsaj leasingu pojemności jak pojemności choć z drugiej strony jak
na Jeepa który nas kiedyś rozpieszczał znacznie większymi pojemnościami No kierunek Eko jest to wyraźnie
mamy do wyboru albo benzyny o pojemności 14 mocy 140 lub 170 koni albo
diesel 1.6 120 koni albo 2 litrówka która daje podobnie jak jest po 40 lub 170 koni 2 litrowego
Diesla możemy zestawić z napędem na cztery koła i automatyczną skrzynią biegów które przy napędzie na cztery koła jest zawsze w
przypadku silnika benzynowego mocniejszy silnik benzynowy również możemy zestawić z napędem na cztery koła
my dzisiaj Testujemy wersję dwulitrową wysokoprężny 140 koni z napędem na cztery koła z
automatyczną skrzynią biegów tak jak powiedziałem która do setki rozpędza się w 10 i pół deklaruje producent a zużywać ma
poniżej 6 litrów paliwa na 100 km co przy 60 jutro w zbiorniku paliwa powinno dać zasięg
powyżej 1000 km oczywiście zarówno przyspieszenie Jakie spalanie jak zawsze sposoby film bardzo się
ucieszyłem biorąc na ten właśnie taką wersję samochodu a więc napęd na cztery koła automatyczne
skrzynie biegów i silnik który prawdopodobnie będzie najczęściej przez osoby chcące kupić
to poprzez konfigurowanie samochód 140 koni dwulitrowy diesel i to będzie dobrze skonfigurowane samochód
bo Autor
tej wersji i je odpowiednio
do chemiczne odpowiednie sławę i robię to co lubię w samochodach najbardziej
szczególnie w takich autach Gdzie nie mamy jakiegoś mocarnego silnika a tutaj wciąż to nieźle działa Jeśli jedziemy ale tak spokojnie tak jak teraz 50 i mamy obroty na poziomie
1700 na minutę to jeśli mocniej na cipkę gaz to nie następuje w lodówce po skrzynia nie
wydrukuję ona pozwala silnikowy na tych obrotach wyciągnąć
na wyższe obroty przyspieszyć płynnie i od razu to lubię nie nie że ja naciskam lekko gaz atomowych
w lodówce jest muszę poczekać aż zacznie zredukuje aż się nie chcę powiedzieć nam jeszcze obroty i dopiero wtedy następuje sztafety A
jak mówię czasie staje Ja chcę mieć natychmiastowe połączenie
z z tym przyspieszeniem jak tylko dotykam pedał gazu i
ten samochód mi taką takie poczucie takie połączenie daje bo nie redukuje bez sensu przy każdym byłem mocniejszym naciśnięciu pedału gazu plus jeśli chodzi o zawieszenie i grali
komfort jazdy to
dosyć mocno Ten samochód jest zestrojony właśnie na Komfort 2
lat oczywiście Pokonywać różne mniejszy lub większy nierówności
w taki sposób że czujemy się w aucie Jak byśmy jechali po równym aczkolwiek będziemy mieli może
tak puścimy tego pana żeby on się nie Przeraził rozpędzi my się do 50 zł na godzinę Teraz mamy
pustą
drogę lewo w prawo właśnie słyszeliście to na pewno mamy
dosyć natychmiastową reakcję elektroniki która zaczyna przetrzymywać poszczególne nie
pozwalając aby
samochód stracił stabilność jazdy a on nie traci on pokonuje w bardzo poprawnie tą
trasę którą mu zadałem czy zmienia pas lewy
wraca na swoje miejsce ja z tym że robi to ze wsparciem elektroniki
dosyć wyraźnymi odczuwalny i to jest oczywiście konsekwencje tego że jest od komfortowo zawieszony czy Tymon się tak nawet bardzo nie przechylam szczerze mówiąc dosyć pewnie pokonał to
nie te zakręty nie wiem czy
był elektronika interweniowała to tak naprawdę by się wydarzyło Przypuszczam że nie musiałbym się jeszcze dwie prędkości ratować równie komfortowo mnie ze strony układ kierowniczy które w punkcie 0 i tak cię w
pusty Tam niewiele dzieje ale jak zaczynamy skręcać to aż by się chciało niektóre zakrętach mieć
więcej informacji zwrotnej o tym co się dzieje z przednimi kołami tutaj on jest tak to wspomaganie jest na tyle mocne że że że ta to czucie przednich kół gdzieś tam ginie więc musimy odczytywać bardziej z fotela podłogi
Co się dzieje z samochodem nie chcę z kierownicy to akurat mogło być tak troszkę mniej komfortowo zestrojony podobnie jak w fotele które są również nastawione na komfort i
na kogoś kto może mieć jeszcze szerszą
budowę ciała dla
niego to będzie optymalny natomiast te
boczki były nieco bardziej wyprofilowane tak żeby lepiej trzymało mnie w zakrętach do
których samochód Co prawda nie zachęca ale gdybym jednak chciał to
wtedy to musi bardziej kierownicy i niż polegać na
tym a że fotele będą w tych zakrętach utrzymywać poza tym wyciszenie poprawne oczywiście słychać Diesla nie przeszkadza
nie przeszkadza na codzień samochód daje to poczucie jazdy jeepem
siedzimy wysoko Widzimy tutaj do przodu wszystko tak jak należy bo wiadomo że jedziemy takim
samochodem który zwraca na siebie uwagę takie muskularny tak jakby nie wydaje się większy niż w rzeczywistości i myślę że dostajemy to za co myśląc kupuję z Jeepa czyli właśnie to poczucie przynależności do no jakiś tam tradycje które już parę lat ma także ogólne w o wiele lepsze niż poprzednie generacje to
w ogóle nie ma do czego się odnosić samochód poprawny komfortowy kiedy trzeba szybki że
tak nie jest zaprojektowany dla miłośników zakrętów ale też radzi w nich sobie całkiem dobrze natomiast wszyscy którzy preferują spokojny jazdy będą z tego samochodu akurat w tej konfiguracji silnikowych naprawdę zadowoleni warto też wspomnieć że kompas uzyskał niedawno pięć gwiazdek w testach zderzeniowych euroncap to
zdecydowanie lepszy wynik od tego który uzyskała poprzednia generacja wówczas były dwie gwiazdki to przy starych o wiele mniej rygorystycznych zasadach
oceny do tego też o tym ponownie mamy to duży postęp na wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa składa się na przykład aktywny
asystent pasa ruchu aktywny tempomat System Ostrzegania o kolizji czołowej monitoring
ruch poprzeczny cofanie oraz martwego
pola w trakcie jazdy w standardzie znajdziemy też 6 poduszek powietrznych nie sposób też zapomnieć o napędzie 4 na 4 o nazwie Jeep Active drive który
na pewno w znaczny sposób wspomoże nas podczas Zimą czy po obfitych opadach deszczu kompas
kosztuje co najmniej 99800 zł się lepiej wyposażone wersja Limited to wydatek ponad 120
000 awersję tak jak z silnikiem jaki mamy w teście to już prawie 150 000 zł nowy tryb jest droższy
od konkurencji ale oferuje coś czego
konkurencja często nie jest w stanie zaoferować emerycie nie tylko groźny wygląd ale też odpowiedni
napęd na cztery koła i choć ciśnie
się na usta pytanie czy jest sens dzisiejszych czasach wstawianie na zaawansowany napęd na cztery
koła kiedy większość klientów na tego typu segment wybiera napęd na przód to
być może właściwą odpowiedź na to pytanie klienci wybierają ośkę ale to dlatego że często
nie mają żadnej innej
rozsądnej możliwości także być może kompas nie tylko pozyskać nowych klientów ale też pozwoli im uwierzyć w to że auto w tym
rozmiarze może mieć napęd godny
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)