Bo mamy programy bez mamy ustawy o elektromobilności
Czy planujecie coś
Coś dalej coś więcej
Małe przypomnę że
Narodowym
Narodowym centrum badań i rozwoju trwa w tej chwili
Konkurs pierwszy w trybie partnerstwa innowacyjnego także podwójna innowacja również w zakresie
Się stosowania prawa
Która ma doprowadzić do tego abyśmy
W przyszłym roku
Mieli
Prototypy autobusów takich jakich dzisiaj jeszcze nie ma na rynku
O której będą
Miały jeszcze dłuższe dystanse będą mogły
W kolejnym dostosować się do systemów autonomicznych
I to to naprawdę będzie przełomowy to naprawdę będą przełomowe rozwiązania a zatem to jest 1
Z elementów przypomnę że prototyp to nie wszystko ponieważ w całym montażu finansowym
Poz finansowanie produktywny
Przez Narodowe Centrum Badań i rozwoju Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska zobowiązał się
Wesprzeć zakup tych pojazdów przez miasta które zdecydowały się
Przystąpić do
Tego projektu to jest ponad
100 autobusów w tych nowych takich jakich jeszcze dzisiaj nie ma
Daj pojawi się na
Ulicach polskich miast
Bardzo duża ich część to aglomeracja Śląska
A zatem
Tutaj dużo się dzieje
Myślę że też w najbliższym czasie
Pan premier wspólnie
Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska
Ogłosi kolejne konkursy dla miast które będą chciały dokonać zakupu
Autobusów elektrycznych właśnie ułatwiający
Sainte zakupy ze względu na ograniczenie koszt
A jak pani widzi
Widzi tą rolę Polski
Mobilnej rewolucji w
W tym że właśnie
Godzina etrans
A sport a jednocześnie zaraz
Pojawił
Transport autonomiczny
Co my możemy zrobić
Czy mamy kompetencje do tego żeby rozwijać
Na przykład samochody takiego
Kończący to to zdanie i odnoszące się do pytania
Mam elektromobilności co dalej
To rzeczywiście
Kilka miesięcy temu słynna wywiad który rzeczy
Poruszył opinię publiczną na całym
Świecie
Wieloletniego
A prezesa General Motors który powiedział że jest
Horyzoncie 15 lat samochody będą wyglądały zupełnie inne
I to będą już inne koncerny
Niż te które dzisiaj wydaje się że mają ten
Ten tort dobrze
Podzielone
Pewnie będziemy w mniejszym z
Posiadać samochodów
Współdzielić
Pewnie będziemy
Ponieważ się starzejemy
Ponieważ potrzebujemy
Obsługi znacznie większa
Stopnie to dlatego tak
Pojazdy autonomiczne są odpowiedzią też na te wyzwania demograficzne
A zatem gdzie jesteś
Wszystkim Polska
Jest bardzo poważny ruch
W Europie dziś
Dzisiaj które
Mówi że od elektromobilności nie uczy
Uciekniemy
Dzisiaj Raczej powinniśmy się zastanowić jak pozostać
W kursie tej zmiany które na całym świecie mają miejsce a zatem rewolucją jesteś
Śpij mi znaleźć
Mleko dla siebie z dwóch powodów
Po pierwsze dlatego że nie musieliśmy
Słuchać
Koncernów produkujących
Sekcyjne się
Która przez wiele lat
Dwie administracji
Wielu państw w Europie mówiły nie elektromobilność
Żonki
To nie będzie Zresztą
Mówię przytaczam
Szatnia anegdoty
Do stycznia
Szesnastego roku kiedy zmieni
W miejscu kropek ona
6:30
Spotkanie u mnie
W ministerstwie zespołu do spraw innowacyjności powiedzieliśmy elektromobilność jako jeden zestaw
Ich programów dostaliśmy
Sadowniczych raporty które pokazują Dlaczego to się nie może
Udać Dlaczego Europa się tym na pewno nie zajmie
To dobrze że i wtedy nie posłucha liśmy bo dzisiaj bylibyśmy naprawdę
Nie bylibyśmy zapraszanie przez Komisarza setkowicza nie minister gospodarki Niemiec nie zapraszał do nas do jednego stołu
W sprawie tego jaką mapę drogową technologii
Liczną i Produkcyjna możemy sobie Wyznacz
Gdzie jest Polska Polska ma małe i średnie
Firma już dzisiaj
Które dostarczają nam
Na przykład ładowarki
Do pojazdów elektrycznych
I do autobusów elektrycznych
Nie tylko na polskich miastach
Ale w w Niemczech Hiszpanii we Włoszech
Czyli kluczem wchodzenie w niższej tam się rozpycha nie mogę tak Mamy firmę która już dzisiaj nie produkują
Baterii ale integrują Jaką bateria to jest taki zaawansowane komputer samochodowe