programy
kategorie

Lexus LC500 - Sportowiec czy biznesmen ?

Test Lexusa LC 500 z silnikiem 5.0 V8 o mocy 464 KM

27-04-2020
Tranksrypcja:segment...
rozwiń
dużych
długich limuzyn sprawdził się w śród prezesów wielkich firm
którzy w warunkach klasy biznes mogli na tylnej kanapie czy na fotelach sterować światem
a przynajmniej swoim światem i ten
rodzaj wykorzystywania samochodów limuzyna plus kierowca nadal jest w
dzisiejszym świecie ale myślę że jest dużo rzadszy bo zmienił się też biznes zmieniły się sposobie jego prowadzenia i myślę
że dla takiego nowoczesnego prezesa dobrym wyborem mógłby być Lexus
LC A dlaczego tego Dowiecie się z tego filmu
postanowiłem
sprawdzić jak jeździ się leksusem ja chcę w trasie zabierając go liście
w trasę wczoraj
przejechałem nim 200 km w nocy Teraz też Moja podróż
która liczy kolejne 200 km dobiega końca i
Podziel
się swoimi
spostrzeżeniami z tej podróży Lexus Amelce podróży która jak wie że byłaby trochę podobna chociaż za dojazdy takie
takiego prezesa który miał samochód ale lubił bo nim jeździć i
które były do niego wsiadał jechał jednego dnia gdzieś tam będzie załatwiał znowu jechał dalej i tak cały czas Po
pierwsze
to ten samochód wygląda jak 1000000 zł a
kosztuje pół
przecież może bliżej 600 000 ale jednak no Robi wrażenie jest reprezentacyjny Jest
elegancki tak elegancki w tym swoim wyglądzie co my byśmy na drodze nie robili z tym samochodem to może
nie że on tak z taką gracją to robi nawet jeśli by to było Nie wiem jakieś układanie
na rondzie to wydaje mi się że to spokojnie
elegancko dostojnie bo to jest taki samochód i tak samo no to co
zwraca tutaj uwagę to tak samo jest przystojny tak
jak wygląda dostojnie dostojny jeździe
bo na przykład teraz jadę sobie Sylwia komfortowym skrzynia biegów ma 10 biegów wróciłem
dziesiątkę i przy 70 km mam na minutę to
jest naprawdę super Jeśli chodzi o coś O takie podróże bo ten silnik Oczywiście jego V8 cechuje się bardzo
fajna kulturą pracy i nawet przy wyższych prędkościach 140 km na godzinę to te obroty na pewno naprawdę niskiej to jest To
jest świetne w tym samochodzie bo dzięki temu przyczyną Zjechałem właśnie z
ekspresówki możemy jechać jechać mruczy w tle i jest jest
po prostu godnie
co jeszcze we wnętrzu na pochwałę
to no
te wstawki z żółtej alkantary nie wiem czy zasługują
na pochwałę bo no
wygląd odważnie tak wam mówił
albo
zamówiłbym takie bo to wygląda fajnie że skończę spełni czarną tapicerką a nie z połączeniu z tapicerką beżową
czarną jeszcze to ten to ta ta żółta tam dalej jeszcze dodatkowo pod spodem czy to jest bardzo twarde płyta
wierzchnia warstwa jest super ale pod spodem tam nie może w weekend szczepionka jest o to trudno jest miękka możemy jechać tak z
reguły człowiek
sukcesu jedzie to wewnętrznie bardzo wyskakuje to jest to że dosłownie
do każdego miejsca jestem w stanie sięgnąć zachowując odpowiednią pozycje w hotelu dostałem
Oczywiście ta koncepcja Lexus ona się wydaje że nazywa City Control i ona się to sprawdzę bo nawet
te uszka Ja tutaj jestem w stanie wszystko obsłużyć siedząc
idealnie Jak idealnie w hotelu klimatyzacja to samo to samo no dosłownie wszystko
nawet schowek otworzę pasażera tylko ty już tam nie
wyciągnę bez bez
wychylania się nawet schowek pasażera jestem w stanie otworzyć siedząc idealnie w hotelu i ty też zasługują
na bardzo spore pochwały Bo od razu odnalazłem się bo
odnalazłem jakąś pozycję nawet jakąś dobrą pozycję za kierownicą w tym samochodzie siedzę zgodnie ze sztuką czyli
tak idealnie na tyle daleko żeby było ale też co nie jest oczywiste i niewielu samochodach się
udaje taką pozycję 8 czy mi się tutaj bardzo wygodnie a jednocześnie jestem w stanie jechać przez te moje całe 400 km na
razie z głową opartą o zagłówek I to jest super bo to nie jest wtedy przy mocnych przyspieszenia nie ma czegoś takiego tak
samo jeśli stałoby się tak że ktoś najechał
we
mnie
z tyłu też już jestem przygotowany tak naprawdę ma taką ewentualność więc to jest super
jeszcze coś we wnętrzu zauważyłem na cały czas coś słyszę z lewej strony to nie jest jakiś nieprzyjemny dźwięk ale cały czas coś tam o
coś ociera po cichu Tak pyka
jest trochę irytujące nie wiem czy to jest
pas No nic nie wiem Cały czas to słyszę i mi się to za bardzo nie podoba ale sama a jakby koncepcję też tego wnętrza wygląda bardzo dobrze aczkolwiek Multimedia No
niestety szczególnie bo jakby dopóki nie włączymy nawigacji to jeszcze jest No tak okej
ale jeśli włączymy nawigację na to widzę że wszystko jest wyraźnie to wszystko jest jakby na poziomie ceny tego samochodu
ale sam Design
mi to jak to działa jak to obsługujemy tym touchpadem
No to takie wrażenie
leciwego Ale
przejdźmy do najważniejszego czyli dlaczego ten nasz prezes który już cieszy się tym samochodem bo
świetnie wyglądam bardzo fajne wnętrze bardzo dobrze wykonane wnętrze więc to
mu się bardzo przyjemnie spędza czas ale
no jeszcze trzeba w Sokółka
z przodu w ręce i jechać samemu to
się okazuje że Lexus
jest świetny w prowadzeniu nie
jest świetny tak jak byście tego oczekiwali od tego typu samochodu to nie jest na przykład Porsche 911 który jest bardzo
sportowe ale jeszcze nadaje się do jazdy na takie rzeczy jak na przykład podnoszona przednia oś No co
naprawdę ratuje życie ale z drugiej strony mamy się nich z tyłu który zawiera sporo miejsca bo maska coś musiało być odpowiednim
Długa 9 jedenastka na jakby nie było jest jasna w a ten samochód oczywiście
z tyłu to jest dramat jeśli chodzi o ilość miejsca nad głową ja byłem tam siedziałem tak to ja co innego to oczywiście ale
no to
nie jest 911 to powiedzmy że należałoby porównywać bardziej do BMW serii 8
nowego klasy S Coupe No i te
samochody powiedziałbym że one
wszystkie są jakieś i wszystkie mają takie swoje cechy
jest
bardzo taką kanapą tak sobie płynie i jest genialnie wyciszona Co zresztą
też się tyczy ósemki i tego samochodu aczkolwiek Wydaje mi się że tak z
co pamiętam jazdy tam tymi dwoma samochodami to jednak ósemka i z klasą troszeczkę
lepiej wyciszone ale to nie znaczy że to jest cokolwiek i tak ten też jest świetnie będziesz taki skulony w tym że on tak to nie
jest tak że puszczam gaz teraz jakieś mów nie no to po prostu jest No mam
mocny silnik więc przyspieszam jak nie przyspieszam to
go nie słyszę i tyle nie
ten dźwięk silnika swoją drogą jest troszeczkę podbity sztucznie ale to jest takie jeszcze Powiedziałbym
w dobrym guście
jeszcze
ja
na
parę
minut chłopaki wręczenie kluczyki powiedzieli masz LC Przejedź się bo jeszcze V ósemką nie
jeździły rzeczywiście jedziemy wcześniej tylko wersją hybrydą Pobaw
się parę Okej dobrze pojeżdżę co za problem wziąć
samochód bo robią zdjęcia przecież wiem na Facebooka to tam wszyscy klikają jest super ja się cieszę jeżdżę to w którym ten samochód
na nowej się jak to jest że Lexus zrobił LC w dwóch odmianach hybrydowej i właśnie te ręce
500 V8 które sprawiają że każdy kto miał okazję przejechać się i i v Senko dochodzi
do wniosku że jedna z nich jest fantastyczna a druga z nich jest no niezła ale tak wyraźnie mniej
interesująca i
mówią że pojeżdżę tym samochodem nieco dłużej i
też Odpowiem na takie pytanie Która z nich jest ciekawsza
najpierw może opowiem o tym jaki jest ten samochód jest
po pierwsze uwielbiam
jego wygląd to
akurat łatwe tak jest bardzo nie miał głosów pod zdjęciami ten samochód nie podoba Jest niesamowicie
ekspresyjny jest niesamowicie oryginalny
indywidualny i wyrazisty na drodze Ciężko obok niego przejść
obojętnie Ja postawisz Przykona złapałem się na myśli że słucham okazji żeby nie wiem złapać pół pusty worek ze śmieciami i wyjść do śmietnika żeby jeszcze raz przejść albo kogoś tylko
z przodu z tyłu i dotknąć lusterka i Upewnij się że to cudo naprawdę z domem
więc wygląd fantastyczny nie będziemy na ten temat dyskutować brzmienie silnika na zimnym czy na ciepłym
kiedy startuje bo czujemy że żyjemy tak Zresztą można też słyszycie
co się dzieje brzmienie również jadąc z się prędkości również jest fantastyczny na autostradzie również
jest fantastyczny i przy starcie też więc możemy nawet jeździć spokojnie Ale ten od razu oznacza halo na
drogę wyjeżdża prawdziwy
agresor do tego jeszcze mocny silnik v ósemka na ten wygląd to brzmienie układ kierowniczy cudowny
idealnie wyważony na auto typu
GT Czyli jedziemy na wprost nie musimy za bardzo się zastanawiać co się w tym on
jedzie stabilnie na wprost tak jak chcemy Natomiast jeśli chcemy jestem samotnym coś zrobić to
jest bardzo posłuszny układ kierowniczy który robił natychmiast bez zbędnej zwłoki to co nas
interesuje i na tym historię z tymi
pozytywnymi cechami tego auto się kończy bo
przyjdę do zawieszenia bo z zawieszeniem coś poszło nie tak znaczy ja rozumiem intencje twórców ten samochód musi
nawiązywać do idei GT czyli być bardzo komfortowym podczas długich
tras problem jest jednak takie że jeśli chcemy wykorzystać to wszystko co wymieniłem wcześniej czyli Dosyć fajne precyzyjny ostre układ
kierowniczy moc silnika napęd na tył to się okazuje że w trybie sport to ten
samochód staje się bardzo nerwowy bardzo nieprzewidywalny i zbyt miękki zwyczajnie jest zbyt miękki zbyt mało precyzyjny i to można odczuć
się przy każdym prędkości czy to kiedy dodamy gazu
na w trybie sport plus Zresztą napisałem na Facebooku Ja
uwielbiam go również za to że w trybie sport plus takie niezdarny niezgrabny
w mieście i ktoś do mnie natychmiast przesłał zdjęcie swojego LC 500 przerysowany bok w zasadzie Tak potwierdzam w Plusie
jest nieprzewidywalny brudnym panowanie A to dlatego że jego zawieszenie nijak nie pasuje do całej reszty samochodu chociaż da się to jeszcze raz
również przy wyższych prędkościach na autostradzie próbujemy dodać gazu i
czujemy że że ten samochód Oczyść nad Rosją rozpędzona zmieścić musimy na przykład szybko zmienić pas Top
40 Ja bym wolał Najpierw trochę hamować a dopiero później płynnie ledwo dotykając kierownicy ten pas zmieniać bo on znowu
lubię tak wpaść jakieś takie przeciążenie tak czuję że podwozie robi swoje nadwozie robi swoje Najlepiej to pokazać na przykładzie banalnym
najprostsze na przykładzie który nie przychodzi nawet Hammer
2 czy 50 na godzinę ten nasz test łosia tak 50 na godzinę prosta rzecz jedziemy na wprost 50 ile
tutaj się wszystkiego 50 na godzinę zaraz
będzie droga prostu to ja wam pokażę Ale zmieniamy pas w lewo i
już zaczyna migać kontrolka Ratuj mnie czuć totalną nadsterowność
że podwozie posłusznie natychmiast skręca i zbiera się tam gdzie chce a jednocześnie nadwozie wciąż jedzie jeszcze na wprost i nie
wie co ze sobą zrobić zaczynamy
wracać na swój pas rolka kontrolka kontrola trakcji wciąż tutaj nas uratuje aż do końca
już jedziemy na wprost a ona wciąż jeszcze miga próbując się uspokoić i czuć że ma dość sporo do zrobienia Bo to po mnie jakby straciły kolejki
kontakt z asfaltem i ciągle tam się coś dzieje i ciągle czuję nadsterowność dużo się dzieje przy zwykłym teście głosie więc moim zdaniem to jest taki fragment który nie o 50 na godzinę to
dało się przerazić No właśnie od było 50 na godzinę przy tym takim proste przy którym ja Puściłem gaz zacząłem
robić pierwsze kumaty i on nie już zaczął wywalać z drogi i
to jest w Plusie w
sobie też czas 49 50 zł jeśli już to koło się nie podnosi to
jest LC 500
mocny tylnym napędem fantastycznie brzmiący i kompletnie i on jedzie tak jakby cały
czas jechał po
wodzie jakby cały czas miał i
to jest coś co jest najsłabszym punktem tego samochodu i Przypuszczam że właśnie dlatego Niektórzy uważają że ten samochód
nie szczególnie dobrze wypada na tle hybrydy która jest trochę inna i to zawieszenie do niej bardziej pasuje Natomiast tutaj to sobieszynie do
nieco bardziej sportowego ze
strojenie samochodu jest najsłabszym ogniwem i najlepsze jest to że absolutnie Mi to nie przeszkadza
jak widzę te wady ale to jest tak jak z kobietą która bierze
się taką jaka jest
ze wszystkimi wadami najwyżej trzeba to wady pokochać najwyżej trzeba sobie wmówić że to nie są wcale wadę że tak właśnie ma być i tak jest idealnie i ten samochód tak na mnie działa Ja odkryłam jego wady ja
widzę że on nie jest idealny ja widzę że on nie jest
perfekcyjny Ja chciałbym gdzieś tam Może mógłby jeździć Tak ale wtedy tak
bardziej stabilny nieprzewidywalny neutralnie ale wtedy nie dawał by tego dreszczyku emocji
i wtedy nie byłby sobą a on w tej chwili jest z tobą tak jak jest i to właśnie
chciałem pokochać musiałem pokochać Nie miałam innego wyboru i zrobiłem to z ogromną przyjemnością Dlatego ja oczywiście jestem fanem spośród
tych dwóch wersji hybrydowej i
Annę V8 zdecydowanie jestem po stronie V8 Wydaje mi się że ta ósemka sprawia że ten samochód staje się trudniej się bardziej kapryśnik niezdarny niebezpieczny przy tej przy tym się i i zbyt często odjeżdżającym
tyłem i jeżdżącym jakby cały czas po mokrym asfalcie Ale dzięki temu nabiera takiego dodatkowego charakteru który sprawia że jeszcze
łatwiej
choć przez chwilę trudniej pokochać Lexus LC to coś więcej niż samochód to w zasadzie limuzyna z nadwoziem kupę
i choć jest trochę twardszy od limuzyn to jednak oferuje podobny poziom komfortu podczas dalekich
podróży wygląda to pięknie ma jednak trochę tego Pazura który sprawia że bardzo
przyjemnie się tym samochodem jeździ i
myślę że mając taki samochód który robi wrażenie bo jest duży że drogi kosztuje pół miliona co
najmniej to jednak daję
też tą fry do sprowadzenia więc jeśli ktoś iść dużo ale woli prowadzić sam i jeździ sam
to taki Lexus LC jest jak najbardziej dla niego
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)