A po drugie czy to nie wpłynie na kolejne trasy No ten plan też jest ambitny Via Karpatia
Trasa Jacka czy to nie ma zagrożeń tak monitorujemy
Nie mamy instrumentu w którym możemy wpływać na ruch ten materiał
Dział budowlanych
Na wzrost cen robocizny bo jeżeli chodzi o pracę sprzętu to tutaj
Ona
Ceny najmu sprzętu rosną najwięcej proporcjonalnie do zwyżki
Do zwyżki
Paliw natomiast na te dwa pierwsze elementy cenotwórcze w realizacji inwestycji
Budowlany w tym przypadku liniowych
Infrastrukturalnego których rozmawiamy A my musimy się do tego przygotowywać i tak
Stale 2 analiza
A stole trwa analiza możliwości i ewentualnych konsekwencji
Dużej zwyżki dużej zwyżki cen jeżeli będzie także w kolejny
Przetargi będą
Kończyły się dużo
Na poziomie dużo wyższym aniżeli pierwotnie zakładane przez
Kwoty zakładane przez zamawiającego
No będzie musiała ulec skróceniu lista
Inwestycji
Mu siłą rzeczy jedynym rozwiązaniem to jest zmiana
Planu finansowego krajowego funduszu drogowego
Planu finansowego który daje podstawy dofinansowania
Programu budowy dróg krajowych trochę więcej pieniędzy ktoś jest budżet
Drogowy jest sztywny no nie nie jest sztywny jeżeli będą takie możliwości to oczywiście zwiększymy
Jeżeli będą możliwości zwiększenia
Planu finansowego krajowego funduszu drogowego programu budowy dróg krajowych to ja będę człowiekiem
Szczęśliwym
Przypomnę że w pierwszej minister finansów się w pierwszej połowie 2017 roku wczesny
Minister finansów dzisiaj premier
Pan Mateusz morawiecki podjął to
Odważną męską decyzję
Przekonał rząd do tego że warto zwiększyć limit finansowy do 135 miliardów zł
Aby realizować
Karpaty Jedno jest pewne
Środków finansowych na inwestycje
Drogowe i kolejowe w Polsce nie zabraknie