programy
kategorie

Nie tylko papier toaletowy. Po to Polacy ruszyli do sklepów

- Polacy ruszyli przede wszystkim po środki czystości. Na takich markach jak Domestos czy Cif zanotowaliśmy wzrosty, których nigdy nie widzieliśmy - mówi w programie "Money. To Się Liczy" Aleksander Solski, wiceprezes ds. finansów na Europę Środkowo-Wschodnią w Unilever. Ale środki czystości czy mydła to nie wszystko, na co w ostatnich tygodniach "rzucili się" Polacy. - Siedzimy więcej w domu, więc więcej gotujemy. Spore wzrosty zanotowaliśmy choćby na przyprawach - twierdzi Solski.

Tranksrypcja:Panie prezesie a z naszej perspektywy które produkty sprzeda...
rozwiń
papierem toaletowym znikał błyskawicznie ale
są może jakieś nieoczywiste które Polacy w ostatnim czasie wybierali kilka
przykładów takich najbardziej imponujących przede wszystkim
środki czystości rzeczywiście Mieliśmy ten zrosty którego widzieliśmy nigdy to jest chyba
coś tego wszyscy się spodziewali bo rzeczywiście są środki to pewne substancje W naszych produktach które pozwalają walczyć
się zmniejszać w Zakopanem i to jest bardzo korzystne widzimy również oczywiście wzrost sprzedaży mydeł
to jest To jest coś czego wszyscy się spodziewali anatomia Zauważyliśmy również do
sprzedaży akurat jeśli chodzi o nasze portfolio sprzedaż artykułów żywnościowych ludzie teraz przebywają
więcej w domu więcej gotują No i takie takie potwory pomocą chociażby przyprawy je
bardzo bardzo ładną sprzedaż więc powiedział to była niczego zaskakującego To
jest nasza branża jest wypracowanie skończył bardzo prosta to jest wszystko przez Pocket który który
który w tym momencie jest bardzo łatwy do odczytania oczywiście skoki z miesiąca na miesiąc do nas zaskakuje największym
wyzwaniem było to żeby zaspokoić ten W ostatnich tygodniach zgodnie
z oczekiwaniami naszych kozłem
194 reakcje
26
168
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)