bDJCbgic
bDJCbgig
bDJCbgik
programy
kategorie
bDJCbgid

Koronawirus wpłynął na sprzedaż słodyczy. Rezygnujemy z pralin, stawiamy na batony

Kryzys wywołany koronawirusem zajrzał do branży gastronomicznej. Jak w czasie kryzysu sprzedają się słodycze? - Słodycze to produkty przyjemnościowe, nie są produktami pierwszego wyboru. Najpierw mieliśmy spadek sprzedaży, bo Polacy wybierali najpotrzebniejsze produkty. Później weszły ograniczenia w handlu, co miało kolejne negatywne konsekwencje. Ponieważ ilość wizyt w sklepach jest ograniczona, siłą rzeczy słodyczy sprzedaje się mniej, niezależnie od kanału sprzedaży. To spadek od kilku do kilkudziesięciu procent - powiedział w programie "Money. To się liczy" Maciej Herman, dyrektor generalny LOTTE Wedel. - Klienci kupują słodycze na własne potrzeby oraz na prezent. W tej drugiej kategorii przeważają praliny, w ładnych, drogich opakowaniach i ten segment jest najbardziej dotknięty. Jednak siedzimy w domu, więc obszar sprzedaży słodyczy na własny użytek nadal funkcjonuje, Polacy chcą robić sobie choć trochę przyjemności - dodał.

Tranksrypcja:panie dyrektorze to przejdźmy teraz do waszej podstawowej dz...
rozwiń
kiedy
pojawia się informacje o pierwszych obostrzenia czyli około połowy marca jak
Pewnie wszyscy wiedzą polscy polskie społeczeństwo zaczęło się bardzo dynamicznie zaopatrywać
trwałej niezbędne do funkcjonowania w dłuższym okresie tytuł makarony bonga
ryż
kaszę tak dalej że nie są takim robotem pierwszego wyboru Co
Produkty przyjemność owe związku z tym na początku odnotowaliśmy jako firma jogę cała
prawda słodyczy spadek z Później
niestety pojawiły się kolejne negatywne aspekty czyli ograniczenia w handlu słodycze
są produktami impulsowym I co oznacza że zazwyczaj nie są planowane zakupy i
bardzo mocno Korps of Krieg zakupy są skorelowane z częstotliwością odwiedzić
w sklepach ilością zakupów które robią konsumenta w sklepie jest bardzo mocno
ograniczona robimy też dużo większe zakupy jednorazowo niż wcześniej nosiło rzeczy
tak też impulsów jest też mięśni dlatego ze sprzedaży Ten
spadek i średnią słodycze w Polsce babci od kilku do kilkudziesięciu procent różne
kanały sprzedaży typu dyskonty małe sklepy spożywcze tą sytuacją no i
tak że konsumenci mniej kupują rozkład produktów typu krainy które się kupuje często na prezent będzie się
gości tata mi chodzi długości w sekret w pralni jest najbardziej dotknięte negatywnie natomiast
produkty typu tabliczki czekoladowe które kupujemy zwyczajna własne potrzeby trzymają się w ale
jeśli chcesz to sobie na całość no średnio tak przyznaj dane ze sklepów pokazują koło
30 30 kilku procent spadku sprzedaży w tym okresie czterech ostatnich notuje panie
dyrektorze A gdyby mógł pan wyjaśnić nam naszym widzom No bo mówimy o spadku od kilku
do kilkudziesięciu procent mniej więcej 30% ale jakie to są jakim rynku w ogóle mówimy kolorowych
to
jest koło 11 miliard złotych także 11 miliardów
to jest w rynku fmcg to
jest po piwie po wódce na papierosa największy rynek w Polsce także
to jest bardzo znaczący udział 30% 11 miliardów łapa sobie policzyć to jest 3,3
miliarda obrót co później oczywiście się przekłada na zyski
na podatki i tak dalej panie
doktorze mówił pan że część produktów jest wybierana chętnie a część jednak rozwinąć
ten już nie wiem wczoraj to czekolady były numerem 1 dziś to są batoniki wczoraj to produkty niskokaloryczne
były numerem jeden dzisiaj wysokokaloryczne Bo siedzimy tak długo w domu że już szukamy przyjemności
co się teraz sprzedaje najlepiej konsumenci
kupują słodycze
dla przyjemności to jest główny powód dziewięćdziesięciu procentach do wychowania
słodyczy Natomiast jeśli będziemy bardziej szczegóły No to już się trochę bardziej bardziej szczegółowym
Odszedł No ale jeśli byśmy tak mieli w najprostszy sposób to ująć kupujemy słodycze dla własną potrzebę Czy wiesz żeby samemu skonsumować
był ze swoją własną rodzinę słodycze dla celów na prezent i tutaj
kupujemy najwięcej trawi czyli drogich produktów w opakowaniach większych
opakowania no i ten segment jest najbardziej dotkniętych dlatego że nosiło rzeczy tych prezentów w tej chwili praktycznie
nie kupujemy dlatego że nie odwiedzam naszych znajomych nie odwiedzała także naszych dalszych rodzin natomiast
Star Wars na konsultacjach my siedzimy w domu dzieci siedzą w domu nie chodzą do szkoły więc na
tym własną że tak żeby sobie to odrobinę przyjemności i w tym czasie kryzysowym model No cały czas funkcjonuje
pamięć Wszyscy mamy w głowie rok 2008 czyli poprzedni prezes oczywiście innej natury ale
ale ten kredyt który wszystkich no i wtedy Planowa słodyczowa miarę bezboleśnie przez ten kryzys przeszła
dlatego że się okazało że w czasach kryzysu jednak trochę przyjemności w postaci tabliczki czekolady Każdy chce
sobie zrobi więc no i czego trzeba Pozdrawiam tak
samo w tym kryzysie to przyjemność za kilka złotych każdy z nas będzie chciał sobie zrobić a teraz nie da się ukryć że w dłuższym
okresie rynek wody jest bardzo mocno skorodowana z PKB danego kraju i
ten obszar długookresowy Czy w jaki sposób do tej poradzimy w Polsce czy mogę w Europie czy na plus
m jest dłuższy Dłuższy perspektywie dla wielu firm dużo Bardziej istotne
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bDJCbgip
KOMENTARZE
(0)
bDJCbgjb
bDJCbgii
bDJCbgji
bDJCbgjj