są
takie samochody które powstały z zasady jako suvy czy Kross rowery Co oznacza
że rzadko kiedy Zjadłem z asfaltu i właściciele raczej nie są zainteresowani właściwości nowymi a
bardziej tym że samochód wygląda jakby mógł ale tego czy może nikt nie testuje wracam
też auta które Co prawda z segmentem słów crossoverów mają sporo wspólnego ze względu na to co potrafią nazywanie
ich słowami jest dla nich śmiertelnym obrazom i takim autem jest na przykład Jeep Renegade
w wersji trailhawk który stoi za mną czyli najbardziej Terenowa wersja tego
samochodu i chciałem pokazać wam kilka detali czym ten samochód różni się od standardowego Jeepa
Renegade natomiast Pokażę wam również kilka rzeczy które ten samochód może zostać
wyposażony i który nadaje mu specjalny charakter w taki sposób że można powiedzieć że Wannabe
wranglerem Zapraszam serdecznie do tego żeby przyjrzeć się temu samochodowi z bliska przede
wszystkim
Jeśli
o
kwestie
designu
to
jest on już dość dobrze znany ponieważ
poprzednia przed liftingowe a wersję tego samochodu niewiele tak naprawdę zmieniła się względem tego co widzimy tutaj
największe zmianom względem w wersji sprzed liftingu są światła pozycyjne i do jazdy
dziennej które teraz są okrągłe i okalają cały reflektor wygląda
to całkiem fajnie jest to podobne rozwiązanie co w najnowszym klipie wranglerze Renegade
trailhawk ma specjalne oznaczenia to jest Pierwsze z nich czyli sprawdzony w terenie
również grafika samego napisu rennervate na drzwiach jest troszeczkę inna natomiast z tyłu jest
więcej zmian napis
Train Home który właśnie widzicie tutaj 4
na 4 pojawia się również w innych modelach ale coś Po czym poznać e z daleka to
właśnie ten dodatkowy hak holowniczy który pozwala wyciągnąć ten
samochód z głębszych tarapatów natomiast żeby do tych tarapatów doszło do trzech w
przypadku Renegade dość mocno postarać generalnie
głęboki
piach
to
dla tego samochodu nie jest żaden problem jak widzicie było tak że błoto No
tutaj widać po zderzaku że troszeczkę się już pod a pali się Włodku natomiast najważniejsze
jest to że ten samochód Po pierwsze zachęca do takiej jazdy poza utwardzonymi drogami a po drugie świetnie
sobie na nich jeśli chodzi o przednie fotele to są one dość dobrze wyprofilowane szczególnie boczki
całkiem nieźle trzymają na boki nie są sportowe ale w trakcie jazdy w terenie dają sobie radę w momencie odbioru samochodu
oprócz tego standardowego kluczyka który wygląda właśnie tak mi oczywiście napis Jeep przyciski
do otwierania dostałem jeszcze jeden kluczyk wygląda on w ten sposób jakżeby inaczej mógł wyglądać Znałem
się do czego on służy natomiast Już wam pokażę można ten dach zarówno
z tej strony Jak i z drugiej strony zupełnie zdemontować co jest dość podobnym rozwiąż demontowalne go
dachu w gimpie Ruby go nie A więc w tym momencie dach Zamykam i
już pokazuje wam jak ten dach się demontuje tutaj
mam takie dnia właśnie w tym kluczem wystarczy wycelować przykręcić i w tym momencie zwalnia
się blokada za pomocą tych blokady ubezpieczony dach i już de facto możemy go
wyciągnąć jak widzicie tutaj cały dach jest już zamknięty No i na dobrą sprawę bagażnika
nie zostaje już zbyt wiele Natomiast w tym momencie możemy bez najmniejszego problemu bagażnik zamknąć i
zobaczcie jak to wygląda mamy
zupełnie otwarty dach tylko z tą poprzeczką tutaj na środku natomiast no można się poczuć prawie jak w lubi konie
jeśli chodzi o wrażenia z jazdy Jeep trailhawk to na dobrą sprawę im dalej od jedziemy od
utwardzonych dróg tym lepiej Ponieważ ten samochód na dobrą sprawę kocha teren kochanie utwardzone drogi i teraz na przykład się poruszam jest naprawdę bardzo łatwo się tym samochodem odnaleźć tam gdzie właśnie kończy się asfalt Gdzie zaczynają się bardzo duży kolejny to wszystko ba do ogarnięcia to jest bardzo ważne jak widzicie teraz jadę dość dwoistą
drogą troszeczkę mną to trzęsie No i że jeśli chodzi o Komfort resorowania to jest on grubo powyżej przeciętnej absolutnie się tego nie spodziewałem że będzie tutaj tak komfortowo więc pokonywanie naprawdę głębokich taką normalną prędkością jak to przy dziurawej drodze Czyli te 20 - 30 kilometrów na godzinę zawieszenie niemal nigdy nie dobija do końca więc po prostu Jeździmy z głową to jazda jest naprawdę niesamowicie łatwa i przede wszystkim przyjemna można sobie pozwolić na jazdę na skróty czy wybierać drogi z która co są na nawigacji ale po wjechaniu którą jakimkolwiek innym
samochodem niż właśnie takim rynek mailem czy innym naprawdę posiadającym jakiekolwiek Terenowa umiejętności słupem wrzucam wsteczny i jedziemy objazdem więc tutaj Jeśli o to chodzi to Renegade naprawdę świetnie sobie daję radę jeśli
chodzi o komfort jazdy na asfalcie No to oczywiście nie
jest już tak wspaniale jak w normalnej jazdy dlatego samochodu się kiedy w terenie jest troszeczkę mniej komfortowo samochód troszeczkę drukuje Przy gwałtownym hamowaniu możesz się na wyciszenie troszeczkę negatywnie wpływa właśnie ten demontowalny dach ponieważ dość sporo słychać Przede
wszystkim szumu powietrza oraz samochodów które nas wyprzedzając które mijamy nie Osobiście jestem naprawdę zachwycony tym jak wiele radości jak wiele tego prawdziwego
Jeepa jest w Renegade wersje trailhawk jest go prawdopodobnie najwięcej przygoda
z Renegade trailhawk dobiega powolutku końca dla mnie jedną z takich najbardziej satysfakcjonujących jest
wzrok innych kierowców kiedy do miasta jeszcze się samochodem wyglądającym w ten sposób SUV
a w zasadzie nie słów tylko właśnie trailhawk naturalnych
barwach wojennych wygląda tak jak wyglądać powinien samochód naprawdę dzielny naprawdę lajfstajlowy I
taki właśnie powinien być Jeep tutaj w rozmiarze S nawet
XS natomiast naprawdę niesamowicie dający radość samochód który jeepem
nazywać się może i powinien i również jest godzin tego żeby wozić dumnie na klapę znaczek trailhawk Dziękuję
wam
serdecznie za obejrzenie testuj do zobaczenia w kolejnych