Przegapili asteroidy. Holendrzy zawstydzili NASA

Holenderski algorytm komputerowy odkrył 11 niebezpiecznych asteroid, które pominęło oprogramowanie NASA. Jak podają Holendrzy, każda planetoida, w przypadku uderzenia, spowodowałaby ogromne spustoszenie. Naukowcy z Leiden University stworzyli algorytm, który wyszukuje niebezpieczne obiekty kosmiczne. Po porównaniu wyników z oficjalnymi danymi NASA, okazało się, że program odnalazł 11 asteroid, każda o średnicy przekraczającej 100 m, które w przyszłości przelecą blisko naszej planety.

20-02-2020
Marq

Marq
Nawet gdyby odpowiednio wcześnie odkryli w NASA asteroidę,która jest na kursie kolizyjnym to dowiemy się po tym dopiero po uderzeniu, bo nie będą w stanie nic zrobić oprócz wywołania globalnej paniki. Scenariusze z filmów SF nie sprawdzą się....
iyuguyt65t
Jak będzie miało w nas coś walnąć to i tak nikt niczego nam o tym nie powie. Dowiemy się gdy sami już ją będziemy mogli zobaczyć. Panika nas nie uratuje więc po co nam mówić? Ale zapewne uprzywilejowani pracują nad drogą ewakuacji dla siebie...Coż poradzić.... W tym świecie to po prostu trzeba mieć farta.
zz
Holendrów już nie ma.
Y.
Od początku roku nie ma Holandii...
herp
Ja mam nadzieję , że najpierw jakieś mniejsze mikrometeoryty walną w łeb niektórych komentujących .Pomóc może i nie pomoże ale na pewno i nie zaszkodzi.
jesio wam zydy mars na lep spadnie
boletus
' które w przyszłości przelecą blisko naszej planety'- faktycznie , podali datę =przyszłość .
zente
a zestrzelenia samolotu przez Putina to nie byli w stanie wykryć!
normalny
Konieczne nauka odmawiania zdrowasiek bo jak nie wariat z usa to Putin kontra NATO a teraz asteroidy i moce piekielne nam zagrazają od jutra zakopuję się pod ziemię tam bedzie bezpieczniej.
MyPolacy !
Nie wykluczone , że rozwiąże to wiele problemów nie do rozwiązania !!!???
lew9981
Amerykanie to idioci i ignoranci
bolo77777
A niech udeżą ,mam wyje...e
BZDURY
CWANIAKI WCISKAJĄ KIT CIEMNIAKOM A ONI TO ŁYKAJA :) PRZY ZAŁOŻENIU ŻE KOSMOS MA WIELKOŚĆ TAKA JAK SIĘ MÓWI CODZIENNIE POWINNIŚMY BYĆ BOMBARDOWANI METEORYTAMI OLBRZM. WIELKOŚCI , KOMETAMI, ASTEROIDAMI ITP ...A CZY COŚ SPADA OPRÓCZ KAMYKÓW ??? :))))
Twardowski
Tarczyński nie wyrazi zgody na zbliżenie się do astroidy a pojciec Tadeusz poprosi o datki i będzie sie modlił
dr. Henryk
A heniek z Polski zawstydził izraelskich "naukowców" od kodu Biblii ? Nie bo Chamy nie wiedzą co to wstyd ! https://vk.com/henryk69
A heniek z Polski zawstydził izraelskich "naukowców" od kodu Bilii ? Nie bo Chamy nie wiedzą co to wstyd !
troox
jak 11 to Konfederacja.
prawda
nas nie interesuje kiedy przelecą blisko czy bardzo blisko , nas interesuje konkretnie kiedy przypier-olą i potem będzie planeta miała spokój z szarańczą ludzką.
monkey99
To jak będzie w końcu. Uderzą czy przelecą blisko?
...