Polowanie na pierwotne czarne dziury. Mogą stanowić klucz do innych wymiarów

Pierwotne czarne dziury to hipotetyczne obiekty, które powstały niedługo po narodzinach naszego Wszechświata. Według badaczy ich odkrycie pozwoliłoby odpowiedzieć na wiele zagadek naszej fizyki: czym właściwie jest czarna materia, jak ciężkie pierwiastki są rozmieszczone w kosmosie i czy istnieją równoległe wymiary. Pierwotne czarne dziury są, teoretycznie, punktami, gdzie zakrzywiają się zasady fizyki. Dlatego wielu badaczy sądzi, że są to tunele do innych Wszechświatów. Niestety, dotychczas nie udało się natrafić na ślad takiego obiektu. Jednak badacze nie tracą nadziei. Eksperci z USA i Japonii mają nadzieję na odkrycie obecności pierwotnej czarnej dziury, między naszą galaktyką, a sąsiednią. Wykorzystują do tego gigantyczne teleskopy.

31-12-2020
...Trza by to sprawdzić, proponuję na ochotnika wysłać jakiegoś polityka w jedną stronę i czekać czy wróci. Możemy zrobić głosowanie który, albo po jednym z każdej partii

...
VREDNY
Dawno nie czytałem większej bzdury, zwłaszcza jak autor pisze o zakrzywianiu zasad fizyki. Może się coś autorowi zakrzywiło, ale z pewnością zasady fizyki są proste - choć być może sporo jeszcze nie wiemy i sporo trzeba będzie zmienić w prawach fizyki
Andrzej W
Zakrzywiające się zasady fizyki - :-)))) dobre
Monty
artykulik, który niczego nowego nie wnosi, ot autor napisał aby napisać
nina
Mam swoją czarną dziurę, czasem tam zaglądam, ale lubię jak ktoś inny tam rozrabia.
openm
To ja się przyczepie już do drugiego zdania: co to są równoległe wymiary? Wydawało mi się, że każdy kolejny wymiar powininen być prostopadły do poprzednich.
walec
Gdzie jest niebo niejakiego Jędraszewskiego i czy Bóg białkowiec może żyć w kosmosie bez technologii, na żywca?
Ramar
Naukowcy , którzy biorą grubą kasę za to co wie każdy na tej planecie. Ruszcie łepetyną i wyobraźcie sobie lejek do którego spływa cała energia z naszego wszechświata a z drugiej strony milimetrowy jasny punkt o przerażającej gęstości zwiększanej energią z naszego wszechświata. Wielki wybuch jest początkiem wszechświata po drugiej stronie a końcem naszego. Materia staje się antymaterią i na odwrót zależnie po której stronie się istnieje.
Mozliwe?
Czrne dziury sa podstawione. Wogóle całe niebo jest podstawione. Nawet historia może być podstawiona, bo skad mamy wiedziec ze np 200lat temu cos tam bylo. Jezeli zyjemy w symulacji to historia jest podstawiona.
PRAWDA
Obserwator
Musimy najpierw przejść do czasu urojonego.
xxx
Czarne dziury znajdują się w centrach wszystkich galaktyk i wszystkie gwiazdy znajdują się w swobodnym spadku w ich kierunku - tak jak Księżyc swobodnie spada na Ziemię, a Ziemia na Słońce (oczywiście my ten spadek widzimy jako obrót, ponieważ grawitacja zakrzywia te tory). W takim układzie kosmos oczywiście powinien się kurczyć, tymczasem najbardziej niesamowity ze wszystkiego jest fakt, że się rozszerza i to z rosnącym przyspieszeniem. To oznacza, że gdzieś w przestrzeniach kosmicznych są źródła antygrawitacji jeszcze bardziej potężne niż wszystkie czarne dziury razem wzięte, które odpychają od siebie całe galaktyki. Logicznym byłoby, że takie białe dziury, które zamiast pochłaniać materię, stale emitują z siebie ciemną energię, znajdują się w centrach gromad galaktyk.
OKEJ
To są tunele z których będziemy korzystać w przyszłości.
asssss
kto jest chętny aby polecieć i sprawdzić?
Genia
Tam jest Niebo. Zapytajcie osoby które przeżyły śmierć kliniczną - wędrowały w tunelu.
fred
po drugiej stronie tej dziury jest nastepna ,, dziura budzetowa obecnego rzadu ta jest o wiele grozniejsza
jaca
Oni nie wiedza co jest na dnie naszego oceanu
z igły widły
Z kwestii "co znajduje się po drugiej stronie czarnej dziury ? "może wyjść zwykły "kapiszon",nawet przemoczony.
jadący
Jeśli byłby to swoisty tunel to materia powinna przemieszczać się w obie strony. Chyba, że czarne dziury są dwojakiego rodzaju. Jedne wciągają a drugie wypychają. Ale to trzeba dopiero odkryć.
...