Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wprowadza nowy pomiar mediów w Polsce. Ma on obejmować milion gospodarstw domowych. Nowością będzie także monitoring urządzeń mobilnych. Metoda ma pozwolić na zbieranie wyników oglądalności telewizji, słuchania radia i korzystania Internetu od jednej osoby jednocześnie. Wirtualna Polska uczestniczy w dyskusji na temat nowych badań. Planowane zmiany, które mają być przełomem na polskim rynku mediów, były tematem panelu dyskusyjnego podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy pod hasłem "Przyszłość pomiaru mediów w Polsce. Wpływ na rynek mediów i reklamy". W dyskusji uczestniczył prezes zarządu WP Holding Jacek Świderski. Podkreślał, że Wirtualna Polska, jako mały gracz telewizyjny, a duży Internetowy, wspiera wszystkie inicjatywy związane z tym, żeby reklamodawcy otrzymali lepszy produkt: dający lepszy zwrot z inwestycji i lepiej dopasowany do potrzeb.