bEClzIzU
bEClzIzY
bEClzIAc
programy
kategorie
bEClzIzV

Peugeot 2008 - Nie nazywajcie go miejskim SUV'em!

W tym filmie pokażemy Wam kolejny samochód z odświeżonej gamy modelowej Peugeot, który otrzymał charakterystyczne kły ledowe w przednim zderzaku. Model 2008 doczekał się już drugiej generacji, która urosła względem poprzednika oraz zdecydowanie wyładniała. Z tego filmu dowiecie się również jakie silniki są do wyboru oraz ile kosztuje najdroższy Peugeot 2008. Zapraszamy do oglądania.

Tranksrypcja:Cześć...
rozwiń
kolejny
samochód odświeżonej gamy modelowej Peugeot otrzymał te charakterystyczne kły
w przednim zderzaku to oczywiście nie dziwi bo zabieg wszystkim się bardzo spodobał zarówno w model 508
jak i 208 Tiffi mnie opowiem wam o nowej drugiej już generacji modelu 2008 zapraszam
model
2008
zadebiutował
w
2013 roku i był
odpowiedzią francuskiego koncernu na zapotrzebowanie rynku który nie był jeszcze zbyt nasycony miejskimi crossovera
mi czy później Samochód przeszedł lifting który objął głównie przednią część auta do 2020
roku Model ten znalazł w Europie ponad 1000000 nabywców przyszedł
za ten czas bo w 2019 roku sprzedaż 2008 znacząco zmalała odświeżenie
popularnego modelu było zatem doskonałą okazją do kolejnego kroku w ujednoliceniu gamy modelowej
ten samochód przeszedł między innymi gruntowne zmiany wizualne Peugeot
2008 urósł i względem poprzednika jest o 14 cm dłuższy a rozstaw
osi jest o 6 cm większy Co sprawia że Peugeot jest najdłuższy w porównaniu do bezpośredniej konkurencji
takie jak na przykład Renault Captur czy Volkswagen t-cross jeśli
chodzi o zmiany stylistyczne to szykuję przód samochodu gdzie lampy do jazdy dziennej mają
postać znanych już i lubianych kłów charakterystyczne
ledowe ślady Live pazurów w reflektorach nie występują w każdej lecz
tylko gdy zdecydujemy się na pakiet full LED w innym wypadku tak jak u nas mamy reflektory Eco LED warto
też zaznaczyć że emblemat 2008 umieszczony na masce stanowi nawiązanie do dawnych modeli
z lat 70 i 80 wtedy również stosowano taki zabieg jeśli komuś podobają się charakterystyczne
trzy ledowe pasy to w każdej wersji wyposażenia w tylnych lampach które są bardzo czytelne i
ładnie zaprojektowane a zabieg połączenie ich za pomocą Czarnej listy z napisem Peugeot bardzo tutaj pasuje linię
również jest bardzo ciekawa na drzwiach oraz błotnikach mamy różne przetłoczenia które sprawiają że nie czuć tutaj
Nudy to prawdziwa uczta dla oka proporcje samochodu są moim zdaniem bardzo poprawne przerysowane Szkoda
że do wyboru mamy jedynie 8 kolorów nadwozia w tym dwie odmiany bili i dwie odmiany szarości myślę
że ten model zasługuje na całą paletę wesołych kolorów kiedy zajrzymy Pod maskę to zobaczymy klasykę
gatunku w wydaniu koncernów psa silnik benzynowy 12 piórek w trzech wariantach mocy 130
i 155 KM jeśli ktoś chciałby mieć o jeden cylinder więcej to skazany jest tylko i wyłącznie na diesla i na silnik 1,5
Blue HDI w dwóch wariantach mocy 100 i 130 koni nie mógł też zabraknąć w elektrycznej której moc wynosi 136
koni a deklarowany zasięg to 310 km zajrzyjmy
teraz do środka projekt tego wnętrza jest niemal identyczny jak w modelu mamy tutaj charakterystyczny
wykończenie poprowadzone od drzwi kierowcy przez całą szerokość kokpitu aż do drzwi pasażera Jest
to element dobrze wykonany i przyjemny w dotyku ekran i systemu multimedialnego jest zwrócony w stronę
kierowcy to co jednak zawsze będzie mi przeszkadzać to ukrycie wielu funkcji pod postacią menu obsługiwanego dotykowo
bar wami się natomiast duży schowek pod kilkoma fizycznymi przyciskami znajduje się tam półka na telefon z możliwością
indukcyjnego ładowania oraz dodatkowa przestrzeń do umieszczania różnych przedmiotów Po dwóch zlokalizowane są gniazda
USB poniżej kolejna półka na drobne przedmioty przed pasażerem znajdziemy niewielki schowek a w drzwiach równie nie duże
kieszenie jeżeli będziemy chcieli elementy kokpitu wydały trzeszczący dźwięk to nie będziemy musieli mocno szarpać natomiast
bez ich dotykania na nierównościach wszystko jest ciche i nie skrzypi kierownice możemy regulować w dwóch płaszczyznach w
szerokim zakresie nie mi może się zdarzyć że jej wieniec będzie zasłaniał nam wskazania licznika z
tyłu znajdziemy dużo miejsca siedzące za sobą nie mogę narzekać ani na miejsce nad głową ani na przestrzeń na
nogi A przypomnę nam 172 cm wzrostu podłokietnik
z lewej strony jest miękki ale wąski i niestety ręka z niego spada duży plus za gniazda
USB dla pasażerów tylnej kanapy Szkoda jednak że wyżej nie ma nawiewów za
przednimi fotelami znajdują się kieszenie na drobiazgi nie
mamy podłokietnika na środku kanapy jak również regulacji punktu mocowania pasów bezpieczeństwa z przodu
o czym nie wspomniałem siedząc za kierownicą pojemność
bagażnika to 430 litry mamy możliwość regulacji poziomu podłogi oraz możemy
ją podnieść i zablokować pod
nią znajdziemy koło dojazdowe po złożeniu tylnej kanapy możemy uzyskać pojemność prawie 500
litrów w
bagażniku nie ma zbyt wielu udogodnień poza jednym źródłem światła i uchwytami na siatkę zabezpieczającą bagaże
Peugeot 2008 to naprawdę komfortowy samochód zawieszenie
idealnie wybiera nierówności kiedy
poruszamy się po drogach gorszej jakości bardzo mi się podoba to że ten samochód nie został sztucznie usztywniony niektórzy producenci tak robią po to aby pochwalić się później w folderach że ich samochód rewelacyjnie trzyma
się drogi w zakrętach i
tak jak w przy sportowych jest to jak najbardziej do wytłumaczenia to
w grzecznych suvach i crossover ach jest to moim zdaniem bez sensu Szkoda że nie ma tutaj tych
foteli one są troszeczkę twarde i brakuje mi takich typowych dla aut francuskich z miękkich hoteli jak to było na przykład na początku lat 90 gdyby takie tutaj były to połykanie kilometrów tym samochodem to byłaby po prostu przyjemność do tego stopnia angażująca kierowcę że no
nie chciałbym wysiadać 2008 będzie przechylać się w zakrętach to jest samochód Jak już powiedziałem
ukierunkowany
na komfortową
pracę zawieszenia Ale z drugiej nie będzie ten samochodem próbował co chwilę sprawdzać Gdzie jest granica zerwania przyczepności więc wydaje mi się że to nie ma znaczenia że
Wioletta tym jest właśnie tutaj jak ten samochód wybiera nierówności kiedy odebrał ten samochód to nie zwróciłem nawet uwagi na to Jaką ma moc Kiedy
zacząłem nim to pomyślałem że jest to najmocniejsza wersja parę rzeczy mi tutaj nie grało bo z
reguły najmocniejsza wersja to również najbogatsza wersja wyposażenia No nie ma wszystkiego co w tej najwyższej wersji mogłoby
być aczkolwiek
wrażenia z jazdy i
z przyspieszeniem były takie że mam tutaj 155 naprawdę jest bardzo dynamiczny a
zarazem oszczędny I
to jest właśnie coś co wielokrotnie już widziałem testując samochody z silnikiem 125 tak że ta
jednostka naprawdę ma dwa oblicza bo może być dynamicznie i w
codziennej jeździe mocy nam nie zabraknie Zwłaszcza jeżeli mielibyśmy
te 155 Koni Ale kiedy to silnik
w pomaga nam w oszczędnej jeździe i
oczywiście możemy wybrać tryb Eco który jeszcze bardziej uspokoi reagowanie
na dodawanie gazu ale nawet gdyby normalnym osiąganie naprawdę małych wartości podczas jazdy w trasie czy po mieście to nie jest żaden wyczyn więc mamy tutaj dwa tryby normalnie ma tego
sportowego no i w trybie jego wiadomo mam wrażenie że samochód się dusi krztusi ale to wynika też troszeczkę z ogólnego
odbioru Kultury pracy silnika 3 cylindrowego
w Katarzynie mamy tutaj czterocylindrowy benzyny
Myślę że niektórzy są troszeczkę uczuleni na dźwięk trasy 1-3 cylindrowej obecnie Peugeot do wielu samochodów montuje
tą malutką kierownicę i ten problem Jaka jest mi znaleźć pozycję za kierownicą żeby kierownica
była wyżej ale żeby nie zasłaniała mi zegarów
mam wrażenie że tutaj ona musi być naprawdę nisko nam faktycznie 23
cm nad nogami nie
zasłania mi zegarów ale wolałbym jednak aby była troszeczkę wyżej i to mi przeszkadza też opóźnienie działania systemu
multimedialnego zwłaszcza kiedy świeże Uruchom inny samochód chcę już coś przestawić to niestety czas jestem To szybko nie chce tak łatwo i szybko z nami współpracować to co jeszcze mi się nie podoba to to
że kiedy chcemy wyłączyć system start stop to musimy wejść w menu Ja zawsze po
uruchomieniu samochodu nie lubię z tego systemu korzystać i chcę to zrobić jak najszybciej No i właśnie przez to powolne działanie systemu
to nie mogę tego zrobić od razu Dziwi mnie to że nie fizycznego przycisku do wyłączenia start stop po wielu autach No
to po prostu jest zaraz obok wyłączania asystenta pasa ruchu to
może przyciskiem
fizycznym a niestety systemu start-stop takim przyciskiem nie wyłączymy tylko musimy gdzieś włożyć Bo menu warto jeszcze wspomnieć o cenach zakup najtańszej odmiany wiąże się z całych 85000 zł zależy
jak pokazują statystyki bazowej wersji praktycznie nikt nie kupuje konfiguracja ze środka cennika
to około 100 000 zł Natomiast Night pozycją jest wersja elektryczna za 172000
mówiąc Peugeot 2008 samochód bardzo komfortowy dynamicznie i przestronny za
to że mówienie o nim to jest miejski SUV jest troszeczkę dla niego krzywdzące jest
Nie wiem podniesiona 200 ósemka to jest samochód któremu luz i zapewnia
bardzo przestrzeń sądzę że kiedy wzięlibyśmy go na wycieczkę po całej Europie to raczej nie
mielibyśmy okazji powodów do narzekania że jednak Chcielibyśmy coś większego w trasie na autostradzie brakowałoby nam dźwięku czterocylindrowego silnika Ale zwłaszcza w przypadku tej najmocniejszej wersji na pewno by nam nie zabrakło dajcie znać co sądzi modelu zostawcie łapkę w górę Pamiętajcie o subskrypcji
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bEClzIAh
KOMENTARZE
(0)
bEClzIAT
bEClzIAa
bEClzIBa
bEClzIBb