programy
kategorie

Lexus CT200h e-CVT 136 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl #086

Test Lexusa Ct200h o mocy 136 KM

07-04-2020
Tranksrypcja:Witam serdecznie dzisiaj Testujemy Lexusa CT 200h jak to byw...
rozwi艅
zwykle w motoryzacji firmy zaczynaj膮 od produkcji mniejszych samochod贸w wchodz膮 na coraz wi臋ksze modele coraz
bardziej presti偶owe a偶 w ko艅cu dochodz膮 do fragment贸w naprawd臋 poka藕nych rozmiar贸w Lexus zrobi艂 wszystko zupe艂nie
na odwr贸t zacz膮艂 od podboju Ameryki w wi臋kszymi limuzyna potem zacz膮艂 produkowa膰 coraz mniejsze
modele a偶 w ko艅cu w 2010 roku Europa zobaczy艂a to nie tylko Europa zobaczy艂a model
ct200h po angielsku czytane City nawi膮zywa膰 do City czy do miasta i rzeczywi艣cie popatrz臋
Popatrzcie na wymiary tego samochodu nie jest to samoch贸d na miasto wed艂ug Lexusa
ct200h kurowa膰 si臋 z samochodami Premium z Market Marek
Premium czyli BMW serii 1 i Audi A3 natomiast chcia艂bym
w tym pokaza膰 偶e jest to samoch贸d kt贸ry co prawda je艣li chodzi o Premium rzeczywi艣cie
trafia mniej wi臋cej na t膮 sam膮 p贸艂k臋 ale ma na zdobycie sta艂ych klient贸w zupe艂nie inny spos贸b 偶ony
najwi臋ksz膮 zmian臋 po face liftingu modelu CT 200h jest to 偶e Jestem teraz dost臋pny w
wersji wyposa偶enia f-sport czy co艣 z tego brakowa艂o w por贸wnaniu z innymi o czym
si臋 r贸偶ni eksport on od zwyk艂ego modelu CP przede wszystkim widzimy to nowym grillu grill kt贸ry jest
dost臋pny w innych modelach teraz jest dost臋pny r贸wnie偶 model CT czyli taki charakter kszta艂t
r贸wnie偶 wype艂nienie jego nawi膮zuje do sportowego do rcf r贸wnie偶
dodatkowo zmienione zosta艂y felgi typowe dla w obcym wyposa偶enie
f Sport mamy dodatkowe dwa kolory kt贸re s膮 dost臋pne tylko w modelu e-sport
jak r贸wnie偶 mamy tak膮 charakterystyczn膮 ataki Heart spojler kt贸ry dzi臋ki Tym
dw贸m otworom jak twierdzi Lexus ma lepiej dociska膰 ten samoch贸d do drogi pami臋tajmy
偶e pr臋dko艣膰 maksymalna tego samochodu to 180 godziny wi臋c mo偶e za du偶o powiedziane ale
zawsze wygl膮da to na pewno 艂adnie Je艣li zajrzymy do 艣rodka to znajdziemy r贸wnie偶 kilka zmian
przede wszystkim kolor tapicerki z kt贸r膮 w艂a艣nie mamy w aucie testowym kt贸r膮 Lexus
nazywa Dark Rose jest dost臋pny tylko w wersji e-sport Zauwa偶cie takie kontrastowe
szwy Wygl膮da to bardzo 艂adnie tego mamy aluminiowe nak艂adki na peda艂y i kilka
znacze艅 偶e jest to wersja sport A cho膰by w艂a艣nie na kierownicy i w zasadzie z
tych najwa偶niejszych zmian to jest to jest tyle A teraz najciekawsze w samochodzie
czyli silnik w tym samochodzie tych silnik贸w mamy 2 ale to jest w ci膮偶y zaraz si臋 dowiecie
Dlaczego mask臋 musimy podnie艣膰 r臋cznie ustawi膰 na wsporniku a pod ni膮 znajdziemy dwa silniki a偶
dwa silniki i tylko dwa silniki dlatego 偶e je艣li Lexus por贸wnuje si臋 do Audi i BMW
kt贸re maj膮 bardzo szerok膮 palet臋 silnik贸w pozwalaj膮 po艂膮czy膰 z r贸偶nymi skrzyniami bieg贸w rodzaje nap臋d贸w to
tam pojawia si臋 mo偶liwo艣膰 wybrania auta spo艣r贸d pi臋ciu kombinacji tych r贸偶nych
opcjach do wyboru to natomiast mamy tylko i wy艂膮cznie jedn膮 jedyn膮 wersj臋 Lexusa CT 200h czyli
po艂膮czenie w spalinowego silnika 1 o mocy 99 koni i 142 niutonometr贸w momentu obrotowego
i silnika elektrycznego kt贸ry daje 82 konie mechaniczne mocy
ale a偶 207 niutonometr贸w to wszystko 艂膮cznie daje 136 koni mechanicznych przypominam
przy w uk艂adach hybrydowych mocy si臋 nie on nie dodaj臋 tylko przy to
inaczej ja ju偶 nagra艂am kiedy艣 filmik kt贸ry t艂umaczy dlaczego tak jest wi臋c je艣li kto艣 nie wie
偶e to zapraszam do obejrzenia jak te parametry pozwalaj膮 Lexusa do setki w
teorii Przynajmniej tak twierdzi producent w okolicach 10 sekund Natomiast ja pr贸bowa艂em par臋 razy niestety najlepszy
wynik jakie uzyska艂em to by艂o 11 i 1/10 sekundy maksymalna pr臋dko艣膰 180 km na
godzin臋 tego nie testowa艂em uwierzmy w to natomiast masa
tego auta jest niestety ca艂kiem spora powy偶ej 1400 kg Kiedy
sadzimy towaru pasa偶er贸w baga偶e zatankuj臋 do pe艂na to To zrobi si臋 dosy膰 ci臋偶ki
samoch贸d spalanie za to bardzo przyjemnie zaskoczy dlatego s膮 deklaruje oko艂o 3 i
6 litra na 100 km w mie艣cie Natomiast w praktyce wyjdzie oko艂o pi臋ciu jak b臋dzie Naprawd臋 ostro je藕dzi膰
to b臋dzie 5 i p贸艂 Natomiast w trasie jad膮c spalimy oko艂o 4 litr贸w na 100 km natomiast na
autostradzie jad膮c 130 Czy 140 na godzin臋 spalimy oko艂o 5 i p贸艂 wi臋c
i nie dziwi relatywnie niewielka pojemno艣膰 zbiornika paliwa bo 45 L bo
nawet tak w Londynie wielki zbiornik paliwa wystarczy na spokojnej w trasie nawet na 1000 km
Lexus CT 200h nie rozpieszcza przestrzeni膮 w 艣rodku spraw do ja znajduje to miejsce Bez jakiego艣 wi臋kszego problemu
ale czuj臋 si臋 to raczej wci艣ni臋ty ni偶 wygodnie roz艂o偶ony mamy nad g艂ow膮
dos艂ownie par臋 milimetr贸w chyba wolne przestrzenie bo co to prawd臋 nie dotykam podsufitki ale jednak czuj臋
偶e moja fryzura ca艂y czas szoruje regulacja i to nie brakuje mamy to dwuosiow膮 regulacj臋
kierownicy Mamy r贸wnie偶 pe艂n膮 elektryk臋 je艣li chodzi o regulacja foteli mamy te偶 regulacja
odcinka l臋d藕wiowego i po ustawieniu pod siebie uzyskuje
teraz
poprawi膮 pozycj臋 No i zobaczymy jak to b臋dzie wygl膮da艂o za mn膮 na pocz膮tek od razu pochwa艂a szyba
w tylnych drzwiach schowa艂a si臋 do ko艅ca Wi臋c to
ten element testowa艂 zaliczony Natomiast miejsce za mn膮 te偶 Zbyt wiele to nie
ma sprawd藕my czy uda mi si臋 to samemu zmie艣ci膰 no
dobrze
co艣 tam ale nie mo偶na tego testu za zaliczony bo po pierwsze musia艂em si臋 naprawd臋 nie藕le z艂ama膰 偶eby 偶eby
zaj膮膰 miejsce tak jak teraz siedz臋 ale to to to i tak oznacza 偶e ja zajmuje miejsce tak naprawd臋 tej trzeciej
osoby bo moje kolana nie mieszcz膮 si臋 tutaj za fotelem fotel jest oczywi艣cie bardzo mi臋kki przyjemny wi臋cej
gdy kto艣 mia艂 metr osiemdziesi膮t to prawdopodobnie tutaj by si臋 zmie艣ci艂 nieczu艂y jakiego艣
dyskomfortu ale ja za sob膮 si臋 nie mieszcz臋 ani na d艂ugo艣膰 Ani te偶 na wysoko艣膰 dlatego 偶e nad g艂ow膮 podsufitka przebiega
ju偶 na tyle nisko 偶e ja tutaj sprawdza to jest specjalne wy偶艂obienie jakbym na g艂ow臋 ale nawet wykorzystuj膮
stoi a tutaj nie mog臋 si臋 wyprostowa膰 od
razu mo偶na pokaza膰 偶e w drzwiach zabrak艂o niestety schowki s膮 za to
za fotelami tutaj mamy jeden schowek i drugi schowek to
nie mamy 偶adnych schowk贸w po艣rodku nawiew贸w nawiew贸w nie ma te偶 na bocznych s艂upkach natomiast
natomiast po艣rodku Warto zwr贸ci膰 uwag臋 na to 偶e centralne tuner jest tylko symbolicznie
Zaznacz wi臋c trzecia osoba b臋dzie mog艂a to znale藕膰 miejsce na nogi oczywi艣cie niezbyt d艂ugie
nogi chocia偶 miejsce na na plecy tutaj jest takie dosy膰 mocno w Onet brak niestety nie
pod艂okietnika wi臋c je艣li nie ma tej 5:00 osoby to to to to nie skorzystamy z jakiego艣 miejsca na na kubeczki nic takiego to
nie znalaz艂em 艣wiat艂o Prosz臋 bardzo mam dwie pozycje w艂膮czone wy艂膮czone jedno i
c贸偶 to jeste艣 Co jeszcze sprawdzi膰 Pytali艣cie kiedy艣 o to czy materia艂y wyko艅czeniowe z ty艂u s膮
dobre No to mamy plastik ju偶 twardy pod 艂okciami znajdziemy
minimalnie ale jednak mi臋kkie wyko艅czenie No i to bardzo 艂adna i przyjemna w dotyku mi臋kka sk贸ra wi臋c
my艣l臋 偶e my艣l臋 偶e jak najbardziej jest w porz膮dku warto te偶 doda膰 偶e je艣li chodzi o wyciszenie
to po lewej stronie siedzi si臋 odrobin臋 bardziej komfortowo ni偶 z prawej strony A to dlatego 偶e
po prawej stronie z ty艂u przy kanapie znajduje si臋 Mo偶e Mateusz o by膰 na oko艂o i ja ci
to po to ka偶e znajduje
si臋 kratka wentylacyjna dla baterii kt贸ra si臋 znajduje pod kanap膮 wi臋c to mamy tak膮 kratk臋
w 偶adnym wypadku nie wolno jej zas艂ania膰 i kiedy przychodzi odpowied藕 komputer decyduje 偶e trzeba j膮
och艂odzi膰 baterie i wtedy to s艂yszymy delikatny szmer a wi臋c
siedz膮c po prawej stronie b臋dziemy mieli nieco bardziej podr贸偶 ni偶 siedz膮c po lewej stronie Po
odsuni臋ciu fotela przede mn膮 do przodu znalaz艂y si臋 nawiewy z ty艂u co prawda nawiewy kt贸re zwykle nie zaliczamy
jako nawiewy znajduj膮 si臋 na nogi to jest oczywi艣cie jakie艣 tam rozwi膮zanie kt贸re u艂atwi 偶ycie w
surowych rejonach powiedzmy natomiast woleliby艣my jednak mie膰 si臋 nawiew 艣rednio jak gdzie艣
si臋 na korpus na twarz a to jest mo偶liwe tylko wy艂膮cznie je艣li powietrze zostanie doprowadzony albo tu na
艣rodku albo w s艂upkach A tego niestety si臋 co tataraku po podniesieniu klapy znajdziemy baga偶nik o pojemno艣ci 375
l nie jest to jaka艣 pora偶aj膮ca warto艣膰 Ale por贸wnuj膮c do Audi
A3 czy BMW z nie jest to ma艂o szczeg贸lnie BMW serii 1 daje zauwa偶alnie
ni偶sz膮 warto艣膰 chodzi o pojemno艣膰 baga偶nika jego wyko艅czenie jest dobre natomiast mnie pochwa pozosta艂e
sporo do 偶yczenia bo nie znalaz艂em t膮 ani jednego haczyka jak no auto klasy premium mamy tylko
jedno 殴r贸de艂ko 艣wiat艂o to po prawej stronie mamy s膮 prawd膮 艂adnie chromowane zaczepy rozci膮gni臋cie siateczki Ale
to w zasadzie koniec ca艂ego wyposa偶enie tego baga偶nika do poza
tym ca艂a reszta z tutaj wyposa偶enie tak jak apteczka czy czy czy tr贸jk膮t o mie艣cie Po prostu
na rzepach mamy za to bardzo sprytny pomys艂 w postaci mo偶liwo艣ci schowania rolety Zwr贸膰
uwag臋 偶e rolety teraz to nie mamy zamontowanej rolety uda艂o si臋 schowa膰 instrukcj膮 w baga偶niku ale zanim
to zrobi臋 jeszcze poka偶臋 偶e oparcia tylnej kanapy sk艂adaj膮 si臋 i uzyskujemy te
p艂ask膮 pod艂og臋 bo za to Lexusa trzeba ma艂ego Lexusa na miasto Trzeba
pochwali膰 偶e r贸wnie偶 w
potrzebie przyda si臋 jako auto kt贸re przywiezie troszk臋 zwr贸膰 uwag臋 co si臋 dzieje po podniesieniu pod艂ogi
baga偶nika nie to znajduje si臋 w艂a艣nie na szaroleta kt贸r膮 uda艂o si臋 tutaj schowa膰 偶eby
j膮 wyci膮gn膮膰 trzeba takie
艣rednio zgrabnie wygl膮daj膮ce 偶eby prac臋 dekiel po
lewej stronie Podobnie jest to ju偶 przypomina tak taki tak膮 zabaw臋 z klockami Lego ale
ostatecznie efekt uzyskany w powinien by膰 zadowalaj膮cy nie musimy szuka膰 miejsca na t膮 rolet臋 tylko
roleta jedzie z nami w baga偶niku teraz mo偶emy j膮 zamontowa膰 zamontowa膰 tylko
po to 偶eby ponarzeka膰 偶e kto艣 zapomnia艂 dorobi膰 to jakikolwiek cho膰by symboliczny plastikowy uchwyt nie m贸wi膮c ju偶 o jakie艣 nie
tutaj dziurce po prostu trzeba j膮 jako艣 tak z艂apa膰 i rozci膮gn膮膰 oczywi艣cie nie m贸w tu mowy o 偶adnych
prowadnicach musimy po prostu trafi膰 w zaczepy to prawda jest to kr贸ciutki malutki baga偶nik Wi臋c powiedzmy 偶e nie jest to jaka艣 bardzo
trudna czynno艣膰 natomiast wracaj膮c do pod艂ogi baga偶nika teraz musimy to wszystko pouk艂ada膰
nie jest to takie proste tutaj ale to u艂o偶enie tego nie jest takie proste bo
to nie za pierwszym razem i nie to drugim zwykle O teraz si臋 uda艂o wychodzi na swoje miejsce to pod pod艂og膮 znajdujemy ca艂kiem
sporych gabaryt贸w kompresor i p艂yn do uszczelniania opon czyli zapasowego ko艂a a nie dojazd贸wki to
nie znajdziemy reszt臋 pojemno艣ci tego dodatkowego schowka to jest przez instrukcj臋 wiadomo technologia
hybrydowa prosta nie jest wi臋c instrukcje s膮 naprawd臋 bardzo grube to jest
mamy instrukcj臋 tak czy system nawigacji ma po艂ow臋 z tego no i tutaj s膮 r贸偶nego rodzaju
i
dodatkowe informacje na temat samochodu ksi膮偶ka W ka偶dym razie ca艂kiem spora ilo艣膰
miejsca zosta艂a tutaj nie bo wiem 偶e zmarnowane ale zaj臋ta przez przez ksi膮偶ki
na koniec zamykanie zamykanie jest wygodne mamy tutaj dwa uchwyty wi臋c z
tym problemu nie b臋dzie b臋dzie
jeszcze
raz dostajemy samoch贸d kt贸ry obficie
wyposa偶ony jest bardzo r贸偶norodny i szlachetnie wygl膮daj膮ca materia艂y Sp贸jrzcie sami to
mamy przyjemnie mi臋kki w dotyku plastyk
tu偶 obok mamy takie bardzo ciekawe wyko艅czenie srebrne Powt贸rz pod spodem mamy zupe艂nie inny rodzaj wyko艅czenia nie to mamy
obszyte sk贸r膮 to mamy r贸wnie偶 delikatnie ubieraj膮cy si臋 pod palcem
plastik na pewno nieco lepszy ni偶 na tylnych drzwiach Neptun sk贸r臋 to mamy mi臋kk膮 sk贸r臋
to jest mamy naprawd臋 mega mi臋kkie i komfortowe pod艂okietniki Bo偶e ja chc臋 mie膰 takie w ka偶dym te偶 nowym samochodzie to jest naprawd臋
co艣 fantastycznego to samo czy
mo偶e prawie to samo to nie jest ju偶 tak mi臋kkie ale te偶 jest wygodne Wi臋c oczywi艣cie
fotele prawda 艂adnie 偶e mam z 艂adnym przeszyciem to to wszystko sprawia 偶e miejsce w aucie i nic
wi臋cej nie chce mo偶e jeszcze zrobimy to jest szarpanie przy
bardzo praktycznie nie ugina
i w og贸le nie wydaje d藕wi臋k贸w na Zwr贸膰 uwag臋 偶e prawe drzwi s膮 zrobione inaczej to zamiast takich
takiego uchwytu faktury przed chwil膮 szarpa艂 m jest zupe艂nie inny uchwyt i znowu kolejny rodzaj wyko艅czenia czyli
taka taka dodatkowa gumowana dodatnie gumowana powierzchnia jak
ju偶 jeste艣my przy drzwiach to mo偶e jeszcze Mateusz poka偶 jeszcze raz schowki raz nie s膮 zbyt pojemny i na pewno
nie mieszcz膮 p贸艂tora litrowej butelki wi臋c to mog艂o by膰 rozwi膮zane troszk臋 lepiej r贸wnie偶 艣redni膮 pojemno艣膰 pozosta艂ych
schowk贸w to przed pasa偶erem mamy Ca艂kiem spory ale to mamy tak膮 bu艂eczk臋 kt贸ra kt贸ra dzieli to na p贸艂
i funkcjonalno艣膰 tego schowka i ju偶 pozostawia troch臋 do 偶yczenia to mamy miejsce na Centralnej
do kt贸rej teoretycznie powinna wyj艣膰 kom贸rka i to nawet taki 偶e takie Taki ca艂kiem obszerne smartfon
ca艂kiem dobrze si臋 mie艣ci Wi臋c to jest dobrze pomy艣lane umiesz nie dobrze zosta艂 pomy艣lany uk艂ad
z dwoma wej艣ciami USB to mamy wyj艣cie to mamy 212
wolt贸w I tu mamy podw贸jne USB dobrze podw贸jny wi臋c mo偶emy to jednocze艣nie 艂adowa膰 si臋 na
kom贸rk臋 i na przyk艂ad ods艂uchiwa膰 ulubione utwory ale
pr膮d 艂adowania jest naprawd臋 minimalny tak na podtrzymanie raczej
szybko kom贸rka z tego 藕r贸d艂a nie艂adnie na艂aduje natomiast to zwr贸膰 uwag臋 偶e no
po w艂o偶eniu tutaj pendriva i ja niestety nie jestem w stanie ju偶 tego tych tego
tego zamkn膮膰 to po prostu to pozostaje w takiej wersji i to nie tusz w okolicach gdzie ja ruszam r臋ka o
wi臋c mo偶na b臋dzie 艂atwo to gniazdo uszkodzi膰 Je艣li kto艣 b臋dzie mia艂 akurat taki wysoki pendrive tuman testowy jak ju偶
jeste艣my przy pendrivie mam to zgran膮 muzyk臋 z YouTube wi臋c mo偶emy odpali膰 system Mark
levinson kt贸ry gra fantastycznie Jest naprawd臋 co pos艂ucha膰 Premium solea on te偶 dok艂adnie to co co s艂yszymy jest po prostu bardzo dobrze g艂o艣nik贸w nie brakuje na s艂upkach a ale zwr贸膰 uwag臋 te偶 偶e nawet z ty艂u wzd艂u偶 nad uszami pasa偶er贸w z nad
g艂ow膮 znajduj膮 si臋 po bokach r贸wnie偶 g艂o艣nikiem niewysokiej i to wszystko naprawd臋 gra nie
m贸wi艂a艣 to mog臋 nawet nakr臋ci膰 na maksymaln膮 g艂o艣no艣膰 i nic si臋 nie zniekszta艂ca wci膮偶 fantastyczny patrz膮c na lewarek
rozpoznajemy z 艂atwo艣ci膮 偶e jest to bliski krewny Toyoty Prius je艣li chodzi
o rozwi膮zanie hybrydowe mamy to te same Te same po艂o偶enia Czyli mamy daj cofanie
naturalny i Break Czyli nie Czyli hamowanie silnikiem mamy
te偶 mo偶liwe w tryb parking jednym przyciskiem mamy wej艣膰 mo偶liwo艣膰 wej艣cia w tryb elektryczny i jednym
przyciskiem o ile mamy do艣膰 na艂adowane baterie Tak wi臋c jest to oczywi艣cie por贸wnania
z plusem dosy膰 bliski model natomiast nie jedzie si臋 tym zupe艂nie inaczej siedzi si臋 o wiele ni偶ej je藕dzi si臋 zupe艂nie
to jest To jest zupe艂nie inne auto od jak by艂y emocje i p艂yn膮ce z jazdy projektuj膮c
uk艂ad jezdny Lexusa CT 200h Japo艅czycy musieli wzi膮膰 najlepsze cechy konkurencji czy lepsze BMW
Czy Audi i ugotowa膰 takie swoje japo艅skie danie zrobili to oczywi艣cie na z tym swoim ekologicznym sosie bior膮ce technologi臋 z Toyoty Prius i efekt jest taki 偶e
smak tego tego danie jest mimo wszystko przede wszystkim ekologiczny a wi臋c Kiedy zaczynamy przyspiesza膰 to mam minimalne
wp艂yw na to czy przyspieszamy przy mocy silnika elektrycznego czy spalinowego Oczywi艣cie mo偶emy zawsze prze艂膮czy膰 w tryb sport i wtedy Auto staje si臋 takie ostrzejsze i
silnik spalinowy to wchodzi na pierwszy plan natomiast i tak Komputer
wie lepiej i zawsze to on zdecyduje
najwa偶niejszy i na czym b臋dziemy przyspiesza膰 to jest pierwszy raz druga rzecz to hamowanie hamowanie odbywa si臋 w ten spos贸b 偶e kiedy mecz 1 naciskamy delikatnie na hamulec to znaczy autotak charakterystycznie zwalnia膰
poprzez op贸r generator贸w pr膮du bo samoch贸d pierwszej kolejno艣ci pr贸buj臋 odzyska膰 ten darmowy pr膮d dopiero
p贸藕niej wchodzi w gr臋 uk艂ad hamulcowy auto wchodzi niejako w drug膮 faz臋 hamowanie hamuj膮c ju偶 wyra藕niej i
skuteczniej to przej艣cie por贸wnaniu z Toyot膮 Prius i tak jest prawie
niezauwa偶alny ale wci膮偶 jednak jest dodatkowo warto wspomnie膰 o uk艂adzie kierowniczym w zawieszeniu uk艂ad kierowniczy jest taki dosy膰 ma艂y informatywny
i mg艂y nie jest to zbyt sportowo zestrojony samoch贸d z jednej strony z drugiej strony zawieszenie Moim zdaniem wytrzyma艂o by silnik 3-litrowy benzynowy pod
mask膮 i wci膮偶 tym samochodem mo偶na by by艂o naprawd臋 je藕dzi膰 wi臋c mamy troch臋 dziwne po艂膮czenie takiego leniwego uk艂adu kierowniczego i bardzo ostro zestrojone go zawieszenia kt贸re naprawd臋
doskonale trzyma samoch贸d Ca艂y czas auto jest w pozycji horyzontalnej i nawet jak Moscow Kr臋cimy si臋 szybko w zakr臋t
auto ale mi by mnie ca艂y czas jest horyzontalne
to dziwne wra偶enie jakby艣my jechali samochodem kt贸ry gdzie艣 tam zaczyna si臋 zaczyna siada膰 na praw膮 czy lew膮 stron臋 i wkr臋ca膰 si臋 zakr臋t tylko jak by艣my jechali kolejk膮 g贸rsk膮 gdzie
tory Hot Spot naszym wagonikiem
po prostu zmieniaj膮 kierunek i wi膮zanek nagle przesta艂y si臋 wp艂aca na pas w prawo czy w lewo ale przy tym sam si臋
nie przechyle I to mniej wi臋cej jest podobny odczucie Na pocz膮tku to dosy膰 dziwnie teraz po kilku dniach jazdy Szczerze powiedziawszy mi si臋 to nawet podoba Po prostu takie absolutnie pewne prowadzenie 0 przechy艂 doskona艂y
rozp艂acz臋 masy bo z przodu mamy spraw臋 extra silnik ale z ty艂u mamy kt贸ra te偶 sprawia 偶e rozk艂ad masy jest w miar臋 okej dzi臋ki czemu auto
w zakr臋cie zachowujesz si臋 naprawd臋 bardzo przewidywalnie Jedyne co przeszkadza No to niestety ca艂kiem spora masa Mo偶na jeszcze powiedzie膰 te偶 o
trybie ekologicznym wysoko艣膰 elektrycznym kt贸ry sprawia 偶e auto do 3 km mo偶e jecha膰 na samym pr膮dzie niestety
triptan dzia艂a tylko do 5 km a wi臋c
troszk臋 zawory No bo w miastach jednak je藕dzimy
50 a wi臋c nawet maj膮 do pracy 2 km nie dojedziemy do do pracy bez u偶ycia silnika spalinowego z tego prostego powodu 偶e zostaniemy po prostu o tr膮bie nie tak jak teraz kto艣 mnie wyprzedza Natomiast
je艣li chcemy odzyska膰 je艣li przekroczymy 45 na godzin臋 i
odzyska膰 Match tryb elektryczny to musimy zwolni膰 a偶 do 40 i wtedy dopiero tryb elektryczny ponownie si臋 uruchomi jak wi臋c auto z jednej strony na miasto z drugiej strony na takie bardzo Wolne Miasto oczywi艣cie
w korkach i niezast膮pione to praktycznie ca艂y czas podje偶d偶amy przy pomocy elektrycznego silnika ale jednak na
taks贸wki 50 km co艣 to Iza jeszcze 藕le przeliczony bo powinien ten silnik
elektryczny m贸c jecha膰 mniej wi臋cej do 55 mo偶e nawet do 60 ma wtedy ten tryb eV by艂by naprawd臋 bardzo
bardzo przydatne w mie艣cie wyciszenie
na postoju nie b臋dzie 艂atwe dlatego 偶e jak to hybryda na postoju silnik jest wy艂膮czony nawet
o przy艂膮czeniu w tryb Sport wci膮偶
jest Po艂膮cz zrobimy teraz taki pomiar kt贸ry jest Za艂贸偶my 偶e nie b臋dzie si臋 liczy艂 ale dlaczego by
nie spr贸bowa膰 wi臋c trzeba by jedn膮 nog臋 na hamulcu a drug膮 na gazie i delikatnie go jako popchn膮膰 jednocze艣nie
wi臋c si臋 niech si臋 odpali na chwil臋 i daj zobaczymy ile poka偶e miernik uwag臋
oko艂o 42 czy 43 niech b臋dzie 偶e pomiar zrobiony wyciszenie
do 90
67
i 2 wyciszenie przy 130 69 3 teraz kiedy mierzymy zwrotno艣膰 samochodu to silnik akurat chodzi i nie ma potrzeby naciskanie gazu wi臋c
kiedy mieli艣my wyciszenie na postoju akurat stwierdzi艂 偶e musi zgasn膮膰 teraz dzia艂a kiedy nie mamy pod r臋k膮 miernika ale zmierzy艂y to
co nale偶y deklaruje 5 i 2/10 m promie艅 zawracania ale jest 艣rednica w 艣rednica
10 i 4 wygl膮da obiecuj膮co I prosz臋 bardzo prawe ko艂o na chwil臋 wyje偶d偶a na przeciwleg艂ych Park pub
po wyprostowaniu k贸艂 jeste艣my ca艂kowicie na prawym pasie wi臋c jak na auto miejskie My艣l臋 偶e ct200h
spisuje si臋 doskonale prosili艣cie abym sprawdza艂 jak samochody wygl膮daj膮 w nocy Prosz臋 bardzo Lexus CT 200h oto wygl膮d
zegar贸w w nocy mamy to po lewej stronie informacje o energii centralnie mamy pr臋dko艣ciomierz
mamy te偶 aktualnie wybrany bieg na skrzyni bieg贸w a po prawej stronie mamy komputer
ze wszystkimi informacjami bierze mamy tylko informacj臋 Oczywi艣cie bardzo wiele do wyboru a pr贸cz tego pod艣wietlane
przyciski to s膮 na kierownicy wszystkie kluczowe przyciski Mamy r贸wnie偶 偶e to sterowania
nawiewami The panel sterowania systemem audio jak r贸wnie偶 pokr臋t艂a to na czerwono 艣wiec膮 pokr臋t艂a do podgrzewanych
foteli natomiast
to wielkie pokr臋t艂o centralne to jest pokr臋t艂o przy pomocy kt贸rego zmieniamy tryb jazdy auta Jak wida膰 z
eko na sport czy te偶 na tryb normalny ponosi膰 po przekr臋ceniu w prawo robi
si臋 to pod艣wietlenie zmienia si臋 na czerwone mamy tryb sport kt贸ry jest widoczny r贸wnie偶 st贸艂 widzimy
jeszcze raz na zwyk艂y na
ekologiczny Mamy
r贸wnie偶 dodatkow膮 ikonk臋 A jako tutaj na dole Natomiast po przekr臋ceniu w prawo mamy czerwone pod艣wietla i zamiast to monitora
przep艂ywu energii mamy to obrotomierz Poza tym na drzwiach mamy przyciski do sterowania szybami nie tutaj regulacja
lusterek Anna ja艣niejszy punkt na mapie we wszystkich pod艣wietlanych przycisk贸w jest o dziwo przycisk do otwarcie klapki do
wlewu paliwa co Jak to tyle dziwne 偶e ten samoch贸d akurat zbyt cz臋sto do tej klatki si臋ga膰 widoczno艣膰 je艣li chodzi o
s艂upek A jest zupe艂no艣ci okej jest dosy膰 cienki lusterka te偶 s膮 wystarczaj膮co du偶e mi臋dzy lusterkiem a S艂upskiem a
mamy tak膮 przerw臋 to w samochodzie si臋 dzisiaj bardzo nisko zwi膮zku z tym jakbym g贸rna kraw臋d藕 przedniej szyby
przebiegu na tyle wysoko 偶e obserwowanie 艣wiate艂 przed nami nie stanowi problemu Natomiast wyl膮dowa艂 od
dosy膰 nisko tekstu na 1:00 mam pewne pewne utrudnienie z tej strony z kolei lusterko
ma taki charakterystyczny kszta艂t i ten fragment niestety to prawie ca艂膮 t膮 luk臋 mi臋dzy lusterkiem a S艂upskiem
a wi臋c to mog艂o by膰 odrobin臋 lepiej idziemy dalej s艂upek c jest dosy膰 charakterystyczny
zabudowany to s膮 takie g艂upie kt贸ry si臋 zbiegaj膮 u g贸ry natomiast u podstawy jest to oczywi艣cie bardzo szeroka szeroki fragment
za kt贸ry nic nie wida膰 okienko pomi臋dzy s艂upkiem c i d uzna膰 za symboliczny i specjalnie
pomagaj膮ce przy parkowaniu natomiast pionowe zako艅czenie samochodu oczywi艣cie pomaga przy parkowaniu bo szyb臋 w sprawie tonowa i
mo偶e samoch贸d stoj膮cy za nami jest tu偶 za nami Natomiast ty kiedy w艂膮czymy w Bieg wsteczny Po pierwsze jak wida膰 zrobi臋 to jeszcze raz jak
wida膰 luster delikatnie zablokowa艂y ale nie tak jak w innych samochodach nie narzeka艂em 偶e praktycznie nic nie wida膰 teraz wida膰 kraw臋偶nik
ale i tak naprawd臋 nie jest to zbyt mocne przechylenie jednocze艣nie by艂o ponarzeka膰 na to 偶e jak to w
japo艅czykach w艂膮czy艂 si臋 brz臋czyk w kt贸rym musimy 偶y膰 On b臋dzie zawsze brz臋cza艂 informuj膮c nas o stra偶 niebezpiecznymi one w jakim jest cofanie
te偶 jakiego艣 kamera cofania kt贸ra informuje nas o tym jak daleko jest do samochodu za nami oraz
pokazuje na dodatkowym wy艣wietlaczu informacja jest czujnik贸w My艣l臋 偶e w tak kompaktowym samochodzie
parkowanie problemu stanowi膰 si臋 nie b臋dzie bo pierwsze dlatego 偶e mamy czujniki po drugie dlatego 偶e mamy dosy膰 du偶e
lusterka na kamer臋 cofania Nie no gdyby szerokie s艂upki z ty艂u zar贸wno c i d raczej s膮 zbyt
grube to my艣l臋 偶e na miasto by艂oby to auto bardzo 艂atwe w parkowaniu Lexus CT 200h przez to jest liftingiem kosztowa艂
ca艂kiem sporo bo powy偶ej 100000 z艂 od tego progu zaczyna艂a si臋 dopiero wi臋c cena tego samochodu teraz po face liftingu Lexus
przygotowa艂 ca艂kiem ciekaw膮 ofert臋 dla dw贸ch Messi kwestia elif tymi mo偶na tak brzmi presti偶owo
Jest to wersja najta艅sza i ona po sporym kilkunasto tysi臋cznym roku rabacie kosztuje nieca艂e 94000
z艂 w por贸wnaniu do konkurencji jest to naprawd臋 interesuj膮ca oferta dlatego 偶e BMW serii 1 zaczyna
si臋 od oko艂o 90000 z艂 Audi A3 zaczyna si臋 od 91 z艂 a wi臋c por贸wnywalne
ceny co prawda Niemcy s膮 odrobin臋 ta艅sze ale oferuj膮 oko艂o 100 konne
silniki i manualne skrzynie bieg贸w to mamy 136 koni automat bardzo oszcz臋dny zesp贸艂
nap臋dowy kt贸ry sprawia 偶e samochodu naprawd臋 pal膮 samoch贸d pali niewiele a jednocze艣nie daje
dobre ponad 80% Europejczyk贸w zapytanych Jakim autem chcia艂oby je藕dzi膰 w przysz艂o艣ci
za 10 lat odpowiada albo autem hybrydowym albo elektrycznym patrz膮c pod tym k膮tem Lexus jest
藕le przygotowany do tego co si臋 stanie za 10 lat Natomiast pytanie czy z modelem ct200h
Lexus trafia w oczekiwania klient贸w dzisiejszych patrz膮c po co je藕dzi po naszych drogach i Szukaj膮c
proporcji pomi臋dzy BMW serii 1 Czy Audi A3 Lexus CT wida膰 偶e
Lexus CT raczej z
modelem CT raczej nie osi膮ga Volume nowej sprzeda偶y i wielki i nie zarabia na tym modelu
wielkich pieni臋dzy ale to wynika z tego 偶e konkurencja pr贸buj臋 do ka偶dego mo偶liwego klienta
tymczasem Lexus z modelem CT m贸wi Prosz臋 bardzo Jestem jaki jestem komfortowo wyko艅czony w 艣rodku bardzo
ekonomiczny z ma艂o miejsca z ty艂u ale taki w艂a艣nie jestem Je艣li chcesz we藕
mnie wi臋c dla dla
klienta jest to z pewno艣ci膮 spos贸b na to aby r贸偶nie ci by膰 jeszcze wi臋kszym indywidualist膮
a dla kuli a dla samego Lexusa wydaje mi si臋 偶e jest to nie藕le zesp贸艂 niez艂y spos贸b na to aby by膰 bardziej charyzmatyczn膮
mark臋 bo ma model kt贸ry jest taki nie do ko艅ca w 100% praktycznym
0
0
0
Podziel si臋
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)