Nowo odkryta czarna dziura. Znajduje się bardzo blisko Ziemi

Nowe odkrycie astrofizyków NASA. Około tysiąc lat świetlnych od Ziemi wypatrzono czarną dziurę, którą nazwano HR 6819. I choć wiele czarnych dziur gwałtownie pochłania okoliczną materię z gwiazd, tak HR 6819 wydaje się "spokojniejsza" niż inne obiekty z tej kategorii. Co 40 dni okrąża ją gwiazda, która jest 68 razy większa i gorętsza od naszego Słońca. Gwiazda jest tak masywna, że początkowo naukowcy myśleli, że znajdują się tam jeszcze trzy inne. HR 6819 jest najlepiej widoczna z półkuli południowej Ziemi.

09-12-2020
09-12-2020
GGHBCO ZA SCIEMA ZDJĘCIA JAKIEJŚ HIPOTETYCZNEJ DZIURY MOGĄ ZROBIĆ A NAWET 1 ZDJ KULI ZIEMSKIEJ NIE ...TYLKO ANIMOWANE OSZUSTWA

GGHB
WAWA
najbliższa czarna dziura jest na NOWOGRODZKIEJ
tmdb
Wg Wikipedii: QV Telescopii (HR 6819) – gwiazda potrójna w gwiazdozbiorze Lunety, odległa od Słońca o około 1100 lat świetlnych. Według badań opublikowanych w maju 2020 układ ten miał zawierać najbliższą Słońcu czarną dziurę, jednak badania w kolejnych miesiącach podały to odkrycie w wątpliwość. Sensacyjny news? Nie chciało się sprawdzić? A może napiszcie gdzie ostatnio widziano yeti.
toktok
nic o Neumanie ?
Hisia
Bidon ma czekoladową.
A co wy na to
Ziemia przechodzi przez czarną dziurę. Hipoteza, czy prawda ?
Unsu
Cóż może być w Czarnej dziurze? to proste według równania Schwarzschilda, po przekroczeniu Horyzontu Zdarzeń czas ma znak " -" . wynika to zrównania, a ono jest sprawdzalne. Również przestrzeń jest ujemna. Dlatego wnętrze Czarnej Dziury jest "odwrotne" do Zewnętrza. Czas nie biegnie jednak do tyłu, a raczej w drugą stronę. Znaczy to co jest dla obserwatora zewnętrznego początkiem, dla wnętrza jest końcem czasu. Do tego czas wnętrza biegnie bardzo dużo wolniej. Przestrzeń natomiast przedstawia odwrotność, czyli wielkość olbrzymią w stosunku do tego jak widać ją z zewnątrz. Co za sobą idzie wielkie ciśnienie, które jest wyliczone na zewnątrz Masa/Przestrzeń, w wewnątrz rozpatrzyć trzeba jako prawie Próżnię, przez tę samą Masę/ ogrom Przestrzeni. Największym przykładem Dziury Kosmicznej naszego Wszechświata jest On Sam. Według teorii Względności musi mieć Horyzont Zdarzeń. Rotuje i rozpręża się ruchem przyspieszonym. Co jest odwrotnością obserwacji z zewnątrz. Początkiem tego Wszechświata jest zderzenie z innym Wszechświatem (co zarazem jest początkiem czasu wewnętrznego), a końcem widziane z zewnątrz, powstanie Czarnej Dziury czyli gwałtowne sprężenie materii przez siły zewnętrzne czyli wybuch Wszechświatowej Supernowej i jest to koniec czasu wewnętrznego Wszechświata. Przypominam, że czas płynie w drugą stronę do czasu powstania Czarnej Dziury. Przed Wybuchem musi być tożsamy z zewnętrzem. Jedyną wartością wspólną dla zewnętrza i wnętrza Czarnych Dziur jest masa i grawitacja. Po obydwu stronach jest taka sama i nie podlega czasowi, ani przestrzeni. Tak samo proces zależności energii od masy jest taki sam. To prawdopodobnie jest związane z 5 i 6 dymisją.
Hisia
Bidon ma czekoladową.
toktok
nic o Neumanie ?
Aminokwas
tak a człowiek pochodzi w prostej linji od goryla
POLAK
To jest KOŁO ZAMACHOWE Wszechświata !
GGHB
mm263
Tysiąc lat świetlnych,to znaczy,że to co dzisiaj widzimy,zdarzyło się tysiąc lat temu.
Sergiy
Уже много лет использую растворенный в кипятке аспирин с сахаром (глюкозой - входит в состав сахара), как универсальное оздоровительное средство - глюкоза очень хорошо всасывается в кровь и разносит по крови растворенный теплый аспирин, который делает кровь текучей, тем самым раскрывает потенциал имунки и.т.д. Эти обстоятельства создают предпосылки для преодоления огромного количества болезней и недомоганий. Как оказалось такой прием аспирина избавляет от коронавирусной болезни на раз два - практически моментально ( в течении одной ночи - лучше принимать на ночь), даже при тяжело идущей болезни, уже набравшей обороты, а в начале недомоганий тем более. При попытки вернутся ( что бывает после тяжелого протекания заболевания) вирус нужно всего лишь добить повторными приемами растворенного в кипятке аспирина с сахаром), либо парацетамолом, либо спиртовыми ингаляциями. С осторожностью - если у вас на ацетилсалициловую кислоту имеются предостережения!!! ДОРОГИЕ СОГРАЖДАНЕ НЕ БОЛЕЙТЕ ЭТО ЖЕ ТАК ПРОСТО! Работает на 101%.
62 ks
1100 lat świetlnych nie wiadomo czy jeszcze istnieje
Lord Vader
1100 lat świetlnych, więc to co widać może już dawno nie istnieć...
real;ista
Kto to widział? kto tam był? naukowcy to im większe wykształcenie w dziedzinie astronomii tym głupszy.Jaka luneta czy teleskop to zobaczyła? Kompletny idiotyzm.
Nesteyk
1000 lat świetlnych to jest bardzo blisko?
WAWA