programy
kategorie

Pieniądze za odwołany lot? Jest sposób. "Warto zwrócić się do banku"

- Jeśli linia lotnicza lub biuro podróży nie odpowie na naszą reklamację, warto zwrócić się do banku z prośbą o uruchomienie procedury "charge back", jeśli płaciliśmy kartą. Wtedy jest bardzo prawdopodobne, że szybciej te pieniądze odzyskamy - mówił WP Michał Herde z Federacji Konsumentów. - Jeżeli będziemy chcieli dochodzić swoich roszczeń przed sądem, musimy liczyć się z tym, że będzie to długotrwałe, sprawy spadają z wokandy, już są opóźnienia – przekonywał ekspert.

Tranksrypcja:skoro nie ma tak dużo tych wycieczek odwołanych to chciałem ...
rozwiń
Polską w zasadzie zamknięta dla większości linii więc
są osoby które kupiły bilety to nie będzie I co teraz na co mogą liczyć na zwrot pieniędzy na jakieś odszkodowanie jak
to wygląda procedura No
oczywiście umie to jest zwrocie pieniędzy podstawą jest zgłoszenie się przez samego konsumenta do niezależnie
od tego czy to będzie biuro podróży czy też przewoźnik lotniczy pytanie
czy w jakiejś nieodległej przeszłości nie okaże się że wiele z tych które miały
zrealizować umowę i a nie zrealizowałem na tym samym i zrobiły po prostu nie upadł i czy będzie z
przegląd ostateczności dochodzić roszczeń Konsumenckich wobec dłużnika Czy to organizatorów
wyjazdów turystycznych Jeżeli się okaże że nasze wezwanie czy reklamację
biuro podróży które ma zwrócić pieniądze czy nie zwróci tych pieniędzy warto wówczas jeżeli
płaciliśmy kartą zastosować wystąpić do swojego banku z procedurą chargeback i wtedy jest bardziej
prawdopodobne te pieniądze skane sytuacji kiedy będzie musieli dochodzić roszczeń przed sądem powszechnym
oczywiście no musi myli to liczyć się z tym że będzie To długotrwałe no tym bardziej że już mamy
pewne sygnały że w sądach powszechnych sprawy spadają z wokandy zaczynają się opóźnienia związku z
powyższym na przyszłe dochodzenie roszczeń i w ogóle też jest obarczone dość sporym ryzykiem
13 reakcji
7
6
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)