Jeśli ubezpieczenia będą oferowane w formie elektronicznej, bezpośrednio, to Polacy chętniej po nie sięgną – zapowiada prezes największej polskiej firmy ubezpieczeniowej Paweł Surówka, był jednym z gości dwudniowego impact`17 w Krakowie. Według szefa PZU, produkty ubezpieczeniowe powinny być bardziej zrozumiałe dla klientów, a model ich sprzedaży musi się zmienić. - Ubezpieczyciel powinien towarzyszyć klientowi przez całego jego życie. Nie może mu tylko sprzedać polisy, licząc, że klient nigdy więcej już do niego nie przyjdzie np. po odszkodowanie – mówi Surówka. Jego zdaniem klienci PZU zyskają również na połączeniu z bankiem Pekao SA. To mają być zarówno m.in. tańsze produkty i nowe technologie. O tym jak zachęcić Polaków do kupowania ubezpieczeń i jaki wpływ na klientów będzie miało połączenie Pekao SA i PZU w rozmowie money.pl z Pawłem Surówką, prezesem PZU.