programy
kategorie

Polacy uważają, że fryzjer jest bezpieczniejszy niż kosmetyczka. Trend pokazuje aplikacja rezerwacyjna

- Serwery spokojnie wytrzymują, w pierwszych minutach (po ogłoszeniu przez rząd kolejnego etapu odmrażania gospodarki) mieliśmy niewielkie problemy i faktycznie trzeszczało w szwach, bo mieliśmy dziesięciokrotnie większy ruch niż wcześniej w rekordowych momentach - mówił w programie Newsroom WP Stefan Batory, twórca aplikacji Booksy, służącej do umawiania wizyt online np. u fryzjerów i kosmetyczek. Jak dodał, aplikacja wprowadziła nowe funkcjonalności, dzięki którym konkretne salony mogą poinformować klientów, jakie środki bezpieczeństwa stosują, a także np. czy można wejść do salonu. Zwrócił uwagę, że więcej rezerwacji jest do fryzjerów, a wyraźnie mniej do kosmetyczek.

Tranksrypcja:to co z Piekła do nieba można by się powiedzieć że się pan p...
rozwiń
część załogi musiał redukować ją związku z tym że że mieliśmy ten Korona kryzys A dzisiaj nie wytrzymują
oblężenia jakie jakie jest między innymi na boksu w związku z tym że wszyscy chcą się zapisywać do fryzjerów i kosmetyczek
z Piekła do nieba tak jak to Pan powiedział serwery spokojnie wytrzymują w pierwszych minutach mieliśmy faktycznie
nie wielkie problemy i trochę trzeszczało w szwach bo mieliśmy dziesięciokrotnie większy ruch niż wcześniej
w rekordowych momentach natomiast od środy po tych pierwszych kilkunastu minutach jest już jest już stabilnie
i wszyscy którzy chcą się umówić do fryzjera przez Boxy do kosmetyczki mogą i
dodatkowo oprócz samej technicznej możliwości umawiania się wprowadziliśmy kilka bardzo fajny
funkcjonalności które pomagają sprawdzić jak te salony teraz dbają o nasze bezpieczeństwo każdy salon w swoim
profilu może poinformować swoich klientów o wszystkich środków bezpieczeństwa strasznego są za środki bezpieczeństwa
najczęściej
to są oczywiście te wszystkie środki które są wymagane ustawowo czy przez rozporządzenie natomiast każdy salon też może
wyszczególnić te dodatkowe środki czy dodatkowe kroki bezpieczeństwa która która
u siebie w garażu są oczywiście maseczki tak są oczywiście różnego rodzaju przeglądy pomiędzy stanowiskami
pracy sposób jaki salon pracuje przyjmuje klientów między innymi jedną z takich którą którą
Zauważyliśmy dosłownie w tamtym tygodniu czytając rozporządzenie Jest również możliwość informowania przez
klientów przez salony o tym czy mogę już do nich wejść czy nie Bo nawet jeśli w umówiona na konkretną godzinę czasem
salon Potrzebuję troszkę więcej czasu żeby zdezynfekować stanowisko pracy więc tutaj zapewniliśmy pełna otwarcie
salonu żeby bezpiecznie ma go obsługiwać swoich uprawnień niepewnej komunikacji na
forach internetowych pojawiają się informacje o ludzi którzy próbują się zapisać do fryzjer u że czasami wizyty są dopiero możliwe
nie wiem w wakacje bo wszyscy nagle rzucili się właśnie na tych fryzjerów jak to wygląda w przypadku naszej
aplikacji Na jak długi termin są zarezerwowane te wizyty Faktycznie
w przypadku zbiegu salonu w te wizyty są zarezerwowane na kilka tygodni do przodu na wakacjach ale wakacje
de facto są za miesiąc za 5 tygodni więc to nie jest tak długo Natomiast są też takie salony zwłaszcza więcej
usług jest związanych nie wiem z twarzą z bardzo intymna bliskością
i gdzie tych rezerwacji jest troszeczkę mniej więc w zależności od tego jaki jaki to jest rodzaj usług
usługi fryzjerskie one wydają się klientom bezpieczniejsze i chętnie się umawiają niektóre usługi
kosmetyczne widzimy Po zachowania klientów że że część z nich nie zdecydowała się jeszcze na powrót
i nie zdecydowała się jeszcze na odwiedzenie swoich salonów czy to fryzjerskich i kosmetycznych wraca
do normalnej pracy bo z pewnością Wiele z nich zawiesiło też czasowo bądź też zrezygnował
z subskrypcji i zamieszanie swojego słuchasz właśnie na boxy
patrząc na to od strony finansowej jeszcze za wcześnie myte salony które zwolnili się subskrypcji zwolnili śmieje do końca
miesiąca bo nie wiedzieliśmy na początku maja kiedy nastąpi tak zwane odmrożenie zablokowaliśmy
nikomu dostępu więc dopiero za kilka dni będziemy mieli pełen obraz sytuacji ale wszystko wskazuje na to że
90 kilka procent salonu wróciło do normalnej pracy i kilka jeszcze nie udostępniła swoich
kalendarze My też z nimi rozmawialiśmy niektóre z nich zaczęły remonty niektóre z nich po prostu nie są jeszcze przygotowane więc jest
bardzo duża szansa że blisko 100% wróci do normalnej pracy miasteczka normalna praca w tej
chwili jest bardzo wytwarzana Bo wiele salonów otworzyło swoje kalendarze od 7:00 do 8:00 rano i pracują często do 20:00 czy do 22:00
więc znacznie proszę rozszerzyły godziny pracy żebym u niego
12 reakcji
2
10
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)