programy
kategorie

Kryzys w transporcie jest widoczny od 2019 t. Wymiana towarów spadała o 30 proc.

- Widzimy, że rok do roku wymiana transportowa, spedycja spadła o 30 proc. To jest efekt kryzysu, który w 2019 roku nastąpił w transporcie, a także ryzyka, jakim jest obarczona wymiana z Chinami. Transport jest papierkiem lakmusowym gospodarki, widzimy problemy sześć miesięcy wcześniej - mówił w programie "Money. To się liczy" Adam Aszyk, prezes firmy Adar.

Tranksrypcja:mapa na kierowców w północnych Włoszech tak jesteśmy bardzo ...
rozwiń
krajach Unii Europejskiej Włochy są naszym bardzo dużym klientem widać tam zamieszanie nie wiem o co ci kierowcy
mają robi wyjeżdżać z tych Włoch zostawać służby włoskich nim się jakoś opiekują jak to wygląda
i tak i nie powiem szczerze że w dwa tygodnie temu w piątek Kiedy inform docierały były świeże było
pewnego rodzaju zamieszanie i widzieliśmy jak się zachować przygotowywaliśmy się już za jakiś czas wiedzieliśmy że to na prędzej czy później nastąpi na
ten moment na
ten moment punktu widzenia tak naprawdę wymianę to nie jest transport osób to nie jest transport turystyczny w którym mamy
do czynienia podczas wykonywania transportu od razu skupiskiem ludzi którzy mogą między się ten
wirus między sobą między sobą Tutaj mówimy tak naprawdę o pojedynczych spotkania w spotkaniach osób na załadunku i rozładunku ach
to też jest ograniczony do minimum więc tego ryzyka tak naprawdę nie ma dobrze Ale widzi pan ruch logistyczne
w przeciągu dwóch tygodni we Włoszech ale także w Europie spadł do nas docierały takie informacje że jeśli chodzi o ruch autokarowy
No to to jest spadek nawet o 90% tak to wygląda jeśli 1% nawet tak Tak jeśli chodzi o Trans Towarowa
jeżeli chodzi o transport to powiem szczerze obserwujemy jako jako jako spedycja która działa bardzo
mocno Technologicznie Weryfikujemy do każdego dnia i tutaj że spadek z roku na rok dotyczący
wymiany transportowej Paco 30% tutaj dwie rzeczy tak naprawdę się na 60% z 30% rok do roku
jak jak najbardziej to jest przede wszystkim z kryzysem których nastąpił w 2019
roku w transporcie ale to się związane tak naprawdę z tym ryzykiem i brakami towarów półproduktów
z Chinami które dostarczają bardzo dużo uczeń co sekundę mówi Pan kryzysem który zaczął się w 2019 roku
narząd mówi raczej co innego mówimy teraz że może to się przerodzić kryzys związane z Koroną wirusem ale pan mówi że już 19
roku się pojawił kryzys tak transport jest pewnego rodzaju takim papierkiem lakmusowym gospodarki
zaobserwowaliśmy już jakiś czas temu że 6 miesięcy wcześniej Widzimy widzimy problemy
związane z czy spowolnienie gospodarcze które nastąpi dosłownie za 6 miesięcy w biegu na dwie
trzy firmy przestają wysyłać towar wydłuż to widzicie na światłach pojedynczych widzimy to tak naprawdę w
momencie kiedy firmy produkcyjne które jeszcze nie widzą tego po swoich wynikach nie mówiąc już o raportowaniu tego
dalej zamawiają mniejsze ilości półproduktów wiedzą prognozują że na ich stokach produkty sprzedają
się za wolno czy coś się dzieje Nie tak jeszcze do nich na ta informacja nie dociera tylko zamówienie usług troszeczkę mniejsza a wy nie do zamówienia
realizujecie nie znasz A czemu znaczy pani portret pracują w Unii Europejskiej non stop dostarczają te towary mówimy
tutaj o dziesiątkach tysięcy klientów więc nasza baza danych są olbrzymie każdego rodzaju zawahania zmiany
na rynku powodują więc w momencie kiedy widzieliśmy Dokładnie jak będzie wyglądał każdy dzień usług
transportowych na kiedy zaczyna się to zmieniać musi być tak jakiś powód Rozmawiałem z analitykami Rozmawiałem z innymi
firmami a które tego które tego nie widzą które działają z poza szukałem taki aktywna laminowany
busem czy coś A u was to widać bo po prostu c34 żarówki dziennie codziennie mniej wyjeżdżają
jadą wtedy mówimy to mówimy tutaj o setkach tysięcy ton które przywozimy przewozimy i widać to zmniejszenie
widać tą mniejszą aktywność klientów Widać to po prostu mniejszą sprzedaż która jest twój stronie Widząc to oczywiście
Myśmy tam żeby się zabezpieczyć i tutaj zniszczyliśmy drastyczne ile liczbę klientów po to żeby dzisiaj kiedy to spokojnie nastąpiło
kiedy już oficjalnie się żeby dalej chyba transportów dla nas która jest przeznaczona dla nas była wystarczająca dobrze To kluczowe
pytanie Pan mówi 30% ograniczenia w ciągu roku tak rok do roku czy rok do roku luty do lutego ludo
Ile to jest tego jest Pana zdaniem jeśli chodzi o to spokojnie o którym pan mówił a jeśli chodzi o koronawirus według mnie
teraz nie miał to już większego wpływu na razie z uwagi na to że my tak naprawdę widzieliśmy ogólnie
to 80% jednego dnia którym którym była bardzo duże zamieszanie teraz miejsca załadunku zaraz
Korona wirusem tak nikt nie wiedział jak się zachować będzie wiedział czy opuszczenie tego kierowcy ona do niego do firmy spowoduje epidemie
zamknięcie tej firmy bo to był dzień to był mówi panu tygodnie temu piątek ale to było pan o tej sytuacji w
Europie Czy we Włoszech we Włoszech sytuacji we Włoszech Problem jest taki że Włochy handlują My wykonujemy transport
międzynarodowy więc praktyce osoby która zamawiała transport z Włoch lub wysyłały transport do Włoch stanowiły dla siebie wzajemnie
zagrożenie więc każdy wolał tak naprawdę ten towar aż zobaczę co robią inni i to przyhamowanie było bardzo bardzo widoczne
tutaj tutaj na sytuacja jest dosyć bezpieczna bo powiem szczerze że mówię mój osobiście i
sytuację z naszych przewoźników z uwagi na to że my co roku byliśmy przygotowani przechodziliśmy wzrost firmy dwukrotny
przeciągu roku z wyświetla się zwiększyła się o 100% więc mamy możliwe proste żeby zmierzyć b klientów i to
dzisiaj robimy w trakcie kiedy ja spytam mną tą sytuację globalną Mówi pan że ten jeden dzień to było nawet 80% a dzisiaj
widzi pan bo mówi się o tym że zostały zerwane te łańcuchy ja to porównuje do samochodu który był produkowany w
całości w Polsce ale kierownica do tego samochodu przyjeżdżała z Chin no i w związku z tym że była produkowana akurat wuhan
no to do Polski nie przyjechała i ten samochód bez kierownicy Nikomu go się nie sprzeda No więc tą kierownicę pan musiał przywieźć pana
samochody musiały takie przywieźć to dzisiaj widzi pan że że tych że tych umowny kierownic nie ma że że te
łańcuchy zostały zerwane Tak oczywiście i stąd stąd to spowolnienie które dopiero teraz dopiero które dopiero teraz będzie widać jak
powiem panu wprost że kontenery które docierają z Chin one docierają w
określonym czasie w idą na te części o których pan mówił kierownicę idą na stoki i one są potrzebne z bardzo dużym wyprzedzeniem
Stoch dzisiaj lina magazyny które które które później trafiają magazynów później trafiają docelowo do danej
fabryki ta fabryka zaczyna produkować dopiero wtedy kiedy zaczyna przestaje produkować dopiero wtedy kiedy brakuje takiej
tej tych pojedynczych półproduktów Ten efekt zatrzymania dzisiejszego zatrzymania
dzisiejszej współpracy z Chinami będzie widoczny w najbliższych miesiącach ja to powiem będziesz dalej w momencie kiedy brakuje jednego elementu to
zatrzymuje się dalej biznes bo tutaj mówimy o dobrach produkować samochód który nie będzie miał kierownicy takich
będzie dalej pan mówi jakie to samohodah to może być kierownica do sztaplarki która jest potrzebna na magazynie który ładuje dalej towary czyli
żeby przetransportować tą żeby zapłacić tą kierownicę jest potrzebna kierownica w samochodzie ciężarowym który
który który nie ma kierownicy Nie przetransportuję
9 reakcji
4
5
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)