programy
kategorie

Opóźnienia inwestycji kolejowych. Bittel: Do pełnego szczęścia brakuje, ale 60 proc. realizujemy zgodnie z harmonogramem

- Do pełnego szczęścia brakuje, ale jest sporo rzeczy, którymi można się pochwalić. Jedną z nich jest realizacja Krajowego Programu Kolejowego. Zwłaszcza, gdy popatrzymy na moment, z którego startowaliśmy - nie było przygotowanych inwestycji, a rynek był głodny zamówień - ocenił 3 lata swojej pracy jako wiceministra odpowiedzialnego za kolej Andrzej Bittel. Przypomniał, że ponad 60 proc. inwestycji jest realizowanych zgodnie z harmonogramem, a większość opóźnień to efekt czynników niezależnych od kolejarzy czy rządu. Wymienił wśród nich decyzje konserwatora zabytków czy odnalezienie poniemieckich bunkrów na terenie inwestycji

Tranksrypcja:Dzień dobry mamy pl z Krynicy dzisiaj naszym gościem it me...
rozwiń
Struktura Andrzejki ten dzień dobry
Panie Ministrze kadencja zbliża się do końca
Zadowolony ze swoich dokonań na stanowi
W sumie to jeszcze nie dostrzegłem końca kadencji bo toczymy Kilka istotnych spraw
Rzeczywiście ten czas
Można powiedzieć już kampanijny sprzyja pewnym podsumowaniem
Do pełnego szczęścia brakuje a
Na pewno jest
Całkiem sporo rzeczy którymi się można po
Jedno z takich rzeczy z całą pewnością jest realizacja krajowego programu kolejowego
Szczególnie jeśli się popatrzy na mowę z którego się wystartowali idzie
No nie było przygotowanych inwestycji trzeba było
Pilnie przygotowywać rynek był głodny zamówię
Oferty szły
Na do śliskich poziomach
No ale ci którzy uwierzyli że my damy radę
Przygotować te postępowanie i położyć na rynek
Nie mają lepszą sytuację o tyle że nie po wygrywa Live przetarg
Poniżej kosztorysów inwestorskich
W trochę lepszej sytuacji niż nic
I z całą pewnością rozpędzenie tej Machine
Machiny
Jest bardzo ważnym elementem
Onesie
Przecież również o dialog wybranych
O wyrównanie szans czyli o równomierne rozłożenie ryby
Neo zaliczkowanie
Skup materiałów
Cały szereg rozwiązań które spowodował że nie mamy chociażby problemu związanego z kumulacja
Wożenia kruszywa
Czyli tych towarów masowych
Na placebo dobrze są one już przywiezione zgromadzony i teraz są wbudowane
Że mamy
Lepsze lepsze możliwości
Innych elementów linii kolejowej Action rozjazdy
Że poprawiły się warunki
Działanie tych przedsiębiorstw produkujących
Doskonale już wiedzą że my realizujemy plan inwestycyjny że jest przeszłość przed
Realizacja
Stacyjnych kolejnych
Ale żeby nie było zbyt różowo Są też opóźnienie
Dziennikarze rynku kolejowego wyliczyli opóźnienia 20
25 linii kolejowych Robi wrażenie
Chyba już korygującego
Nie wszystkie były dokładnie sprawdzone
25 Tak to prawda jest liczba która robi wrażenie no to jest
My mamy 220 zadań
Ponad 60% jest realizowany zgodnie z harmonogram
Z całą pewnością
Co można sobie zadać pytanie o powody opóźnienia
Bo jeżeli my
Realizujemy przedsięwzięcie które musisz mieć
Ostatnio
Pokazywaliśmy
Warszawa
Gdzie zaprojektowanego
Połączenie tylko
Jednostka
Na 2:00
Po zidentyfikowaniu takiego problemu
My oczywiście go żebyśmy poprawili tak mieszkańcy woli Żoliborza będą mogli korzystać z
Kolejowego
Pytanie czy to jest opóźnienie
Który ma w sobie pokład racjonalności
Boys
Ilość takich przypadków mam
W tych wymienionych bo my również musieliśmy poprawić
Dokumentacje projektowe
Czy na etapie postępowania
Się dało czy na etapie już realizację Jerzy
Projektanci założyli że
Kolejowy obiekt kolejowy będzie poddany liftin
A poots
Przy czym
Okazało się że
Konstrukcja wymaga wymiany
No to
A co za tym
Zrobić do tato dokumentację techniczną uzyska się zezwolenie na budowę
Uzgodnić warunki realizacji tego dodatkowego zadań
No to ja z
To oznacza że to jest czas i pieniądze dodatkowo wydawać
No
Nie robić tego
To są takie dylematy przed którymi staje
Trzeba też się
Znaczy że absolutnie kolejarze sobie nie mają nic do zarzucenia
Ktoś to kolejarze przygotowywali te projekty
Ale była pewna filozofia
Przygotowanie przedsięwzięcia inwestycyjne inwestycyjnego my teraz mamy inną
To że
Opóźnienia nie
Wieloletnie były kiedyś jest również osadzony o to że mamy kwoty warunkowe
Rozwiązujemy te kolizję
Które są na k
Płynny
Już
No ale czasami kosztuje
Jeżeli przykład kolejna linia 400
37
Budzi ogromne emocje rozmaitych y rozmaitych osób i redakcji słuszny bo ona
Bardzo istotne z punktu widzenia
Obsługi Warszawy aglomeracji warszawskiej
Dla powiatu
Grodzickiego
To jest linia kluczowa
A to jest taki podręcznikowy przykład Jak zniechęcić pasażerów do korzystania z kolei
Pasażerowie wrócili z pewnością już na tą linię Oczywiście są pewne
Aleje
Okazuje się że
W trakcie pracy jest nie za ewidencjonowana a linia energetyczna
Której nie ma w domu
No to
Co to jest obiektywna przyczyną uroczyście można powiedzieć no powinna być Geodezji kolejowy No ale ktoś popełnił
To wpływa na konieczność usunięcia No bo trzeba przebudować tą linię energetyczną czyli co
PKP Energetyka
Uzyskać pozwolenie na budowę
Dogadać się z wykonawcą że
Żeby tak
Linie przesunął w ramach kontraktu za określoną kwotę ma prawo Ten wykonawca wtedy powiedzieć
Potrzebuję dodatkowe
Jeżeli przychodzi konserwator zabytków
W trakcie realizacji
Budowy i mówi no słuchajcie obejmuje wam
Ochroną konserwatorską
Zadaszenie peronu w Pruszkowie
Musicie to to zachować przesunąć No to trzeba
Jak to
Jakie
Kiedy
Przez to nie można w pełni korzeń
Przejścia Podziemne
To było tam twoją pracę budowa
Filip po usunięciu tych wszystkich
Połóż go
Zagadnień
Projektant
Uzyskania pozwolenia na budowę zamiennego w te wszystkie elementy które jakby były po toczone wcześnie
To to ten czas nie był
Przez to wydłużony linie Obwodowa też budząca
Przecież
Wiele
Która teraz funkcjonuje fajnie będzie jeszcze lepiej funkcjonowała
Po tym
Zostało zakończone prace na Warszawie po polsku a tam mieli
Bunkry
Odkopane w trakcie Real
Przedsięwzięcie objęte ochroną
To są obiekty
Cicho
Przyznaję
Po stronie zamawiającego
Jest duże pole do tego
Poprawiać swoje procedury
Działanie wewnętrzne które powinny doprowadzić do
Opóźnienia będą ogr
Mam wrażenie że pewien postęp w tym zakresie
Uczyniliśmy chociaż z całą pewnością
Pracy przed nami Jeszcze jest wiele
Bo
Chcemy realizować inwestycje takie
Pokazujemy harmonogramach No ale każdy kto
Remontował swoje mieszkanie kto
Budowa o sobie zamontować linie kolejowe nie tobie jak że czasami
Nie wszystko da się przewidzieć na etapie przygotowania i
I niespodzianki się zderzają
I one zwykle wpływają na sen
Zwykle wpływają na na czas
14 reakcji
4
10
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)