programy
kategorie

Mazda 6 - to już trzeci facelifting. Wreszcie ten właściwy?

Test Mazdy 6 III Kombi z silnikiem 2.2 Skyactiv-D o mocy 184 KM

28-04-2020
Tranksrypcja:po...
rozwiń
co wprowadza się facelifting często po to żeby na nowo żywić słupki
sprzedaży jednak tak nie jest w przypadku Mazdy 6 od sześciu lat sprzedaje się świetnie a teraz mamy okazję testować model po
face liftingu Co się zmieniło się
zrobić
Mazda
6
przede wszystkim nową twarz ma nowy wzór grilla chromowana listwa sięga
teraz aż do reflektorów które Swoją drogą też są nowe nieco węższe i mają nowy wzór LED
pod nimi nie zobaczymy już w zderzaku świateł przeciwmgielnych i
to tyle patrząc na Mazdę z boku jedyną zmianą tutaj będzie nowy wzór 19 felg a
jeśli chodzi o tył mamy przede wszystkim w
końcu cały
lakierowany tylny zderzak mamy większe końcówki układu wydechowego końcówki układu wydechowego
i oczywiście trochę zmienił się kształt ledów w tylnych lampach ale poza tym
te zmiany nie idą jakoś szczególnie daleko we wnętrzu całkiem
sporo zmian które są w stanie wynieść Mazdę 6 do miana
segmentu premium i Już mówię dlaczego Dlatego że na fotelach mamy prawdziwe napad tutaj mamy prawdziwe
drewno to mamy zam że to naprawdę wygląda świetnie jest bardzo przyjemne w dotyku i
Przy okazji też bardzo fajnie to wygląda kolorystycznie bo ten to jest brąz Ale ten plan bardzo fajnie się łączy
z czernią i chromem więc naprawdę tutaj plus też mamy bardzo ładne klamki które są za elementem
tej chromowanej listy tutaj więc wnętrze
Wygląda bardzo ładnie I jest naprawdę świetnie wykończone mamy tutaj mamy jeszcze skórę tutaj
mamy nadal skórę tutaj bardzo miękko gdyby ktoś chciał się opierać tutaj kolanem więc jest naprawdę
bardzo dobrze mamy tutaj też nowy panel klimatyzacji który zdradza nowy element
w czyli wentylacja foteli poza
tym system jak widać sam interfejs jeszcze się nie zmienił i No tutaj już trochę
czuć tt6 w produkcji Ale dostaliśmy na przykład z łączność z telefonem przez Apple carplay czy
Android auto i
w zasadzie nie ma się tutaj do czego doczepić poza może jakoś tą kamerę cofania to
nie wygląda najlepiej ale ważne że jest w Maździe 6 czarna podsufitka i
to wszystko wygląda naprawdę pięknie ale jest
jeden haczyk to
wszystko jest zarezerwowane tylko dla wersji wyposażenia tej
najdroższe Skyrim można wyróżnia się przede wszystkim wyglądem bo wygląda naprawdę dobrze konfliktów
nawet nie był to jakoś szczególnie potrzebny ale dzięki temu nabrała
jeszcze ostrzejszych kształtów jeszcze bardziej wygląda nowocześnie i elegancko więc
tak jak powinien wyglądać samochód klasy średniej ale uważam że przede wszys różnią się tym
jak ten samochód jeździ bo jeździ naprawdę dobrze
świetnie
skręca bardzo Pewnie się prowadzi oczywiście jest
czujesz że ten samochód jest trochę ciężki dym Mazda 6 mogło
można wypić ale się jakąś kurację odchudzającą lekko ten silnik też
mimo dużej pojemności jak na dzisiejsze standardy i tego wysokiego momentu obrotowego No
to go nie przyspiesza aż tak dobrze jak można by się spodziewać Nawet jest oczywiście dołączony ale
powinien tutaj pracować
na to żeby w trakcie była już od momentu startu Kierownica nie chodzi z jakimś
szczególnie wyczuwalnym oporem chodzi
w zasadzie bardzo lekko ale też jest układ kierowniczy jest bardzo za to jest bardzo
fajne połączenie bo czujemy
w zakrętach jak bardzo zwinna jest Mazda a nie przemyślenia się na stwarzanie
takich pozorów 80% jedna Mazda 6 podoba mi się przez ten układ
kierowniczy i to jak on chodzi oczywiście wie kiedy mam większy opór na kierownicy w tych bardziej sportowych trybach ale
to jest to myślę że to jest duszno i tutaj nie
ma tej sztuczności po prostu jest bardzo zakładanie układ który kierownica też fajnie że w rękach więc to jest według
mnie Największy atut tego co poza
tym ale całkiem przyzwoite wyciszenie ten
silnik Diesla Oczywiście tutaj słychać ale też brzmi całkiem nieźle zawieszenie
jest oczywiście bardzo komfortowe nie
mam żadnego
problemu zjazdem PO takiej w miarę nierównych drogach więc
jeśli chodzi o Mazdę 6 i jeśli
chcielibyście
kupić samochód klasy średniej i mnie nie problem z
wyłonieniem zwycięzcy który właśnie mielibyście kupić to
powiedziałbym że w
kategoriach prowadzenia Mazda 6 nie
jest jednym z takich punktów odniesienia i jeśli prowadzić
samochód to
ten samochód na pewno będzie wam się podobał Testujemy to Śnieżką jak na polski rynek wersję czyli
diesel o pojemności 2 i 10 litra o mocy 184 koni mechanicznych który
jest który generuje 445 niutonometrów momentu obrotowego i przy tym momencie
obrotowym i koni mechanicznych spodziewaliśmy się trochę lepszego czasu do setki niż podawane przez producenta
który wynosi 9 i 70 sekundy Być może jest to problem
z masą bo ten samochód waży ponad 1600 kg jednak
co
to się zmieniło Przy okazji facelifting o nalepsze zmieniło się przede wszystkim to że w końcu zbiornik paliwa
Nie jest za mały tylko teraz mieści jakieś przyzwoite 52 l tonik Mazdy otwiera
poziom wyposażenia skymotion z silnikiem benzynowym o mocy 145
koni mechanicznych tutaj jest to o tyle ciekawy silnik że nie ma on ani turbosprężarki
ani filtra cząstek stałych i
oczywiście jak to w Maździe było wcześniej sedan
i kombi nie różnią się ceną dostaniemy obie wersje nadwoziowe dokładnie za tę samą cenę w tej wersji skymotion
przede wszystkim bardzo
dobre wyposażenie standardowe już od tego najniższego poziomu bo mamy chociażby aktywny
tempomat wyświetlacz hud światła mijania czy automatyczne światła drogowe jak
to zwykle w przypadku samochodów testowych bywa mamy
najdroższą wersję czyli Skyrim z oknem dachowym z napędem na cztery koła z więc
to wszystko musi kosztować i kosztuje 200 000 i 600 zł i to jest historyczny moment dla
Mazdy bo to pierwszy raz kiedy konfiguracja tego samochodu przekroczyć 200 000 zł ale
myślę że to będą dość dobrze wydane pieniądze bo w wersji Skyrim mamy już tutaj praktycznie wszystko
co tylko byśmy zaznaczyć w konfiguratorze Mazdę 6 i każdy inny samochód dostępny na
polskim rynku możesz mieć w leasingu lub najmie długoterminowym w carsmile Sprawdź ofertę aut na abonament
pl klikając w link w opisie mówi się że zwycięskiego składu się nie zmienia i tak też chyba jest w
przypadku Mazdy 6 bo ten
samochód mimo 6 lat na rynku 6 lat obecności na rynku nadal świetnie się sprzedaje
nadal bardzo dobrze wygląda i to chyba tylko dowód na to że kiedy raz zaprojektuje się samochód
dobrze to może
on Na tym rynku dalej działać przez naprawdę wiele lat i dalej będzie konkurencyjny w stosunku
do innych modeli klasy średniej i tutaj też trzeba przyznać że Mazda
6 Kombi
to nadal jeden z najładniejszych samochodów z tym nadwoziem w tej klasie niezmiennie od
6 lat
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)