programy
kategorie

Nie obsłużył klienta bez maseczki, dostał nożem. "Solidarność" monitoruje ataki

Alfred Bujara, szef sekcji handlu NSZZ "Solidarność" opowiadał w programie "Money. To się liczy" o atakach na pracowników handlu, którzy nie chcą obsługiwać klientów bez maseczek. Obowiązek zasłaniania nosa i ust w placówkach handlowych był utrzymany nawet w okresie złagodzenia obostrzeń związanych z przeciwdziałaniem pandemii koronawirusa. - W Wielkopolsce pracownik nie obsłużył klienta bez maseczki i po zamknięciu sklepu został napadnięty i dźgnięty nożem, wcześniej mieliśmy pobicia kobiet przez takich "niepokornych" klientów - wyliczał. Dodał, że zdarzyły się także pozwy do sądu przeciwko sprzedawcom o zadośćuczynienie za to, że domagali się od klientów sklepów noszenia maseczek.

19-10-2020
Tranksrypcja:Panie przewodniczący, ostatnio mieliśmy historię motorniczej...
rozwiń
A nie macie takich sygnałów też z właśnie branży handlowej?
No, w wielkopolskim województwie pracownik nie obsłużył klienta bez maseczki i po zamknięciu sklepu został napadnięty nożem i dźgnięty.
Wcześniej mieliśmy pobicia kobiet przez właśnie takich, no, niepokornych można powiedzieć klientów.
Mało tego, były okresy jeszcze miesiąc temu, że pracownicy byli pozwani do sądu o zadośćuczynienie za to, że odmówili obsługi klienta bez maseczki.
A więc to są takie absurdy, które dzisiaj mają miejsce.
17 reakcji
6
11
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)