programy
kategorie

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI 370 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #360

Test Kii Stinger GT z silnikiem 3.3 T-GDI o mocy 370 KM

Tranksrypcja:Chciałbym...
rozwiń
kupić samochód powyżej
100 koni 6
cylindrów poniżej pięciu do setki najlepiej z napędem na cztery koła dobrym
wyposażeniem ale
nie tylko na tort też na co więc nie drużynówkę no i nie dam za auto więcej niż 300000
mniej historia która nie ma szans na happy end prawda Nieprawda
bo obok mnie jest to jest który spełnia wszystkie
te warunki Kia Stinger kiedy w 2011 roku we Frankfurcie światło dzienne ujrzał koncepcyjny model GT wszyscy z poważaniem
kiwali głowami my że to nie może się udać biorąc pod uwagę sylwetkę poprawnego Ale przecież nie budzącego wielkich
emocji Sida Dobra chyba że to był akurat zatrzymujący nas do kontroli radiowóz produkcyjne
rasowe GT Score było tylko marzenie marzenie które się spełniło bo w tym roku na targach
w Detroit Stinger został zaprezentowany już oficjalnie widok tego samochodu szczególnie w testowanej dzisiaj wersji
przyspieszone bicie serce serce przyspiesza i jeszcze bardziej kiedy dowiadujemy
się jakie to ma dane techniczne 3
i 3 pojemności V6 pod maską poniżej 5 sekund do setki każdy
słyszał
jaką przeszli Koreańczycy jest że z roku na
rok jest coraz lepiej ale Stinger to zupełnie nowa jakość pierwsza
Gran Turismo tej marki prezentuje się godnie jest bardzo dynamicznie Sport elegancko i Nowatorska
zarazem wszystko łączy się w obraz który mocno zapada w pamięć a to potrafią nieliczne samochody firma typowy dla
Kia kształt nosa tygrysa zdążyliśmy się popatrzeć ale w tym aucie wygląda spójnie
z całą sylwetką przednie lampy LED mają ciekawy wzór A tuż pod nim jest spore wloty powietrza które nie są atrapami
chłodzą hamulce Brembo mają 19 cali i są tak zaprojektowane aby schłodzić hamulce
Brembo Zwróć uwagę na to że wszystkie chromy w tym samochodzie w wersji GT są przyciemnione zaczynając
od grilla poprzez miejsce wylotu powietrza nagrzanego przez hamulce Brembo poprzez
obudowy lusterek czy też listwę które Biegnie nad okien i nie
kończy się przy tylnych drzwiach tylko dociera aż do tylnej klapy zwróć uwagę też
na mocno pod cię tą linię okien u dołu to sprawia że ten sam wydaje się być się
trochę niszczy jakby w części już se Gdzie są tylne fotele Oczywiście to jest Gran Turismo więc oczywiście
nie mogło zabraknąć głowami to za chwilę sprawdzimy ale linie dachu
nie opada od słupka b aż tak bardzo gwałtownie więc mam nadzieję że nie będzie źle No i tak docieramy do tyłu
Gdzie znajduje się prawdą najbardziej kontrowersyjne element stylistyczny tego samochodu czyli takie charakterystyczne
przedłużenie tylnej lampy które przychodzi aż na błotnik co
projektant miał na myśli
Tego nie wiem ale poza tym z tyłu i jest już w zasadzie tylko dobrze bardzo długie zwis tylny zwieńcza spory lakierowany
na wysoki połysk dyfuzor w którym wkomponowano cztery prawdziwe rury wydechowe do tego spoiler na
tylnej klapie i kształt tylnych świateł podobny do Maserati granturismo choć mam wrażenie że Peter schreyer zrobił
to chyba nawet lepiej Andrzej są nakaz wnętrze
tego samochodu już wczoraj mieliśmy okazję poznać na targach które mogliśmy go oglądać na zdjęciach
na różnych promocyjnych firmach ale tak naprawdę zajmując miejsce i mając co okazję
do spokojnego rozliczenia się w środku i takiego mówię cię po macanie po szarpania po kręcenie
to naciskanie dochodzi się do wniosku że wykona niezdecydowaniem nadąża za projektem o
projekcie nie będę do ciebie mówił wiadomo no jest bardzo fajny prawda Mamy to it stylowe nawiewy i
bardzo ładnie uporządkowano tutaj konsole cal kokpit jest naprawdę bardzo czytelny można też oczywiście dotrzeć
sporo zapożyczeń jak na przykład zegary Popatrzcie na
środku wielki który na górze zachodzi tak szerzej i tubach osadzone zegary
analogowe No jak dla mnie to to jest praktycznie kopie Audi A6 odwróconą delikatnie konsole
kierowcy to oczywiście można się doszukiwać BMW umówmy się to wszystko co widzimy jest zebrane
w jednym miejscu stanowi jedną całość ma taką swoją nutkę indywidualności i niepowtarzalności i
to wszystko to jest i ja proszę bardzo daszek na diagramie mięciutki tam dalej mieć jutro jeszcze dalej mięciutko Dopiero
tam na podszybiu znajduje
się taki fragment twardego tworzywa przechodząc na drzwi już staje się miękki to
już jest piękna niżej skóra mięciutko nowe podłokietnik No jeszcze 1 ml szklanki
by Nie zaszkodziła ja zawsze podobnie po prawej stronie Tutaj też jest miękko mogło być jeszcze
lepiej popatrzcie na te fotele
połączenie komfortu i takich aż podpalić bocznych naprawdę jeździ się w tym mega dobrze
idziemy dalej niżej to jest twarde tworzywo tutaj niżej już jest miękkie
wykończenie niżej mamy metal fajne wykończenie Popatrzcie niżej jeszcze mam jakaś
takie matowe tworzywo bardzo przyjemne w dotyku i jeszcze niżej ogromna część aluminium
przyjemne chłodne w dotyku wiadomo że to nie jest to nic nie udaje to jest naprawdę metal
wygląda to no tak jak widzicie Czy każdy tutaj detal całkiem fajnie przemyślanym się
podgrzewanie chłodzenie wentylacja wszystko co trzeba po lewej stronie na drzwiach widzimy też bardzo ładne
przemyślany detale nawet tutaj sterowanie szybami każdy przycisk to jest takie takich dekoracje aluminiowych
ci chodziło o takie praktyczny No to mamy to tak mamy fajnie wykończonej
schowek w podłokietniku to jest jeszcze w sumie tak nie wiadomo na co i tak troszeczkę przykryty podłokietnikiem
które zresztą w której kończy uznali że on jest taki duży i wygodny że prawdopodobnie nie ma potrzeby
żeby go regulować można go wyregulować ale nie a nie na wysokość ani też przesunąć do przodu do tyłu Przynajmniej ja takiej możliwości tutaj
bo nie widzę mam oprócz tego jeszcze taką kartkę to widzimy miejsce na kubeczki mniejsze większe to
widzimy w bezprzewodowe indukcyjne ładowanie telefonu komórkowego wyjścia USB USB AA Wings i 12 woltów
widzimy to jeszcze bardzo pojemny schowek również wykończony więc
to też jest okej no i w drzwiach miejsce na butelkę raczej nie półtora litrowa mi takie przedłużenie Tutaj raczej za
dużo miejsce nie będzie oprócz tego warto pokazać też że
miejsce na schowek na okulary nie wiem czy kamery to wyłapie ale to jest naprawdę takie ekskluzywne więc można to położyć
naprawdę drogie okulary bez oraz czarna podsufitka też to lubimy Nie
no cóż jest
dobrze jest dobrze Możemy jeszcze złośliwie Gdzie nigdzie szarpnąć nie
i i nacisnąć i posłuchać jak to wszystko się ugina i czy trzeszczy uwagę
cisza
to jak będę delikatnie bardziej
chodziło pod naciskiem A właśnie pod tą siłą przekładaną Ale cisza spróbuj
mi o to jest słaby miejsce w bardzo wielu sam uwaga też
delikatnie się rusza Ale cisza
jak naprawdę dobrze chyba nie było troszkę tracę czas Szukając miejsce które były było źle spasowane
nie było tak dobrze Ja mam takie dwa miejsca które mi się w tym samochodzie nie podobają jedne
takie trochę z już czytelnie się na siłę ale to mamy przełączanie trybów jazdy po
pierwsze brakuje mi naciśnięcie a po drugie moje zdaniem to jest zwyczajnie za małe tak może ja mam za dużą łapę
ale to jest taki przycisk na kręcenie dwoma paluszkami wolałbym mieć pokrętło No coś w tym w tym rozmiarze
o takie coś na ten przycisk już tą na wiele tych przycisków One wszystkie mają takie takie takie są
tak są
takie że stół Są wypukłe nie przeszkadza ten pierwszy Dlaczego Dlatego że ja tutaj bez
większego problemu sięgam kolanem a więc przykładowe chcę sięgnąć się tam jest taka karteczka w tylnych
drzwiach więc co robię sięgam tam ręką
w Knurowie Moje kolano w tym momencie no zupełnie naturalne No to nic nie ruch do przodu tak powiedzieliście
prawda
że tak się stanie otwiera się bagażnik dobrze no to to by było na tyle generalnie Ten samochód jest Dobrze zaprojektowany dobrze
wykonany i dlatego też muszę rozmienić
na drobne bo nic grubszego tutaj po prostu nie ma na co można by było ponarzekać to
zaczynamy od otwierania drzwi Zwróć uwagę że kierownica się podniosła Aby łatwiej i
wygodniej wsiadał to akurat dla dwumetrowca całkiem przyjemne wiadomość wszystko regulujemy
elektrycznie fotel bardzo wygodny jednocześnie podpierający na zakrętach mamy to do prawdę
sporo możliwości regulacji Spójrzcie sami możemy wydłużać siedzisko możemy regulować na wysokość czy osobno przód osobno
tył regulują oczywiście kąt pochylenia oparcia w dwóch osiach regulujemy odcinek lędźwiowy a tym oto
pokrętłem regulujemy to jak bardzo boczki foteli podpierają właśnie
w zakrętach regulujemy elektrycznie również kolumnę kierowniczą i jej zakres regulacja jest naprawdę spory to
jest na wycieczkę dla mnie za wysoko i za blisko Ja myślę że dla każdego będzie w sam raz no
i teraz co jeszcze sprawdź mi miejsce nad głową No tak ze dwa palce wolnej przestrzeni w jeszcze zostało może nie aż tak na
bogato Ale też nie nacisk siadamy zgodnie ze sztuką Zwróć
uwagę że zagłówek jest w zupełności dla mnie wystarczający a punkt
mocowanie pasa Możemy również na
wysokość rozstaw osi w tym samochodzie to 290 pole 290 Co oznacza Oczywiście że
miejsca z tyłu może być całkiem sporo i jest i chciałby mieć o jednej rzeczy dosyć często w komentarzach pojawia
się porównanie do BMW serii 4 tylko że BMW serii 4 Gran Coupe a
tu mamy Gran Turismo różni polega na tym że priorytetem w tym samochodzie jest właśnie przestrzeń
Natomiast ja w Gran Coupe No cóż mamy dodatkową parę drzwi ale przez to nie jest priorytetem i popatrzcie
jak jest Mam głową No prawie że się mieszczę No nie mogę się wyprostować Więc to test dwumetrowca Choćby z tego powodu jest niestety
można powiedzieć oblany ale po pierwsze na kolanem jej nie brakuje a po drugie
nie siedzę jakoś wyjątkowo nisko no nie jest to też najwyższe ustawienie Powiedzmy że powiedzmy
że jest to takie rozsądny kompromis pomiędzy wysokością kanapy miejscem nad głową jedno żeśmy się w tym samochodzie
z tyłu jednak nie podoba to jest to że miejsca na buty tak wiele aż nie zostało
to prawda ale potem przede mną obniżony maksymalnie pode mnie ale jednak tutaj buty po prostu
muszę na siłę do środka wciskać i to jest mało komfortowy mały wygodne i teraz przysiad strony
Popatrzcie
Jak duży i wysoki bóle mam do pokonanie mamy nawiewy do tyłu to jest fajne to nawiewy o
takie udające rozwiązanie Strefowa klimatyzacja ale powiedzmy że możemy to wyregulować również
temperaturę w stosunku do tego co zostanie zadane oczywiście z przodu mamy wyjścia 12 woltów mamy tutaj wyjście
USB do telefonów komórkowych mamy takie praktyczne schowki mamy bardzo niewielkie
kieszenie w drzwiach no ale okej mamy oprócz tego bardzo nierozwiązane dostępy
do do Isofix
otwieramy duży wygodny podłokietnik miękki 2 miejsce na kubeczki odizolowane
przestrzeń od bagażnika musimy jeszcze to taka jest różnica pomiędzy najwyższym ustawieniem
a najniższym ustawieniu zagłówka więc raczej niewiele No i popatrzcie na tą kanapę No szczerze mówiąc to
jest samochód godnego podróżowanie jednak w 4 osoby to nawet wyprofilowanie tej kanapy sugeruje że owszem można
w 5 osób ale tak naprawdę najlepiej 4 bagażnik tego samochodu pokazane z odległości bo najpierw muszę
do niego po maszerować się z kluczykiem przy sobie co sprawi że samochód
uzna że dobra okazja Żeby się pochwalić tego bagażnika więc nie musimy machać
No go nic nie musimy robić wystarczy mieć przy sobie kluczyk Oczywiście ma to swoje wady bo można przypadkiem przechodząc
obok samochodu również wojska konsekwencje Zwróć wysłałem kilka razy mignął więc samo przejście prawdopodobnie na bagażnika
jest to nie otworzy jest dobrze Chwali się tym bagażnikiem chociaż płaci się za bardzo nie ma czym bo w bagażniku
jest dosyć płytki w 6 litrów pojemności jak na Gran Turismo przed chwilą przeze mnie zachwalany to
nie jest jakiś rewelacyjny wynik bo mówię porównujące choćby z Gran Coupe odwołuje się po BMW
serii 4 który ma 480 litrów Audi A5 Sportback który
też ma 480
litrów no nie jest to wynik szczególnie imponujących w bagażniku jest oczy i możemy złożyć oparcia
nie mamy progu to oparcie nie składa się jakoś horyzontalnie naprawdę dramatu nie ma Jest
dobrze mamy to haczyki zaradność takie uchwyty za które możemy możemy ściągnąć siateczkę nawiasem mówiąc to moim
zdaniem konieczne bo ponieważ poza tym nie znajdziemy to żadnych kieszeni schowków ani haczyków do powieszenia
siatki to naprawdę przyda ale
tak jak mówię tej pojemności nie mamy aż tak wiele pod podłogą znajduje
się tutaj koło zapasowe dojazdowe nawet w sumie nie otwiera liśmy tego nie
w każdym razie jest koło nie jest to zestaw naprawczy to zajmuje trochę miejsca na SMS Popatrzcie podłoga bagażnika
No nie wiem jakąś taką super solidnością nawiasem mówiąc to 480
litrów to nie jest jeszcze rekord bo w tym segmencie Gran Turismo to znaczy
takich czterodrzwiowy he kupę mamy tu do czynienia z rekordzistą pod tytułem Volkswagen arteon która
oferuje ponad 560
l No i na tle zarówno Audi czy BMW jaki Volkswagena to te 406
litrów No nie wyglądają zbyt imponująca to
co wszystkie kręci w tym samochodzie wersja silnikowa V6 więc pozostałe wersje silnikowe widzisz teraz na ekranie
a ja w skupie się na silniku
o pojemności 3 i 3 l 370
koni 10 niutonometrów momentu obrotowego następnego w bardzo szerokim zakresie od
3300 do czterech tysięcy 500 obrotów na minutę więc możemy powiedzieć że zawsze i w takiej Baletowa
z napędem na cztery koła z automatyczną skrzynią biegów które są dostępne w każdej wersji silnikowej przyspiesza
do setki w 4 i 90 sekundy tyle deklaruje producent natomiast moje wczoraj zmierzyli realne
przyspieszenie i drink jest w opisie Sprawdźcie nasz test przyspieszenia maksymalna
prędkość nie została ograniczona tego nie sprawdzaliśmy producent deklaruje 270 pozostaje
mu uwierzyć natomiast ze spalaniem sprawy gląda tak jak i ja mówię że ten samochód zużyje
w tej wersji silnikowej około 10 litrów na 100 kilometrów średnio i można by
być może to osiągnąć ale trzeba mieć bardzo bardzo lekką nogę my takiej być może nie mieliśmy polecam
w opisie nasz test na
koniec powiem tylko że pojemność zbiornika paliwa niezależnie od silnika zawsze wynosi 60
litrów co w przypadku wersji silnikowej wysokoprężnej może jest wystarczająco ursuski
mogą być trochę więcej chociaż wczoraj tankować liśmy ten samochód jeszcze back nie był suchy udało nam się zmieścić ponad 60
litrów więc być może Koreańczycy
podobnie jak deklaracje przyspieszenie tego samochodu również is pojemność baku byli zbyt skromnie
podobno szef marki kiedy zobaczył nadwozie tego samochodu po raz pierwszy powiedział tylko
proszę niech jeździ tak dobrze jak wygląda no bo wiadomo dla miłośnika motoryzacji nie ma nic gorszego niż wsiąść do samochodu który zapowiada sportowe w nocy a na końcu okazuje
się że jedzie tak całkiem przeciętnie nie muszę powiedzieć Singer na takich samochodów nie należy podwójny doładowania V6 mogę przyjść obraz z podwójnym doładowania V6 w budzi się do życia przy każdym najmniejszym naciśnięciu
pedału gazu i spontanicznie wkręca się na wysokie obroty prawie nigdy bez wyraźnego życzenia kierowcy nie redukuje też naprawdę fantasty ale zaufanie jakby skrzyni biegów do silnika jest tak dużo że jeśli
jeździmy tym samochodem tak na co dzień i nie Kopiemy jakoś
pedał gazu to prawie nigdy nie do produkcji z
każdych obrotów silnik poradzi sobie z
rozprowadzeniem tego samochodu do każdej
prędkości to jest fantastyczny ale jeśli chcemy to oczywiście Jedziemy
sobie gazu moment błyskawiczna lodówce i już jedziemy nad 90 km na godzinę czy samochód naprawdę potrafił bardzo dużo a w tej
chwili jedziemy cały czas w trybie komfort i ten Komfort jest naprawdę komfortowymi niskich profili opony rysując z tyłu za opony są szersze i o niższym profilu jak to w takim
tylnonapędowe samochodzie Ja to mam przyjść napęd na cztery mimo
twardego zestrojenie bo samochód jest
ze wszystkim sportowy ale on
jest jakby dobrze wywiązuje się ze swoich obowiązków Gran Turismo
czyli potrafi być komfortowy potrafi przejechać długi dystans nie męcząc nikogo na pokładzie i robi to doskonale nie
za twardy niezbyt angażujące jeśli chodzi o układ kierowniczy w stanie w trybie Komfort nie za głośne również
niezbyt szarpiący kiedy mocny naciśniemy wszystko się odbywa w takim
bardzo płynnym fajnym przyjemnym trybie naprawdę słowo Komfort to oznacza Komfort No to jesteś ty wyłączymy samochód który w Sport albo Sport Plus czujemy jakie obroty
idą do 2000 i tam w okolicach 2000 będą oscylowały Raczej niżej wiele niżej nie zejdę o brzmienie
silnika już już słyszymy że coś się zaczyna dziać skrzynia biegów zdarza się częściej że zaczyna produkować układ
kierowniczy Nie staje się dużo bardziej miałem bezpośredni ale czujemy delikatną różnicę No
i cóż ten samochód wtedy otwiera się jakby od drugiej strony możemy się go uczyć na nowo możemy
cieszyć się jego nowym sport i ten potencjał jest mu taki jaki możecie sobie odczytać choćby z danych technicznych tak wszystko 70 koni i poniżej 500 do setki to naprawdę całkiem sporo emocji i
wrażeń ale nawet w trybie sportu nawet wtedy w trybie sport plus to wciąż jest Gran Turismo też wciąż samochód który wtedy kopnie my mocniej gaz nie
uderzę nas jakoś tak bardzo mocno nie uderza głową jakoś bardzo mocno o zagłówek nie zmęczy nas tym że układ kierowniczy będzie zbyt bezpośredni
miał Głuszyna Shaun że będzie daru też
czasem brakuje mi tego brzmienie 4 rury wydechowe zapowiadają troszkę Większe emocje ci chodzi akustykę tutaj jest nie powiem że zbyt grzeczny ale mogłoby być troszkę właśnie przytulać i właśnie jest głośno i ten samochód nawet w trybie sport i
e-sport plus No nie ogłusza nas i pozwala nam się cieszyć tą jazdą nie tylko na krótkim dystansie ale też Na kiedy ten zbyt głośny wydech mogły rzeczywiście zacząć
przeszkadzać Podsumowując samochód na każdy humor na każdą okazję życiową i na każdą każdą
długość trasy i na krótką drogę i na dłuższą drogę również i tak jego uniwersalność czyta jego gotowość do tego
żeby się dostosować się dopasować do moich oczekiwań Robi wrażenie i w ogóle nie wsiadając do tego samochodu odniosłem wrażenie że też
takie uczucie jakby nie wiem jak w Maździe do Mazdy do każdej wsiadam i w zasadzie po chwili już czuję jeździł tym samochodem OC od zawsze nie i to jest dokładnie ten przypadek wsiadłem i od razu się w nim odnalazłem
nie mówię tylko o pokrętło przyciski bo to jest nieistotne chodziło uczucie
jest samochodem kontroli nad samochodem posłuszeństwa tego i jak ten samochód
wykonuje to wszystko czego od niego oczekuję Japończycy jakby był produkowany taki samochód na pewno da nadal nie bo jeszcze on się zachowuje
na drodze jakąś ładną nazwę filozofii która za to odpowiada bóstwo japońskiego który dba o to żeby samochód Tak właśnie jeździł koleją czy ze słowem skromni po prostu zrobię tak jeździe żadnych nas do tego nie wymyślili A samochód Właśnie to robię i to mi się naprawdę bardzo podoba że nawet w trybie bardzo sportowym On nie jest nie jest zbyt ostry nie jest zbyt agresywny Dając nam dokładnie tyle mocy aby poczuć że zapłaciliśmy za V6 i mamy te emocje ale też nie przechowuje nie za dużo
na tylną oś żebyśmy musieli walczyć z nadsterowność ona każdym
zakręcie nie ogłusza nas nie stresuję nas zbyt twarde zawieszenie mocnym układem kierowniczym wszystkiego ma w sam raz I dlatego właśnie w moje oczekiwanie i dlatego właśnie jeżdżę
z tym samochodem mam jednoznaczne odczucie że więc
z tym samochodem jest absolutnie nierozerwalny że on robi dokładnie to potrzebuję
Co tu dużo mówić idealne Gran Turismo podstawowa wersję Kia Stinger Kosztuje 149 tysięcy zł chociaż mówienie podstawowa na samochód który ma
205 koni 8 biegowy automat napęd na tył i bardzo bogate wyposażenie w skład którego wchodzi między
innymi launch Control w podstawowej najtańszej wersji nie to może nie jest do końca W każdym razie jeśli
będziemy chcieli wydać więcej możemy pójść w kierunku Diesla które ma co prawda raptem 200 koni ale
kosztuje co najmniej 180000 zł ale można go do pasa napęd na cztery koła to będzie kosztowało kolejnych
10000 więc 190 000 zł będzie kosztował diesel z napędem na cztery koła dobra wiadomość jest taka że Diesel startuje
od wyższej wersji wyposażenia XL które Blikle wentylacja foteli i tak dalej i tak dalej no to jest
na topie wiadomo wersję GT kosztuje 235000 zł i daje oczywiście V6
pod ma mnóstwo do różnych fajnych dodatków w zasadzie do niej można dokupić tylko lakier
okno dachowe i system wzywanie pomocy w razie wypadku na występujące te ostatnie mogliby dorzucić w
cenie Bo ostatecznie nawet podstawowej wersji ten samochód ma komplet wszystkich możliwych asystentów służących
temu aby było bezpiecznie więc można by było również mieć w standardzie ale w sumie wydając na ten samochód tyle ile się
da Nie wydam więcej niż 250000 zł porównując konkurencją Ile
to jest takie łatwe dobrać jakąś konkurencje do tego jeszcze wrócę No to tak Audi S5 Sportback
nieco szybsze kosztuje 70 tysięcy zł więcej BMW 440i x-drive nieco
wolniejsze kosztuje 40 tysięcy zł więcej ale uwaga w wersji swojej podstawowej mówimy
Oczywiście o samochodach z segmentu Premium tam więc żeby doposażyć te samochody do poziomu
Na jakim jest Kia Stinger GT to musimy mówić nie o 70 to 40 i 1170
i 142000 jest jednak jedno ale chodzi o personalizację znaną z Marek premię od choćby Audi czy BMW Chcę
kupić wersję 2 GT line z brązową tapicerkę skórzaną i co Nie ma takiej możliwości bo muszę
wybrać czarną lub czerwoną chcę
do wersji dokupić asystent martwego pola i pełne się nie z tego muszę zdecydować się na
wyższą wersję dużo droższą z funkcjami dodatkowymi które uważam za zbędne dla mnie załóżmy jednak
takie ograniczenie przekładają się na ograniczenie również koszt a więc ifi Nano ceny samochodów co do której przyznajcie
sami Nie można mieć zbyt wielu zastrzeżeń ja
to przed chwilą w porównaniu z tym nie wspomniałem o arteonie ale zrobiłem to że po pierwsze arteon w najmocniejszej
wersji ma 4 cylindry 280 koni a po drugie że nawet w tej wersji już ceną przybiję 250 000 zł
więc na dobrą sprawę pozostają nam tylko lub BMW przy czym ja nie chcę powiedzieć że ten samochód
jest bezpośrednim konkurentem
BMW 440i drive-e Audi S5 Sportback dlatego że tamto
to segment Premium z krwi i kości tamto to BMW i AUDI mamy
auto zupełnie pod inną marką Ale biorąc pod uwagę osiągniętego samochodu i
celne tego samochodu to konkurenta na dobrą sprawę ciężko znaleźć właśnie dla Kia Stinger i dlatego jest
to samochód na polskim rynku motoryzacyjnym w tym momencie absolutnie unikalny bo nie ma go z czym zestawić mam
tylko jedną wątpliwość czy obawę czy
rynek zaakceptuje pojawienie
się Kia
Stinger w segmencie Gran Turismo z tymi osiągami i
mówię o rynku pierwotnym bo ten jest jak najbardziej zachwycony mówię o rynku wtórnym niech to przechodzimy do
głowy przykład Genesis Hyundai Genesis który kosztował jako nowe 299 000 zł a teraz auta
roczne dwuletnie z przebiegiem poniżej 20 000 zł można kupić poniżej 200 zł Taka
przecena na rynku wtórnym czy
Kia Stinger nie spotka podobna pułapka porównując
wasze komentarze dla samochodu do komentarzu wczesnych Kiedy pojawił się Genesis na naszym rynku Wydaje
mi się że nie a
już na pewno nie wśród tych którzy choć raz przyjadą się tym samochodem Jak
mam się wydaje czy stingera czeka pułapka Genesis A czy być może na rynku wtórnym będzie za kilka lat bardzo poszukiwanym samochodem
1 reakcja
1
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)