programy
kategorie

Marek Szkolnikowski: Mecze ekstraklasy w TVP to przełom dla klubów. Dajemy im wędkę, a nie rybę [4/5] [Sektor Gości]

Dlaczego Sebastian Mila w ocenie dyrektora TVP Sport Marka Szkolnikowskiego jest idealnym ekspertem? Którzy z grających obecnie piłkarzy mogą w przyszłości dołączyć do redakcji TVP Sport? Jakich oglądalności meczów ekstraklasy spodziewają się w przyszłym sezonie szefowie TVP, biorąc pod uwagę, że niedawny mecz Wisła Kraków - Legia Warszawa w Telewizji Polskiej obejrzało ponad 1,2 mln widzów? Dlaczego transmisje meczów ekstraklasy w TVP są olbrzymią szansą dla klubów? Zapraszamy do obejrzenia czwartej części 108. odcinka programu Michała Bugno "Sektor Gości".

Tranksrypcja:Dawno...
rozwiń
W rozmowie z przeglądem sportowym powiedziałeś że
Sebastian Mila to jest
Potencjał na polskiego Garego linekera
Przyszłości zawidawie z
Sposób oddaje jako Expert wydarzenia sportowe i emocje
W taki sposób
Jaki wy chcecie
Przekazywać
Na czym
No dokładnie
Przede wszystkim ogromne ogromne optymizm ogromne otwarcie
Nana zespół
Sebastian Mila wszedł do do naszej redakcji
I i i z dnia na dzień stał się dziennikarzem
Kapitalny pomysł był na skokach narciarskich
Skakał na nartach Teraz przygotowuję kolejne
Kolorowe zabawki na ekspertow skoków narciarskich
Bez przesady
Kolejny kolejną niespodziankę będzie jeździć na żużlu
Ale jeśli chodzi o piłkę no to to
To Sebastian
No ma też ogromną wiedzę i potrafi ją potrafi ją przekazać
200 stopni na Karen to Pół żartem pół serio bo
Linekera żeby przygotować do do do pracy
Eksperta telewizyjnego
To przez rok
Utrzymano w studio i
Interesowała no jak
Jak dobre jak dobre do tygrysa
Sebastian Mila zakończył karierę sportową i od razu wszedł na studia
Sebastian Mila od razu wszedł do studia
Ale na pewno jest jednym z
Z ciekawszych nabytków Myślę że Adrian Mierzejewski
To jest kolejna tak
Która mogłaby być
Wspominałeś też w tym wywiadzie dla
Przeglądu Sportowego o Jakubie Błaszczykowskim
Szczyrkowski jesteś
Już po słowie że
Przyszłości widzieli wyścigowe
Takiej roli
Kuba Przede wszystkim na skupiony jest teraz na
Na swoje imię
W Wiśle Kraków
Myślę że jeszcze
Jeszcze kolejny sezon na pewno na
Na pewno po gra później nie wiem czy nie
Nie
Się na
Byciu prezesem albo r
Albo zarządzającym Wisłą Kraków
Tego tego nie wiemy
Posłowie posłowie nie jesteśmy na razie
No niech zawodnicy aktywni sku
Skupiają się
Skupiają się na grze ale myślę że że
Kandydatem do bycia ekspertem telewizji
Bardzo inteligentny zawodnik
Trudno aczkolwiek fascynującą historię który też na piłkę nożną jest w stanie spojrzeć trochę
Szerszeń
Prospekt
To skoro wspomniałeś o Wiśle
Kraków pokazaliście niedawno
Kilka meczów Wisły w TVP mecz Wisła Kraków Legia Warszawa oglądało
Ponad 1000000 widzów
Czy w przyszłym sezonie spodziewacie się jeszcze wyższych
Oglądalności jeżeli chodzi o x
Ekstraklasa w telewizji Polski
Zdecydowanie tak żeby zbudować produkcję telewizyjne to tak jak ze skokami narciarskimi narciarskimi to musi być serial
Wyszliśmy z Ekstraklasy w tym sezonie właśnie po to żeby
Przygotować widzów do
Przyszłego sezonu żeby przyzwyczaić do tego że te mecze
W każdej kolejce pojawiają się
W Telewizji Polskiej
Myślę że że potencjał jest jest bardzo duży i to widać już
Oglądalność
W tej chwili a
No właśnie o tym meczu O którym wspomniałeś
Pentagon wyliczył że wartość ekspozycyjna
Marek które pojawiały się na antenie Telewizji Polskiej to jest
Prawie 15 milionów złotych
Więc to jest absolutnie
Przełomowa chwila Nie tylko dla dla Telewizji Polskiej gdzie
Panika potwierdzi wieku wraca do do do do
Do nadawcy ale też
Dla klubów i dla i dla ligii bo
Bo to właśnie w przypadku Wisły Kraków to wartość ekspozycyjna
Przekroczyła po transmisji
W meczu Wisła Legia
Pieniędzy kwotę którą
Sponsor przekazuje WiFi
Czy mogę chodzimy z założenia to jest trochę oklepane powiedzenie Ale że dajemy wędkę a nie a nie a nie ryby do zjedzenia bo
Motyw pieniędzy
Polskiej piłce
Trochę było Większość została po prostu przejedzona i
I wydana w głupi sposób na
Dla menedżerów na na ich wynagrodzenia nananana różne rzeczy
Która która nie powinna mieć miejsca mało inwestycji w piłkę młodzieżową Dlatego wydaje mi się że
Że ta Ekstraklasa w telewizji otwartej powinna
Otworzysz to z głowy
Klubami działaczom klubowe
Żeby pozyskiwali coraz więcej pieniędzy
A jeśli chodzi o Polski
Sporty i polską piłkę przede wszystkim no to cały czas mamy do czynienia z taką mentalnością działacza że
To nie chodzi o to że działacz to jest leśny dziadek bo bo bo często
Spotyka się działaczy którzy mają po 30 i 40 lat bo oni po prostu obserwują to co
To co robią starsi koledzy robią dokładnie to samo
Brakuje takiego biznesowego podejścia i mam nadzieję że tam
Ekstraklasa w telewizji polskiej otworzy głowy bo jeżeli nie no to
To za 2 lata
Jeżeli ta Ekstraklasa nie zrobi kroku do przodu i nie i nie będzie coraz lepiej zarządzana
Bo nie wiem czy telewizja
Znowu zainwestuje kolejne pieniądze
To to myślę że to jest takie
Jak to Anglicy mówią Once in a Lifetime
Raz w historii taka sytuacja się zdarzyła i to od klubów zależy w tej
Jak zostaną te pieniądze wykorzystane i
W którą stronę pójdzie Polska piłka
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.