2020 ten towar niesprzedany to może być miliard złotych bo
po prostu będą chodzić do galerii handlowych do sklepów mniej kupią mamy
trochę inne podejście to znaczy
buty są jednak produktem nieco bardziej podstawowej potrzebne niż odzież to
po pierwsze Po drugie właściwe
podejście do rozbrojenia kryzysu w handlu nakazuje takie trzysezonowe podejście to znaczy
za decydowanie co możemy sprzedać jeszcze w tym sezonie czyli wiosnę lato 2020
roku i o podejście do polityki promocyjnej między innymi sprawdzenie co z
tego co dzisiaj mamy na półkach jest sezonem co jest produktem całorocznym albo przejściowym I co może być wykorzystane
wczesną jesienią na tak zwaną tak zwany okres back to school I
zweryfikowanie co z tej kolekcji może być wykorzystane do sprzedaży wiosną
i latem w 21 roku ponieważ jest kolekcją bazowa możliwą do wykorzystania takie spełniamy
bardzo dobrze przy pracowaliśmy ten okres sześciu tygodni na dwa trzy razy większych obrotach jest zwyczaj
Podzieliliśmy odpowiednią to kolekcje dopasowaliśmy Do tego zakupy na jesień zimę 2020
roku i też wiemy co w tej kolekcji trafi do sprzedaży w
przyszłym roku A co będziemy chcieli jeszcze w tym roku sprzedać Nie chce się to posługiwać konkretnymi wartościami natomiast
tak jak wspomniałem mamę to dość dobrze opracowana w konkretnym
planie i według tego planu Któryś
już tydzień z kolei Podążamy bardzo