programy
kategorie

Mitsubishi ASX: zawstydzi niejednego SUV-a, ale nie jest bez wad

Czy nowe Mitsubishi ASX jest lepsze od poprzednika? Jakie radykalne zmiany zaszły wraz z liftingiem modelu Mitsubishi ASX? Ile miejsca jest w środku? Jak auto jest wyposażone? I jak jeździ? Michał Gruszczyk zaprasza na test.

12-12-2019
Tranksrypcja:Witam...
rozwiń
Jesień już w pełni temperatury są co
Drogi śliskie
Specjalnie
Uwagę na to jak jeździmy
Oczywiście podczas jesiennej i zimowej
Pomaga na napęd na cztery koła
I właśnie takiego cztery napędowego
Vichy ASX
Mamy od pewnego czasu
To samochód który przyszedł bardzo gruntowny facelifting zmienił się moim zdaniem bardzo rady
I razem z wami chciałem przyjrzeć się tym zmianom szczególnie z zewnątrz
W środku
Zaprasza
Jedną z radykalnych zmian które dotknęły
Mitsubishi
Jest to co znajdziemy pod
W tym momencie mamy tutaj
Dwulitrowy
Tylko
Nie ma już silnika 16 który był bardzo dobrze
Nie ma silnika
Silnik dwulitrowy
Stop
Konin dysponujący maksymalny
Obrotowym na poziomie 195 niuton
Znaczek z mp100
Skrzynie cvt
Z możliwością wyboru jednego z 6
Freddy film
Przełom
Które możemy regulować za pomocą łopatek przy
Natomiast oczywiście jeśli chodzi o skrzynię manualną również jest dostępna na
Mati
5 przez
Jeśli mówimy o zmianach które zaszły w
Liftingiem tego modelu to trzeba
Spojrzeć
Na
Front znamy już między innymi
Mitsubishi
X-cross natomiast
Zostało mi jeszcze
Personal
Szczególnie
Tutaj różnice możemy znaleźć się w tej części mamy tutaj kierunkowskazy
Ledowe światła
Węgiel
Jeśli chodzi o reflektory główne to reflektory
Mam już
Światła mijania drogowe jak również światła pozycyjne
Światła do jazdy
Szóstego samochodu nadaje mu tak
Muskulatury
Po prostu
Wygląda zdecydowanie po w
Niż je
Driftingowy
Patrząc na tył ASX można powiedzieć że
Wszystko zostało posta
Prawie ponieważ największa zmianą są nowe lampy
Wykonane w technologii
Standardzie
No i tak na dobrą sprawę gdyby nie te lampy
To z tyłu
Starego ASX od nowego
Nie rozum
Szkoda że nie ma tutaj jakiegoś Akcentu
Mocno odróżniały ten samochód
W poprzednich
Tak
Jest to w
Przedni część
Jeśli chodzi o zajmowanie miejsca w ASX to jest to pewnego rodzaju gra kontrastu
Pokażę wam o.com
Najpierw Siadamy do przodu i zobaczcie
Jak
Wielki
Przed
Tutaj naprawdę
Kompletnie żadnego problemu
Żeby to miejsce zajął
No jeśli chodzi o pozycję za kierownicą
To jest ona taka typowa dla Crossover
Natomiast najważniejsze
Że miejsce
Nasze rok
Nad
Jest
Sporo i siedzi
Bardzo w
Natomiast jeśli chodzi o zajmowanie
Z tyłu No to ma
Kilka
Po pierwsze drzwi są znacznie krótsze od tych z przodu
Po drugie
Mi chodzi o kąt otwarcia
No to też pozostawia
Trochę do życzenia
Pod
Jeśli chodzi o
Tą Wnęk
Którą możemy wejść jeśli chodzi o zajmowanie miejsc
Nie jesteś zbyt Szeroka o ile wejście dla dorosłej osoby
Nie będzie problemu Natomiast
Jeśli chodzi o wsadzaniu
Dziecka do fotelika
Już mam
NATO
Jeśli
Wyjdziemy do samego samochodu
Miejsce jest naprawdę sporo
Jedyną rzeczą którą bym
Jeśli miałbym taką możliwość to troszeczkę
Siedzisko kanapy ponieważ na dobrą sprawę
Bo moje uda
Połowy
Odpowiedz
Jama
4
Myślę że wyżsi pasażerowie
Znacznie bardziej od czuliby Dyskont
Związane z podróżowanie na tylnej kanapie kto co Zaskoczyło mnie w
Jeśli chodzi również o tym
To będzie to samochód raczej na pewno rodzinny No i dziwi mnie bardzo
Nie wygospodarowany
Malutkiego mieć
Jakikolwiek Show
Choćby najmniej
Tutaj nie ma niczego
Uchwytem do zamykania
Nie ma absolutnie żadnej
Jeśli chodzi o bagażnik Mitsubishi ASX No to mamy tutaj 400
W pojemniku
Tak podaje
I zastrzega że jest to powiem
Wraz ze schowkiem pod pod
No i mam mały problem z tym schowkiem ponieważ moim
Tutaj
Takiego schowka
Który powiększa
Nie
Mamy tutaj wytłoczki
Która
Zostało miejscowy
Zamiast koła do
Zapasowego
Są to przegródki ale jest tutaj gaśnica trójkąt apteczka
Naprawczy
I tak naprawdę
Wiele już
Przestrzenią nie
Są dwie malutkie wnęki
Po lewej i prawej stronie bagażnika Na całe szczęście mamy to
Cztery zaczepy na siatkę bagażową
Jeden
Zakupy i mamy ruch
Jedno źródło światła natomiast Osobiście uważam
Że na co
Potrzeby
Bagażnik raczej na pewno po
Wystarczy
Jeśli chodzi o wnętrze nowego SX A to mamy
Kilka rozwiązań które już dobrze znamy oraz kilka
Największa nowością jest chyba system multimedialny
Zosia
Ekran
Który obsługuje interfejs Apple carplay i Android auto i to jest bardzo dobra w
Jest oczywiście dotykowy Na całe szczęście nie zrezygnował
Fizycznych pokręteł
Głośno
Oraz sterowania
Jeśli chodzi o klimatyzację jest ona automatyczna chodzi jednostrefowa i tutaj również mamy
Dwa porty USB do ładowania i łączenia
Systemami Apple carplay Android auto
Dwa przyciski do wyłączania kontroli trakcji
Oraz wyłącz
Systemu start
Jedno gniazdo 12 V
No i
Jedna z rzeczy którą bardzo lubię w tym samochodzie
Bardzo
Obszerna Głęboka półka na smartfona naprawdę tutaj
Nie ma większego problemu żeby ten Smartfon się tutaj zmieści
Myślę że to
Bar
Ważne żeby
Smartfona
W czasach mieć gdzie bezpiecznie
Jeśli chodzi o konsolę środkową
Za całość
Zostało
Wykończona materia
Piano Black
Tutaj ten element z tworzywa ma taką delikatną
Fakt
Myślę że
Trudniej będzie
Po prostu
Ważne jest również to że
Żebyś nie zapomniał o o
Wykończenie
Boczków konsol
I będziemy mieli
Kontakt
Cola
A to w tym momencie
Miękko mam tutaj
Sporo
Skrzynia
Gałka
Czy ta skórą na to
Jest to takie
Bardzo bardzo
Postara
Wprowadzenie lewarka
Odpowie
Dźwięk
Natomiast chodzić do do
Szybko dojść
Co
Nie
Przypadki
Trybu manualnego
Bie
TVP
Ponieważ tutaj po linii prostej
Wstanie
Trybun
Klasyczny ręczny dwa miejsca na
Całkiem spory schowek
Siema więc tak na
Sprawę
Wszystko to
Powinno
Jeśli chodzi o kierownicę to bardzo do
W dłoniach ten
Nic nie jest
Wąski
Szeroki
Sterowane z kierownicy
Tempomat komendy głosowe
Tele
Ważne jest to że ten
I do zmiany biegów są naprawdę sporej wielkości i zasad
Podczas jazdy bardzo łatwo jest do nich do się
I to na dobę
Będzie
Ich używa
Ale
Nie ma
Sportowego temperament
Niemożliwe
No to używanie tych
Góra Gdzie można
Silnikiem
Na dobrą sprawę jest
Przed oczami kierowcy znajdują się analogowe zegary po lewej stronie obrotowe
Po prawej stronie
Pomiędzy nimi na dom
Ekran komputera pokładowego który jest kolorowy i tutaj znajdziemy wskazania napisz
O temperaturze
Cieczy chłodzącej oraz
Poziomie pali
Przed lewarkiem skrzyni biegów Mamy jeden bardzo duży
Do sterowania napędem na cztery koła
Niezależnie od wszystkiego
Zawsze uruchamia się
Trybem 4wd aut
Sam decyduj
Gdzie i w
Stopniu ma być kierowany
Po jednym wciśnięciu napęd blokujemy czyli
Tryb 4wd
A kolejne wciśnie
To napęd tylko
Przednio Moś
Oczywiście jeżdżąca sxm nie mogłem odmówić sobie przyjemności przejechania się tym samochodem
Utwardzony mi drogami więc znalazłem kilka szutrowych dróg które po prostu prowadzą między
Bardzo bardzo małymi miejscowościami No i muszę powiedzieć że
Na dobrą sprawę ASX w niczym mi nie zaskoczył ani jeśli chodzi o jazdę po głębszy
Yahoo ani jeśli chodzi o takie bardzo bardzo dziurawe Draw
Nie było kompletnie żadnego problemu z tym żeby tym samochodem wygodnie i pewnie podróżować
Bardzo doceniłem zarówno ten prześwit który jest tutaj naprawdę Całkiem spory bo mamy tutaj aż
15 cm prześwitu można docenić również krótki z listy zarówno z przodu jak i z tyłu
Oraz to że samochód jest
Bardzo
Nie czuć tego kompletnie wewnątrz natomiast na zewnątrz jesteś
Omijać zarówno przeszkody
Jagi bez
Uszczerbku na lakierze omijać drzewa czy krzaki które po prostu przy takich po
Drogach oczywiście Ross
No i tutaj jeśli chodzi o przede wszystkim Komfort resorowania to jest to coś absolutnie specjalnego
I muszę powiedzieć że bardzo miło i przyjemnie po prostu tym samochodem po takich mało przy
Jak się jeździ jeśli chodzi o napęd na cztery koła to tutaj w tym samochodzie Myślę że nawet
Bardzo wymagający kierowcy którzy muszą dojechać w naprawdę specjalne miejsca
Jak na
Tutaj ta kopalnia którą prawdopodobnie widzicie obok mnie nie ma kompletnie żadnego problemu
ASX jeszcze dodatkowo wyposażymy w jakieś bardziej terenowe opony to myślę że
Samochód będzie w stanie zawstydzić niejednego dużo większego osuwa który ma
Elektroniki wspomagającej do jazdy w terenie to po prostu mamy zmienne tryby samego napęd
Cztery koła a poza tym więcej nic i tak naprawdę Moim zdaniem nic więcej nie jest potrzebne bo
OLX naprawdę świetnie sobie w takich trudnych drogowych w warunkach radzi
Jeśli chodzi o jazdę po asfalcie to natychmiast Rzuca się w oczy
Fuck
Dość miękko zestrojone
To co
Sprawdza się poza utwardzonymi drogami
Tutaj każe zachować szczególną uwagę w momencie szybko pokonać
Zakrętów
Czy jakiś tam gwałtownych manewrach na wrotkach
Samochód nie nurkuje
Specjalnie na
Czuć że nie jest to sztywne zawieszenie ta
Futhead
Którzy mają
Tempera
Lubią troszeczkę
Zakręt
Era
Tego za nie
Jeśli chodzi o komfort resorowania
Wystarczy
Kierownica nie zostaje wyrwana z
Bo
Wjeździe w jakąś głębszą dziurę Natomiast jeśli chodzi o same nastawy zawieszenia to
Nie możemy tutaj
O komforcie rodem z
Citroen
Tylko po prostu chodzi o
Skutecznie
Wybieranie nierówności pokonywanie dziur i z tym ASX radzi sobie przez
Ważną sprawą jest charakterystyka pracy skrzyni cvt jest to skrzynia bezstopniowa z domu
Wybrania predefiniowane
Wirtualnego przełożenia za pomocą łopatek Dzieje się to bardzo szybko możemy bardzo szybko właśnie
T
Predefiniowane
Przełożenie Obra
Do góry
Redukuje
Bieg
Najniższy oczywiście Dzięki temu mamy
Większą kont
Samochody
Na przykład
Zjazdu z
Wzniesień
Ważną rzeczą w tym samochodzie
2 litrowego silnika
Sporej
50 koni
Jysk skrzynia
Te skrzynie właśnie dość mocno zmień
Ostatni film
Już w Mitsubishi
Jeździłem
Miałem okazji to zaobserwować że
Skrzynia Działa bardzo sprawnie
Ma bardzo wysokie obroty
Czy nawet w
Przyspieszenie
A
Praca z łopatkami to nie jest coś co jest absolutnie
Wirtualne niepotrzebne i sztuczne
Tylko
Imituje biegi całkiem udany
I moim zdaniem jest do wykorzystania przy
Z kim podczas
Zjazd
Stromych
Właśnie
Pod
Większego
Wtedy
Większa kontrola
Nad samymi obrotami
Silnika nad momentem obrotowym
Daj nam po prostu troszeczkę więcej pewno
Ale jeśli chodzi o charakterystykę pracy
Oto jak ten sam
Jeździ właśnie ze skrzynią cvt
To moim zdaniem
Nie ma kompletnie czego
Skrzyni
Nie jest to auto sportowe nie jest to samochód który ma przyspiesza
DOZ
89
Przyspieszona
Natomiast to nie o to w tym samochodzie
Chodzi tutaj najważniejsze jest Komfort tutaj Najważniejsza jest pewność
Że niezależnie W jaką drogę Wjedziemy to
Wstanie
I wyjechać w jednym kawałku No i oczywiście ASX jest świetny pod tym kontem
Masz jest autem absolutnie uniwersalny
Ostatnią rzeczą jeśli chodzi o
Festiwal zjazdy o której trzeba powiedzieć jest wyciszenie A można powiedzieć że jego brak
Jadę w tym momencie z prędkością 90 km na godzinę szum opon jest bardzo mocno
Wewnątrz kabiny jeśli chodzi o opór powietrza to jeszcze nie ma tragedii
Aczkolwiek przy prędkościach autostradowych już od zasadzie 120 km na godzinę
Bardzo duże lusterka które są fenomenalne jeśli chodzi o parkowanie i manewry niestety
Już tutaj generują delikatny hau
Natomiast największy problem z generacją hałasu jest właśnie zł
Wyciszenia podwozia i tego
Opon dociera do kabiny bardzo bardzo dużo
Podsumowując test Mitsubishi ASX a muszę powiedzieć je
Nikt tutaj Ameryki na nowo nie
Ten samochód da
Bardzo
Zarówno na asfalcie Apple
Wszystkim poza
Na drogach nieuctwa
Oczywiście nie jest
Terenowe
Taczki
Prześwit na poziomie 9
Centymetrów
Napęd na cztery koła które możemy zablokować
Daje nam bardzo wiele
Natomiast
Stylies
To do czego
Można było mieć w spore za
W
Poprzedniego
Tutaj
Zostało bardzo
I chociaż we wnętrzu nie znajdziemy tego co w
Samo
Nissan
Wielu dotykowych paneli
Wielu ekranów o ogromnych przeką
Igi
Toast
Oferuję kierowcą
Coś czego
Już dzisiaj
Nie znajdziemy wielu auta
Analogowy zegar
Fizyczne pokręt
Fizyczne
Do sterowania w Zaz
W tym
I na dobrą sprawę ci wszyscy którzy lubią te tradycyjne rozwiązania
Taką klasykę w
Będą
Jak również z tego
Że pod maską tego samochodu pracuje
Naprawdę spraw
Dwulitrowy
Silnik VDO
To jest
Napraw
Niesamowite
Muszę powiedzieć że z psem
Się polubiliśmy
Myślę że da
Będzie się
Sprzedawał i znajdzie wielu
Co którzy
Twardego a jednocześnie całkiem
Na co dzień który
Wcześniej jest bardzo
Crossover
Dziękuję serdecznie za obejrzenie testu i do
Kolej
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)