bCOeQLDU
bCOeQLDY
bCOeQLEc
programy
kategorie
bCOeQLDV

"Kierunek Dakar" odcinek 5. Pech Tomiczka i straty Sonika [NAPISY ENG]

W piątym odcinku programu "Kierunek Dakar" prowadzący Kamil Kołsut wraz z zaproszonymi gośćmi rozmawia o piątym etapie Rajdu Dakar.

Tranksrypcja:Dzień dobry Kamil Kozub...
rozwiń
Program
Dakar Wirtualnej Polsce
Andrzej
Sport
Dzień dobry
I Wojtek Puchała kierowca
Pokaż trasę Kraków Warszawa
Dzień dobry
Chwalimy się tymczasem czy po
Znaczy zgodnie z przepisami jadąc bezpiecznie dynamicznie da się da
I utrzymać dobry czas ale to wszystko dzięki temu że mam w Polsce coraz to lepsze IFA
Panowie zrobimy
Z tego co działo się
Quadach etap
Roman to to Alek
Na
Cafe zaraz
Dozownik
Siódmiak
To są wyniki
Dobre przeciętne jak dzisiaj pa
Na podstawie
To ja
Ja myślę że każdy wynik w pierwszej dziesiątce na dakarze to
Jest to
Bardzo
Trzeba się
Takimi rezultat
Zwróćmy uwagę że
Nora
W sprawie legendado
Uznany
W tej całej staw
Który ma na swoim
To
Start Dash
Natomiast no
Kamil d
Nie jest
W tym towarzystwie ale
Praca
Podstawa równa jazda co
Sztuka Nie sztuka
Gdzieś nawet wygrać 1 etap tak tutaj troszeczkę
O m
Vaidotas a żale
Kierowcy rajdowego mistrza Litwy w rajdach samochodowych który wygrał ten pierwszy
To była gigant
Sensacja
On pewno tak sam do końca dzisiaj nie wiem dlaczego tak się stało
Nie jedzie Oczywiście źle bo on gdzieś tam cały czas jest jednak w te
Ale już tych Fire
Nie ma nas
Dakar to jest tego typu
Gdzie
Trzeba jechać właśnie cały
Równo nie ponosi
Straty
Często
A wynik zrobi się sam
I miejmy nadzieję że tak będzie właśnie
Rafała i
Obaj mówi po tym etapie
Bardzo
Trzeba było
Tak to właśnie wygląda nakład
Samochodem
Też pewnie wiesz jak to
Jest bardzo wymagająca
Że na takich długich etapach data dywersyfikacja tempa jest niewiarygodnie istotna tak no bo co z tego że ja powiedzmy przez 5
Papuga
Do szybki bardzo jakby będę trzymał Solinę tempo ale organizm nie wytrzyma tak musi pamiętasz że jednak tam jest
No też do tutaj dostał
Przez wiele dni pod rząd więc organizmu
I dobrze nawodnione I jakby
Poziom tej twojej z Marek Trolli to izotop
Tego wszystkiego to co musimy
I tych węglowodanów
Spalamy
Tysiące kalorii naprawdę dzień
No to organizm organizm to czuję i organizator nie zapomni
Więc myślę że
Nie tutaj
Muszą mieć dobrą strategie co do tego
To są niewiarygodnie trudne
Nigdy nie było tak wielkich kamieni i nigdy nie było tak łatwo złapać kapcia według tego
Czy przebić oponę tak jak tam w nim żargonie Rajda
Nigdy nie był
Trudnych
Na odc
Dakar
Jeżeli chodzi
Pod
Przebicia opony więc jakby taty wersyfikacja tempa i dobra strategii
Myślę że jest kluczem do zwycięstwa więc każdy kto jest w pierwszej dziesiątce na tą
Tabela jeszcze
Najdłuższe etapy mi jeszcze przed nami Tak więc to się wszystko jeszcze
Pozmieniać
Każdy kto ją tak jak pan Andrzej bardzo ładnie zaznaczył że każdy to spieszę dziesiątce to może się okazać na finale jeszcze zwycięzcą
Jak już ma kondycję
Panie panie
Na tym etapie że on nigdy
Nie przyjechał przysiadzie jak
Na tym etapie
Na
Ja myślę że to
Fizyczna to jest jedna
Strona medalu Apo
Dzisiejszy w ogóle
Żelazo
Szcze
Podczas takiego
O czym Wojtek
Wspomina
Wysiłek
Tak trwa przez wiele wiele
Przecież oni jadą nie 25
15
Centrum
Tom jasna przy
Kilkuset
I jadą
Nieznane prawda bo to jest
Kto wprowadził Jeszcze dodatkowy element w ogóle w tych rajdach wcześniej
Nie istniało coś takiego Agrecol
Zapoznanie się z
Czegoś takiego nie by
Natomiast nom
Przynajmniej tę książkę drogo
Przejrzeć
Kilka godz
Czy kilkanaście
Przed startem bo otrzymywali ją dzień
Podczas takiego popołudniowego briefingu Natomiast tutaj na tych 12at
Podczas pięciu już 3 razy to miał
Dostawali na 20
Pięć minut przed z
Czyli szansę
Zapoznać się z tym bliżej były po prostu żart
Nadal są tak zwani menu
Nazywa się
Właśnie zupełnie schowani ludzie
Którzy zajmowali się i zajmują się nadal analizowaniem tego wszystkiego pojawia się ta książka Droga
Oni jest dodatkowo jeszcze
Wszystko przeglądają sprawdzają na noszą jakieś
Korzystając
Z tych współczesnych dobrodziei z
Systemów nawigacji
Nie
Gps-a prawda korzystać w takiej formie
W jakiej oni jeszcze ewentualnie na biwaku Mogą skorzystać więc dostarczanie im tego na 2
Przedstaw
To jest potężne utrudnienie rzeczywiście życia chodź
Plusik ma
Już te Notebooki bo to
Wzory
Rajdowym na
Są kolorowe ja dawniej obserwowałem jak Czy Jacek Abraham i tak Pszczelarzy Jacek Czachor czy Marek
Wrocki jeszcze w Afryce kiedy właśnie otrzymywali Podczas tego briefingu tor o dwóch
Siada liczy nawet w namiocie kiedy się kładli czołówka lampka i zaczynała się praca kolorowymi
Mazakami Notre
To wszystko nie istnieje ale ja myślę no w jakiejś części do
One też są kolorowe ten
To tak jako ciekawostka więc jakby kastera przecież był pilotem dyrektor Rajdu więc on wie jak
Wie jak to wszystko powinno wyglądać ale nie mniej no jest to gigantyczne w
Od strony na V
No też o tym mówią
Na quadach Rafał mówi że jest
Jeszcze trochę
Bukiem Kamila klatwie Badoo
Na mnie
On sobie tutaj
Się w tej pracy
Całkiem
Nieźle
To jest Myślę jeszcze
Bo bo zacząłem o tym mówić że sprawa
Oczywiście umiejętności nawigacja
Bo warto zwrócić na to uwagę że ci za
Muszą być
Kierowcami ale muszą być też
Nawigator
I to jest ten ten
Niektóre oczywiście u nich występuje r
Mówi do tej
To jest kilkaset kilometrów do pokonania codziennie
I niektórzy zawodnicy no szczególnie
Nie czołówka ale ale ci za
Stage
Stawki gdzieś nawet na
Firma Horn bordowy w których mamy coraz więcej już
Widać
Zaczynają się takie drobne problemy 50 km do mety mówi Nie ja już dalej nie pojadę
Nie mogę już wysiadam prawda
Kiedy jadą we dwójkę
No to ten drugi kolega przyjaciel jeszcze zachęcam i słucha
Zostało tylko 40 km Zobacz jedziemy to wszystko dasz radę
Dochodzi do tego typu sytuacji do tego typu LM
Ta światowa czołówka No nie ma chyba aż tego typu problemów ale tylko potwierdza
Że to są naprawdę ludzie z żelaza
Na quadach
Inaczej okaz
Nie ma to zadanie
Chodzi o klasyfikację generalną wygrał 3 z 500
Zanim migrowanie Rico
Czwartek Rafał Sonik
Blisko godzina ale to chyba jeszcze
Buty do
Dałam
Wszystko da się
Odrobić Wojtku
Już Rafał może sięgnąć Jak wysoko pod
Boll Czy jest szansa patrz
To tajska
Znaczy my w sporcie zawsze sobie mówimy że to podium powinna być rozbudowa rozbudowano to czwarte miejsce tak no
Takie miejsce na którym w momencie kiedy kończymy zawody
Co najbardziej boli nas serce także już tak Mało brakowało właśnie do tego pierwszego stopnia podium także to jest tak naprawdę ma być
Ręki No z tym że właśnie umiejętność teraz ten pracy głową
Nie myślę że tutaj Rafał naprawdę jest bardzo mocny w tym psychicznie
Jest bardzo dobrze przygotowany do tego rajdu jest tytanem pracy
Też w trudnych sytuacjach sobie bardzo dobrze bardzo mocno
Nie znamy się że będzie trzymał to ciśnienie
Będzie utrzymał to ciśnienie żeby właśnie na to podium
Miałem załapać czy mam tutaj oczywiście
Za to kciuki za tą jedną pracę za to
Jaką ruszą prace kto
Dokonywał przez cały
Miałem tak samo trzymamy kciuki za Kamila Wiśniewska
To jakby pierwsza dziesiątka pierwsza pierwsza Siódemka pierwsza ósemka
Na pewno tych rotacji się tutaj jeszcze trochę boję
Może ten to pierwsze miejsce trochę odjechał
Wszystko
Okaże się co będzie kiedy wyjdzie
Pustynie ta kiedy
E-dymek
Kiedy powstaną troszkę innej kategorii problemy też każdy będzie inne tempo troszkę w
Więcej
To to jeszcze dużo przed
Będzie tylko trudniej
Tak samo będzie coraz trudniej na samo
Prokop
Kuba wczoraj na etapie idzie w
Posłuchajmy co on po tym etapie
Jesteśmy po piątym odcinku dzisiaj
Pierwsza część po kamieniach Wielkiego A ty gdzie byśmy super dobry ten twój dobry czas
Ostatnie 210 km bo tak naprawdę Camel gra się piasku cały czas skoki skakał samo
Mi wydawało nam się że mam bardzo dobry dobry bo cały czas ten sam
W pewnych możliwościach do samochodu byliśmy że powinienem
Wynika a na meczu ukazało się trochę inaczej że reszta zawodników była trochę
Musimy sprawdzić może może trochę silnik jest słabszy albo albo coś no bo
Mogliśmy tego nie możemy teraz cały czas tego zrozumieć ale Gdzie żyje RAM i porównamy samochody i zobaczymy
Co komputer zapisał mieliśmy żadnych przygód minimalne nawigacyjne można powiedzieć
Problem ale ale ale tak naprawdę wszystko bardzo dobrze
To jest chyba coś to
Usłyszeć kiedy
Że
Skorzysta
Dalej wspominał właśnie że jechał bardzo na szybko
Mnie nie ukrywam troszeczkę to zaniepokoiło mnie to właśnie
Kuba mówił że ten kabel gra
Jest ten nowy
Który po ja
Na trasie tego
Nieznany
Czyli inne to jest to że państwa tak zwana wielbłądzia tra
Stop potwornie
Nawierzchnia tak to OK
Są takie
Twarde
Na których można sobie zrobić dużą krzywdę z rolowanie
Także to jest
Wyższej klasy umiejętności
Spokojnie
Jechać na to
No ja miałem nadzieję że ta druga część rajdu bo ona będzie właśnie tak
Pustynna bardziej
300 tego kabla
No nie będzie brakowało
Że tutaj Kuba będzie
Sporo odrobić on i tak i tak
Dużo
Strat
40
Przypomnijmy że
Skutek awarii
Gigant
Straty
Gdzieś około
Godz
No Zastanawiam się jeszcze
No może powinniśmy o tym też powie
Czy Kuba to
Nie jest taką Delhi
Ciężarówką serwisową dla swoich Call
Musicie państwo wiedzieć że takie są procedury na tym najwyższym poziomie
Że kierowca który ma już niewielkie szanse na odebranie pierwszoplanowej
Poma
Nikon kolegą ze swojego zespołu to
Czy z tyłu pada
I być może w samochodzie Kuby
Kilka kilogramów więcej Poproś
Kilka kilogramów
Część
Które będą potrzebne
Potencjalnie ewentualnie nad
Może się tak zdarzyć Terrano
Nie
Czy też nie ma
Kuba w swoim samo
Które mogą
Przydać czy Sanit
Czy peterhansel
Prawda Wczoraj był tak taka była klasyczna sytuacja kiedy Nani Roma
Triumfator Dakar
Motocyklem w samochodzie
Zatrzymał się bo okazało się że koła już nie ma prawda czekał na
Kolega z zespołu który okazało
Nieznanych powodów że
Nie mam tego koła
Trzeba było czekać na ciężarówkę od razu
Więcej jeżeli są
W samochodzie
Tak
Potrzebne No można zminimalizować
Straty ja się domyślam
Kuba tutaj
Troszkę się po koleżeńsku zachowuje w tym momencie
Auto jest cięższe A Wojtek chyba nam lepiej powiedz co to oznacza
Znaczy tutaj paradoksalnie może dojść do tego że Kuba wiezie z tym samochodzie części tak naprawdę nie do swojego samochodu tak no bo
Stephane peterhansel
Carlos sainz
Mini r
Bali czyli to są troszkę inne konstrukcji samo
Z napędem na tylną
Tak ale z
Spuszczania i dobijania sobie powietrza w
Prawie w oponach co bardzo podobno pomagało właśnie na tych bardzo dużych Kamieniarze mogli Troszkę mnie
Uważać na te duże come
Że to przebicie opony było tutaj
Wezmę mniejsze ryzyko
Istniało
A każdy kilogram w samochodzie rajdowym jest na wagę złota Uwierzcie mi to nie tyczy
Ja tylko
Ale nawet ilości paliwa czy ilości kół zapasowych Które ze sobą wieziemy
Tutaj oczywiście
Standardowy
Części musimy mieć nowy post
I musimy też być przygotowani właśnie
Szybkie szybką zmianę koła
Uwierzcie mi że w samochodzie raj
Mamy już przygotowałam całą taką procedurę
Na odcinku specjalnym jesteśmy w stanie zrobić
W czasie
Znacząco poniżej 2
Czyli tutaj koło
30
Straty notujemy kiedy przebijemy sobie oponę i musimy to koło
Jednak na pustyni mamy troszkę gorsze te warunki
Nie jest to te koła terenowe też są zdecydowanie większe
Zawieszenia zwiększenie samo też trzeba bardziej wywindować czas
Po prostu nam się ten
Zakopuje i też cię też ciężko
To koło to koło wymienić
Kuba pokazuje jak niewiarygodny potencjał to
I to co Też sobie rano tutaj zaznaczyliśmy że ta siła woli
Motywacja którą sobie
No bo jakby nie zupełnie tego chyba najtrudniejsze jednak ogólnie tak jakby to jest w ogóle mega jak bym podjechał
Szacunek do do jego wydry
Kuba przez cały rok myślał głównie o tym
Tak naprawdę na pierwszym etapie już wiedział
No nie będzie tak wymarzonego podium tak to podjął która jak naj
Pokazuje
Że było Real
No i właśnie
Przez każdy kilometr
Wszystko żeby
Pokazać jakie klasy jest
Myślę że reprezentant
Zachowuje się również Thun
Jako
Kierowca
Już z najwyższej
Zwróćmy uwagę na to że po te Java
Rano była koszmarem
Oszukujmy
Cały rok się przygotowuje głównie pod kątem tego
Przytrafia mu się ta awaria od
Etapie na pierwszym
Nie słyszałem żadnego złego słowa
Ze strony Kuby zachował się jak
Liście zawodowy
Tej najwyższej
Bo często zawodnicy No zaczynają narzekać A no Znów źle przygotowany samochód a to a tamto
Zepsuło się to bo gdyby nie to
Nic takiego nie ma Zwróćmy uwagę nadal jest
Gdzieś tam w środku na pewno go to trochę morduj
Ale on już jest na wyższym poziomie
Kierowcą
Mówię a
Nie jest to czołówka świat
On Zdaję sobie sprawę z tego świetnie że
Zespół też przygotował najlepszy
Jaki można było przygotować i to była po prostu
Awaria taka której nie byli w stanie przewidzieć Zresztą wymienili tamte wałki z tego
Skrzynia biegów
Pozostałych
Bo mogła to być jakaś tam drobna wada materiałowa od jakiegoś do
Który im to dostał
Formule 1 gdzie są
Ten poziom techno
Na niewiarygodnym
Gdzie wszystko się
Też zdarzają
Przecież awarie
Tutaj
Miasta.com awarią
To że Kuba jest bardzo
Kierowca
To pokazał nam
Drugi
Na jednym z
Poj
Znak
Będzie ponieważ nie do końca to mówisz
Zaraz po tym
Będzie walczył dalej o etapy bo
O tym ciągle może mówić obecnie
Przecież ty w generalce dzisiaj trochę już spadnie o tym wiemy bo
Też była
Pewna pewna drobna strata drobna nie
To się jeszcze na mecz okaże
Myślisz Wojtek że tak etapy to jest coś po co on będzie dalej jechał musiałem się że etapy i wiedza na przyszły
Dakar w Arabii Saudyjskiej jest z absolutną nowością
Ja myślę że tylko wybrańcy mają większą wiedzę
Tych tras
Myślę że tutaj na pewno jakaś tam przewaga
Czy na sera
Miazga
Pod kątem znajomo
Czy może charakterystyki trasy jest wiem że Kuba będzie
Niwelować tam różnice w
Po to żeby
W przyszłym roku zdecydowanie
Już faktycznie
Gryźć to podium a może nawet
Każdy kto jest w stanie
Tempem jechać w granicy
1 2 3 miejsce
Tak czy nawet jest w stanie jechać tempem w granicach 1:00
Rajdu Dakar
No to może może śmiało mówi o tym że
W przyszłości chciałabym dać na razie
Myślę że tutaj każda wie
Będzie
Procentowa
Przyszło
I to jest no
Trudno
Trudne podejmowanie ryzyka tak że mimo że tak naprawdę to ryzyko że na tą chwilę do niczego
Potrzebna
Muszę znaleźć się na mycie Przecież ja
Ile kilometrów zabrać jak najwięcej wie
A dalej pokazuje Kuba że mnie
Zbyt zbyt dużego ryzyka to jego tempo Dale
Mam bardzo dużo czasu jeżeli mogę dorzucić
Oczywiście
Dzisiaj chciał
Sukces
Wygrywać rosną wygrywa
Zdobył mnie
Przed rokiem puchar świata
W ubiegłym roku był
W Pucharze Świata w rajdach B
Natomiast musimy o tym pamiętać że Kuba jest
6 lat
Że przeszło 20
Od Carlosa Senica a widząc na jakim poziomie
Kierowcy
Pokazuje to tylko Czym jest do świat
Nieprawda
Więc myślę że no
Do
My się jeszcze wielu na pewno wielu bardzo
Zdarzeń wielu przyjemnych
Związanych
Start
Też Adam
Który jechał po doświadczenie jechał też po wysokie miejsce marzył o 1:15 nie
To już wiemy że to jest Aniela koniec tego Dakar
Więc Posłuchaj mnie to Adam miał do powiedzenia po tym jak już wiedzieliśmy o tym
Dłużej
Jak
Początki generacji
Jedyną słuszną decyzję było wycofać się na dalsza jazda
Jest po prostu zbyt niebezpieczna No nie mogę ani ani wcisnąć tego motocykla ani zmieniać biegów
Kontroli by nie było podczas tej jazdy więc
To tylko kwestia czasu kiedy byłaby jeszcze jakaś poważniejsza wywrotka także
To już jutro wracam do domu przyjdę jeszcze kolejne badania w Polsce
Ale się regenerował jak tylko będzie to możliwe zeszły trenować
I co mam nadzieję że
Że na Abu Dhabi będę w marcu gotowy
To jest dla sportowca Wojtek trudne taki moment kiedy
Mówi stop
W tym pokoju
Myślę że to bardzo boli
Takiej imprezie
Która dla nas była klucz
W całym
I woda
Główne wydarzeń
To bardzo boli
I mimo myślę dużego bo
Adam Robiłby wszystko Jeżeli byłoby To rozsądne i byłoby to dalej możliwe zrobiłbym wszystko żeby jechać do
I też zbierać to doświadczenie i
Nieść tempo i pokazywać że jest jest w stanie dobrze
Jakby
Wyciągnąć wiedzę
Tych bardziej pierwszy z tych
Tutaj bar
Nie mieliśmy dużo
Trudnych taki
Faktura zła
Cyklista
Piach
Ukryte bardzo duże kamienie które były
Bardzo szybko nas zdjąć z tego
Jest tutaj on jeżeli chodzi o wywrotka
Bardzo łatwo więc te tapety
Mogłabyś mi
Punkt
Pustynnego
No niestety No jakby Trzymamy kciuki żeby Adam się jak najszybciej regener
Żeby ten okres rehabilitacji rekonwalescencji dla niego
No bo to musiało go
I psychicznie i fizycznie
Więc więc z Łączymy się tutaj z nią
Łączymy się również po torze
Żeby budował ten
Mapę chyba tak samo
Pytał się
Przed końcem 2T upada z dakaru a rok później to w ogóle
Gdzieś tam troszeczkę to szczęście Adama
No ale to jest Bot
Liści są szczególnie narażeni
To zjem
Oczywiście
Przytrafia
Również
Samochody
Ale z
Wśród Moto
Cyklista
Szczególnej
Nie dosyć że nie ma
U siebie żadnej już
Wszystko przyjmuje na ciało Prawda
Odpowiednie te kombinezony mają pod
Tam jeszcze będę różnego rodzaju ochrania
Ale
Wywrotka
150 na godzinę
Przy 100 na godzinę
Musi to wszystko
Boleć
No to jest taki sport kontuzjogenny
Powiedzieli to się
Przytrafia imbir
Też tego doświadczenia
To zapewne tych kontuzji będzie mniej chodź
Niektórzy z kierowców
Nawet z tej światowej
Też
Rzeczywiście tych różnego rodzaju
Sporo do tego dochodzi jeszcze ten
O którym bardzo często
Czyli nawigacja
Jednak kierowca samochodu ma tego pilota ma partnera obok i jego głowa
Skoncentrowana
Się do tego
Mówi p
Przyglądanie się jak wygląda ta
Cyklista jednak jeszcze musi sam sobie przez u
W tym urządzeniu tę książkę drogową ja za
Zastanawiam się kiedy oni to robią bo
Że czasami dochodzi właśnie do tych wybór
W tym
W tej sekundzie No to nie jest ułamek sekundy
Sekunda kiedy
Przesuwają się o tych kolejnych kilka
Kratę
W tej książce drogowej więc no
Po prostu
Niewiarygodne
Ludzie posiadają nie dosyć że Fanta
Panują na
Motocyklem który ślizga się jeszcze bardziej
Tym piachu niż samochód
Cały
Ucieka i trzeba umieć
Wszystkim za
Przy różnych pozycjach zazwyczaj stoją
Rzadko
Siedząc zależy
Od od od
Jeszcze do tego wszystkiego
Muszą zajmować
Tą książkę
Drogową i to co
Wszystko przez
Napędy
To są chyba no na
Można powiedzieć herosi jeże
Możemy w ogóle
Tego typu porównania it
Klasyfikacja ale no ja zawsze patrzyłem z ogromnym podziw
Nam
Bo to są tacy
Samotny
Gdzieś na
Pustyni
A tym naszym drugim są od
Volenti
Giemza wczoraj miejsce 20
Posłuchajmy co Maciek Po tym etapie
Powiedział
Etap piąty zaczął się od tego że na początku wszyscy zawodnicy przemarsz zly jechaliśmy dojazdówkę 80 km
Dwóch czy trzech stopniach Celsjusza więc no
Całe ciało było zmrożone przed tym odcinkiem dostaliśmy notebook ale nie dostaliśmy godzinę wcześniej ty
Przed samym startem więc nie mieliśmy szansy zapoznania się z tym co nas
Organizator zapowiadał że będzie dużo wydyma a tak naprawdę tych nie było tylko były piaszczyste drogi i jazdy
Kamel grasset
Też jest piaszczyste podłoże bardzo nieprzyjemne
Tego Camel grasz To było ostatnie 170 km Chyba już wszyscy zawodnicy mieli go
No ważne było żeby tam unikać wywrotki niestety
Miałem same sunderlanda przy którym już helikopter medyczny check
Tym bardziej jak go zobaczyłem Stwierdziłem że muszę mieć się na baczności
No
Etap chyba każdy do tej pory bardzo
Ale
Wszystkich zawodników taki sam
Zbieramy się na kapustę
Ta pogoda Hut Częstochowa
Cześć
W sprawie
Może akurat musimy w samochodzie ale ale u chłopaków na motocyklach czy ponad to jednak jest coś co też wpływa na
No ja właśnie podziwiam tutaj chłopaków na
Szlaki na nakładzie tak nakład
W samochodzie rajdowym czy ciężarówkach jest możliwość zmiany
Z pilotem kiedy to pilot to ciekawe jak
Kierowca może się przespać tak no jak
Poza tym że w samochodzie rajdowym zawsze jest ciepło
Justek topowych z
Samochód
Montaż
One są głupi
Dojazdówka
Szkoda troszkę
Konin
Troszkę Diamond
Na już
Special
No ale na motocyklu na pewno jest najtrudniej jest najmniej wygodnie jest najmniej r
Więc tutaj organizmy dostaje bardzo mocno w kość
No Maciek to bardzo bystry kierowca bardzo
Co mi się podoba to
I bardzo dobrze sobie również radzi w samochodzie na obiegu
Verva Street Racing
Pościgać na jednej
Tak jest pokazuje że w ogóle jakbym do motorsportu na wielkie zamiłowanie wielki talent on bardzo bardzo wszechstronny zawody
Trzymamy tutaj za to 50 klasyfikacji generalnej jeszcze wyżej na tą chwilę 20:00 pozycja
To cały czas jak wyjdzie trochę
Idzie w dobre dobre tempo w dobrą jazdę No i to co macie zaznaczył że
No jednak myślenie o tym żeby są
Zrobić krzyżówkę żeby
W tym samym czasie czy gdzie
Kamień
Tak motocykl
Bo te motocykle osiągają wielkie prędkość
100
Na tak nierównej drodze
W który pędzi czasami
Za Moi drodzy jest naprawdę Wielkie Wyzwanie
Więcej no zawodnicy daję z siebie wszystko
Myślę że Maciek ma jeszcze kawał dobrej
Sobą No ale wierzę w to że jest w stanie 7 bar
Jest świetnie do
Przygotowany przypomnijmy że
Zaps
Słynna
Orlenowskie Academy dla młodych właśnie zawodnik
I to o czym na co zwrócił uwagę Wojtek że
I to co
Usłyszeć że pod
Kiedy odrobinę
Prawda że trzeba uważać
Sunderland
Wspomina
Przecież były triumfator dakaru na
Cyklu winstonie Kiero
Ja
Przydarzyła po prostu dość potężna wywrotka
Już też nie jedzie
W tym raj
Światowe i nie tylko on miał kłopoty
Podczas tego rajdu i
Dopiero dzisiaj osiągniemy Północ
Prawda
Chciał żeby Natural
Żeby startowa
Co osiągnęli metale
No jestem mało
Wszystkim realne także
Za wielki rozsądek
Maciek jest
Młodym kierowcom A wiemy że
Młodość ma swoje prawa i młody kierowca zazwyczaj jedzie
Pedał po prostu
Podłogę
Maciek obecnie
Buty na lato 2013 deszczówkę i wciąż ona na to co zaskakuje boboryk
Drugi jest mi Price dalej jest Kevin benavidez
Gdzieś tam Może dojdzie nawet do tego przełamania
Ścisz taka
Trudno powiedzieć A powiem szczerze że po tym co zrobił w ubiegłym roku to mi
To myślę że on znów ten rajd najprawdopodobniej wygra
Przypomnijmy że jechał w ubiegłym roku
Niesprawny po prostu był po ciężkiej opera
I gdzie miał wstać
Dłoń
Taki metalowy usztywnia
To potwornie bolało
No kiedyś podoba
Sposób podróżował tama
Kontuzja
Innego typu Marek
Wycof
Kilku z
Etapach ale to coś niewiarygodnego
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bCOeQLEh
Napisz komentarz
bCOeQLET
bCOeQLEa
bCOeQLFa
bCOeQLFb