programy
kategorie

KIA XCeed - pierwsza jazda (7 przygód w Chorwacji)

Pierwsza jazda Kią XCeed

27-04-2020
Tranksrypcja:Cześć witam was serdecznie z Chorwacji gdzie przylecieliśmy ...
rozwiń
nasza prezentację nowego modelu kij czyli Kia x Jest to nowy rodziny Sajdak
którego znamy już jako hatchback A kombi jako procida czas na przedstawiciela
popularnego segmentu czyli
właśnie crossovera pierwszym dniu jedziemy jezior plitwickich czyli miejsce które
kiedy się wybrałem na fototapetę w twoim domu szukam jakiegoś ładnego obrazka i patrzę piękny jeziorko piękne
ścieżki biorę No i okazuje się później po tej decyzji i jadę w to samo miejsce samochód
który ma do dyspozycji to jest x w wersji z silnikiem który prawdopodobnie będzie jednym z najpopularniejszych
aplikacji czyli 1,4 TDI 6 biegowa manualna skrzynia biegów
Podróż
za
trójkę
Chorwacja Jeziora Plitwickie dał mi około dwóch godzin zbliża się już 17:00
więc chcę szybko szybko lecieć na zwiedzanie więc teraz to wszystko w skrócie telegraficznym
i w kolejności alfabetycznej skorzysta czemu tak rano to wracamy do niego Popatrzcie na jego forma panoramiczny format
bardzo fajny Jeszcze fajnie że jest to że nie musimy go za często dotykać bo mamy to na pokrętle analogowe
sterowanie na przykład też wszelkie przyciski tutaj są również analogowe A więc regulujemy tak jak
widać temperatury po prawej po lewej stronie również mocne wie w to wszystko też jest ona logowanie rogowe też są zegarek dla miłośników takiego
klasycznego sterowanie wszystkim w samochodzie to myślę że to będzie całkiem fajne skrzyni biegów
bardzo w porządku chodzi bardzo Pewnie precyzyjnie dobrze stopniowane i ja nie jestem fanem generalnie
manual automatech ale w tym samochodzie to nie męczył z uwagi na to że silnik 140 koni to chyba mówiłem
tak miał ponad 250 cm dostępnego 1500 a właściwie to nawet niżej próbowałam jechać nawet 70
na biegu lekko pod górkę nie przyspiesza już ale też się da więc na dobrą sprawę ten odcinek od autostrady
do jezior da się na piątym biegu na leniucha przyjechać w ogóle nie zmieniając biegów tłuszcz
od wjazdu na autostradę średnie spalanie przy tempie 130 wyniosła około 69 natomiast nie
zadawał byś nie spalanie i powolutku powolutku jadę w sobotę co chwilę są ograniczenie prędkości niestety wyszło do 61
a właściwie przez chwilę wzięłam nawet 59 więc myślę że realnie też na tym odcinku było poniżej
sześciu niestety nie miałem okazję za dużo pojeździć się na łukach nie to szybciej bo
tak jak mówię cały czas ograniczenie musów Dorada ruchu na drodze więc na razie mogę tylko pochwalić się że Teoretycznie rzecz
biorąc i jest tutaj niezależne Zawieszenie z tyłu niezależnie od jutra od naprawdę najsłabszego i
to by było na tyle zaczynamy
zwiedzanie
przede mną jakieś się półtorej godziny trasy na nogach po czym po drugiej stronie jezior od 18:30
odjeżdża ostatni autobus tam dokładnie półtorej godziny na pokonanie trasy którą pokonał
półtorej godziny więc powinienem się wyrobić Wiem tylko że czuję się jakbym jechał autostradą pod prąd bo od 10 minut
wszyscy idą dokładnie w przeciwną stronę tylko ja idę tą trasą na zwiedzanie o tej porze ale kto wie może akurat w okolicach 17:18 będzie najlepsze światło na zdjęciach
zwierzać zapach fotka A nie mówiłem złote godziny to złote godziny przewodnik
po
jeziorach
plitwickich mojego autorstwa składa się z jednego jednego punktu przyjdź jak najpóźniej Złap ostatni autobus i wtedy będziesz mógł zobaczyć to wszystko w najlepszym świetle mówię
to zarówno w przenośni jak w słownie ale też będziesz miał mało turystów na tych ścieżkach i będziesz mógł zrobić zdjęcia tylko przyrody ktoś Witam was serdecznie W drugim dniu moich siedmiu przygód z Kią x3c dzisiaj dzień rozpoczyna jak
inaczej zwiedzanie jedziemy na wodospady w piórka i
tam będę się przesiada o do samochodu który zaplanował sobie jako drugi topowa wersja silnikowa
z automatem do parku narodowego Korka do Przybyłem w takiej niefortunnej może godzinie bo dopiero za
niecałą godzinę odpływa kolejna łódka która mnie przywiezie na drugą stronę po 9 wodospady Ale z drugiej strony
jest to o tyle Fortuna godziny że mam czas żeby coś o samochodzie opowiedzieć generalnie
jeśli chodzi o silniki to Kia zapowiadała jako samochód bardzo dynamiczny i szczerze
mówiąc wybór silników to potwierdzę już podstawowa wersja 10 ma 120 koni
wczoraj jeździłem wr14 140 koni które z manualem przynajmniej w zupełności wystarczająca wczoraj
pod koniec dnia To stwierdziłem że muszę to wyraźnie podkreślić i powiedzieć 14 140 koni jest wystarczający Dudy jazdy
i tak naprawdę jeśli ktoś nie ma w sobie duszę sportowca to nie musi iść wyżej choćby też ze względu na cenę
i spalanie Natomiast jeśli ktoś ma tą żyłka z No to właśnie to jest najmocniejsza
wersja czy 204 koni z 7 i pół sekundy do setki automat i bardzo bogate wyposażenie i już w standardzie
To jest dowód na życie pełna specyfikacja kodu i To jest lista wszystkich gadżetów które dostajemy to
w standardzie natomiast na końcu jest wyposażenie opcjonalne Które składa się tylko z dwóch pozycji Jedna z nich
to opcjonalny szklany dach a druga to żółte elementy wykończenia wnętrz nie widać to na
fotelach Widać to na konsoli Widać to na dywanikach czy też na boczkach drzwi cała
reszta włącznie z jak widać w pełni w Cyfrowym zestawie wskaźników czy
automatem jest standard z parkingu kilka słów na temat samego pomysłu na ten samochód i a twierdzisz
że jest to pośrodku pomiędzy jak ją Sid a na przykład Sportage w pewnych wymiarach tak bo jest
on o około 9 cm dłuższy od hatchbacka i o mniej więcej tyle samo krótszy
od Sportage natomiast 1000w wysokość to zdecydowanie różnica jest To znacznie mniejsza i prawie cała i
jest tak naprawdę pod spodem bo tutaj mamy 4544 dokładnie milimetry różnicy
wysokości na osiemnastkach bo na 16 jest jeszcze kilka milimetrów mniej to właściwie osiągamy tak mieszając
tymi rozmiarami Otóż to że siedzimy wyżej i widzimy Więcej mamy bardziej komfortowy sposób śniadanie
zajmowanie mi chodzi w niego wysiadanie oprócz tego przez to że zwisy są dłuższe bo trzeba przyznać że rozstaw
osi w tym samochodzie się nie zmieniło w stosunku do hatchbacka a więc jest troszkę dłuższe z przodu troszkę dłuższe to z tyłu sprawiasz
że bagażnik tego samochodu jest też o kilkadziesiąt litrów większy od tego w hatchbacku
Zresztą Pokażę wam elektrycznie
się unosi i tutaj mamy nie jakoś bardzo dużo miejsca ale powyżej 400 litrów ile
powinienem 421 mamy też całkiem sporo miejsca pod spodem i o to w tym wszystkim chodziło aby
zrobić mi mały kroczek do przodu do tyłu i do góry w stosunku do hatchbacka ale też nie urosnąć tak bardzo żeby
samochód stawiał Znacznie większy opór jego masa za bardzo wzrosła i w ten sposób samochód
ten nawet ze 140 konnym silnikiem jest bardzo dynamiczny Jednocześnie jest bardzo oszczędny i czuć w zakrętach
że też jest leki początkowa masa tego samochodu stosował silnikiem zaczyna się od 1277 w sumie to kilogramów
A więc mamy do czynienia naprawdę z samochodem którego masa nie przewyższa tą deklarowana przez hatchback Od kiedy
nagrałem film o luksusowym jachcie to jakoś inaczej Spogląda na te wszystkie pływające sprzęty i tym chętniej posiadam to właśnie w tym momencie po odpaleniu silnik miałem całą godzinę na to żeby to dosyć i dotarłem Oczywiście w ostatniej chwili wczoraj nad jeziora Plitwickie Zatarłem w okolicach 17:00 w białym to jezioro na dobrą sprawę dla siebie na wyłączność Natomiast
dzisiaj jestem przed 1:00 w parku narodowym Jaki jest adres będziesz dzisiaj aż taki komfortowych zdjęć gdzie jestem sam na każdej ścieżce nie zrobi
za
mną półtorej godziny jazdy wersja o mocy 204 koni Właśnie
minąłem Split i za 15 minut będę na miejscu
Myślę że to jest właściwy moment żeby opowiedzieć wrażenia z jazdy Zacznę
od rzeczy i prostej mierzalny czy zużycie paliwa jechałem
autostradą ponownie podobnie jak wczoraj tą wersją 140 konną z manualem wyszło
mi 8,5 i więcej niż ten słabszy silnik więc różnica nie jest jakaś wielka ale
czy chciałbym tyle dopłacać i w wydatkach to co dzień i silnik to jest właśnie pytanie na które Spróbuję teraz odpowiedzieć silnik rzeczywiście jest mocniejszy i tych koni tam jest cały
tabu uczciwie pracują i naprawdę
przyspieszenie tego samochodu jest bardzo fajne ale pierwszy
to zrobiłem kiedy zajął miejsce w tym samochodzie to zacząłem szukać jakiegoś przycisku sport na szczęście takich jest znalazł i
i dopiero wtedy Sport wiedziałem że jadę to najmocniejszą wersję bo w trybie normalnym producenci w kwasach żeby się dostosować do tych ograniczeń właściwym
normy wltp zaczynają tak o
programować i silniki i skrzynie biegów aby w
tym cyklu pomiaru Lotto wyniki wyszły jak najlepsze a więc jeździ się bardzo Eko oszczędnie i ten samochód
wydaje się być trochę ospały i zapewne też taki gdybym zaczął sobie żyć jest więc dopiero tak naprawdę tryb Sport wyzwala w nim
jego całą moc i energię
więc poczułem to dodając pierwszy raz gazu żeby momentach gdy dotrę cztery konie włączyłem transport Okej to tutaj są te 204 konie bo rzeczywiście i brzmienie i przyspieszenie wszystko to jest dostępne tylko trzeba nacisnąć jakiś przycisk Sport zmieniło się przyspieszenie natomiast Moim zdaniem zupełnie się nie zmieniło zachowanie tego samochodu na drodze bo wersja 14 Moim zdaniem jechał bardzo podobnie bo zawieszenie
tego auta jest takie trudne do opisania domu jak samochód ma twarde zawieszenie to mówimy chyba ma twarde zawieszenie super
świetnie skręca Szkoda że na dziurach tak trzęsie Jak
ma komfortowe w noszeniu jest super jest dziury przylatuje nic
nie czuję elegancko Szkoda że nie podczas testu łosia tak
to wypada średnio dobrze bo strasznie nim
miota na to że nie jest takie że nie mam na co narzekać kiedy jedziemy po nierównej drodze do żadnej drodze nie mam na co narzekać
jest dobrze No to jest nie mogę też powiedzieć
że jakoś bardzo się gniew zakrętach on rzeczywiście jest dosyć komfortowy ale nie chybotliwy jest miękki ale nie jest niepewny zakrętach to jest po prostu zwykły nudny złoty środek i choć jest nudny Bo
nie jest jakiś wyrazisty to jednak to jest dokładnie to co na co dzień wszystkim nam najbardziej a więc zawieszenie jest podobny jak w S14 układ kierowniczy również moim zdaniem pracuje bardzo
podobnie także w wersji od 16 to mocniejszą sprawę do kupujemy masaż
fotelach bo charakter tego samochodu się nie
zmieni Jeśli nabój wybierać wybrałabym właśnie wersję 14 bo ja wczoraj tego nie nagrywałem już ale koniec z gniazdka ja naprawdę nie wiem po co komu mieć więcej mocy niż daje właśnie silnik 14 od samego dołu jedzie nieźle brzmi zbiera się bardzo dobrze Dzisiaj jechałem 204 kolejną wersją po autostradzie i nie pamiętam żebym żebym się czuł jakoś bardziej szczęśliwy niż jak jechałem po autostradzie która ma 140 koni bo ona też sobie radzi na to wszystko Ja też świetna wiadomość bo na dobrą sprawę to oznacza że bierzemy
14 manual czyli najdroższą wersję z nim ze skrzynią pozostały mu przedstawiamy na przyjemnym dodatnia tutaj tych dodatków jest naprawdę pod ostatnim jak na ten segment naprawdę
nie z tymi brakuje ich to był ładował pieniądze Jeśli miałbym większy budżet w mocniejszy silnik z całym szacunkiem do tego że naprawdę
fajnie jeździ powieść o wnętrzu Zacznę od pokazanie nam jednej z największych zmian w tym samochodzie względem
innych modeli które Kia
a mianowicie wirtualnych zegarów które
mają takie całkiem spektakularny można odpowiedzieć intro i to jest nowość właśnie wodę Louis cyr ja
wrócę Jeszcze
do tej zegarów i jak one działają poczty na poziom wykończenie tutaj mamy jeden materiał dwie materiał
3 materiał to wszystko się całkiem nieźle zgrywa jest
dobrze spasowane pasowany
Zwróć uwagę że mamy dwa uchwyty jeden taki wygodniejszy na jedną sytuację drugiego szkoda ciastem parkingu
tutaj stąd łatwiej sterować drzwiami żeby nie uderzyć się gdzieś na inne auto tutaj też mamy ładny miękkie
tworzywa to też jeszcze wracając do ekranu przed kierowcą a
mam dwa tryby tryb standardowy i tryb sportowy o takim i w zasadzie jeśli chodzi
o jego konfigurowalny to tyle to mam możemy sterować jeszcze jednym z trzech trybów albo dane
statystyczne albo ja albo asystenci
możemy też przewijać tutaj różnego rodzaju informacje w ramach tych trzech
głównych poziomów mniej i
tyle Więc powiedzmy że konkurencja tutaj chodzi o oprogramowanie
tych wirtualnych zegarów to jest odrobiny do przodu chyba że ja jakąś się na
filozofię pod tytułem ma być proste ma być łatwe niezbyt skomplikowany niezbyt złożoną no to wtedy Okej to ja w tym momencie Mówię coś w tym jest
aż kolwiek jaszcze miejscu wolałbym widzieć zegar analogowy Tym bardziej że są po prostu ładne i tak
to wygląda wewnątrz straszyki test dwumetrowca zakres regulacji zarówno kierownicy jaki fotele pozwala bez problemu znaleźć
nawet dla dwumetrowca nad głową No tak Powiedzmy że ze dwa palce wolnej przestrzeni mamy to o przelanie okno dachowe to mogło
do zrobimy to przestrzeń ograniczyć ale i tak się jeszcze z tyłu są ze sobą też siadam Popatrzcie kolana dotykają
ledwo ledwo fotela kierowcy Ale jest to bardzo miękkie wykończenie więc nie mam z tym problemu nad
głową mam wciąż palec wolnej przestrzeni więc też jest dobrze Mamy nawiewy z tyłu jak również prawie płaską
podłogę więc tutaj ewentualne trzecie pasażer na środku na tym na kanapie nie będzie problemu z miejscem
na nogi rozpocząć trzeci dzień mojej podróży przez
Chorwację shioli wstyd i dzisiaj w losowym taką ładną niebieską sztukę silnik 1,104 i automatyczna skrzynia biegów na ten moment zapominamy o samochodach bo przed nami zwiedzanie my jesteśmy przed budynkiem który był budowany od
295 do tego 305 czyli przez 10 lat i okres Jan i jego wojsko jego długa i jego niewolnicy Oni zbudowali cały ten pałac który ma powierzchnię od skromnych 30 centymetrów kwadratowych a akurat w tej strony morskiej było to pomiędzy tym różowym A tym jasnym budynkiem znaczy jednego oka prowadzi to co ona czyli stolica prowincji dalmacji ona była chrześcijanie drzwi podobno
jest
to najwęższa Uliczka
w zeszycie porównaj nazwa To pozwól mi przyjść i podobno tutaj podrywacze czekają a przez naprzeciwka wyjdzie jakaś ładna dziewczyna koniecznie się przecisnąć jak komuś tylko Wrocław zwiedzanie
trzeciego
dnia
trochę
się przeciągnęło więc podsumowanie nagrywa Mirosław ostatnich promieniach Zachodzącego
Słońca Mam nadzieję że coś jeszcze będzie widać jak podsumować x i wydaje mi się że idzie podobną ścieżką to proceed który kiedyś połączył w praktyczność kombi i ciekawy
wygląd Coupe XX koleje łącznej praktyczne cechy słowa z kościół hatchbacka społecznością na miasto ale
też niską jego masą i
ceną Myślę że te cechy udało się połączyć całkiem zgrabnie do tego opakować to ile stopni ciekawy nadwozie ile koniec nagranie bonusowe mianowicie
odpowiedzi na wasze pytania które zadaje liście na instastory Co chcecie wiedzieć na temat tego samochodu odpowiedzi na pytania
pytanie było sporo ponad 100 już na dobrą sprawę padły w ramach nagrania które obejrzeliście natomiast kilka tych pytań
wymaga dodatkowego pociągnięcia k co za chwilę okej jaka jest widoczność z kokpitu w porównaniu do prostej k prostą dla mamy na
parkingu ale nie mam do niego kluczyków więc jak załatwię to zaraz pokażę również profile a jak nie no to ile g słupek
c jest bardzo rozbudowany jednak piękny
wygląd zewnątrz kosztuje trochę widoczności natomiast na boki i do przodu Myślę że porównywalne
z tym co możemy znaleźć w każdym innym crossowe rzeczy kontakcie w kolejne pytanie było bardzo podchwytliwy z kim zadałem
że pierwszy samochód którym jeździłem 3 dni temu by blach-pol
z Kiepskich nie wiadomo z kim z Katowic kolejne pytanie ile kosztuje w najtańszej a ile w Najdroższej wersji najtańsze to oczywiście podstawowy silnik podstawowe
wyposażenie manualna skrzynia biegów wtedy płacimy 70900 zł Natomiast najdroższa kosztuje ponad 126000
zł i co ciekawe nie jest Opel najmocniejsza benzyna tylko 130 konny diesel ta mocno benzynę jest o
2000 zł tańsze więc chyba nie mam wątpliwości co należy wybrać i ważny dodatek przy tych droższych wersjach silnikowych w tych wyższych odmianach również
ma automat w standardzie tak przy okazji tego pytania nie było ale ja go sam Gadałem wczoraj organizatorowi Dlaczego nawet ta najdroższa wersję nie ma aktywnego tempomatu
to okazuje się że w pierwszych tygodniach produkcji To nie była dostępna jeśli
będziesz zamawiać Sylwia i już teraz na kolejny tygodnie produkty to myślę że pojawić się tutaj przycisk utrzymywanie odległości do auta przed nami
i do tego przycisku mi tutaj podczas jazdy autostradami przy ostatnie dwa 3 dni trochę brakowało Więc jeśli masz taką opcję warto
dopłacić bo jeszcze pytanie czy jest zielony No szczerze powiedziawszy jest żółty to jest najbardziej spektakularny kolor dlatego
samochodu Tym bardziej że pakiet Yellow Splash jest dostępny tylko w kolorze Yellow jest bez dopłaty Ale pasuje
w domu tylko do takiego właśnie kłam Yellow Dlatego moim zdaniem to jest najciekawszy kolor dla tego samochodu a jeśli
chodzi o zielony kolor Nie nie widziałam takiego funkcja to że jest wart swojej ceny podchwytliwe pytanie bo każdy ma nie
ma jednoznacznej odpowiedzi biorąc pod uwagę Moim zdaniem biorąc pod uwagę jego wygląd to jak przyciąga przykuwa
uwagę na drodze poziom
wyposażenia i cenniki ale te które do tych wskaźników są przepisane że to nie są słabe
silniki w którym się nie da jeździć to moim zdaniem oferta jest ciekawa jaka
jest pierwsza odczuwalna różnice pomiędzy filmem a zwykłym
7 regularnie pozycja za kierownicą siedzimy i nieco wyżej widzimy nieco więcej mam poczucie że jednak jesteśmy bardziej w crossowe
że niż w kompakcie kolejne podchwytliwe pytanie czy lata bokiem przyznam się że nie sprawdzałem bo w walutach płaciłem
mandaty ale w kulach jeszcze nie i nie wie czy ma napęd tylko na to tak ma napęd tylko na przód i na ten moment nie mówi się o żadnej innej odmianie Oczywiście zawsze możemy sobie
pomarzyć że na przykład pojawi się wersję która będzie miała silnik elektryczny przy tylnej osi i wtedy będziemy mieli coś
rodzaje napęd na cztery koła ale
to jest na razie w sferze marzeń czy ma bagażnik większy od tego w chs że tak w prawie 50 litrów różnicy czyli
426 litrów kontra 377 w Toyocie więc to przewaga jest oczywista
pamiętam że ktoś prosił nikomu w ramach pytania na instastory o
pokazanie jak to wygląda po złożeniu oparć tylnej kanapy Tak to wygląda możemy
to oczywiście zmienić o
w ten sposób teraz tylko progu a pod podłogą mamy znacznie wyższy schowek Jak
wyglądają ledy z przodu i z tyłu proszę bardzo a
tak to wygląda z tyłu a
na to pytanie czekałem wydechy są prawdziwe nie nie są tutaj mamy jak widać zaślepki widać
widać druga również zaślepiona to
jednak pod spodem 2
uczciwe rury wydechowe nie wiem co sprawiło że było
tak blisko ale się nie udało ale być może kwestia
tego że to mamy plastik i prowadzenie akurat
gorących gazów przez ten plastik mogło być kłopotliwe
i stąd takie a nie inne rozwiązanie a to pytanie mnie trochę zdziwiło czy to jest konkurent do Focusa Active Nie to nie jest komplement
dla Fokusa akcję Bo Focus Active jest po prostu Focusem pewnymi
zmianami to jest natomiast kompletnie inny model z kompletnie innym prześwitem niby na część Blacharska
do Sida w tym przypadku to są przednie 2 cała cała reszta została zmieniona więc to jest raczej konkurent dla kieroka chr-a
a już na pewno nie dla Focus czy jest wersja elektryczna nie nie ma wersji elektrycznej nieplanowane jest też wersja elektryczna z kolei planowana
jest wersja plugin która będzie miała na pokładzie baterie które pozwolą tom-auto zajechać na prądzie jakiejś na kilometr kolejny bardzo ważne pytanie czy ekran
na środku się chowa przez chwilę się zastanawiam jak to rozwiązać i mam zaraz Odpowiedź tak chowa się
gotowe Holland ostatnie
pytanie czy to jest na szczudłach i to jest bardzo ciekawe pytanie bo na dobrą sprawę odpowiedź na niego wyczerpuje sens istnienia takiego samochodu ktoś
postanowił
zrobić rowera z kontaktu A więc jest to w pewnym sensie Street
podniesiony ale na tym się nie skończyło bo właśnie wracam teraz do Focusa active to nie był koniec prac
bo nie się nie mamy to też kompletnie zmieniony nadwozi więc ja bym powiedział że jest to taki proseat na szczudłach Czyli teraz
za podniesienie i nadanie temu troszkę cech crossovera a właściwie cechę z segmentu suvów Ale z drugiej strony zaakcentowanie
bardzo mocne zaakcentowanie tego tego co było w pracy cię najważniejsze czyli ciekawego wyglądu dziękuję za obejrzenie filmu Dzięki zawsze mam
zadane przez was pytanie i do zobaczenia następnym filmach cześć
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)