programy
kategorie

Lewandowski: nie myślałem o fryzurze na drwala, raczej by mi to nie pasowało

Robert Lewandowski szybko staje się jednym z najbardziej cenionych polskich sportowców. Na jego wartości poznają się nie tylko kluby piłkarskie, ale również firmy podpisujące z nim kontrakty reklamowe. W 2012 roku był pierwszym Polakiem, który został twarzą reklamową Gillette. W tym roku ponownie zobaczymy go w kampanii marki. Tak tłumaczy swój udział w reklamie: "Gdyby nie była to dobra kampania, która by mi nie odpowiadała, to na pewno bym się nad nią długo zastanawiał. Ale jeśli chodzi o golenie to zarówno na boisku, jak w życiu codziennym, wolę być ogolonym. Czuję bardziej komfortowo, taki świeższy. Nie myślałem o fryzurze na drwala, raczej by mi to nie pasowało. Moda modą, ale najważniejsze jak człowiek się czuje." Dobry wybór na twarz kampanii?

0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)