zwykle w motoryzacji firmy zaczynają od produkcji mniejszych samochodów wchodzą na coraz większe modele coraz
bardziej prestiżowe aż w końcu dochodzą do fragmentów naprawdę pokaźnych rozmiarów Lexus zrobił wszystko zupełnie
na odwrót zaczął od podboju Ameryki w większymi limuzyna potem zaczął produkować coraz mniejsze
modele aż w końcu w 2010 roku Europa zobaczyła to nie tylko Europa zobaczyła model
ct200h po angielsku czytane City nawiązywać do City czy do miasta i rzeczywiście popatrzę
Popatrzcie na wymiary tego samochodu nie jest to samochód na miasto według Lexusa
ct200h kurować się z samochodami Premium z Market Marek
Premium czyli BMW serii 1 i Audi A3 natomiast chciałbym
w tym pokazać że jest to samochód który co prawda jeśli chodzi o Premium rzeczywiście
trafia mniej więcej na tą samą półkę ale ma na zdobycie stałych klientów zupełnie inny sposób żony
największą zmianę po face liftingu modelu CT 200h jest to że Jestem teraz dostępny w
wersji wyposażenia f-sport czy coś z tego brakowało w porównaniu z innymi o czym
się różni eksport on od zwykłego modelu CP przede wszystkim widzimy to nowym grillu grill który jest
dostępny w innych modelach teraz jest dostępny również model CT czyli taki charakter kształt
również wypełnienie jego nawiązuje do sportowego do rcf również
dodatkowo zmienione zostały felgi typowe dla w obcym wyposażenie
f Sport mamy dodatkowe dwa kolory które są dostępne tylko w modelu e-sport
jak również mamy taką charakterystyczną ataki Heart spojler który dzięki Tym
dwóm otworom jak twierdzi Lexus ma lepiej dociskać ten samochód do drogi pamiętajmy
że prędkość maksymalna tego samochodu to 180 godziny więc może za dużo powiedziane ale
zawsze wygląda to na pewno ładnie Jeśli zajrzymy do środka to znajdziemy również kilka zmian
przede wszystkim kolor tapicerki z którą właśnie mamy w aucie testowym którą Lexus
nazywa Dark Rose jest dostępny tylko w wersji e-sport Zauważcie takie kontrastowe
szwy Wygląda to bardzo ładnie tego mamy aluminiowe nakładki na pedały i kilka
znaczeń że jest to wersja sport A choćby właśnie na kierownicy i w zasadzie z
tych najważniejszych zmian to jest to jest tyle A teraz najciekawsze w samochodzie
czyli silnik w tym samochodzie tych silników mamy 2 ale to jest w ciąży zaraz się dowiecie
Dlaczego maskę musimy podnieść ręcznie ustawić na wsporniku a pod nią znajdziemy dwa silniki aż
dwa silniki i tylko dwa silniki dlatego że jeśli Lexus porównuje się do Audi i BMW
które mają bardzo szeroką paletę silników pozwalają połączyć z różnymi skrzyniami biegów rodzaje napędów to
tam pojawia się możliwość wybrania auta spośród pięciu kombinacji tych różnych
opcjach do wyboru to natomiast mamy tylko i wyłącznie jedną jedyną wersję Lexusa CT 200h czyli
połączenie w spalinowego silnika 1 o mocy 99 koni i 142 niutonometrów momentu obrotowego
i silnika elektrycznego który daje 82 konie mechaniczne mocy
ale aż 207 niutonometrów to wszystko łącznie daje 136 koni mechanicznych przypominam
przy w układach hybrydowych mocy się nie on nie dodaję tylko przy to
inaczej ja już nagrałam kiedyś filmik który tłumaczy dlaczego tak jest więc jeśli ktoś nie wie
że to zapraszam do obejrzenia jak te parametry pozwalają Lexusa do setki w
teorii Przynajmniej tak twierdzi producent w okolicach 10 sekund Natomiast ja próbowałem parę razy niestety najlepszy
wynik jakie uzyskałem to było 11 i 1/10 sekundy maksymalna prędkość 180 km na
godzinę tego nie testowałem uwierzmy w to natomiast masa
tego auta jest niestety całkiem spora powyżej 1400 kg Kiedy
sadzimy towaru pasażerów bagaże zatankuję do pełna to To zrobi się dosyć ciężki
samochód spalanie za to bardzo przyjemnie zaskoczy dlatego są deklaruje około 3 i
6 litra na 100 km w mieście Natomiast w praktyce wyjdzie około pięciu jak będzie Naprawdę ostro jeździć
to będzie 5 i pół Natomiast w trasie jadąc spalimy około 4 litrów na 100 km natomiast na
autostradzie jadąc 130 Czy 140 na godzinę spalimy około 5 i pół więc
i nie dziwi relatywnie niewielka pojemność zbiornika paliwa bo 45 L bo
nawet tak w Londynie wielki zbiornik paliwa wystarczy na spokojnej w trasie nawet na 1000 km
Lexus CT 200h nie rozpieszcza przestrzenią w środku spraw do ja znajduje to miejsce Bez jakiegoś większego problemu
ale czuję się to raczej wciśnięty niż wygodnie rozłożony mamy nad głową
dosłownie parę milimetrów chyba wolne przestrzenie bo co to prawdę nie dotykam podsufitki ale jednak czuję
że moja fryzura cały czas szoruje regulacja i to nie brakuje mamy to dwuosiową regulację
kierownicy Mamy również pełną elektrykę jeśli chodzi o regulacja foteli mamy też regulacja
odcinka lędźwiowego i po ustawieniu pod siebie uzyskuje
teraz
poprawią pozycję No i zobaczymy jak to będzie wyglądało za mną na początek od razu pochwała szyba
w tylnych drzwiach schowała się do końca Więc to
ten element testował zaliczony Natomiast miejsce za mną też Zbyt wiele to nie
ma sprawdźmy czy uda mi się to samemu zmieścić no
dobrze
coś tam ale nie można tego testu za zaliczony bo po pierwsze musiałem się naprawdę nieźle złamać żeby żeby
zająć miejsce tak jak teraz siedzę ale to to to i tak oznacza że ja zajmuje miejsce tak naprawdę tej trzeciej
osoby bo moje kolana nie mieszczą się tutaj za fotelem fotel jest oczywiście bardzo miękki przyjemny więcej
gdy ktoś miał metr osiemdziesiąt to prawdopodobnie tutaj by się zmieścił nieczuły jakiegoś
dyskomfortu ale ja za sobą się nie mieszczę ani na długość Ani też na wysokość dlatego że nad głową podsufitka przebiega
już na tyle nisko że ja tutaj sprawdza to jest specjalne wyżłobienie jakbym na głowę ale nawet wykorzystują
stoi a tutaj nie mogę się wyprostować od
razu można pokazać że w drzwiach zabrakło niestety schowki są za to
za fotelami tutaj mamy jeden schowek i drugi schowek to
nie mamy żadnych schowków pośrodku nawiewów nawiewów nie ma też na bocznych słupkach natomiast
natomiast pośrodku Warto zwrócić uwagę na to że centralne tuner jest tylko symbolicznie
Zaznacz więc trzecia osoba będzie mogła to znaleźć miejsce na nogi oczywiście niezbyt długie
nogi chociaż miejsce na na plecy tutaj jest takie dosyć mocno w Onet brak niestety nie
podłokietnika więc jeśli nie ma tej 5:00 osoby to to to to nie skorzystamy z jakiegoś miejsca na na kubeczki nic takiego to
nie znalazłem światło Proszę bardzo mam dwie pozycje włączone wyłączone jedno i
cóż to jesteś Co jeszcze sprawdzić Pytaliście kiedyś o to czy materiały wykończeniowe z tyłu są
dobre No to mamy plastik już twardy pod łokciami znajdziemy
minimalnie ale jednak miękkie wykończenie No i to bardzo ładna i przyjemna w dotyku miękka skóra więc
myślę że myślę że jak najbardziej jest w porządku warto też dodać że jeśli chodzi o wyciszenie
to po lewej stronie siedzi się odrobinę bardziej komfortowo niż z prawej strony A to dlatego że
po prawej stronie z tyłu przy kanapie znajduje się Może Mateusz o być na około i ja ci
to po to każe znajduje
się kratka wentylacyjna dla baterii która się znajduje pod kanapą więc to mamy taką kratkę
w żadnym wypadku nie wolno jej zasłaniać i kiedy przychodzi odpowiedź komputer decyduje że trzeba ją
ochłodzić baterie i wtedy to słyszymy delikatny szmer a więc
siedząc po prawej stronie będziemy mieli nieco bardziej podróż niż siedząc po lewej stronie Po
odsunięciu fotela przede mną do przodu znalazły się nawiewy z tyłu co prawda nawiewy które zwykle nie zaliczamy
jako nawiewy znajdują się na nogi to jest oczywiście jakieś tam rozwiązanie które ułatwi życie w
surowych rejonach powiedzmy natomiast wolelibyśmy jednak mieć się nawiew średnio jak gdzieś
się na korpus na twarz a to jest możliwe tylko wyłącznie jeśli powietrze zostanie doprowadzony albo tu na
środku albo w słupkach A tego niestety się co tataraku po podniesieniu klapy znajdziemy bagażnik o pojemności 375
l nie jest to jakaś porażająca wartość Ale porównując do Audi
A3 czy BMW z nie jest to mało szczególnie BMW serii 1 daje zauważalnie
niższą wartość chodzi o pojemność bagażnika jego wykończenie jest dobre natomiast mnie pochwa pozostałe
sporo do życzenia bo nie znalazłem tą ani jednego haczyka jak no auto klasy premium mamy tylko
jedno Źródełko światło to po prawej stronie mamy są prawdą ładnie chromowane zaczepy rozciągnięcie siateczki Ale
to w zasadzie koniec całego wyposażenie tego bagażnika do poza
tym cała reszta z tutaj wyposażenie tak jak apteczka czy czy czy trójkąt o mieście Po prostu
na rzepach mamy za to bardzo sprytny pomysł w postaci możliwości schowania rolety Zwróć
uwagę że rolety teraz to nie mamy zamontowanej rolety udało się schować instrukcją w bagażniku ale zanim
to zrobię jeszcze pokażę że oparcia tylnej kanapy składają się i uzyskujemy te
płaską podłogę bo za to Lexusa trzeba małego Lexusa na miasto Trzeba
pochwalić że również w
potrzebie przyda się jako auto które przywiezie troszkę zwróć uwagę co się dzieje po podniesieniu podłogi
bagażnika nie to znajduje się właśnie na szaroleta którą udało się tutaj schować żeby
ją wyciągnąć trzeba takie
średnio zgrabnie wyglądające żeby pracę dekiel po
lewej stronie Podobnie jest to już przypomina tak taki taką zabawę z klockami Lego ale
ostatecznie efekt uzyskany w powinien być zadowalający nie musimy szukać miejsca na tą roletę tylko
roleta jedzie z nami w bagażniku teraz możemy ją zamontować zamontować tylko
po to żeby ponarzekać że ktoś zapomniał dorobić to jakikolwiek choćby symboliczny plastikowy uchwyt nie mówiąc już o jakieś nie
tutaj dziurce po prostu trzeba ją jakoś tak złapać i rozciągnąć oczywiście nie mów tu mowy o żadnych
prowadnicach musimy po prostu trafić w zaczepy to prawda jest to króciutki malutki bagażnik Więc powiedzmy że nie jest to jakaś bardzo
trudna czynność natomiast wracając do podłogi bagażnika teraz musimy to wszystko poukładać
nie jest to takie proste tutaj ale to ułożenie tego nie jest takie proste bo
to nie za pierwszym razem i nie to drugim zwykle O teraz się udało wychodzi na swoje miejsce to pod podłogą znajdujemy całkiem
sporych gabarytów kompresor i płyn do uszczelniania opon czyli zapasowego koła a nie dojazdówki to
nie znajdziemy resztę pojemności tego dodatkowego schowka to jest przez instrukcję wiadomo technologia
hybrydowa prosta nie jest więc instrukcje są naprawdę bardzo grube to jest
mamy instrukcję tak czy system nawigacji ma połowę z tego no i tutaj są różnego rodzaju
i
dodatkowe informacje na temat samochodu książka W każdym razie całkiem spora ilość
miejsca została tutaj nie bo wiem że zmarnowane ale zajęta przez przez książki
na koniec zamykanie zamykanie jest wygodne mamy tutaj dwa uchwyty więc z
tym problemu nie będzie będzie
jeszcze
raz dostajemy samochód który obficie
wyposażony jest bardzo różnorodny i szlachetnie wyglądająca materiały Spójrzcie sami to
mamy przyjemnie miękki w dotyku plastyk
tuż obok mamy takie bardzo ciekawe wykończenie srebrne Powtórz pod spodem mamy zupełnie inny rodzaj wykończenia nie to mamy
obszyte skórą to mamy również delikatnie ubierający się pod palcem
plastik na pewno nieco lepszy niż na tylnych drzwiach Neptun skórę to mamy miękką skórę
to jest mamy naprawdę mega miękkie i komfortowe podłokietniki Boże ja chcę mieć takie w każdym też nowym samochodzie to jest naprawdę
coś fantastycznego to samo czy
może prawie to samo to nie jest już tak miękkie ale też jest wygodne Więc oczywiście
fotele prawda ładnie że mam z ładnym przeszyciem to to wszystko sprawia że miejsce w aucie i nic
więcej nie chce może jeszcze zrobimy to jest szarpanie przy
bardzo praktycznie nie ugina
i w ogóle nie wydaje dźwięków na Zwróć uwagę że prawe drzwi są zrobione inaczej to zamiast takich
takiego uchwytu faktury przed chwilą szarpał m jest zupełnie inny uchwyt i znowu kolejny rodzaj wykończenia czyli
taka taka dodatkowa gumowana dodatnie gumowana powierzchnia jak
już jesteśmy przy drzwiach to może jeszcze Mateusz pokaż jeszcze raz schowki raz nie są zbyt pojemny i na pewno
nie mieszczą półtora litrowej butelki więc to mogło być rozwiązane troszkę lepiej również średnią pojemność pozostałych
schowków to przed pasażerem mamy Całkiem spory ale to mamy taką bułeczkę która która dzieli to na pół
i funkcjonalność tego schowka i już pozostawia trochę do życzenia to mamy miejsce na Centralnej
do której teoretycznie powinna wyjść komórka i to nawet taki że takie Taki całkiem obszerne smartfon
całkiem dobrze się mieści Więc to jest dobrze pomyślane umiesz nie dobrze został pomyślany układ
z dwoma wejściami USB to mamy wyjście to mamy 212
woltów I tu mamy podwójne USB dobrze podwójny więc możemy to jednocześnie ładować się na
komórkę i na przykład odsłuchiwać ulubione utwory ale
prąd ładowania jest naprawdę minimalny tak na podtrzymanie raczej
szybko komórka z tego źródła nieładnie naładuje natomiast to zwróć uwagę że no
po włożeniu tutaj pendriva i ja niestety nie jestem w stanie już tego tych tego
tego zamknąć to po prostu to pozostaje w takiej wersji i to nie tusz w okolicach gdzie ja ruszam ręka o
więc można będzie łatwo to gniazdo uszkodzić Jeśli ktoś będzie miał akurat taki wysoki pendrive tuman testowy jak już
jesteśmy przy pendrivie mam to zgraną muzykę z YouTube więc możemy odpalić system Mark
levinson który gra fantastycznie Jest naprawdę co posłuchać Premium solea on też dokładnie to co co słyszymy jest po prostu bardzo dobrze głośników nie brakuje na słupkach a ale zwróć uwagę też że nawet z tyłu wzdłuż nad uszami pasażerów z nad
głową znajdują się po bokach również głośnikiem niewysokiej i to wszystko naprawdę gra nie
mówiłaś to mogę nawet nakręcić na maksymalną głośność i nic się nie zniekształca wciąż fantastyczny patrząc na lewarek
rozpoznajemy z łatwością że jest to bliski krewny Toyoty Prius jeśli chodzi
o rozwiązanie hybrydowe mamy to te same Te same położenia Czyli mamy daj cofanie
naturalny i Break Czyli nie Czyli hamowanie silnikiem mamy
też możliwe w tryb parking jednym przyciskiem mamy wejść możliwość wejścia w tryb elektryczny i jednym
przyciskiem o ile mamy dość naładowane baterie Tak więc jest to oczywiście porównania
z plusem dosyć bliski model natomiast nie jedzie się tym zupełnie inaczej siedzi się o wiele niżej jeździ się zupełnie
to jest To jest zupełnie inne auto od jak były emocje i płynące z jazdy projektując
układ jezdny Lexusa CT 200h Japończycy musieli wziąć najlepsze cechy konkurencji czy lepsze BMW
Czy Audi i ugotować takie swoje japońskie danie zrobili to oczywiście na z tym swoim ekologicznym sosie biorące technologię z Toyoty Prius i efekt jest taki że
smak tego tego danie jest mimo wszystko przede wszystkim ekologiczny a więc Kiedy zaczynamy przyspieszać to mam minimalne
wpływ na to czy przyspieszamy przy mocy silnika elektrycznego czy spalinowego Oczywiście możemy zawsze przełączyć w tryb sport i wtedy Auto staje się takie ostrzejsze i
silnik spalinowy to wchodzi na pierwszy plan natomiast i tak Komputer
wie lepiej i zawsze to on zdecyduje
najważniejszy i na czym będziemy przyspieszać to jest pierwszy raz druga rzecz to hamowanie hamowanie odbywa się w ten sposób że kiedy mecz 1 naciskamy delikatnie na hamulec to znaczy autotak charakterystycznie zwalniać
poprzez opór generatorów prądu bo samochód pierwszej kolejności próbuję odzyskać ten darmowy prąd dopiero
później wchodzi w grę układ hamulcowy auto wchodzi niejako w drugą fazę hamowanie hamując już wyraźniej i
skuteczniej to przejście porównaniu z Toyotą Prius i tak jest prawie
niezauważalny ale wciąż jednak jest dodatkowo warto wspomnieć o układzie kierowniczym w zawieszeniu układ kierowniczy jest taki dosyć mały informatywny
i mgły nie jest to zbyt sportowo zestrojony samochód z jednej strony z drugiej strony zawieszenie Moim zdaniem wytrzymało by silnik 3-litrowy benzynowy pod
maską i wciąż tym samochodem można by było naprawdę jeździć więc mamy trochę dziwne połączenie takiego leniwego układu kierowniczego i bardzo ostro zestrojone go zawieszenia które naprawdę
doskonale trzyma samochód Cały czas auto jest w pozycji horyzontalnej i nawet jak Moscow Kręcimy się szybko w zakręt
auto ale mi by mnie cały czas jest horyzontalne
to dziwne wrażenie jakbyśmy jechali samochodem który gdzieś tam zaczyna się zaczyna siadać na prawą czy lewą stronę i wkręcać się zakręt tylko jak byśmy jechali kolejką górską gdzie
tory Hot Spot naszym wagonikiem
po prostu zmieniają kierunek i wiązanek nagle przestały się wpłaca na pas w prawo czy w lewo ale przy tym sam się
nie przechyle I to mniej więcej jest podobny odczucie Na początku to dosyć dziwnie teraz po kilku dniach jazdy Szczerze powiedziawszy mi się to nawet podoba Po prostu takie absolutnie pewne prowadzenie 0 przechył doskonały
rozpłaczę masy bo z przodu mamy sprawę extra silnik ale z tyłu mamy która też sprawia że rozkład masy jest w miarę okej dzięki czemu auto
w zakręcie zachowujesz się naprawdę bardzo przewidywalnie Jedyne co przeszkadza No to niestety całkiem spora masa Można jeszcze powiedzieć też o
trybie ekologicznym wysokość elektrycznym który sprawia że auto do 3 km może jechać na samym prądzie niestety
triptan działa tylko do 5 km a więc
troszkę zawory No bo w miastach jednak jeździmy
50 a więc nawet mają do pracy 2 km nie dojedziemy do do pracy bez użycia silnika spalinowego z tego prostego powodu że zostaniemy po prostu o trąbie nie tak jak teraz ktoś mnie wyprzedza Natomiast
jeśli chcemy odzyskać jeśli przekroczymy 45 na godzinę i
odzyskać Match tryb elektryczny to musimy zwolnić aż do 40 i wtedy dopiero tryb elektryczny ponownie się uruchomi jak więc auto z jednej strony na miasto z drugiej strony na takie bardzo Wolne Miasto oczywiście
w korkach i niezastąpione to praktycznie cały czas podjeżdżamy przy pomocy elektrycznego silnika ale jednak na
taksówki 50 km coś to Iza jeszcze źle przeliczony bo powinien ten silnik
elektryczny móc jechać mniej więcej do 55 może nawet do 60 ma wtedy ten tryb eV byłby naprawdę bardzo
bardzo przydatne w mieście wyciszenie
na postoju nie będzie łatwe dlatego że jak to hybryda na postoju silnik jest wyłączony nawet
o przyłączeniu w tryb Sport wciąż
jest Połącz zrobimy teraz taki pomiar który jest Załóżmy że nie będzie się liczył ale dlaczego by
nie spróbować więc trzeba by jedną nogę na hamulcu a drugą na gazie i delikatnie go jako popchnąć jednocześnie
więc się niech się odpali na chwilę i daj zobaczymy ile pokaże miernik uwagę
około 42 czy 43 niech będzie że pomiar zrobiony wyciszenie
do 90
67
i 2 wyciszenie przy 130 69 3 teraz kiedy mierzymy zwrotność samochodu to silnik akurat chodzi i nie ma potrzeby naciskanie gazu więc
kiedy mieliśmy wyciszenie na postoju akurat stwierdził że musi zgasnąć teraz działa kiedy nie mamy pod ręką miernika ale zmierzyły to
co należy deklaruje 5 i 2/10 m promień zawracania ale jest średnica w średnica
10 i 4 wygląda obiecująco I proszę bardzo prawe koło na chwilę wyjeżdża na przeciwległych Park pub
po wyprostowaniu kół jesteśmy całkowicie na prawym pasie więc jak na auto miejskie Myślę że ct200h
spisuje się doskonale prosiliście abym sprawdzał jak samochody wyglądają w nocy Proszę bardzo Lexus CT 200h oto wygląd
zegarów w nocy mamy to po lewej stronie informacje o energii centralnie mamy prędkościomierz
mamy też aktualnie wybrany bieg na skrzyni biegów a po prawej stronie mamy komputer
ze wszystkimi informacjami bierze mamy tylko informację Oczywiście bardzo wiele do wyboru a prócz tego podświetlane
przyciski to są na kierownicy wszystkie kluczowe przyciski Mamy również że to sterowania
nawiewami The panel sterowania systemem audio jak również pokrętła to na czerwono świecą pokrętła do podgrzewanych
foteli natomiast
to wielkie pokrętło centralne to jest pokrętło przy pomocy którego zmieniamy tryb jazdy auta Jak widać z
eko na sport czy też na tryb normalny ponosić po przekręceniu w prawo robi
się to podświetlenie zmienia się na czerwone mamy tryb sport który jest widoczny również stół widzimy
jeszcze raz na zwykły na
ekologiczny Mamy
również dodatkową ikonkę A jako tutaj na dole Natomiast po przekręceniu w prawo mamy czerwone podświetla i zamiast to monitora
przepływu energii mamy to obrotomierz Poza tym na drzwiach mamy przyciski do sterowania szybami nie tutaj regulacja
lusterek Anna jaśniejszy punkt na mapie we wszystkich podświetlanych przycisków jest o dziwo przycisk do otwarcie klapki do
wlewu paliwa co Jak to tyle dziwne że ten samochód akurat zbyt często do tej klatki sięgać widoczność jeśli chodzi o
słupek A jest zupełności okej jest dosyć cienki lusterka też są wystarczająco duże między lusterkiem a Słupskiem a
mamy taką przerwę to w samochodzie się dzisiaj bardzo nisko związku z tym jakbym górna krawędź przedniej szyby
przebiegu na tyle wysoko że obserwowanie świateł przed nami nie stanowi problemu Natomiast wylądował od
dosyć nisko tekstu na 1:00 mam pewne pewne utrudnienie z tej strony z kolei lusterko
ma taki charakterystyczny kształt i ten fragment niestety to prawie całą tą lukę między lusterkiem a Słupskiem
a więc to mogło być odrobinę lepiej idziemy dalej słupek c jest dosyć charakterystyczny
zabudowany to są takie głupie który się zbiegają u góry natomiast u podstawy jest to oczywiście bardzo szeroka szeroki fragment
za który nic nie widać okienko pomiędzy słupkiem c i d uznać za symboliczny i specjalnie
pomagające przy parkowaniu natomiast pionowe zakończenie samochodu oczywiście pomaga przy parkowaniu bo szybę w sprawie tonowa i
może samochód stojący za nami jest tuż za nami Natomiast ty kiedy włączymy w Bieg wsteczny Po pierwsze jak widać zrobię to jeszcze raz jak
widać luster delikatnie zablokowały ale nie tak jak w innych samochodach nie narzekałem że praktycznie nic nie widać teraz widać krawężnik
ale i tak naprawdę nie jest to zbyt mocne przechylenie jednocześnie było ponarzekać na to że jak to w
japończykach włączył się brzęczyk w którym musimy żyć On będzie zawsze brzęczał informując nas o straż niebezpiecznymi one w jakim jest cofanie
też jakiegoś kamera cofania która informuje nas o tym jak daleko jest do samochodu za nami oraz
pokazuje na dodatkowym wyświetlaczu informacja jest czujników Myślę że w tak kompaktowym samochodzie
parkowanie problemu stanowić się nie będzie bo pierwsze dlatego że mamy czujniki po drugie dlatego że mamy dosyć duże
lusterka na kamerę cofania Nie no gdyby szerokie słupki z tyłu zarówno c i d raczej są zbyt
grube to myślę że na miasto byłoby to auto bardzo łatwe w parkowaniu Lexus CT 200h przez to jest liftingiem kosztował
całkiem sporo bo powyżej 100000 zł od tego progu zaczynała się dopiero więc cena tego samochodu teraz po face liftingu Lexus
przygotował całkiem ciekawą ofertę dla dwóch Messi kwestia elif tymi można tak brzmi prestiżowo
Jest to wersja najtańsza i ona po sporym kilkunasto tysięcznym roku rabacie kosztuje niecałe 94000
zł w porównaniu do konkurencji jest to naprawdę interesująca oferta dlatego że BMW serii 1 zaczyna
się od około 90000 zł Audi A3 zaczyna się od 91 zł a więc porównywalne
ceny co prawda Niemcy są odrobinę tańsze ale oferują około 100 konne
silniki i manualne skrzynie biegów to mamy 136 koni automat bardzo oszczędny zespół
napędowy który sprawia że samochodu naprawdę palą samochód pali niewiele a jednocześnie daje
dobre ponad 80% Europejczyków zapytanych Jakim autem chciałoby jeździć w przyszłości
za 10 lat odpowiada albo autem hybrydowym albo elektrycznym patrząc pod tym kątem Lexus jest
źle przygotowany do tego co się stanie za 10 lat Natomiast pytanie czy z modelem ct200h
Lexus trafia w oczekiwania klientów dzisiejszych patrząc po co jeździ po naszych drogach i Szukając
proporcji pomiędzy BMW serii 1 Czy Audi A3 Lexus CT widać że
Lexus CT raczej z
modelem CT raczej nie osiąga Volume nowej sprzedaży i wielki i nie zarabia na tym modelu
wielkich pieniędzy ale to wynika z tego że konkurencja próbuję do każdego możliwego klienta
tymczasem Lexus z modelem CT mówi Proszę bardzo Jestem jaki jestem komfortowo wykończony w środku bardzo
ekonomiczny z mało miejsca z tyłu ale taki właśnie jestem Jeśli chcesz weź
mnie więc dla dla
klienta jest to z pewnością sposób na to aby różnie ci być jeszcze większym indywidualistą
a dla kuli a dla samego Lexusa wydaje mi się że jest to nieźle zespół niezły sposób na to aby być bardziej charyzmatyczną
markę bo ma model który jest taki nie do końca w 100% praktycznym