bGyOMcCY
bGyOMcDc
bGyOMcDg
programy
kategorie
bGyOMcCZ

Planowanie przestrzenne w Polsce się nie przyjęło? "Były czasy, gdy to świetnie funkcjonowało"

- Były czasy, gdy planowanie przestrzenne w Polsce funkcjonowało świetnie. I przed wojną – świetnym przykładem Żoliborz, i po wojnie – modernistyczne dzielnice oraz blokowiska, które wciąż są świetnymi miejscami do życia. Dziś od tego odeszliśmy i panuje „wolna amerykanka”, co ma swoje koszty – mówi w programie „Money. To się liczy” Franciszek Sterczewski, poseł-elekt z Poznania.

Tranksrypcja:Minister który powiedział mi jak się program skończył że na ...
rozwiń
Przestrzenna to w
To znaczy to nieprawda No były czasy kiedy No planowanie przestrzenne świetnie działa
I przed wojną świetny przykład Żoliborz
I po wojnie różne
Dzielnice blokowiska Modern
Przykłady bardzo wygodne do życia
Lepiej gorzej planowany Ale planowane dzisiaj Problem jest taki że
Planowania jest
Prawda wolna a Merry
No dlatego pora powiedzieć że
Ten brak planowania ma swoje koszt
Codziennie właśnie
Przez to rozdanie miał
Przez urbanest
Stoi w korkach to generuje
Czasu
I tak
Dlatego
To jest plac dziedzin tak nie spał na serio to publicznego i tak ja panna ty
Także mniejszych No bo w kampanii mieliśmy podnoszony ten Pro
Tego że w wielu
Pols
Nawet albo powiatów Nie dojeżdża
Jesteśmy chyba jednym z nielicznych krajów na świecie
W których miastach będzie
Mamy kot
I to jest właśnie wykluczenie komunikacyjne
Niektóre niestety jest wielką zmorą wielu
I wsi
Dlatego to Apps
I mówić
Autobus
Kolej
I Apps
Potrzebne wsparcie centralne
Mam nadzieję że
Temat komunikacji
Priorytetów kolejnej kadencji sejmu i o to chciałbym zadbać i jak pan rozmawia z kolegami i koleżankami
Podzielają pana
Pana punkt widzenia także tymi z no z Iławy rządzą
Rządzą
To znaczy Wydaje mi się że jesteśmy w takim momencie że Podobnie jest ze służbą zdrowia Widzimy że
Brak komunikacji zbiorowej
Na różnych szczeblach i w mieście i w regionie
Jest Jest problemem i Antygony różnimy Się lansuje się trudnymi do tarcia i rozwiązania
Szczepię bo pan rzeczywiście diagnozuje problem ale ja się spytam jaki ma pan konkretnego z
Znaczy co pan Zaproponuj
Że
Czy dodatkowe pieniądze
Czy z
Ustaw jak to
To znaczy
Tak jak jestem z Poznania i dla mnie najważniejszym
Komunikat
Oczywiście problem dworca
Także
Kilka elementów nie
Absolutnie że jest No przepraszam bardzo
Dworzec Poznański to jest drugi największy dworzec w Polsce
Ponad 20 milionów pasażerów rocznie
Potem Polaków bo ja rozumiem że przyjdzie z czasem
Przyjeżdża pociąga
Ale reprezentuje Poznań
Test
Tak chodzi o to że dworzec Poznań według obliczeń inwestycji dla Poznań
Który od lat
Ten dworzec potrzebuję około 2 miliardy zł
Na przedłużenie tunelu łączącego
Stary Dworzec PKS na przywrócenie funkcji pasażerskich do starego budynku
Na tory szlakowe i tak dalej i tak
To mamy konkretne postulaty konkretne rozwiązanie które trzeba wprowadzić
Ten sam sposób trzeba wziąć
Rozwiąż
Które sprawiły że byśmy taki dworców jak w Poznaniu które stały się galerią handlową a nie dworcu
Przepisy które będą to ogranicza
Albo które będą zachęcały jednak do inwestowania
No rzeczywiście Arena racjonalnych War
No bo mamy całkiem niezłe rozwiązania
Moim zdaniem napisz
W
O której
Przy której jest galeria handlowa ale też jedno
Zachowana nouva
Oczywiście żeby dostać się na
Trzeba trochę się na
Ale chciałbym żeby pan zaproponował takie rozwiązanie dla wszystkich a nie tylko
Znaczy mówimy najlepiej jest
Szersze zjawiska przez konkretne
I tyle
Nie chodzi o to że chce się zajmować tylko z dworca w Poznaniu on jest dla mnie osobiście jako poznaniaka priorytetem bo rzeczywiście Toscana
Dworzec tak wygląda jak
I to potrzebne jest centralne wsparcie i środków i też no po prostu pilnowanie do
Wybory
Sprawia różnego rodzaju
Pan by zaproponował
Do roweru
Myślę że nie tylko ten droga potrzebne są rozwiązania systemowe i potrzebne
Na przykład wspiera
I samorządów w tym
Powstawały linie
Sieć
Również
Ścieżek rowerowych
Trans
Jako właśnie
Systemie naczyń po
0
0
0
Podziel się
bGyOMcDb
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bGyOMcDl
KOMENTARZE
(0)
bGyOMcDX
bGyOMcDe
bGyOMcEe
bGyOMcEf