programy
kategorie

Minister gospodarki morskiej: port w Elblągu nie dla największych statków, ale bardzo potrzebny

- Założenia, które przyjęliśmy to 880 mln zł, na taką kwotę został przygotowany program wieloletni budowy kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną. On zawiera wszystkie aspekty związane z inwestycją towarzysząca, a więc przede wszystkim koszty ochrony środowiska, działań kompensacyjnych. Kanał ma na celu zabezpieczenie fiderowe, mniejszych jednostek do 10 tys. brt, również kontenerowe, ale nie w formie transoceaników. Ten port będzie zdecydowanie tańszy od portów trójmiejskich i nie wchodzący w konkurencję, bo dzisiaj cierpimy na jeden podstawowy brak, brak możliwości rozwojowych pod kątem terenów - mówił w programie "Money. To się liczy" Marek Gróbarczyk, minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej

30-05-2018
Tranksrypcja:Toyota koncepcja będzie koszt...
rozwiń
Założenia które przyjęliśmy to 880 milionów
Senator został na taką wartość
Został przygotowany
Program wieloletni budowy kanału żeglugowego przez
Przez mierzeję wiślaną on zawiera wszy
Wszystkie aspekty
Związany
S y m st co
Towarzyszącą a więc przed
Koszty związane z ochroną środowiska
Czyli z działaniami kompensacyjnymi
Wynikający Misty
Tytuł realizację
Czy dostaniemy kanał przez który będą mogły statki przed
Przepłynąć ale one dalej muszą płynąć
Gdzieś do jakiegoś portu
To A dzisiaj port w Elblągu jest raczej
Mały już dłużej
I raczej trzeba będzie wydać kolejne miliony na jego rozbudowę
To znaczy Proszę zwrócić uwagę że w świetle
Czasem
Humorystycznych informacji
Które dotyczyły tego
Ty tego kanału
Miał mają się tam pojawiać
Wielkie kontenerowce
Hej gdzie wyśmiewa No ten temat
Że że
W ten sposób będzie
Obudowany kanał
Oczywiście nie jest to prawda No to
To przede wszystkim
W kanał mający na celu zabezpieczenie
Ćwiczenie feederowe czyli
Mniejszych jednostek
Do dziesięciu
1000brd
Związku z tym port typowy RT czyli liczby kontenerów tak o pojemności
Pojemności
YouTube to kontenery to racja
W związku z czym ale również kontenerowy jak najbardziej na natomiast nie w formie
Transocean Janików które miałyby tam za
Zawitać
Natomiast co jest ważne
Netto to że
Uruchamiamy cały obszar
Dzisiaj całkowicie u martw jony
Tworzymy niezwykle
Istotne rozwiązanie dla całej Polski
Wschodniej bo przecież
To jest zupełnie inna grupa Towarowa zupełnie inny rodzaj klientów a przede
Kosztów
Bo ten port będzie zdecydowanie tańsze od
Trójmiejski
I nie wchodzący konkurencyjnie bo dziś
Cierpimy na 1 podstawowe
Na brak
Przychodzi o porty
Ty to po prostu brak mi
Rozwojowych
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)