programy
kategorie

Porsche Taycan Turbo: na trasie z Warszawy do Łodzi sprawdziłem jego realny zasięg

Porsche obiecuje ok. 400 km zasięgu w elektrycznym Taycanie Turbo. Z kolei badania amerykańskiej organizacji EPA mówią, że auto przejedzie maksymalnie 320 km. Zabrałem ten samochód do Łodzi, by sprawdzić, jak wygląda sytuacja w rzeczywistości.

Tranksrypcja:Cześć z tej strony Michał Zieliński...
rozwiń
To jest elektryczne
Tajgan dokładnie wersja
W którym zaraz będę jechał do was
Sprawdzić jakie będzie zużycie prądu w klasie
W jedną stronę
Wszystkie zasady ekojazdy itp
A wracają
Auto
Auto się jeszcze ładuje dlatego to jest dobra okazja żeby trochę wam
Jak już mówiłem to jest ojca to chyba oczywiste a środkowa ma 6
80 koni mechanicznych
3 i 50 sekundy prędkość maksymalna to 260 km a zdeklarowany zasięg to OK
100 km mam nadzieję że tej
Z Warszawy do Łodzi uda mi się
Tede
Producent
Są prawdziwe
Pierwszym problemem
Już teraz
Więc tak anemię
Czego się bardzo bardzo długo ładują to
Potężny akumulator
I nawet sprawach zwane szybkie stacje ładowania które w Polsce mają zęby
50 a często nawet 40 kW
Nie naładują tego samochodu Szybko jadę podpiąłem się około 9:00 najpierw dostaję informację że auto
13:00
Teraz ten czas spadł do 11:00 dlatego też nie będę ładował go na maksa
No dobrze
Sytuacja wygląda tak naładowany samochód do 78% pokazuje
Roland 200
4K
Zasięgu do przejechania
104
6
Powinno pójść gładko ale
W pierwszej
Sprawdź
Zobaczymy
Jakie zużycie uda mi się osiągnąć o gaz
Zasięgiem do
Na miejsce jedna fajna rzeczy tak
Nazwie
Jest to że tego auta nie trzeba włączać jestem jak
Wsiada się do samochodu jest gotowa do jazdy tylko muszę
KFC mnie wyprzedzają
Chrzest
Jedyne kto mi nie odpisała to się że
Jaja
Za mną Pierwsze 50 km trasy do przejechania mam ciągle 95 km
A Samochód pokazuje że zasięgu Jest jeszcze na 240 Przypominam że startowa
Z270 ma 4 m mi zasięgu chodzi gdy przestawiłem auto w przebraniu czyli tej największej
Kasia No to zasięg podkoszulku 79 no i plus jest taki że tak
Jest dużo wydajniejszy niż on tam myśli że jest i to jest to jest dobra wiadomość średnie zużycie
22 i 7 kw godziny na 100 km
Pamiętam że w Tesli model przyjadą też z podobną prędkością czyli utrzyma
Koło
10 km na godzinę
To zużycie wynosiło 2
E90 21 kilowatogodzina 100 km Tak więc Titan jest jakieś 10%
Za test
Mniej wydajnie jeszcze nie stracone
Grzebień
Tycoon robisz wszystko żeby ograniczać zużycie energii i na przykład wyłącza 17
Amad
Jeden z przodu jeden z tyłu jak każdy z nich napędza swoją oś
I co ciekawego tym odżywia zajęć głównie auto napędzane jest
Tak więc jadę przed napędowym Police
No to jest zdanie którego Myślałem że nigdy nie wypowiem
Jeśli chodzi o jazdę taką
Bardzo spokojnym ekojazdy w trasie
Tak to
Wkurzające momentami głównie i siedział wyprzedzaniem nie masz pojadę autostradą która ma dwa pasy
Głównie ciężarówki 1 koni 90 km na lewy pas to co gdzie wszyscy jadą 140 ja jestem bi
Między nimi
Tak więc muszę dojeżdża do ciężaru
Patrzeć czy na lewym pasie daleko daleko nie ma nikogo
Dopiero wtedy mogę jutro do ciebie
Inaczej narażamy się na ludzi siedzących minus d
Jadę
110 a mogę jechać
I to w polsze to to widzi
Na zielone tablice
To wszystko wyjaśnia
Pozdrawiam ze Rzgowa pod Łodzią taka Niech się ładuje Ja przejechałem 140
Średnia prędkość według komputera pokładowego
Zaledwie 87 km na godzinę Chodź się tam gdzie się dało to jechałem z 110 nie
Było Czasem mocno zwalnia i trzeba było przepuszczać inne samochody
Średnie zużycie energii to te 22.7 kW godzina 100 km udało się to utrzymać natomiast
Poziom naładowania spadł z 78% do czterdzieści jeden
No i szybko matematyka podpowiada
Samo
Że przy takiej jeździe przejdzie ponad 390 km na jednym ładowaniu
Pokrywa
Z obietnicami pogrzeb
Czas wracać do Warszawy
Po godzinie tajka naładował się do 96% pokazuje ponad 340 km zasięgu czyli na pewno mi to
Moja trasa ma 142 km pytanie z jakim zasięgiem tam dojadę i Jaki będzie stan naładowania
Przypominam że teraz już jadę jakby jechał autem spalinowym
Tyle ile będą pozwalały ograniczenia wiem
Droga powrotna upływa mi drugi raz już nie muszę trzymać się przy ograniczeniu prędkości dostępnych w trybie graniczy
Kilometrów na godzinę mogę jechać tyle ile pozwalają przepisy czyli 140 na autostradzie
I powiem wam że Titan nie zużywa wcale dużo więcej energii niż wcześniej bo
Średnie
25.5 km 18 km Wtedy było niecałe 20
Prędkość średnia jest dużo wyższa 120 km na godzinę a nie niecałe 9
Kolejna fajna rzecz którą znalazłem w taka Nie no to inteligentny ogranicznik prędkości ustawiłem
Tutaj
Mini tak na 140 km żeby nie mogą kłamać przepis
I okazuje się że on automatycznie dostosowuje się do tego Jakie są znaki przynęta Zjeżdżam z autostrady
BMW E70 E71
I on automatycznie ustawił 70 na godzinę Wjechałem takiego no pa
Ustawił 30 km na godzinę Ja o to świetnie Działa to bardzo szybko
Bardzo przyjemnie Porsche ma coś co
Mauda
Tutaj specjalny system
Włącza się ustawia jak mąż
Ustawić bez przycisk
Na kierownicy i podobno jest to dźwięk tych silników to to jest faktycznie pracują tylko nagrany
Dużo wyższe obciążenie no i trochę zmodyfikowany najbliższy mi to
Tak
Przepuszcza pana żeby się wystraszył
Vito
I słychać też
Mamo wujek także podobne
Podobne rozwiązanie jest w jaguarze i weź tutaj ten dźwięk jest bardzo dziwne
Nie do końca mi leży i tak jak jeździłem samym znajomymi to raczej
Raczej większość wyznanie
I co ciekawe
Punkt S opcja za którą trzeba do
Także czy warto
Moim zdaniem nie fajnych rzeczy Teraz pokazuje 58% naładowania jak przyjadę to
Jadę jakieś Baks ekonomicznie nawet jadę szyb
Trochę muszę jechać szybciej ale wtedy będzie niemiarodajny test
A ludzie się patrzą na to auto to jest To jest niesamowite ile ludzi się ogląda tym samochodem
Dotarłem do Warszawy średnie zużycie prądu wyniosła 24 i 7 tej klasy powrotnej
A przyjechałem mając 57% naładowania
Co oznacza że ten samochód jadąc tempem autostradowym jest w stanie przyjechać prawie 308
Kilometr
Cosmo
Poczytaj sobie o mnie bardzo bardzo duże
2 reakcje
1
1
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)