programy
kategorie

LPP żegna plastikowe opakowania na rzecz bardziej przyjaznych środowisku

Kartonowe koperty, papierowe woreczki do złudzenia przypominające folię i bibuła z makulatury. Polski producent odzieży testuje kolejne opakowania, które jeszcze w tym roku będą wykorzystywane w sprzedaży internetowej. To kolejny krok na drodze do całkowitej eliminacji plastikowych odpadów niepodlegających obiegowi zamkniętemu.

07-02-2020
Tranksrypcja:Wyzwania środowiskowe wpływają na biznes na...
rozwiń
Przyszłość rynku w tym między innymi w branży modowej zależy od tego czy
I w jakim stopniu producenci odzieży wezmą odpowiedzialność za ludzi
Alpaka jako lider zmian na polskim rynku daje wyraźny sygnał że najbliższe lata będą dla firmy kluczowe jeśli chodzi o
Prośrodowiskowe
Rewolucja w zakresie opakowań to tylko jeden z elementów szeroko zakrojony jest
Patrząc przez pryzmat
Przez nas opakowań w wysyłce kanale internetowym rozstrzał wielkości
Sport
Największe stosowane przez nas opakowanie dla
Dużych zamówień To opakowanie 600 400 400 czyli tak zwane opakowanie ćwierć paletowe
Najmniejsze wygląda w sposób następujący
Na przestrzeni lat
Pojawiały się opakowania nowe ilość pierwotnie dostępnych rozmiarów która wynosiła 7 nie była wystarczająca
Chwili opakowań dostępnych mamy 11
Zmiany które wprowadziliśmy dotyczyło przede wszystkim wypełnienia odpowiedniego tych boks
Dzięki dostosowanie opakowań do wielkości zamówień składanych
Klient
Wyraźne sposób udało nam się ograniczyć ilość stosowanego wypełniacza w tych opakowań
A także ograniczyć
Przysłowiowe wożenie powietrza przez naszych partnerów
Przekłada się to na to że ten sam transport przewozi większą ilość paczek a więc skład węgla
Jakie
Nasze przewozy generują jest mniejsze
Niebo przestaliśmy na tych 11 opakowaniach myślimy o rozszerzeniu gamę dostępne jako kolejne
Nowym rozwiązaniem
Która w tej chwili Testujemy Jest wprowadzeniem wysyłce i komórkowej kopert które w porównaniu do opakowań kartonowych
Wymagają mniejszej
Materiały do przygotowania
W przypadku zamówienie duży
Powinniśmy być w stanie dla części naszych Wesołek zastąp
Tym modelem opakowań
Część spośród stosowanych w średnich i dużych opakowań Bricomarche
Pakowanie do
Tego typu opakowań wygląda w sposób następujący
O ile zamówienie jest zbyt duże
Jesteśmy w stanie
Wsunąć się w sposób prosty do koperty która
Dostosowuje
Swoją wielkość do
Ci odzieży która się znajduje w środku
Jeżeli chodzi o samo zamknięcie opakowania
Mamy rozwiązanie tożsame dostosowanego obecnie więc jest to możliwość nie tylko wysyłki Ale także dokonania zwrotu
Zamknięcie opakowania wygląda w sposób następujący
Tak przygotowaną paczkę po oklejeniu etykietą logistyczną jesteśmy
W stanie już wysyłać bezpośrednio do naszego klienta
W momencie konieczności wykonania zwrotu jesteśmy w stanie takiego opakowania użyć ponownie
Kolejną nowością jaką wprowadzamy są opakowania papierowe
Które możemy wykorzystać dla odzieży dwuczęściowej tutaj przykładowo piżamy
Ten sposób Gwarantujemy sobie
Centrum e-commerce o wysłanie obu elementów zestawu a nie tylko jednego do naszego klienta a także na g
Spakowania
Jakichkolwiek
U nas artykułów tego biżuteria czy
Elementy zawierające cekiny i inne fragmenty odzieży powodujące zadział
Opakowanie
I opis które się na nim znajduje w bardzo fajny sposób
Podpowiada także dlaczego warto stosować papier w miejsce stosowania
Papier w zgodzie z opisem na opakowaniu nawet w momencie kiedy nie przeznaczyli byśmy go nawet
Z ciebie jest biodegradowalny i kompostowalny
Kolejną nowością jaką w prawo
W tej chwili w kanale sprzedaży internetowej
Pakowanie
Zamów
Premiowy
Pakowanie Premium wprowadzone do naszego błędu flagowego którym jest trizer
Będzie nim objęte
Spośród departamentów część spośród departamentów zostanie spakowana z użyciem
Papierowej
Pochodzącej z recyklingu bibuły
A także z użyciem
Spiker a także pochodzącego
Z przerobu papierowego
Najlepszą metodą weryfikacji
Co się zmiana podoba czy nie
Feedback
Zwrot na jakie dostałem
Podczas kontakt
1 reakcja
1
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)