programy
kategorie

Marek Szkolnikowski: Polski rynek kanałów sportowych jest bardzo nasycony. W Europie aż łapią się za głowę [1/5] [Sektor Gości]

Dlaczego 2018 rok był przełomowy dla kanału TVP Sport? Co wejście tego kanału do naziemnej telewizji cyfrowej oznacza dla milionów polskich kibiców? Co sprawiło, że transmisje z mundialu piłkarskiego w Rosji pozwoliły przełamać wszystkie stereotypy na temat transmisji sportowych w Telewizji Polskiej? Czy nabycie licznych praw do transmisji z najpopularniejszych dyscyplin sportowych m.in. piłki nożnej, skoków narciarskich, boksu, Formuły 1, MMA i wielu innych sprawia, że oferta TVP dla kibiców jest już kompletna? Dlaczego polski rynek kanałów sportowych jest nasycony dużo bardziej niż w większości krajów europejskich? Na te i inne pytania odpowiada dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części 108. odcinka programu Michała Bugno "Sektor Gości". 

Tranksrypcja:Cześć witajcie dzisiaj w sektorze gości moim rozmówcą jest d...
rozwiń
Dobre dużo się ostatnio dzieje wokół Sportu w telewizji polskiej coraz więcej praw transmisyjnych
Coraz większe
Oglądalności duże zainteresowanie ze strony kibiców
Całej polskiej czy rok 2
1018 był
Najlepszym rokiem jeżeli chodzi o
Historia TVP Sport
Trudno trudno powiedzieć czy był najlepszym rokiem bo myślę że ten najlepszy to dopiero dopiero przed nami na pewno był rokiem przełomu
Przede wszystkim wejście do naziemnej telewizji cyfrowej czyli sprawienia że to
TVP Sport jest dostępny
W każdym polskim domu bez żadnych dodatkowych opłat to było
Takie przełomowe wydarzenie nie tylko dla Telewizji Polskiej Ja też dla całego rynku praw sportowych
Coś co wydawało się niemożliwe nierealne
Nawet wewnątrz telewizji był
Dość duży opór że żeby żeby tego nie robić bo to się telewizji nie będzie opłacać okazuje się że
Że już w tej chwili te wpływy z reklam są
Są na tyle wysokie że udało nam się
Zrównoważyć
Wpływy
Remisja
Sprzedaży
Kanału
Płatnego i
Kapitalna sprawa a poza tym oczywiście mundiali
I takie przełamanie też wszy
Możliwych stereotypów bo często się
To się mówiło o tym że Telewizja Polska
Nie potrafi pokazywać dużych imprez że
Przychodzą tylko
Leśne dziadki że że te studia są mało ciekawe okazało się że
Zrobiliśmy
Kapitan mam robotę jako jako
Znalazło to swoje uznanie również
Na Twitterze
Który jest
No przede wszystkim
Skupiony na tym żeby wszystko krytykować dookoła okazało się że
Że przełamanie się
Telewizja Polska
Polska idzie do przodu i że
Jeśli chodzi o Sport
W Lidze Mistrzów
A jeżeli chodzi o prawa Trans
Transmisyjne
Wspomniałeś teraz o Lidze Mistrzów
W której jest TVP Liga Mistrzów
Też pokazujecie
Jest Ekstraklasa ostatnio Formuła 1
Reprezentacja piłkarska właściwie w Kill
W kilku kategoriach
Pokazaliście cały mundial jest bardzo dużo boksu
Maciek
Takie wrażenie
Poczucie że ta oferta dla Widza jest już kompletna
Co to jest najbardziej zróżnicowana ramówka jeśli chodzi o kanały sportowe i dokładnie takie było też
Założenie
Nie chcemy się ścigać
Eurosport
Eleven
Kanałem Plus
Z tymi płatnymi
Stacjami
Tylko chcemy dać widzowi to co jest najważniejsze z
Perspektywy
Polskiego odbiorcy
I przede wszystkim występy Polaków
Na dużych imprezach
Na igrzyskach olimpijskich
Świata mistrz
Czasach Europy
I pokazywać ten ten Sport Premium czyli jeden mecz Ligi Nice
Pszów Formuła 1
Ekstraklasa
Czy to jest kompletna ramówka Myślę że nie bo to jest cały czas proces ciągły na pewno będziemy rezygnować z
Mniej efektywny
Praw
Będziemy rozglądać się na rynku
Szukać nowych
Nowych wyzwań i nowych pomysłów
Ale przede wszystkim też chcemy popracować trochę nad własnymi formatami bo przy
Przykład tego cyklu retro TVP
Go Sport pokazało że jest
Jest ogromne zainteresowanie
Wydarzeniami sprzed lat
Opatrzone mi
Bardzo ciekawym komentarzem
Społecznym kulturowym Co się wtedy działo
Przemysław Babiarz
Kapitalnie to kapitalnie to prowadzi
Zastanawiamy się nad rozpoczęciem współpracy z kim
Kilkoma znanymi youtuberami chcemy stworzyć format o książkach z
Sportowych więc chciałbym żeby ten kanał sportowy to nie Żeby to nie były tylko transmisję
I nie tylko programy informacyjne takie x
Sportowy wieczór
Król który codziennie
Podsumowuje wydarzenia dnia ale
Też żeby o tym sporcie mówić trochę w inny sposób
Trochę bardziej intelektualne trochę bardziej poruszający właśnie wydarzenia
Społeczne kulturowe bo bo myślę że
Dźwig portowy jest
Bardzo wysublimowanym ale też bardzo inteligentnym widzem
Zadaniem sportu przed
Wszystkim jestem edukować
Xd
No i teraz możecie bardziej edukować i bardziej
Kształcić bo to wejście na multipleks
Dało wam bardzo
Duże nowe możliwości których
Wcześniej nie było wcześniej
TVP Sport nie można było pokazywać igrzysk
Narciarskich
Teraz to wszystko jest
Dokładnie tak no to był ten ten absurd jak jak jak zostałem zastępcą Włodzimierza szaranowicza No to pierwsza rzecz na którą Zwróciłem
Ile to jest 100 g
Dużego sportu nie można pokazywać się w kanale sportowym
I było 3 wyjścia no pierwsze to
Model brytyjski Winston Churchill No sport czyli
Czyli w ogóle nie nie pokazywać nic
Model niemiecki
Pokazywać te najważniejsze wydarzenia ale tylko z perspektywy
Od 1:00 do 90 minuty
Albo te prawa eksploatować zdecydowanie lepsze i bardziej efektywny sposób czy
Czyli zrobić długie Studio godzinne dwugodzinne przed
TVP Sport
Później równolegle pokazać dane wydarzenie Sport
Sportowe w antenie głównej
I skupić się znowu na tej długiej analizie
TVP Sport
No Wynikało to z tego że tvp-sport był anteną płatną polski rynek jest bardzo specyficzny
Ale bardzo nasycony jest
Jeżeli byśmy policzyli tych kanałów
Sportowy to jest 15 czy 16 V
W Europejskiej Unii nadawców
Gdzie jestem członkiem Komitetu
Co sportowego
Gdzie łapią się za głowy
Że to jest niemożliwe że tyle aż tyle jest skan
Więc ta rywalizacja jest ogromna i TVP Sport musiał wydawać ogromne pieniądze rywalizujące oprawa właśnie z euro
Sportem
Eleven m z Polsatem
Sport
Platforma nc plus
W tej chwili tego nie musi robi
TVP Sport jest poprostu w naziemnej telewizji cyfrowej jest stacją otwartą
Dzięki temu możemy pozyskiwać prawa łatwiej możemy pozyskiwać prawa przede wszystkim taniej o to
Wszystkim chodzi no bo
Telewizja Polska jest
Z telewizją polską ma obowiązki polskie jest telewizję publiczną więc
Te pieniądze trzeba
W odpowiedni sposób wydawać
I każdą Złotów
Oglądać 2 razy a dzięki temu że
Właśnie jesteśmy w naziemnej telewizji
Cyfrowej możemy to robić z
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.