Domyślam się że logopeda to będzie taki specjalista
Który w tym pierwszym roku życia podpowie
Jak rozszerzać
Czym karmić
Naczyń
Z czym podawać
Napoje tak żeby
Wspierać rozwój mowy
Nieprawda
Na pewno podpowie na pewno podpowiedz czego nie używać
Z tego zrezygnować
Coraz częściej Mówi się teraz o smog
I o tym że może on nie być aż tak straszny Jeżeli używa się go rozsądnie
I używa się go odpowiednio natomiast no
Sześciolatek ze smoczkiem No to już jest sytuację do której nie chcemy to
Doprowadzić
Na pewno każdy zrezygnować z takich
Naczyniak powiedziałeś czy różnych dodatkowych gadżetów
Które osłabiają ten aparat mowy rozleniwiają kontakt którym mówiłaś pomóc
Smoczku co to znaczy
Są dni J
Nie mam jakoś górną granicę kiedy żegnamy smoczka
Granica wieku
Bo ten smoczek nie powinien być takim uspokaja czym na każdą sytuację kiedy dziecko ma mieć buzię
Zamknięte
Domyślam się że są takie sytuacje kiedy
Rodzice potrzebują takiego uspokajacze
Natomiast na pewno ten pierwszy
3 rok życia to jest
Jest już taki moment
Powinniśmy od
Wstawić
A nawet wcześniej
Tak
46 miesiąc to jest ten adres
Kiedy ten
Odruch ssania powinien wykazać i wtedy najłatwiej będzie nam odstawić
Ten ten smoczek więc
Wtedy warto się z nim pożegnać
Znaleźć jakiś inny pożądany sposób regulacji napięcia Czy stresu bo
Bo taką funkcję spełnia pewnie wcześniej ten sam
Maluchy muszą w jakiś
Na 5
Kiedy rodzic nie może dać
Włącz telewizję
To kolejne nieszczęście elektroniczne naszych czasów
Komputer
Laptop w komórka
To nie powinny być ulubione zabawki naszego dziecka
Tak to że puszczamy bajkę
Nie zapewnia dziecku rozwoju mowy to znaczy on przez to że jakaś postać do niego
Pogada Brzydko mówiąc
W ekranie
To nie spowoduje że dziecko to mogę zacznie rozwijać
Wręcz odwrotnie
To są elektronika jest takim czynnikiem hamującym
Dla rozwoju mowy
I są dzieci
Które
Mają 3 lata
Nie mówię ani słowa ale za co mają doskonale rozwiniętą funkcje kciuka i
Przesuwania
Różnych rzeczy na tablecie nie możemy dopuszcza
Puszczać do takich
Sytuacji
Najlepszym czasem dla dziecka nie jestem
Przed ekranem Ale ten czas spędzony z rodzi
Który
Dla małego dziecka
I póki jest małe warto to wykorzystać jest
Z początkiem i końcem świata
I ten czas był na budowaniu relacji na tak
Takim czasie dywanowy na zwykłej zabawie w klocki
W domu czy w różne inne naśladowanie tego co jest w najbliższym doświadczeniu dziecka ale z rodzicem
W takim w takim bezpiecznej atmosferze to będzie ten czas najcenniejszy
Gdzie dziecko najwięcej
Korzysta najwięcej się nauczy
I będzie rozwijał także mowa
A co z rodzicami którzy puszczają dzieciom bajki w języka
Naukę
Mogłaby to być jakieś oswajania z językiem natomiast
Nie spełnia to tak doskonałej funkcji jak wydaje się rodzicom
Wiadomo dziecko bez zaburzeń
Będzie sobie radzi was tym lepiej dziecko Chociażby z opóźnionym rozwojem mowy
Może kompletnie z tego nic nie skorzystać związku
Z czym
Zawsze te bajki powinniśmy ograniczać i również rozsądnie do tego
Podchodzić tak
Ale nie liczyć na to że one będą
Pełniły taką funkcję edukacyjną szczególnie u tego
Najmłodsza