bCzBgWQA
bCzBgWQE
bCzBgWQI
programy
kategorie
bCzBgWQB

Lexus LS 500h 3.5 V6 Hybrid 359 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl #401

Test Lexusa LS 500h z silnikiem 3.5 V6 Hybrid o mocy 359 KM
07-04-2020
Tranksrypcja:Obejrzyj...
rozwiń
mój najnowszy test Lexusa następnie wejdź na mobil one pl Wygraj model
CT w super konkursie Pytanie jest tylko jedno Jak będzie wyglądać Twoja podróż marzeń jeśli wygrasz ten samochód z modułem
formularz i regulamin konkursu znajdziesz na www.modr.pl Witam serdecznie świat luksusowych
dużych limuzyn dla wielu mógłby nie wychodzić poza niemieckich producentów Audi A8 BMW serii 7
czy klasa s to sprawdzone limuzyny klasy biznes Jest
jednak pewna grupa klientów w którym hegemonie niemieckich producentów i już wychodzi uszami niechciał Niemca nie
chcę ginąć w tłumie chcą się wyróżnić był produkowany No oczywiście Lexus LS z tym że poprzednia
generacja tego samochodu produkowana ponad dekady była już trochę technologicznym dinozaurem na
niebieski konkurencje na szczęście to się zmieniło w zeszłym roku I mamy już od 2017
roku Teresa czwartej generacji czy z jego powodu odejdą
od niemieckich limuzyn Zapraszamy
od
razu
zdradzę
samochód
jest wyjątkowy możemy tak oczywiście w samochodzie który z tego czy innego powodu nam odpowiada
ale LS naprawdę
jest wyjątkowy
i wcale to wyjątkowość nie oznacza że ten samochód jest po prostu jest inny niż
wszystkie ale po kolei drogie rzeczy nie są drogie tylko ze względu na metkę są wykonane z lepszych materiałów z bardzo dużą dokładnością ze
względu na te do zrezygnuje się często z produkcji zautomatyzowanej lubi myśleć że płacimy za coś wyjątkowego A
tej wyjątkowości dodaje Widzę że produkt Został zrobiony ręcznie w przemyśle motoryzacyjnym nie ma już zbyt wiele na Manufakturę
chociaż całuj takie takie samochody kosztują jednak bardzo bardzo dużo a
jednak Lexus chciał być wyjątkowe zdecydował się na coś w rodzaju Manufaktury nie chodzi oczywiście o cały samochód ale
o element który jest kluczowy dla jego pracy chodzi
o grill ten element wygenerował najpierw komputer ale do opracowywał go jeden człowiek doświadczony modelarz spędzał 8
godz na kształtowaniu powierzchni składającej się z liter l zajęło mu to pół roku Później to było stworzyć
formę ponownie wykonane ją na podstawie modelu komputerowego ale by osiągnąć tak dużo szczegółów pieczołowicie
Pracował nad nią japoński mistrz obróbki metalu jemu
Zajęło to 5 miesięcy to Rzemiosła tradycyjny jakoś z tym stylu a szkoda że nie możemy go teraz zobaczyć w całość produkcyjnej
zasłanianego tablica rejestracyjna
jakby tego było mało to Japończycy chcieliby ci jeszcze bardziej wyjątkowi i w najnowszej generacji postanowili
odejść od klasycznej minister teraz było tego samochodu bardziej przypomina kupę i
to jeszcze nie wszystko dlatego że wyjątkowości temu auto dodaje fakt że jako jedyny w
odróżnieniu
od swojej własnej poprzedniej generacji ale w czwartej generacji Nie ma warstwie przedłużony jakoś to znaczy że
tam gdzie był słuszny rozmiar w zupełności wystarczy wszystkich stróży Japończycy są dosyć niscy i
takie podejście też jest wyjątkowa byliśmy jednak do środka zaprasza nas do niego co liczyli suga proszę o domu japońskie
projektant wnętrz a tego modelu Mam nadzieję że od razu po otwarciu drzwi poczujecie że jest to wnętrze zupełnie
inny niż w jakimkolwiek dotąd w samochodzie luksusowym brzmi zachęcająco Czym jest
to zupełnie inne wnętrze kolorystyka naszego na starego modelu czyli połączenie jasnej skóry z drewnem
i z ciemną skórę na kupić a na drzwiach w pewien sposób limuzyny sprzed lat a jednak to bardzo nowoczesny
projekt wnętrza i oczywiście wyjątkowy pamiętacie te wielkie ekrany w klasie to Spójrzcie na palec zegarowe rozmiar
prawie że motocyklowy dlaczego tak czy wyjątkowość musi wymagać ofiar absolutnie
nie Japończycy uznali że jeśli wyrzucą bardzo wiele informacji na nasz head-up
Display to mogę sobie pozwolić na bardzo skromne także minimalistyczne podejście do zegarów przed kierowcą
czy to jest wyjątkowe Tak
się wszystkim podobać Ale
jak widzimy zestaw wskaźników wyświetlany jest na 8 calowym ekranie a na środku deski rozdzielczej gości ponad
12 calowy ekran klimatyzacja wiele cząsteczek No ja które ponoć nawilżają skórę jest
też odmrażacz wycieraczek czy okno dachowe które nie zawiera podobno miejsce nad głową do czego jeszcze wrócę W
każdym razie wszystko Stand przez całą deskę rozdzielczą biegną metalowe listwy w których skomponowano też kratki nawiewów na
drzwiach w okolicach klamek zobaczylibyśmy błyszczące się materiał który przypomina metal to by było za proste to
szkło oczywiście nad nią też pracowali japońscy rzemieślnicy którzy sztuka obrobienie szkła wynieśli jeszcze z
czasów kiedy Japonią rządzili ogólnie dopiero później ten projekt został z gitary odtworzyć go
w skomplikowanym procesie masowej produkcji w naszej wersji jest jednak pakiet Artus z forniru wygląda nieźle
ale kiedy się słyszy o szkle jakoś tak nie
robiła fotele mają funkcję masażu shiatsu Tchibo przyznać że jest to jeden z bardziej zaawansowanych
masaże Jakie można dostać się w samochodach opisane wzór kijko na panelach drzwi i odnosi origami
pracowano nad dniem a 4 lata to z jaką dbałością o szczegóły zaprojektowano elesa
przechodzi wszelkie pojęcie to wyjątkowe ale też to ile za takie rzemiosło trzeba zapłacić drzwi ze szkłem
kiriko i wzorem origami kosztują aż 81000 zł równie wyjątkowy jest wyposażenie prócz
standardowych systemów które zna Heli muzeum tej klasy ten samochód został jednak wyposażony Dodatkowo
w system omijania przeszkód Chodzi o to że jak kamera Wygraj na przykład pierwszego to samochód sam zainicjuje
Alek obliczył że się nie zmieści i uderzy to też przejmie kontrolę nad kierowaniem jest kręci tak
żeby przeszkodę ominąć piątkowy jest też podejście do systemu Multimedia ja nie chcę powiedzieć że to jest niedbałość
ale to jest naprawdę duży dystans do tego jak w dzisiejszych czasach w tym segmencie powinien wyglądać i działać system
bardziej mi to przypomina Czemu
Corolla sprzed 5 lat tą różnicą że Karoliny Nie musimy korzystać z tego gładzika wyjątkowy
będzie to jest dwumetrowego prezesa Chodź się lata kiedy miałem lat bujną czuprynę już mam
za sobą to jednak nawet w tej obecnej dzisiejszej wersji nawet obniżając potem maksymalnie
ja wciąż samochód czuję jak czupryna
króluje mi po podsufitce A miało być tak pięknie a miało okno dachowe nam nie
zabierać cennych centymetrów nad głową na wcisk mamy jeden na jeden palec wolnej przestrzeni ale jednak brakuje
mi tego drugiego abym nie czuł że podsufitkę i jest nade mną tak blisko poza tym z punktu widzenia
podobne mnie nie ma na co narzekać dlatego że możliwość konfiguracji wszystkiego wokół mnie jest tak duża
że na dobrą sprawę
każdy dostosuję ten samochód dla siebie i teraz cały czas na północy wyjątkowości tej limuzyny Otóż 6 siedząc w najdłuższej jedynej zaraz
wersję Lexus dwumetrowiec za 2 m to
prawda się umieści bo ja tutaj jestem w stanie się wyprostować chociaż to z głową już nie pozostaje w zapasie ani
milimetra wolne czy jestem też w stanie się zmieścić na długość aczkolwiek hotel
tutaj ma taki kształt że na przykład nóg już nie złączy bo w tym momencie już uderzają w hotel A
buty pod fotel kierowcy wsadzono z wyraźnym oporem i w sumie z
pewną obawą czy czegoś tam nie popsuje bo jest to taka szczelina która wymaga tak ciśnięcie a
nie przestrzeń
do której mogę ten stopy buty po prostu włożyć Niezależnie
jednak od tych fizycznych ograniczenie spędza były jestem bardzo przyjemny jesteśmy otoczenie z każdej
strony udogodnieniami wszystkim tym co może nam umilić podróż zaczynając od dźwięku bo
mamy nawet to na podsłuchu zamontowane dodatkowe głośniki lusterko oświetlenie haczyki
i tak dalej pełny system multimedialny rozrywki przed nami i oczywiście taki
oto podłokietnik który w razie czego może się schować ale lepiej go wiecie w tej pozycji i
dlatego że wtedy mamy to i schowek 2 ładowanie telefonów komórkowych możliwość sterowania tutaj
systemu multimedialnym ponownie miejsce na kubeczki i przede wszystkim ten ekran ekran który daje nam możliwość sterowanie
ponownie dźwiękiem motoryzacją ustawianie fotela różnego rodzaju masażami
również światłem i innymi opcjami no i tutaj Chciałbym zwrócić uwagę oczywiście na fotele odpowiedniej
strony mamy to nawet pamięć ustawień możemy bawić się różnymi ustawieniami zaczynając od
samego szczytu czyli od zagłówka poprzez poszczególne elementy aż do samego dołu czy podnóżka który
jest dostępny tylko na prawym fotelu dla prezesa ten podnóżek możemy podnóżek możemy na przykład otworzyć
i tak możemy go otworzyć aż do pozycji maksymalnie złożony Kiedy zaczynam się zastanawiać czy na
pewno to jest opcja dla dwumetrowca na
szczęście trochę to przekolorowane dlatego że jest możliwość naciśnięcia odpowiedniej opcji tak
jak widać odsunięcia fotela pasażera w
taki sposób aby pan prezes mógł
się naprawdę wysłać
cały
czas trzymam przycisk cały czas fotel przesuwa
się do kolejnych coraz bardziej komfortowych dla prezesa
powiedz jak oparcie to jest bardzo skomplikowana procedurę cały
czas cały
czas coś się dzieje Popatrzcie
to chyba koniec ale
możemy pójść jeszcze krok dalej i jednym przyciskiem możemy przestawić fotel prezesa
w
tryb spanie
no i w tym momencie mamy to rzeczywiście taką
strefę SPA z masażami czas przyjrzeć się wnętrzu Lexusa LS i zacznę Może od całkiem fajnego gadżetu Otóż mocowanie
pasów wysuwa diety na nim siada No i ponownie się wysuwa kiedy opuszczamy samochód a więc na
przykład teraz jak ja włączę zapłon
Włącz zapłon o to się schowa na swoje miejsce ale wcześniej jest przesunięty więc łatwiej jest znaleźć ten
nie zamek to jest całkiem fajna takie drogie z którego nawet się nie widzi i nie zauważa ale z czasem zaczynamy
doceniać co
to ciekawego jeszcze jest No generalnie na miejscu kierowcy wiele osób zadaje pytanie dlaczego ekran jest taki mały to
jest taki mały Japończycy uznali że skoro się ma tak ogromny head-up Display i tam jest tyle informacje To po co to wszystko dublować
i iść z okazji niemieckich konkurentów można zrobić po swojemu No to zrobił drugie
pytanie Co to jest takie oto ciekawe pokrętła
otoszroto pokrętło jest akurat ponieważ bardzo blisko ręki leżącej na kierownicy możemy
przenieść rękę dosłownie o 10 cm i już mamy pokrętło do sterowania trybami jazdy raz do góry Sport
drugi raz do góry Sport Plus w dół Komfort jeszcze bardziej w dół Eko naciskamy normal wszystko jest proste
czytelne w ogóle na tym nie trzeba patrzeć działa super po drugiej stronie miał jest to bardziej dla symetrii i bo tutaj akurat
wyrzucone zostało funkcja kompletnie No rzadko używane no no no przez pół roku nie będę używał No i wyłączenie kontroli
trakcji co też szczerze mówiąc takim co jest
niepotrzebne co chwilę więc to raczej po lewej stronie jest tak bardziej dla symetrii Natomiast
po prawej stronie jak ktoś wsiada na pasażera nie to pierwsze pytanie czy ten ekran tylko świeci
bo to faktycznie jest bardzo ładny ekran szkło które jest podświetlony od spodu jest bardzo ładny tak jak powiedziałem pierwsze wrażenie jest taki że to jest ekran na którym można będzie
za chwilę obejrzeć film Nie nie można to już tylko tak jest i koniec ale pomysł jest genialny tutaj pomysłów
genialnych chodziło optykę i chodziło o
estetykę jest mnóstwo No Spójrzcie na same tylko drzwi jak to wygląda Czy też na fotel wszystko
jest zrobione z Show starannością i zdefiniuj się sobie najwyższa staranność w własnej skali
i to jest dokładnie to znaczy
jak to wszystko jest ładnie poprowadzone jakie kształty są dopracowane można siedzieć i w tym samochodzie się zachwycać wszyscy
w prawdziwe czyli skóra metal drewno skóra i tak dalej
bo wszystko jest miękkie na drzwiach na drzwiach tutaj mnóstwo mnóstwo pianki
Wreszcie ktoś na to wpadł że to powinno być miękkie po prawej stronie dokładnie to samo Nie można tak
samochodem podróżować naprawdę długie kilometry po długie dystans i wszystko będzie dobrze więc to wszystko w najwyższej
formie to oczywiście znów zamienić udko tutaj wciąż mamy skórę tam niżej wciąż
o dotąd mamy skórę tutaj dopiero niżej zaczyna się nie tworzywo więc z tej skóry to naprawdę nie brakuje Aż
to wciąż mamy skórę Skóra Skóra Skóra Skóra z każdej strony skóra wszędzie skóra
cudownie jest A tak w tym że też ty takie
skomplikowane takie oparcie chodzi o to jest fajne Zwróć
uwagę że uchwyt do zamykania drzwi wygląda na to jakby on wisiał w powietrzu rzeczywiście tak tak można takie
odnieść wrażenie bo życie to nie
jest jakby element który O tutaj jest mocowany A to już nie A to już jest mocowany to jest takie mocowanie na
to jest praktycznie niewidoczne nie I to jest też fajne można w każdym miejscu to
chwycić z tego skorzystać super pomyślałem wszystkie tyle kształty które są takie niebanalne one nie
są nudne one oczywiście stanowią pewne ryzyko jeśli chodzi o składanie tego samochodu z pasowanie tego samochodu dodali
jego szczegóły No bo to wszystko Może gdzieś tam w pewnym miejscu zacząć skrzypieć
spróbujemy oczywiście
spróbujemy zacznijmy może od tego wiszącego powietrzu uchwytu pewnie
na ten moment że ja wyłączę nawiew będzie
to gorąco ale wytrzymałem uwagę
gdzieś tam pracuje skóra ale raczej nie możemy mówić o jakimkolwiek hałasie jest dobrze
możemy uznać że jest cicho chociaż to
się delikatnie od kształt No nic się nie dzieje tutaj Popatrzcie są takie warstwy tak jest pierwsza warstwa się nakłada
na co się nakłada druga warstwa No to wszystko wygląda bosko Popatrzcie z tej perspektywy jest super ale
nie już przy nastawiłem że coś no
tutaj delikatnie chodzi ale kompletnie nie wydaje zbędnych dźwięków tutaj kolejny taki element 3D no to dlatego też
chodzi i coś tam minimalnie słychać Ale nic nie skrzypi proszę w miejscu którego
się nie spodziewałem W ogóle to jest taki płaski w który powinien siedzieć cicho
przyniosę okej dobra
jestem złośliwa wreszcie Coś
znalazłem Nawet nie skrzypi to
jest wielki
fragment
delikatnie
chodzi ale nie hałasuje w Mielnie to
powinno moim zdaniem nie wchodzić Popatrzcie teraz tak trzeba szarpie fragment
się rusza ciekawa to no dobra możemy powiedzieć że to w paru miejscach można by było to zrobić troszkę
lepiej chociaż oczywiście furdal nie chamskie
No ale tak już jest w prawej stronie jest
o głos ale to jest odgłos tutaj jak
się o tą konsolę patrzcie to cała Środkowa wielka konsole.jm
powiedzmy tunel on cały chodzi to
w tym miejscu już mówię okej to tego już nie powinniśmy wybaczać chyba To powinno być troszkę lepiej
zamocowany zdjęcie
to nie Poza tym co jeszcze wymiar
praktyczny no Dobra otwieramy
No jest tutaj Powiedzmy
że schowek powiedział nie schowek raczej nie za duży to mamy miejsce 22 miejsca na kubki mamy
wejście 12 V Phone to
mamy potężne schowek Popatrzcie otwieramy
zresztą chyba z dwóch stron tak
jest z każdej strony ma być tego dostęp halo A teraz chcesz z tej strony otworzyć tej
jak
No dobra będę tak opowiadał a więc dwa wyjścia Albo x12v taka
tacka przesuwana zresztą jeszcze jedna taka no pewnie na drobiazgi na monety i całkiem
Jeszcze nie jeszcze pod spodem ale
O przepraszam mogłem
coś popsuć ale widzieliście to wszystko od samego początku nie wiem jak to się stało I
co by tu jeszcze powiedzieć w kieszeni drzwiach nie za duże Nie za ma mogłoby
być większe i szczerze powiedziawszy śmiałkowski to
jeszcze tutaj mamie piękny
schować Ale on jest ładny Popatrzcie
tutaj z zewnątrz Nawet jest
wykończony ładnie w środku oczywiście też bo tutaj pewnie drogie okulary do tego pójdą wszystko
chodzi tak to
i tak powinno być to
mamy oczywiście światełko lusterko i tak dalej to takich rzeczach to chyba nie musimy tego typu
aucie nawet
wspominać No i tyle trochę długie wyszło to opowiadanie ale szczerze mówiąc w tym samochodzie Było
to konieczne bo jest jak widzicie o czym opowiadać jeszcze
zauważyły jedną zabawną rzecz to na podsufitce mamy dwa przyciski do sterowanie oknem dachowym jeden przycisk po lewej to
okno Unosi drugie odsuwa jak zresztą możemy tutaj obserwować raz
dwa i tak dalej wszystko jest super tylko
jest taki problem że mamy to jeszcze przecież możliwe kompletnego
zamknięcia okna dachowego i pytanie brzmi dlaczego Musiałem zrobić tą ręką przecież elektrycznie
rozsuwana roleta jest dostępna w zdarzeniu No dobra opcjonalnym ale samochodów które
są dziesięciokrotnie tańsze No
dobra pięciokrotne tańsze nie a tutaj musimy machać ręką i to tak niezbyt ergonomicznie sięgać do tyłu to poszło nie
tak to nie jest na to odpowiedni japońska filozofia i odpowiadające za to bóstwo które właśnie robi harakiri ale wolałbym
żeby było pokojowe i żeby to było No
właśnie elektrycznie zresztą jeśli chodzi o sterowanie elektryczne to mamy
to przykład fotel kierowcy Czy pasażer płaci
Ile jest równy to wszystko jest sterowany elektrycznie chociaż znany przykłady że
sterowany elektrycznie są nawet punkt tutaj mocowania pasa bezpieczeństwa w tym musimy to zrobić ręcznie
wpisać tych
mniejszych lub większych kompromisów jak się dobrze pogrzebie w
tym samochodzie parę można znaleźć czy powinni do serca
i skreślać ten samochód Nie nie absolutnie ja tak nie jest bagażnik mieści się 430 litrów wersji hybrydowej i to jest 50 litrów mniej
wersję 500 dlatego że baterie niezbędne do napędu wersji hybrydowej zajmują
też trochę miejsca i to jest całe 50 litrów kolei więcej niż Volkswagen
Golf bo
prawdę wyjątkowe ale już dostępny jest obecnie w dwóch wersjach silnikowych 500 lub 500 ha Czyli hybrydowej
obydwie wersję bazują na tym samym silniku spalinowym czyli 3,5 l V6 Zwróć uwagę
na kolejną wyjątkową rzecz w żadnej z wersji Aresa obecnie nie usłyszymy z pod maski brzmienia V
ósemki i teraz tak wezmę 517 koni 600 km i do setki przyspiesza w 4 i 90
sekundy natomiast wersję 500 ha ma z tego samego silnika 299
koni w połączeniu z silnikami elektrycznymi daje to łączną moc 359
koni Co daje przyspieszenie do setki w 5 i 5/10 sekundy prędkość maksymalna Oby lodów jest
identyczna 250 km dwie kolejne wyjątkowy rozwiązanie tradycyjną przekładnie bezstopniowe połączono
to z jeszcze jedną 4 obiegową klasyczną skrzynią biegów ten zestaw dwóch połączonych szeregowo
skrzyń dodatkowo rozszerza zakres pracy układu przeniesienia napędu ale też imituje działanie 10 obiegowego
automatu stąd hybrydowe Les nie będzie jak plus zużycie
paliwa pokazuje zalety napędu hybrydowego bo 6 i 7 l jak na takiego
kolosa to naprawdę świetny wynik tyle przynajmniej wyklaruje produkt i teraz pod uwagę potężny zbiornik paliwa 82
l możemy na jednym tankowaniu zajechać spokojnie oczywiście jadąc w trasie bardzo daleko z dostanie powyżej 1000
km wszystkie te parametry zarówno spalanie jak i przyspieszenie sprawdziliśmy dla was i znajdziecie w osobnych firmach
linki do których znajdziecie w opisie do tego nagrania muszę przyznać że ls500w którą testowałem
w Kalifornii podczas prezentacji w zeszłym roku jaki wersję 500h którą jeździmy dzisiaj nie
przekonują Przynajmniej mnie od pierwszego kontaktu
od pierwszej chwili Ja potrzebuję chwili żeby się wkręcić ten samochód
zrozumieć ten samochód bo jednak kryteria oceny samochodów takich jak ten są
bardzo wysokie wyśrubowane i takie Powiedziałbym z zapasem tak czyli musimy mieć w środku mnóstwo miejsce Musimy mieć fantastyczne brzmienie musimy mieć bardzo
mocno i
w bardzo zrywny też efekt jakby jazdy i musimy mieć wszystko takie naj naj naj to
jeszcze do tego auta i okazuje się że z głową to ja mam tak jeszcze centymetrów
i się przydał że żmija V ósemki tutaj niestety nie odnajdziemy i że ten samochód jest oczywiście ale to jest efektem jakby
wysokich obrotów silnika ewentualnie współpracy z silnikami elektrycznymi A co ja takiego bardzo
mocnego zbierania się jest niestety o tyle oszukany że że brzmienie jest odtwarzany z głośników i to niestety trochę
nieraz to się rozjeżdża za rzeczywistymi obrotami który gdzieś tam Pod maskę do nas dolatuje więc
początki nie są łatwe ale mówię o początkach to ten pierwszy kontakt który trwa może pół godziny godziny Potem zaczynamy zapominać
o tych brakach które od czuliśmy Zara miejsce i zaczynamy rozkoszować
się co by tak powiedzieć w tym wszystkim co ten samochód daje a
więc płynność ruchu Komfort luksusowe absolutnie
bezkompromisowy wykończenie i No
dobre wyciszenie też więc to wszystko połączone razem wprowadza
nas stanu
spokoju i
relaksu wyciszenie
że ja się złapałem
jeżdżę z wczoraj chyba doszedłem do takich wniosków że jak ja zwykle je Miś autami szczególnie mocniejszymi zwykle
tak obserwuję co się dzieje na drodze i tam mówię Ty jedna najszybciej ty Skręcaj No przecież była luka
Czemu nie wyjechałeś startuj czemu ten drugi czeka światła krótko świecą zielone to trzeba wszyscy się Zbliżamy zdążymy za pierwszym razem Ale musimy wszyscy
się zabrać tutaj patrzę No rzeczywiście ktoś nie wykorzystał lub oczywiście musiałem poczekać jeden cykl
świateł dłużej No rzeczywiście nie wszystko jest idealne tam na zewnątrz tego samochodu ale w środku tego auta Jest wszystko Ideal to sprawiasz że zwyczajnie
jeżdżą z tym samochodem mniej się stresuję Ja zwyczajnie mniej myślę o świecie zewnętrznym Ja wiem że to brzmi tak patetycznie i na zasadzie jakaś tam filozofia dorabiane ale tak rzeczywiście jest
Ja przyjechałem do domu i ja uświadomiłem
sobie że ja nie miałem takiego efektu ocenianie czy
coś przede mną nie mógł pojechać
lepiej bo gdzieś tam optymalizuje cały czas drogę i wydaje mi się że świat by się mniej Korkowa o gdyby
tamten kierowca w czerwonym samochodzie przede mną ruszyć ale tym razem Kompletnie tego efektu nie mam Ja po prostu przyjmuje świat takim jak jest bo jadę autem który nastraja do kontemplacji czasu spędzonego właśnie to w leksusie to tyle filozoficznie poza tym jeżdżąc
wersja hybrydowa w porównaniu do pięćsetki
nie czuć wielkiej różnicy jeśli chodzi o moc natomiast
nie czuć też tej takiej najważniejsze
wersji hybrydowej czyli momentalne go odzewu
najmniejszym wciśnięciu na pedał gazu gdzie zwykle silnik natychmiast zaczynają reagować tutaj być może mocnych silników w konfrontacji z masłem tego samochodu jest niewystarczające aby dać taki efekt jest
dobrą sprawę nawet jej się teraz to trzymaj się w trybie rynek mocniejszym naciśnięciu gazu powoduje
delikatne zaledwie przyspieszenie i dopiero kiedy słyszymy silnik który zaczyna się wkręcać na wyższe obroty tutaj do dopiero zdecydowany jakby start
do przodu wcześniej ten samochód nie wyrywa
się tak do przodu jak można by było się spodziewać po was hybrydowej
zestawienie dwóch skrzyni biegów z kolei szeregowe szczerze mówiąc jest dosyć przezroczyste dla dla kierowcy rzeczywiście te biegi są można
tutaj łopatkami można
potestować ale to działa tak jakby to była jedna skrzynia biegów tutaj akurat inżynierowie dobrze to zaprojektowali to faktycznie działa wszystkiego nie chcieli osiągnąć Ten efekt że zmiany biegów są faktury już nie symulowane tylko
rzeczywiście się odbywając że nawet najbardziej wymagający kierowcy którzy innymi do końca lubią charakterystyka pracy skrzynie cvt w tym przypadku odnajdą się w tym samochodzie tak jak tego i
to rzeczywiście się wydarzyło tutaj w tej konfiguracji w skrzyni biegów to po prostu działa
no Dodajmy do tego pneumatyczne zawieszenie Dodajmy do tego cały to wyposażenie masaże i tak dalej I
jeszcze raz to powtórzę ja z tym samochodem jest naprawdę wielką przyjemnością tylko musimy dać mu chwilę
czasu aby do siebie przekonać jak już nawet możemy kupić już za 490 zł przyczyną wersja hybrydowa i jest tańsza późno się
od wersji tańsza od 20 do 30000 zł więc możemy wybrać Czy interesują nas lepsze osiągi czy niższe zużycie
energii wyposażenie w sumie mamy 4 eleganckie z kwestią podstawową Następnie jest prestiż lub f Sport
bardzo zbliżonej cenie i topowa omotenashi Nowy
lek wątpliwie najnowszej generacji dogonił
resztę konkurencji a nawet w niektórych aspektach ją przegonił odchodź byłyście chodziło wykończenie wnętrza natomiast Porównujesz
ten samochód na przykład z 8 wydaje się że a ósemka jest o wiele bardziej skomputeryzowane czy to jest problem Wydaje
mi się że dla wielu klientów którzy cenią sobie technologiczne nowinki może to być problem ale myślę że znajdzie się Wola grupa
klientów które nie zwróci nawet na to uwagi i wyjeździe z tobą No właśnie nowym LSM wyjątkowym autem które nie
bierze udział w wyścigu niemiecki konkurencje o najbardziej z komputer świata autem nowoczesnym
ale jednocześnie przywiązanym do tradycji w tym do tradycji perfekcyjnego wykonania wnętrza
o czym czasem w niektórych miejscach zapowiadają czy
taki rodzaj wyjątkowości nie zawsze prowadzącej do ideału ale jednak wyjątkowość nie w każdym aspekcie pomorze pomorze
Resovii Zawoja jestem
przekonany że tak przynajmniej w grupie tych klientów którzy są znudzeni niemieckimi limuzyna dziękuję za obejrzenie filmu Pamiętajcie
o subskrypcji i Napiszcie w komentarzach czy gdybyś ty kupo właśnie w tym segmencie czy zdecydowali byście
się na ofertę niemiecką czy właśnie japońską do
zobaczenia następnej firmy hybrydowy
Lexus CT To nagroda w konkursie Mam pytanie jest tylko jedno Jak będzie wyglądać Twoja podróż marzeń jeśli
wygrasz ten samochód z Mobil one formularz i regulamin konkursu znajdziesz na www Graj z model.pl
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bCzBgWQN
Napisz komentarz
bCzBgWRz
bCzBgWQG
bCzBgWRG
bCzBgWRH