bFGzAvfo
bFGzAvfs
bFGzAvfw
programy
kategorie
bFGzAvfp

Lew pieszczoch. Król zwierząt i jego opiekun hitem w sieci

Pochodzący z Anglii 25-letni Shandor Larenty, od 13 lat mieszka w Republice Południowej Afryki w prowincji Gauteng. Pracuje tam w jednym z rezerwatów przyrody na sawannie, jako opiekun zwierząt. Shandor z dnia na dzień stał się bardzo popularną osobą w internecie, za sprawą wideo, które systematycznie wrzuca na swój profil w mediach społecznościowych. Szczególną uwagę internautów przykuwają nagrania, na których mężczyzna pozuje z dorosłym lwem o imieniu ‘’Georgie”, który jak wynika z wideo, bardzo go lubi. Shandor głaska, całuje, przytula i bawi się z ogromnym drapieżcą, który wszystkie te zachowania akceptuje i odwzajemnia. Internauci są zachwyceni relacją Shandora oraz lwa. Profil 25-latka obserwuje już prawie 5 mln użytkowników, a jego nagrania widziało już kilkadziesiąt milionów ludzi.

13-11-2020
102 reakcje
81
3
18
Podziel się
Komentarze (18)
16-11-2020
geograf"...Shandor głaska..."? Czy raczej głaszcze. Pogubiłem sie...
zobacz więcej komentarzy (18)

Programy Wirtualnej Polski

bFGzAvfB
KOMENTARZE
(18)
geograf
2 lata temu
"...Shandor głaska..."? Czy raczej głaszcze. Pogubiłem sie...
Parabelum
2 lata temu
Przyjdzie kiedyś czas, że zatrudnią w redakcji kogoś kto skończył min. szkołę średnią i miał w szkole dyktanda i język polski ;).
emeryt
2 lata temu
Ludzie dlaczego tak nienawidzicie zwierząt.Zwierzęta poznają się na ludziach.W Polsce jest tylko jedna możliwość zabić.Chyba nie o to chodzi.Wspaniały filmik dla normalnych ludzi.
bFGzAvfT
vito
2 lata temu
To jest dzikie zwierzę ze swoim instynktem i któregoś pięknego dnia ten lew się rzuci na tegoi typa. Może zdąży się jeszcze zdziwić.
Dalekosiezny
2 lata temu
ciekawe kiedy go zje nie tacy juz byli
Najnowsze komentarze (18)
Obcy Astronom
11 miesięcy temu
Kot! Duży, ale kot!
sigi
2 lata temu
Obejrzyjcie sobie rezerwat lwów na Krymie.....
jestem na nie
2 lata temu
Kocham zwierzęta, ale robienie z dzikiego, potężnego drapieżcy kiciusia do miziania, uważam za nieodpowiedzialne i bardzo ryzykowne. Takiemu zwierzęciu wystarczy impuls np. w postaci lwicy, jako potencjalnej partnerki, aby rzucić się na stojącego najbliżej "konkurenta". Lwy-samce nie są zwierzętami stadnymi i bronią swojego terytorium.
Ces
2 lata temu
A jutro przeczytamy, że lew się znudził i połknął opiekuna...
Dalekosiezny
2 lata temu
ciekawe kiedy go zje nie tacy juz byli
alek
2 lata temu
Do momentu kiedy mu odbije!
Widmo7
2 lata temu
Fajna " maskotka " rozczuchrany krol zwierzat :) .........oswojony jak kazde dzikie zwierze poza paroma jak krokodyl , potrafia byc cholernie milusinscy , ale w naturze dziekie , niestety , musimy zachowac respekt i nasze bezpieczenstwo bo takie kociaki i podobne potrafia byc czystymi diablami gdzie chodzi o walke o przetrwanie :)
sprawiedliwy
2 lata temu
Niechby sie tak do KACZYNSKIEGO przytulil !!! ...moze , niech sprobuje , moze to cos da ????
bFGzAvfL
mimi
2 lata temu
niejeden taki filmik krazyl po sieci...cudowna sielanka czlowieka i dzikiego zwierzeci...a potem ...cap...i po ptokach!
GLUPOTA
2 lata temu
Moj najukochanszy na swiecie kot, buras, dachowiec, znajda i najlepszy przyjaciel mojego psa i moj, z zazdrosci ugryzl mnie w reke. Z czulosci, domagajac sie pieszczot, zwracajac na siebie uwage... Nie mocno, ale jednak... koty tak robia, z milosci, okazujac przywiazanie, w zabawie... to nie atak. Slad jednak zostal na kilka dni. Jak bedzie wygladal akt zazdrosci u lwa? Bedzie to kolacja polaczona ze sniadaniem? Wielu milosnikow WIELKICH ZYWYCH PLUSZAKOW konczy jako przystawka.
alfa
2 lata temu
Moje dwa kociska tez uwielbiają drapanie pod bródką ! Różnica jest niewielka - moje są europejskie a nie afrykańskie .
vito
2 lata temu
To jest dzikie zwierzę ze swoim instynktem i któregoś pięknego dnia ten lew się rzuci na tegoi typa. Może zdąży się jeszcze zdziwić.
emeryt
2 lata temu