programy
kategorie

Na obietnicach się kończy. "Firmom nie daje się prawa do popełniania błędów"

- Im bliżej wyborów tym więcej w wypowiedziach polityków, zwłaszcza partii rządzącej, na temat gigantycznych pieniędzy, które idą na firmy w Polsce - powiedziała w programie „Money. To się liczy” Julia Szopa ze Startup Poland. – 2 mld 300 mln zł – to była pula na startupy, którą miał Polski Fundusz Rozwoju, w chwili gdy ogłaszał początek działalności. Po 3 latach mamy 40 mln zł zainwestowane w firmy. To są okolice 2 proc. deklarowanej kwoty. W Polsce przeszkodą są mechanizmy kontrolne, mamy tendencję do sprawdzania każdej wydanej złotówki, zwłaszcza jeśli są to pieniądze publiczne. Może trzeba to odrobinę zmienić i dać sobie prawo do popełniania błędów.

Tranksrypcja:No przyznam szczerze mnie to bardzo ciekawi bo ja ciągle sły...
rozwiń
Od pana premiera od
Pani minister
Emilewicz
Do pana ministra i premiera Gowina że miliardy dla polskich
Start up co i raz
Susza jakimś nowym programie nowym
Nowym funduszu który się zakłada A ile tych pieniędzy
W sumie z kieszeni podatników z pieniędzy
Poszło dla startup
Jakoś Policzymy się że im bliżej wyborów tylko po polsku
Im bliżej wyborów tym większe cyfry
Się przewijają
Informacja na temat poszła ile poszło czy Ile idzie na start
Matematyka patrzymy sobie nawet w prasie to w 2000
15:16 roku Polski
Fundusz Rozwoju gov
Powstający mówił że będzie
Miałam na startupy 2000000 i 3
Milanów
Złote Czy w okolicach
600000000 €
Natomiast jak patrzymy sobie najnowsze informacje
Sante SPA
Rozwoju już po
De facto
Trzech latach od
Pierwszy
Obietnica stał zainwestowane już 40
Milionów
A10
Milionów euro
Więc jesteśmy w okolicach 2%
Tak naprawdę tych deklarowanych
Oczywiście też
To nie jest tak że jeżeli Usuń
Zofia mówi że wyda
X milionów miliardów jednego dnia wydaje to jest że to trzeba procesją dopiero tworzą to
Czy czy czy nie ma
Struktury czy nie ma Może tych firm na zapytanie ten bardziej do polskiego Funduszu Rozwoju niż do
Poland natomiast na pewno trudno jest wydawać
Nowe pieniądze
Szczególności w
Otoczeniu
Takiej
No może nie tak nie przyjazności ale bardzo
Rysunek kontroli tego
Polecam taką tendencję do patrzenia na
Każdą złotówkę
Każdy grosz się za
Racjonalny najbardziej racjonalny możliwe z
Wydany a być może trzeba troszkę to zmienić żeby
Być może powinniśmy sobie jednak dać możliwość
Do popełniania błędów porażek
Licząc się
Się z tym że chodzi tak naprawdę na koniec dnia o 1 czy
Czy 2 giga antyczne jednorożce jak to się mówi
Urosły powyżej
Jadę dolarów
Niż o całym pole zasiane małym jest 0
Tylko mam wrażenie że patrząc po
Po kilku aferach które wstrząsnęły tym krajem to my widzimy te obiecane procent jak to robił Amber Gold później
Czy jeszcze kilka innych
I chcemy tego zysku to i teraz bo my chcemy się przyzwyczailiśmy do tego że do niedawna na lokacie można było dużo zarobić tak dalej
Mam kolegę który zainwestował
Na jednym z takich
Portal crowdfundingowy udziałowych
Jan mówi że a
A tam zdradzę jaką współ
Półka chodzi o cydrownia
Która produkuje jak Łatwo się domyślić cydry akurat ten rynek cydru
Chwilę później się załamał
I on też już się denerwuje że przecież wydał pieniądze a tam Nic się nie dzieje tak także trzeba się do tego przyzwyczaić
Czasami to nie wypali
Świadomość
Bycie świadomym inwestorem polega na tym że się liczymy z ryzykiem to nie jest tak że inwestycja
Venture Venture
Ryzyka po angielsku
Nie jest inwestycja Która z
Procentową gwarancję przynosi
Wielokrotny zwrot Nawet mi powiedziała
Częściej przynosi jest
Etapy straty
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.